keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

Mekkovaraston täydennystä

...Kesää varten nimittäin! Kuten jo edellisessä postauksessa teille mainitsin, niin ostin tosiaan toissapäivänä itselleni varsin ihanan mekon kesäksi. Se ei mikään kovin ihmeellisen näköinen vielä rekissä roikkuessaan ollut, mutta päällevetäistynä se näyttikin yllättävän kivalta. Tänä kesänä taitavat raidalliset vaatteet olla melkoisen pinnalla ja niitä tulee varmasti näkemään monilla - ei sillä, etteikö näin olisi jo aikaisemmin ollut. Mä en kuitenkaan aikaisemmin ole näille juurikaan lämmennyt, mutta ei ole toisaalta mikään uusi juttu, että mulle tuppaa kolahtamaan nää jotkut vaatteet vähän 'myöhässä'.
Tällä kertaa tein tämän kyseisen löytöni H&M:ssä, ja 20% alennuskupongin jälkeen ei maksettavaa jäänyt kuin 12 euroa, joten mistään tyyriistä vaatekappaleesta ei siis todellakaan ole kyse.P1010333_Fotormekko_Fotor
Yksi asia, josta tässä mekossa erityisesti tykkään on se, että tämä on vähän pidemmän mallinen. Mä itse kun olen sen 180cm pitkä, niin mulla helposti mekot jäävät ns. vesirajamittaisiksi ja se ei mun mielestä ole kovinkaan nätin näköistä. Ihonmyötäisen mallinsakin ansiosta tätä mekkoa voi hyvillä mielin käyttää ihan arkenakin tuolla kaupungilla ilman pelkoa siitä, että helma lentää korviin tuulen mukana tmv. mitä nyt olen joidenkin aiempien mekkojeni kohdalla joutunut vähän jännäämään. Kivaa tässä on myös se, että tää on kokonaisuudessaan melko yksinkertainen ja siksi yhdistettävissä melko monenlaisiin kenkiin ja asusteisiin. (Heh, taas mulla lähtee kaikenmaailman asuyhdistelmävaihtoehdot pyörimään mielessä. Tälläistä tää on aina. :-D)
Harmi vaan, että noita mekkokelejä joutuu varmaan ainakin muutamia viikkoja tässä vielä odottelemaan, ja siksi tämä uutukainen saakin lojua tuolla henkarikaapissa vielä jonkin aikaa. No mutta kesävaatteiden kanssa sitä kannattaa olla aina ajoissa liikkeellä, vai miten on?

16 kommenttia:

  1. mä alan aina ostamaa ja kattelee kesävaatteita iha liia myöhää ku kaikki on jo loppu eikä oo mtn kivoi enää:( ei vaa jotenki nyt viel jaksa ostaa kesäjuttuja ja sovittaa ja ugh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule tuttu tunne! Varsinkin bikinien kanssa. :-( Onneksi niitä ei tarvitse nyt kyllä ostaa.

      Poista
  2. Vaude! Sulla on aivan ihana kroppa ja muutenkin todella kaunis <3

    VastaaPoista
  3. Mä ihastelin tota jo sun instagramissa ja siis ei voi muuta sanoa että kun WOW! Sulla on ihan mahtava kroppa tohon mekkoon! Ne on niinku luotu yhteen!

    VastaaPoista
  4. sun täytys lähtee edustaan missikisoihin, oisit kohta miss universum. oikeesti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wautsi. Ihania kommentteja osaatte kyllä laittaa. Kiitos! <3

      Poista
  5. whooaaa mikä kateus, oot niin kaunis!

    https://more-than-we.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Vau, ihana mekko! Ja upee kroppa sulla! :) Anteeks jos liian henk. kohtainen kysymys, kuinka paljon painat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Painan n. 60kg tällä hetkellä. :-)

      Poista
  7. tää on niin upea mekko sun päällä, kuin sulle tehty :) ♥ oot jumalaisen kaunis ♥

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥