maanantai 8. kesäkuuta 2015

7.6.

Heippahei! Viikko taas vierähtänyt edellisestä postauksesta ja kieltämättä on kyllä kiirettä pitänyt. Mulla esimerkiksi alkoi tällä viikolla kesätyöt samassa paikassa kuin kahtena aiempanakin kesänä. Poikkeuksena vaan se, että tänä kesänä oon töissä yhteensä kahdeksan viikon ajan, kun aiempina kesinä oon uurastanut 'vaan' sen viitisen viikkoa. Kesätöiden lisäksi piti vielä yrittää pysyä iltaisin hereillä ja lukea liiketalouden pääsykoeaineistoa Haaga-Helian pääsykoketta varten. Koepäivä koittikin sitten viime perjantaina ja nyt saa kuukauden verran jännätä miten käy. Mä tosin varaudun tällä kertaa ihan kaikkiin mahdollisiin tuloksiin, sillä meikäläisen luku-urakka jäi tällä kertaa suunniteltua vähäisemmäksi ja se näkyi kyllä osittain kokeessakin. En tosin jaksa sitä enää kovinkaan paljon miettiä, sillä nyt saan keskittyä töiden ohella ihan täysillä kesään! Senkin tuun tällä kertaa viettämään suurimmaksi osaksi Aleksin luona täällä Helsingissä.
Eilen vietettiin ilta Linnanmäellä ja ei hyvänen aika, kun musta on tullut huono kaikkien niiden laitteiden kanssa. Ei tarvii kuin pariin laitteeseen mennä, niin meinaan sen jälkeen yökätä vähän väliä. Huonon olon lisäksi en meinaa uskaltaa mennä sellaisiin laitteisiin, joissa olen juossut aiempina kesinä ihan into piukeena. Noh, kaippa tää ihan normaalia on? :-D
         No mutta tänään sen sijaan pääsin taas pitkästä aikaa shoppailemaan ihan ajan kanssa. Aleksi ei tosin mun seurassa kaupoilla jaksanut kauaa pyöriä ja painuikin salille melko vikkelään, jolloin sain loppuillan pyöriä kaupoissa ihan itsekseni. Shoppailu yksin ei ole kyllä lainkaan huono asia mun mielestä, vaikka toki se kavereidenkin kanssa ihanaa on. Yksin saa kuitenkin sovittaa vaatteita ihan omassa tahdissa ja skipata kaikki ne kaupat, joista itse ei liiemmin välitä.
Nyt illalla kaupassa käynnin jälkeen levitin kaupoilta kiikuttamani ostokset tuohon lattialle ja rupesin kuvaamaan niitä tänne. Paljoa ei tullut ostettua, oikeastaan vaan ne, joille on tällä hetkellä oikeesti tarvetta. Mä oon nimittäin nykyään jo huomattavasti parempi tässä rahan käytössä, sillä aikaisemmin sitä harvemmin tuli ajateltua ihan loppuun asti oston kannattavuutta ja niitä ns. heräteostoksia tuli harrasteltua vähän liiankin usein, krmh...
tedbaker2
329009tedbaker1 Sain vihdoinkin aikaiseksi ostaa uuden meikkipussin - vanha kun rupesi vetelemään jo viimeisiään. Pikkusiskon Ted Bakerin meikkipussia jo muutamia kuukausia kuolanneena ajattelin, että pakko hankkia itelle vastaavanlainen eri värisenä vaan. Tänään sitten osui silmään tuo vaaleanpunainen ihanuus ja pakkohan se oli kiikuttaa kassan kautta kotiin. Tää on niin namu, etten meinaa päästää tätä silmistäni hetkeksikään!!
dryclean
9980Mun on jo useamman kuukauden ajan pitänyt hankkia uus kuivashampoo, sillä edellisen loppumisesta onkin kulunut jo pienoinen tovi. Aikaisempina vuosina mun vakkarikuivashampoo on ollut Cutrinin. Tällä kertaa ajattelin kuitenkin kokeilla jotain uutta ja Kicksissä kävästessäni pisti silmään tämä Lernberger Stafsingin yksilö. Aikaisempaa kokemusta tästä ei tosiaan ole, mutta toivotaan, että ajaa kiitettävästi asiansa!889Mulla kun on atooppinen iho - joka piinaa etenkin talvisin - pitää mun vähän väliä rasvata käsiä ja kroppaa muutenkin. Mulla on päässyt loppumaan kaikki ne pienet, hyväntuoksuiset käsirasvat, jotka mahtuvat kätsysti aina laukkuun kuin laukkuun, joten tää Kicksin hedelmäinen käsirasva sai kunnian päästä kokeiluun tällä kertaa. Oon tätä jo muutamaan otteeseen ehtinyt käsiini lätkäistä, ja on kyllä ihan perushyvän oloista käsirasvaa - ja ihan tajuttoman ihanan tuoksuista sellaista, NAM.85439859987943Kunnollisia gladiaattoreitakaan mulla ei oo moneen vuoteen enää ollut, mutta tänään löysin ihan mielettömät sellaiset Zarasta! Ei tarvinnut muutamaa minuuttia kauempaa miettiä, että ottako noita mukaan. Valkoisen lisäksi tuota samaa kenkää oli saatavilla myös keskiruskeana, mutta mun kesävaatetukseen taitaa tuo valkoinen sopia aavistuksen paremmin. (Ah, yks kesän 'must have' -juttu ostettu!)

Yllä olevien ostosten lisäksi löysin vihdoin oman kokoni eräästä H&M:n farkkumallista. Ajattelin kuvauttaa kyseiset pökät teille tosin vasta kunnon asupostausten yhteydessä, joissa tulevat melko varmasti pääsemään vähän paremmin oikeuksiinsa. Koitan ehtiä tässä tulevan viikon aikana käymään läpi myös viikko sitten vietettyjen ylppärijuhlieni kuvia, jotta voisi koota niistä vihdoin ja viimein sen postauksenkin.
Mutta nyt kello alkaa taas tikittämään jo ties mitä ja mun pitäis painua pikasesti untenmaille - herätykseen ei nimittäin kovinkaan kauaa enää ole. Hyvät yöt kaikille! Toivottavasti saataisiin ihanat kelit ens viikolle ja sitä lämpöäkin aiempia päiviä enemmän. Ei hirveesti nimittäin hotsittais tehdä pihahommia viileessä sadesäässä...

15 kommenttia:

  1. Nuo Ted Bakerin meikkipussit on kyllä niin söpöjä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ovat! Iski kyllä valinnanvaikeus, kun piti valita kaikista niistä ihanista väreistä. :(

      Poista
  2. oi noi kengät on aivan ihanat! iteki oon ettiny tuon tyylisiä mutta en oo millää löytäny semmossii kivoja :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla meni kans tosiaan pieni ikuisuus löytää hyvät tuommoset... Tuntuu nimittäin vähän siltä, että kaupoissa kivoja gladiaattoreita on hirveen huonosti. Tai sit mulla on vaan vaativa maku. :-D

      Poista
  3. Oi ihana tuo Ted Baker! Mistä ostit sen?

    VastaaPoista
  4. Paljonko toi Ted Baker maksoi? Niin ihana että pitäis varmaan itelleki hommata. Ja noi gladiaattorit on kanssa ihan rakkautta! Pitäiskö otsikon muuten olla 7.6.? ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi luoja, pitäisi! :'-D Huomaa taas, että tullut tehtyä tätä(kin) postausta silmät ristissä puolen yön aikaan. Hyvä, että vihjasit niin pääsin korjaamaan!

      Niin ja tuo Ted Bakerin meikkipussi maksoi 45€. :-)

      Poista
    2. 45€ _meikkipussi_?

      Poista
  5. Moikka! Tää nyt tulee vähän ohi aiheen, mutta en tiedä ketään muutakaan keltä kysyä. :D

    Huomasin, että sulla on Sony Xperia Z3, ja nyt haluisin kysellä että onkos se hyvä, mitä oot ite tykännyt? Puhelimen vaihto edessä ja tuo kiinnostais. Kiitos jos vastaat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ollu joo tosi tyytyväinen! Ihanan pitkäkestonen akku ja helppokäyttöinen puhelin. Tykkään hirveesti myös tän ulkonäöstä, iso ja ohut. Ei oikeestaan mitään valitettavaa. :-)

      Poista
  6. Mulla on sama juttu noiden huvipuistolaitteiden kanssa, tulee paljon helpommin huono olo kuin lapsena mikä on aika surullista... Ja oon samaa mieltä tuosta yksin shoppailusta, hyvät puolet siinäkin :) Upeat kengät! <3

    VastaaPoista
  7. Ihania ostoksia! Noi kengät on niin hienot! Minunkin mielestä yksin shoppailu ei ole mitenkään huono asia kun pystyy keskittyyy omiin asioihin paremmin.

    http://jessicahogsten.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Pakko kanssa kysyä että onko xperian esim. kamera/etukamera yhtä hyvä kuin iphonessa ja saako siihen samat emojit? :) en osaa millään päättää ostanko xperia z3 vai iphone 5s

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥