sunnuntai 27. maaliskuuta 2016

Classy Sheffield

Moikka <3 Ihanaa sunnuntaita ja ennen kaikkea pääsiäistä! Mä tein ensimmäistä kertaa tänä vuonna poikkeuksen mun aiempiin pääsiäisperinteisiin siinä mielessä, että jäin kotiin, kun muu perhe lähti viettämään pääsiäistä mummuni mökille. Mun itsesiassa oli aluksi tarkoitus lähteä heidän mukaansa, mutta kaverit pyysivät mua eilen viettämään iltaa/yötä Helsinkiin, joten suunnitelmat muuttuivat kohdallani sitten melkoisen radikaalisti.
Ja nyt kun on aamun ei-niin-miellyttävästä olotilasta suurilta osin selvitty, aattelin vihdoin pyöräyttää teille lupaamani postauksen tästä toisesta Daniel Wellingtonin kellosta, jonka tilasin silloin about kuukausi takaperin.
kellodwllAiemmassa kellopostauksessa esittelin teille näistä kahdesta tilaamastani kellosta ensimmäisen. Se oli itseasiassa alussa mun ehdoton lemppari kaikista DW:n kellomalleista. Puhuinkin teille, että kyseinen kello tulee olemaan mulla se arjen vakkarikello, ja tämä toinen onkin sitten ennemminkin niitä juhlallisempia tilaisuuksia varten. Niinhän se meni sen pari ensimmäistä viikkoa, mutta mulla on itseasiassa killunut viimeisen parin viikon ajan tämä toinen kello ranteessa huomattavasti useammin, kuin se ensimmäinen.
Kyseessä on siis mielestäni aivan äärettömän kaunis ja tyylikäs, Classy Sheffield -mallinen rannekello 34mm:llä kellotaululla ja mustalla nahkarannekkeella. Kellotaulun numerot on korvattu Swarovski kristalleilla. Pohdin tosi pitkään, tilaanko tuon kellon ruusukultaisilla vai hopeisilla reunuksilla. Hopea olisi siinä mielessä sopinut, että se olisi matchanny kivasti noiden kristallien kanssa, mutta toisaalta oon aina ollut niin paljon enemmän kullan ystävä, että aloin jo alusta asti kallistumaan pikkuhiljaa tuon ruusukullan kannalle - ja niin lopulta kallistuinkin! Enkä oo kyllä tippaakaan katunut tätä(kään) kellovalintaa. Ihan huippu!
kellodw299
Tän kuukauden kokeilun jälkeen voin todeta, että nyt on kyseessä kyllä sellainen kellomerkki, jossa on hintalaatusuhde niin kohdallaan kuin olla voi. Mulle on itseasiassa aika paljon tullutkin teiltä kyselyjä siitä, että voisinko oikeasti suositella Daniel Wellington -kellon hankkimista. Mä todellakin voin ja teenkin sen nyt sydämeni pohjasta. En oo keksinyt näistä yhtä ainoatakaan pahaa sanottavaa ja siskonkin oma ollut kolme vuotta täystoiminnassa ilman minkäänlaisia ongelmia.

Eli nyt, jos kukaan teistä vielä harkitsee DW:n hankkimista niin kannatan! Koodi VILMAJARVINEN on voimassa huhtikuun 20. päivä asti ja sitä käyttämällä saatte 15% alennusta kellotilauksistanne. Tilaamaan pääsette TÄÄLTÄ.

Mitäs mieltä ootte tästä kellosta? Onko mielestänne parempi kuin ensimmäinen vai kenties päinvastoin? :)

PS. Tarkastelin kuvia esikatselun yhteydessä, ja ne näyttävät mun koneella ainakin melko huonolaatusilta. Pahoittelut tästä, tiedä sitten mistä johtuu... :O

15 kommenttia:

  1. Molemmat aivan ihania! :)

    VastaaPoista
  2. Aiotko hakea johonkin ammattikorkeaan tai yliopistoon tänä vuonna? Jos aiot, mille aloille? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, hain samoin kuten viime vuonna. Eli tradenomiksi Haaga-Heliaan, Laureaan ja Metropoliaan. Haaga-Heliaan siis ensisijaisesti haluisin päästä. :)

      Poista
    2. Ootko hakemas Vilma nyt syksyn yhteishaussa? Ite oon hakemas nyt syksyl liiketaloutta opiskelee Haaga-Heliaan.

      e-milianniina.blogspot.fi

      Poista
  3. Ootko ikinä palanut auringossa ja jos oot niin montako kertaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen olen, useemmankin kerran. Yks kerta oli tosin erittäin paha. (Thaimaassa nimittäin)

      Poista
  4. Miks et postaa useemmin? :)

    VastaaPoista
  5. Postaat nykyään hyvin harvoin mikä on todella harmi...:/

    VastaaPoista
  6. Moi! Olisi kiva että postaisit välillä jotain muutakin kuin yhteistyöpostauksia ja ehkä vähän useamminkin. Sulla on niin ihana kirjoitustyyli ja sun "omat" postaukset on niin ihania että lukisin todella mielelläni mitä sulle nykyään kuuluu! :)

    VastaaPoista
  7. Sun kuvat on niin hienoja! Millä muokkaat ig kuvas? :)

    VastaaPoista
  8. Ootko lopettamassa bloggaamisen?

    VastaaPoista
  9. Liityin seuraa sua! Nii kivoi vanhatki postaukset ja seuraanki sua instassa ni sieltä löysin :)

    http://finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥