lauantai 30. toukokuuta 2015

30.5.2015

P101002012_Fotor
Huomenna, tai noh... Tänään (sillä ollaanhan me jo lauantain puolella) on vihdoin ja viimein koittanut se päivä, kun saan painaa valkolakin päähäni. En osaa vieläkään oikein sisäistää, että kyllä... Tässä tää lukio nyt oli ja mä olen ihan oikeasti suoriutunut siitä varsin kunnialla läpi. Muistan, kuinka tämän vajaan kolmen vuoden aikana on tullut useempaan otteeseen vuodatettua hikeä ja kyyneleitä kaikkien niiden koulutöiden ja kokeiden vuoksi. Muistan myös, kuinka joskus mietin mielessäni "Kuinka mä tuun tästä kaikesta ikinä suoriutumaan?".
Mutta niin vain kävi ja mä todellakin suoriuduin tästä kaikesta. Päättötodistus tulee meikäläisen kohdalla olemaan varsin hyvä ja yo-arvosanatkin muutamista pikku pettymyksistä huolimatta keskinkertaiset. Arvosanojen sijaan oon kuitenkin keskittynyt ajattelemaan tätä itse kokonaisuutta, josta mä olen selviytynyt. Kaikki se uurastus - joka olisi tosin joskus voinut olla vielä vähän ahkerampaa - palkitaan vihdoin, ja tulevaisuus tulee olemaan taas täysin erilainen. Tää fiilis on ihan käsittämätön. Kaiken tän ilon ja onnistumisen tunteen lisäksi on mun mielessä myllertänyt tosin myös paljon haikeutta, sillä kyllä tää lukio oli mulle kokonaisuudessaan tosi kivaa aikaa, ja on vähän surullista, kun ei tuu joitain koulukavereita näkemään enää samaan tapaan kuin mitä tässä näiden muutamien menneiden vuosien aikana.
2434_Fotor Mutta murehtimiset sikseen, sillä iiihan kohta on aika juhlia. Mulla on itseasiassa herätys aikalailla seitsemän tunnin päästä, joten pitäis tässä pikkuhiljaa alkaa sulkemaan konetta ja painua untenmaille, jotta jaksaa sitten huomenna juhlia ja jatkaa juhlimista vielä seuraavaan yöhön. Enköhän mä tuu jonkinnäköistä ylppäri-postausta tänne jälkeenpäin vielä tekemään, jossa näätte sitten kuvia mun ylppäriasusta, ruuista ja juhlista ylipäänsä. Juhla-asua voittekin nähdä jo pikkusen noissa yllä olevissa kuvissa, joissa näkyy lakin ja kenkien lisäksi vähän sitä mekkoakin, jota en ole teille tänne aikaisemmin kuvauttanut lainkaan. ;-)

Mutta näin lyhykäisyydessään ihan hirrrrmukivaa kesälomaa jok'ikiselle teistä ja onnenrutistukset muillekin tämän kevään ylioppilaille. Viettäkää ihana juhlapäivä ja nauttikaa siitä ihan täysillä, sillä vastaavanlaista päivää ette tule enää koskaan kokemaan!

4 kommenttia:

  1. onnea ihan hirmuisesti! ite muistan kyl et ylppäripäivä oli yks mahtavimpia hetkiä mun elämässä (: muista nauttii joka hetkestä koska se päivä menee tosi nopeesti kans ohi. ja mekko näyttää jo tässä upeelta!

    VastaaPoista
  2. Huikeasti onnea lakista ja toivottavasti ovet liiketalouden opintoihin avautuvat! Taidan olla aika pahasti myöhässä, mutta kiva tosiaan että oot alkanut taas bloggaamaan - aiemmin tuli epäsäännöllisen säännöllisesti lueskeltua :) Ja odotan innolla jotain ylppärikuvaa missä näkee tuon mekon kunnolla, näistä kuvista päätellen aivan ihana. Kaikkea hyvää jatkoon (:

    VastaaPoista
  3. Löyty sun kuvia käyttävä ig-tili taas :( emilia_saarasofia

    Mut jotta ei ois vaan negatiivinen viesti niin onnea lakista olit tosi kaunis! :) itekkin sain painaa ylppärilakin päähän just lauantaina ja huh mikä helpotus toisaalta taas haikee olo et nyt se on ohi mitä on oottanu vuosia.

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥