torstai 9. heinäkuuta 2015

Kimallusta kynsissä

P1012909_FotorTiiättekö mitä? Meikäläisen kynnet on nyt kauneimmat mitä koskaan aikaisemmin. Syy siihen on yksinkertaisesti se, että kävin eilen aamupäivällä Liinan luona Sellon Adam & Eve -kauneushoitolassa, jossa hän taiteili mun kynnet aivan uuteen uskoon. Mä löysin Liinan Instagram-käyttäjän jo alkukeväästä ja jo silloin päätin, että hänen luonaan käyn kyllä laitattamassa kynteni kuntoon ainakin jossain välissä ja noh... Se väli vähän venähti, mutta viime viikolla sain vihdoin Liinan kanssa sovittua ajan rakennekynsien laittoon ja tässä sitä nyt ollaan - mielettömät dimangit kynsissä!P1012915_FotorMulla kesti yhteensä ehkä noin parisen viikkoa päättää, millaiset kynnet haluan. Liinan Instagramia selaillessa varmasti jokainen teistä huomaa, että tää kyseinen naikkonen osaa kyllä taiteilla kynsiä ihan jokaiseen lähtöön. Vielä 20 minuuttia ennen kynsien laittoa istuin bussissa pohtien kuumeisesti muutamien kynsien väliltä ja lopulta päädyin näihin vaaleisiin ombreihin, jotka tosin aluksi ajattelin ottaa ilman minkäänlaisia koristeluja. En kuitenkaan voinut kieltäytyä noista hillittömän ihanista blingeistä, ja loppujen lopuksi sellaiset komeilevatkin mulla nyt neljässä kynnessä.P1012928_FotorNämä kynnet ovat tosiaankin akryylikynnet, jollaiset ovat mulle entuudestaan ihan uusi juttu. Tekemiseen kului aikaa ehkä puolisentoista tuntia, joka kuitenkin tuntui hurahtavan ohitse salamanvauhtia, sillä juttu lensi meillä kyllä siihen tahtiin, ettei hiljaisia hetkiä juurikaan tullut. Mä ilmoitin Liinalle jo siinä penkissä istuessani, että seuraavalla kerralla hän saa taiteilla mun kynsiin jotain värikkäämpää, enkä malta odottaa, millaiset kaunokaiset mun sormista löytyy sitten seuraavan kerran jälkeen.

Adam & Eve -kauneushoitolan sivuilta voi kukin käydä tsekkaamassa mm. yhteystiedot, hinnastot sekä tarjolla olevat palvelut. Myös ajanvaraus tapahtuu kyseisen sivun kautta. Uudet rakennekynnet maksavat sen 90€ ja huolto 75€. Tätä paikkaa mä voin oikeesti suositella ihan jokaiselle, joka etsii itselleen laadukkaita kynsipalveluja - mä itse tuun nimittäin tästä lähtien ramppaamaan Liinan luona aina silloin, kun kynteni tarvitsevat päivitystä. Ihan huippu mimmi ja huippua on kyllä osaaminenkin!


(Liinan kynsipalveluita on saatavilla Adam & Eve -kauneushoitolan lisäksi myös kauneuskeskus Uniikissa Itäkeskuksessa. Ikäraja rakennekynsiin ja geelauksiin on 13 vuotta, alle 16-vuotiaat asiakkaat huoltajan seurassa.)

19 kommenttia:

  1. Osaatko sanoo minkä värisellä geelillä noi tehtiin?:-) ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule apua, mä en itse tiedä noista väreistä yhtään! Valkoista ja vaaleanpunaista akryyliä Liina noihin käytti, tarkemmin en osaa kertoa. :-D

      Poista
  2. Korjaan äskeistä, siis akryylivärillä, ja onko olemassa geeleissä tota väriä?:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla, sillä tommoset kynnet on tehtävissä kuulemma geelilläkin! :-)

      Poista
  3. Voi että, noi on kyllä ihan buenot!! Sopii mun mielestä sulle hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietkö oon ihan samaa mieltä! :-)

      Poista
    2. Ompas nätit! Mitenkähän noi blingblingit, onko ne sellasia että irtoo tyyliin heti vai kestääkö ne paikallaan kunnolla?

      Poista
    3. Ne ovat tosi hyvällä liimalla kiinni eli eivät tosiaan helposti irtoile. :-)

      Poista
  4. Oi wow ihanat kynnet!

    http://jessicahogsten.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Oon seuraillu Liinan instagramia ihan älyttömän kauan ja jos vaan asuisin siellä päin niin oisin ehdottomasti jo menny sen luo ottamaan kynnet! Ihan tajuttoman ihania ja hän on niin taitava :-) Noi sun kynnet on ehdottomasti yhet lemppareista, toi liukuvärjäys on niin ihana!

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Onko sun ylppäreistä jo tullu postaus? :) anteeks jos on menny ohi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole vielä, se tulee ajallaan. :-)

      Poista
    2. Ei ole vielä, se tulee ajallaan. :-)

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥