keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

Kynsilakkasuosikki

P1010362_Fotor
Mietin pariin otteeseen, että teenkö tästä lainkaan postausta, mutta pakko! Vaikka monet ovatkin varmaan jo ajat sitten näitä kynsilakkoja sormiinsa sivelleet, niin saattaa siellä ruudun toisella puolen olla sellaisiakin tyyppejä, jotka eivät näitä ole raaskineet vielä kokeilla.
Kyseessä on siis Lumenen Gel Effect -kynsilakat, joista on tullut ihan meikäläisen suosikkeja! Toki mm. O.P.I:n ja Essien kynsilakat ovat siellä kärkipäässä, mutta melkoisen tyyriin hintansa vuoksi jäävät kyllä kakkosiksi.
Näistä Gel Effect -lakoista ihania tekevät mm. normaalia kiiltävämpi ja sileämpi lopputulos sekä nopeampi kuivuminen. Joissain lakkasävyissä riittää jo yksikin kerros saamaan peittävän lopputuloksen. Nämä myös pysyvät normaaleja kynsilakkoja pidempään kynsissä - eivät siis lähde lohkeilemaan heti ensimmäisinä päivinä. Näin voin ainakin omasta kokemuksestani sanoa, sillä mulla on useammankin kerran pysynyt nämä lakat hyvänä kynsissä jopa viikon tai ylikin.
P1010359_Fotor P1010367_FotorOon myös totaalisen rakastunut näiden kynsilakkojen värivalikoimaan. Mukana on ties kuinka ihania namuvärejä, ja jos olisi mahdollista, niin haalisin ilomielin itselleni jok'ikisen sävyn, mikä valikoimasta vain löytyy. Kuvissa onkin muuten vain osa omista Gel Effect -kynsilakoistani, sillä muutaman olen kadottanut jonnekin, heh. Ei ole mitään kovin uutta multa sekään!
Mutta tosiaan. Mä oon itse sellainen tyyppi, joka ei ole kovinkaan innoissaan laittamassa kynsilakkaputeliin 20 eurosta ylöspäin rahaa, sillä jo 10 euroa pistää todella miettimään, raaskiiko sen hintaista kynsilakkaa ostaa. Siksi mulla ei olekaan esimerkiksi Essien tai O.P.I:n kynsilakkoja paljoakaan, vaikka hyviä ovat tosiaan nekin. Näillä Lumenen Gel Effect -kynsilakoilla on hintaa tietääkseni 5,50€-7€, riippuen ihan kaupasta, josta ne ostaa. Mä oon monesti ostanut näitä ihan alennusmyynneistäkin, jolloin näistä on saanut pulittaa vain muutamia euroja.

Ja ei, postausta ei ole sponsoroitu, vaikka siltä voi ehkä vaikuttaakin. :-D
Mä vaan haluan aina jakaa teille kaikenmaailman kosmetiikkalempparini sun muut ihan vain omasta ilostani ja näitä kynsilakkoja mä todella suosittelen!


Onko teillä muilla kokemuksia näistä Lumenen Gel Effect -kynsilakoista? Mitä olette tykänneet? Saa ehdotella toki muitakin hyviä merkkejä!

16 kommenttia:

  1. En ole vieläkään näitä kokeillut, voisi kyllä olla jo korkea aika :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule, kannattaisi ehdottomasti! :-D

      Poista
  2. Mulla noi ei pysy ees päivää hyvänä kynsissä, en ymmärrä ku kaikki hehkuttaa näitä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sullapa ollut sitten huonot lakat. :-O
      Mulla nimittäin edes ne ns. paskimmatkaan lakat (ei Lumenen) eivät koskaan ole lähteneet ensimmäisenä päivänä. Hassua. :-(

      Poista
  3. Ihana postaus taas kerran ♡ Oon ite miettiny noiden ostamista ja nyt si päätin ostaa kun kerran on hyviä :) Oot kyllä aivan ihana ja mun tyyliesikuva, kaikkee hyvää sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana lukee tämmösiä, kiitos! <3 :-)

      Poista
  4. Ihanaa kun postaat omia vinkkejä, etkä vaan sponsoroituja! Onko sulla jotain hyvää alus- ja päällyslakkaa mitä suosittelet? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm itseasiassa ei oikeestaan. Itsellänikin nimittäin hakusessa hyvä sellainen! :-D

      Poista
  5. Tosi kiva kun oot alkanut postailemaan nyt useemmin! :)

    VastaaPoista
  6. Itse sain syntymäpäivälahjaksi punaisen gel effectin. Mulla se lohkeaa heti seuraavana päivänä pois. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kääk! Miksköhän mulla on sitten täysin päinvastaiset kokemukset? :-O

      Poista
  7. Olipas kiva postaus jälleen kerran. :) Itsekkin olen suuri kynsilakkojen ystävä, mutta ei noita kynsilakkoja kokoelmastani vielä löydy. Täytyypä kokeilla!

    VastaaPoista
  8. Suosittelen erittäin lämpimästi mavalan pikakuivattavaa päällyslakkaa! Olen ollut kyseisen tuotteen aktiivikäyttäjä kohta pari vuotta, enkä varmasti tule luopumaan. Lakka kuivuu alle minuutissa ja pinnasta tulee muovimaisen sileä ja kiiltävä. Suosittelen ehdottomasti, hintakaan ei ole pahimmasta päästä: n. 7e pullo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mavalan tuotteet ovat olleet mullakin käytössä ja ovat kyllä aika hyviä! Täytyypä siis kokeilla tuota mainitsemaasi päällyslakkaa, kiitos vinkistä. :-)

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥