keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Baby Pink

8000Moikkamoi! Toivottavasti teidän viikkonne on tähän asti kulunut mukavissa merkessä - itselläni ainakin on! Pari päivää oon tässä ottanut ihan rennosti kotosalla, mutta tänään vein Viivin - nuoremman siskoni - minigolfaamaan ja tottakai vetämään kunnon hese-aterian siihen päälle. Lämpötila taisi pysytellä just ja just hellelukemien alapuolella (vaikka koko ajan tuntuikin ihan tuskaisen kuumalta erityisesti siellä minigolf-radalla, jonne aurinko paahtoi suoraan pilvettömältä taivaalta), ja mä tein kyllä pienimuotoista kuolemaa siinä radan viimeisillä osuuksilla. Ei nimittäin tajuttu Viivin kanssa pakata juotavaa mukaan, joten minigolfauksen jälkeen kiidettiin kyllä suoraa päätä syömään ja litkimään vedet ja limpparit kitusiin. Mutta oli kyllä kiva pikkureissu kieltämättä - just semmosta siskosten keskeistä laatuaikaa, jota tulee nykyään harvemmin enää vietettyä.
98980889Mutta tosiaan! Nämä tämän postauksen kuvat eivät ole tältä päivältä, vaan viime lauantailta, jolloin ajettiin Eevin ja hänen poikaystävänsä kanssa Matinkylän rantaan napsimaan muutamat kuvat, kun täällä kotinurkilla alkoi satamaan just kun päästiin kamera kainalossa ulos. Mä halusin tällä kertaa kuvauttaa pari iiihanaa vaatetta, jotka tilasin Sheinsidelta. Toinen niistä on tuo ihana vaaleanpunainen takki ja toinen sitten sen alla oleva pitsikoristeinen paita. Mä oon ihan hurahtanut tuohon vaaleanpunaiseen (vaikka se ei vielä mun vaatekaapista juurikaan näy) ja mun oli ihan pakko saada tilattua tuo takki itselleni lähinnä tulevia syyskelejä varten. Tosin on tuo mennyt päällä ihan nyt kesälläkin, koska ah... Nämä suomen aurinkoiset kesäsäät. 8)04959548945948985989Mä tykkään tossa paidassa erityisesti tosta avonaisesta selkäosasta. Tuo on muutenkin jotenkin niin ihanan kesäinen, me like!98900Muistatte varmaan ainakin Instagramin puolelta, kun päivittelin sinne viime kuussa kuvaa mun Sonysta, josta onnistuin heti ensimmäisenä työpäivänä rikkomaan näytön? No mä sain tän ihanuuteni vihdoin viime viikolla ehjänä takaisin ja ah, että mä rakastan tätä kapulaa. Heti, kun sain tän huollon jälkeen käpälääni, suuntasin Stockalle ostamaan tähän suojakuoret jottei näyttö vahingossakaan vahingoittuisi, jos tää sattuisi joskus tulevaisuudessa vahingossa putoamaan. Mulla oli näin jälkikäteen ajateltuna kyllä varsin epäonninen tuo kesäkuu näiden laitteiteni osalta, sillä viikon sisään onnistuin hajoittamaan näytön sekä tästä puhelimestani että läppäristäni (ja kummassakaan en ole koskaan aikaisemmin elämässäni onnistunut). Mutta elämä jatkuu ja entistä varovaisempana tottakai! :-D

Huomennakin on muuten tiedossa varsin mukava päivä. Suuntaan heti aamupäivästä Helsinkiin serkkuani näkemään. Luvassa on näillä näkymin sushia, sekä sen lisäksi mitä luultavimmin myös kaupoissa kiertelyä - jei! Viettäkäähän tekin kiva torstaipäivä!


Päällä: 
Housut Dr.Denim | Kengät Nike | Paita Sheinside *saatu | Takki Sheinside *saatu | Kello Yvette Hass *saatu | Sormus H&M

30 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia!:-) Pakko muuten kysyä, minkä kokoinen jalka sulla on ja mitä kokoa nuo sun air maxit ovat?:-) itsekin olen ajatellut kyseiset kengät hommata ja nyt vaan mietityttää, että pitääkö tilata esim. yhtä kokoa suurempi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-)

      Mulla on yleensä 38 kokoinen jalka, mutta Nikeissa on yleensä 0,5-1 kokoa isompi koko, kuten mulla. Mulla noi Air Maxit ovat kokoa 39. 38 oli selkeästi liian pieni.

      Poista
  2. Heippa! Minkä kokosena sulla on tuo takki? :) on nimittäin tosi kivan näkönen , ja ajattelin tilata itsellekkin :)

    VastaaPoista
  3. Käsittämättömän ihana takki! :* Ja ylipäätään ihana väriskaala asussa! Oon itse täysin koukuttunut valkoiseen, hehe.

    http://sanninenblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Voitko laittaa suoran linkin tohon takkiin? :) se on niin ihana!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa postauksen lopussa on itseasiassa linkki suoraan tuohon takkiin Sheinsiden sivuille, mutta tässä vielä: http://www.shein.com/Pink-Long-Sleeve-Notch-Lapel-Coat-p-183811-cat-1735.html

      Poista
  5. Ihana asu! Selasin pari aijempaa postausta ja tykkäsin hirveästi sun meikkitaidoista. :-)

    Iida

    VastaaPoista
  6. Ihana paita ja takki! Ja todella kauniita kuvia susta taas :)

    VastaaPoista
  7. oot taas niin kaunis kuvissa :) hyvin sopii sulle tuo takki!

    VastaaPoista
  8. Ihanaa kun kirjottelet välillä vähän enemmän kun sen kuvatekstin; sulla on vaan niin ihana tyyli kirjoittaa :-) Pinkki ja mujtenkin vaalea sopii kans tosi hyvin tummiin hiuksiin, jatka siis samaan malliin ja tyylitajun mukaan :-)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä ite en tykkää jättää postauksia vaan niihin kuvateksteihin niin sanotusti, koska postaus jää näin helposti tylsäksi ja hutaistun oloiseksi. Tykkään kirjottaa enemmän ja siks pyrinkin yleensä postauksissa tasapainottamaan kuvia ja tekstiä niin, että niitä on abouttiarallaa saman verran. Tosi kiva saada mainintaa/kehuja siitä! Kiitos siis paljon sulle. :-)

      Poista
  9. Kannattaa myös hommata suojakalvo, ne uudet lasiset mitä nykyään saa on ihan parhaita!
    Kauniita kuvia, kaunis sinä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, täytyy pitää mielessä! Kiitos. :-)

      Poista
  10. Olipa jotenki keskinkertasia kuvia. Ei uskois laadun olevan tollasta ihmisellä, joka on blogannu noi pitkää:D kannattas ehkä kuunnella sitä palautetta et kehittyisit joskus eikä aina vinkua et ne kommentit on sun "haukkumista"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä palautetta kuuntelen mielelläni, tuli sitten risuja ja ruusuja. Kehitettävää on aina. En mä kuitenkaan missään vaiheessa ole tuollalailla vinkunut, kuten kommentissasi väität. :-)

      Poista
  11. Olisi tosi kiva jos voisit tehdä videopostauksen :) Ihan vaikka vaan perus höpöttelyä, sillä videolta saa paljon enemmän irti ihmisestä. Olen lukenut blogiasi jo todella kauan niin olisi kiva nähdä myös video. Ja silloin kun sinulla oli se matkatarjous juttu video siellä toisella nettisivulla niin en pystynyt katsomaan sitä millään :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noita videopostauksia olen tässä harkinnut, mutta en tiedä vielä toteutanko. Ehkä jossain vaiheessa? :-)

      Poista
  12. Näin Instagramissasi että ostit sen anastasia beverlyhills (?) contouring kitin, mietin että pystyisitkö tehdä siitä postausta? Jos kertoisit kuinka sitä käytät sekä mitkä sävyt olet kokenut parhaimmaksi ja plussat ja miinukset. Olen nimittäin miettinyt tämän ostamista pitkään, mutten tiedä onko se oikeasti sen rahan arvoinen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tuun tekemään siitä tänne oman postauksensa. :-)

      Poista
  13. Toi paita on kyllä aivan ihana! ♥

    VastaaPoista
  14. Moikka! Vastaako noi SheInSiden vaatekoot samoja kuin meillä täällä Suomessa, vai onko se silleen että kannattaa tilata yksi isompi/pienempi koko mitä normaalisti käyttää?:) ja kauanko niissä tilauksissa suunnilleen menee?
    kiitos etukäteen vastauksesta!

    VastaaPoista
  15. Tosi kiva postaus!:) Ja ajattelin täs kysyy ,et oon ite hankkimas uutta puhelinta ,nii oon miettiny tita Sonyxperia z3 nii haluisin tietää et suositteletko sitä ja onks se hyvä:)

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥