torstai 9. heinäkuuta 2015

Perfect Nikes

aiirmax9897 Voi sitä onnenpäivää (viime maanantaina), kun lampsin siskoni kanssa Jumbon Stadiumiin siinä toivossa, että sieltä löytyisi meikäläiselle sopivat Niken Air Forcet. Missään ei tunnu olevan saatavilla niitä naisten koissa, vaan valikoimissa on aina ollut ainoastaan miesten kokoja, jos niitäkään.
Jo ovelta mun silmään pistivät kirjaimellisesti täydelliset Niket - eivät kuitenkaan Air Forcet vaan Air Maxit - ja hetken siinä kelasin, että voiko tää olla totta. Seinällä nimittäin oikeesti komeili ehkä täydellisimmät Air Maxit, mitä saatoin kuvitella. Tää ehkä kuulostaa ihan överihypetykseltä, mutta niin se vaan on. Olin jo aikoja sitten luopunut toivosta löytää kaupoista kokovalkoisia Air Maxeja, ja netistä oon hirveen nihkeä tilaamaan mitään kenkiä, koska noh... Ne nyt sattuvat helposti olemaan väärän kokoiset ja sitten koittaa kaiken maailman palatusrumbat sun muut, joista mä en diggaa yhtään.
Ei mennyt minuuttiakaan, kun steppasin noi jalassa siinä edestakasin ja päätin samatien, että nämä mä haluan, enkä ole ollut muuten mistään ostoksesta koskaan näin onnellinen! 99airmax989897airmaxNäin jälkeenpäin ajateltuna tykkään kyllä enemmän näistä Air Maxeista kuin -Forceista. Näistä kengistä tulikin kyllä mun ihan ehdottomat lempparit ja nää ovatkin löytyneet mun jaloista nyt joka päivä. air max4airmax6xxMun kenkävarastoni on nyt vaihteeksi taas täytetty, sillä puoltoista viikkoa sitten kiikutin kotiin elämäni ensimmäiset Vansitkin kahdessa eri parissa (ja värissä). Noh, kenkiähän naisella ei voi koskaan olla liikaa vai miten se meni?

Onkos siellä ruudun toisella puolen muutes muita Air Max -faneja? Musta tuntuu, että tuun tässä(kin) villityksessä taas ainakin vuoden muita jäljessä... No parempi myöhään kuin ei milloinkaan! :-D


(Myyjä muuten sanoi, että näitä Air Maxeja myydän naisille tällä hetkellä koko Suomessa vain Jumbossa. Hintaa näiltä ihanuuksilta löytyi 109€)

22 kommenttia:

  1. Noi on ihan älyttömän kivat! Air maxitt on super hyvät jalassa ja varsinkin valkoisia on helppo yhdistää jokaiseen asuun! Itse ostin kokonaan valkoiset air max theat muutama kuukausi takaperin ja ne on kyllä edelleen mun lempikengät. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis mäkin tykkään näistä sanoinkuvaamattoman paljon! (Onko toi ees sana?) Tosi hyväntuntuset joo jalassa ja käy melkeen minkä kanssa vaan. :-)

      Poista
  2. Ei voi olla totta.. tosiaan ite olin sunnuntaina ostamassa kenkiä mangosta jotka oli maxien tyyppiset mut sit äippä soitti ja sano että forumin stadiumissa ois yks pari valkeita air maxeja jälellä no ite juoksin sinne ja laitoin jalkaan ja yksinkertaisesti rakastuin ensisilmäyksellä😭😻

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai Forumissa oli näitä vielä sunnuntaina? :-O Huh, onnekas olit, kun ehdit ne nappaamaan itsellesi!

      Poista
  3. paljonko maksoivat ? :-)

    VastaaPoista
  4. Ups nyt vasta huomasin 109€

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu! Mä itseasiassa muistin, että noi ois ollu vielä kalliimmat ja yllätyin todella tosta hinnasta. :-O

      Poista
  5. Moi Vilma! Mulla olis pari kysymystä, koska haluaisin aloittaa oman blogin ja oot mun innoittaja tähän hommaan. Ekaks, minkälainen kamera mun kannattaa hankkia? Ja millaisella postauksella kannattaa blogi aloittaa? Toivottavasti pystyt auttaa mua tässä asiassa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Kamera voi olla just semmoinen, kun itse haluat. Ei tarvitse olla kallista järkkäriä, ellet itse halua (toki sellaisella saa huomattavasti laadukkaampia kuvia ja laadukkaat kuvat ovat yksi hyvän blogin tärkeimmistä ominaisuuksista). Mä tosin voin lämpimästi suositella tätä mun käytössä olevaa Olympus PEN Mini E-PM2 -minijärkkäriä, jonka hinta pyörii vielä ihan siedettävissä lukemissa, mutta jolla saa otettua kuitenkin lähestulkoon yhtä hyviä kuvia kuin ns. kunnon järkkärillä.

      Ensimmäisessä blogipostauksessa sun kannattaa esitellä itsesi hyvin ja antaa tuleville lukijoillesi vähän vihiä siitä, mitä tulet blogiisi tulevaisuudessa kirjoittamaan eli millaisia juttuja ihmiset pääsevät blogissasi lukemaan. Koita jollain keinolla herättää ihmisten mielenkiinto, jotta he varmasti sitten palaavat blogiisi vielä jatkossakin. :-)

      Toivottavasti auttoi edes vähän!

      Poista
  6. Vilma kerroppa mulle mistä saa pitkiä farkkuja? Mulla on itelläni todella pitkät mutta hoikat jalat eikä meinaa löytyä. Hm farkut aina lyhyitä. Säkin oot sen verran pitkä että osaisit varmaan auttaa.... Mistä nuo sun kuvissa olevat on ja mistä muualta kannataisi etsiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo H&M:ltä harvemmin löytyy pitkille ihmisille sopivan mittasia farkkuja. Nää kuvissa näkyvät farkut ovat ihan mun suosikit ja ne on ostettu Stockmannilta (merkki Tiger Of Sweden). Stockan lisäksi muita paikkoja, josta olen farkkuja itselleni löytänyt ovat esimerkiksi Zara (joskus harvoin tosin) ja Gina Tricot! Aika harvassa on kyllä kaikki ne kaupat, joissa pitkänmallisia farkkuja myydään. Se on lähinnä tuuripeliä se sopivan mittasten farkkujen löytyminen meikäläisellä... :-D

      Poista
  7. Koko ajanko sun pitää saada jotakin uutta että voit elää? Joko vaatteita, koruja, laukkuja, kenkiä, tekokynsiä, elektroniikkaa (puhelin, läppäri) ravintola-/kahvilakäyntejä ja mitä vielä. Jääkö sulla ollenkaan rahaa kesätöistä säästöön, vai maksaako vanhempas kaiken?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mun koko ajan pidä saada uutta. Näitä kenkiä kun olen vaan sattumoisin yrittänyt jo vuoden verran kaikkialta etsiskellä, muttei ole mistään aikaisemmin löytynyt (sama pätee niihin Forceihin). Mulla jää kesätyöpalkoista kyllä osa säästöön ja vanhempani eivät kustanna mulle mitään "ylimääräistä" (kuten esimerkiksi noita kahvilakäyntejä, leffakäyntejä, näitä kenkiät ym. ylimääräisiä vaatteita). Mä kustannan 90% ostoksistani itse.

      Ja edelleen, vaikka tää jonkun korvaan kuulostaa lukijoiden karkoittamiselta blogistani, niin kenenkäänhän ei edelleenkään tarvitse mun elämääni täällä seurailla, jos mun shoppaileminen ja rahankäyttö ottavat jatkuvasti noin koville. Rahankäyttö on kunkin oma asia ja ihmiset kuule käyttävät rahaa kukin eri juttuihin. Toiset esimerkiksi matkustelevat ja toiset sitten shoppailevat tai tekevät kenties molempia, joihin sitä rahaa sitten uppoaa. Ei sen pitäisi ulkopuolisia liikuttaa lainkaan - kukin keskittykööt vaan siihen omaan rahankäyttöönsä. :-)

      Poista
    2. No mitäköhä kolmen tonnin palkkoja sä oikeen noista kitkemisistä vetelet, jos muka maksat kaiken itse ja säästöönkin vielä jää? :D:D:D Ei sun nyt valehdella tarvitse.

      Poista
    3. Kyllä mä siitä ihan riittävästi vetelen ja tienaanhan mä muualtakin kuin vain tuolta kesäduunista. :-)

      Poista
  8. Mikset nykyään hymyile kuvissasi? :(

    VastaaPoista
  9. Täälläkin yksi Air Max fanittaja joka sai juuri valkoiset ihanuutensa kotiin ja postausta olisi minunkin osalta tulossa, tosin vasta huomenna. Varmaan kaksi vuotta metsästystä takana ja vasta nyt lykästi. En löydä sanoja niille, ne ovat vaan niin ihanat. ♥

    VastaaPoista
  10. mistä tuo villatakki on?

    VastaaPoista
  11. mikä malli toi siis tarkalleen on? :) air max 90 vai?

    VastaaPoista
  12. Muakin kiinnostais toi tarkka malli! Koska Zalandon sivuilla oli ainakin nike air max 90 hintaan 74,95€? :O minkä kokoset noi on ja vastaako sun omaa yleistä kengän kokoa? Toivoisin kovasti että vastaisit! :-)

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥