torstai 5. marraskuuta 2015

Löytyiskö kiinnostusta...?

dermosil...Dermosilin kosmetiikkatuotteita kohtaan nimittäin? Me tilattiin perheen kanssa viikonloppuna taas hirveä läjä Dermosilin tuotteita ja mukaan mahtui tällä kertaa ihon- ja hiustenhoitotuotteiden lisäksi vähän muutakin. Päätin nimittäin ihka ensimmäistä kertaa kokeilla kyseisen merkin meikkejä. Tän hetkiset Macin meikkivoide sekä puuteri vetelevät kummatkin jo aikalailla viimesiään, joten nyt oli itseasiassa varsin pikainen tarve uusille vastaaville. Sama koski persikansävyistä poskipunaakin, joka mulla oli päässyt loppumaan jo ikuisuus sitten. P1011224_Fotor_Fotor_CollageP1011216_Fotor22Meikäläisen tilauslistaan päätyi siis tällä kertaa Dermosilin mineraalipuuteri, meikkivoide, poskipuna, sekä Vitamin E -deodorantti. Vielä en ole ehtinyt testaamaan noista ainuttakaan, mutta pääsevät kyllä kaikki kokeiluun heti tulevana aamuna. Noiden kolmen meikkituotteen lisäksi ajattelin kokeilla Vitamin E -deodoranttia ihan vaan siksi, koska oon pistänyt viime aikoina merkille, että esimerkiksi Rexonan dödöt tuppaavat mulla ärsyttämään jonkin verran kainaloiden ihoa. Mun iho on muutenkin tosi herkkä ja kuiva etenkin tähän aikaan vuodesta, joten tällainen herkälle iholle tarkoitettu tuote ajaa asiansa (mun kohdalla) luultavasti ns. normaaleja dödöjä paremmin.dermosillMutta niin, takaisin otsikkoon: Löytyisikö sieltä ruudun toiselta puolen siis kiinnostusta Dermosil-aiheiseen postaukseen? Kunhan nyt saan ensiksi ihan kunnolla testattua kaikkia näitä tuotteita niin mieluusti kyllä jaan teille myös mielipiteeni niistä. Postauksen julkaisu sijoittuisi luultavasti ensi viikolle - ellen sitten yllätä teitä jo viikonloppuna...

24 kommenttia:

  1. Ehdottomasti postausta näistä! 😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, kiva että innokkaita löytyy! :)

      Poista
  2. En ookkaan varmaan ikinä testaillut Dermosilin tuotteita vaikka ne vaikuttaa mielenkiintoisilta ja oon kuullut paljon hyvää! Eli postaus näistä olis tarpeeseen! :-)

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Mäkin oon käyttänyt tosi pitkään Dermosilin tuotteita ja sinne tuleekin laitettua tosi usein vähän suurempiakin tilauksia... Ite oon ainakin tykännyt todella paljon noista meikeistä, joten olisi kiva kuulla myös sun mielipide niistä! :-)

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt, koska innokkaita selvästi löytyy niin kyllähän mä tuon postauksen toteutan! :)

      Poista
  4. Kyllähän meikkipostaukset kiinnostaa aina! ;)

    VastaaPoista
  5. Mä oon käyttäny demosilin tuotteita jo monia vuosia, ihan huippu kamaa! Just noi meikitkään ei ole mitenkään kauheen kalliita joka on tosi hyvä juttu. Joten postaus ois kiva! :) Houkuttais kyl tilata toi sama poskipuna :D

    VastaaPoista
  6. Joo siis postausta ehdottomasti! :) Mä oon käyttäny jo dermosilin tuotteita monta vuotta, ne ei ees oo kovin kalliita ja silti ihan huippu hyviä! Vitsi et houkuttais tilata tollane poskipuna :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, hinta näillä ei todellakaan oo kyllä paha mikä on plussaa! :)

      Poista
  7. Näistä sun postauksista saa tosi ikävän kuvan, että postaat VAAN lukijoitas varten etkä ittees niiku pitäis. "Kiinnostaisiko teitä..", "Vinkki teille", "En oo jaksanu rupatella teille blogin puolella", "Tälläistä postausta ette ole vielä lukeneetkaan" jne. Joka postauksessa näkee, et raahaas ittes bloggeriin vaan lukijoiden haalimisen takia. Ehkä tässä on se syy, miksei sun blogista saa mitään irti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm mun mielestä toi kaikki on ennemminkin lukijoiden huomioon ottamista kuin niiden haalimista. Mutta kukin ajattelee asiat omalla tyylillään. :)

      Poista
    2. Se, että ottaa lukijat huomioon ei tarkoita sitä, että sun joka postauksessa pitää lässyttää "Moi kaikki rakkaat siellä ruudun toisella puolella!!".

      Poista
    3. No on kyllä ongelmat joillain teistä ei voi muuta sanoa... :D

      Poista
  8. Ehdottomasti kiinnostaa! :-)

    VastaaPoista
  9. Kyllä kiinnostaa! Oon käyttänyt jo pitkään Dermosilin tuotteita, mutten oo meikkejä kauheasti testaillut. :)

    VastaaPoista
  10. Tilasin just ton samaisen meikkivoiteen tällä viikolla ja ehkä se ensi viikolla tulee:) Tällä hetkellä mulla on kans toi sama puuteri + vaikka mitä muita dermosilin tuotteita. Suosittelen!

    VastaaPoista
  11. itse oon käyttäny mineraalipuutereita jo monta vuotta ja kerran dermosililtakin, oli kyllä hyvä, eikä tarvii ostaa meikkivoiteita jne kun tota kuuluu laittaa yksistään siihen tarkotetulla kabukilla :)! suosittelen!

    VastaaPoista
  12. Tilasitko meikkivoiteen minkä sävyisenä? Entä puuterin :)

    VastaaPoista
  13. Tilasitko meikkivoiteen minkä sävyisenä? Entä puuterin :)

    VastaaPoista
  14. Itekki oon Dermosilin ihan vakkaritilaaja, kaikki perustuotteet ja suurin osa meikeistä tulee sieltä. ja kaikkiin olen ollu tosi tyytyväinen lukuunottamatta yhtä. Meikit on kanssa tosi laadukkaita, varsinkin Moist Proof maskara on ihan huippu, ei valu naama sateella mutta ei tarvi pestessä hinkuttaa millään poistoaineilla. puuterit ja esim meikkisiveltimet myös tosi hyviä ja edullisia!

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥