lauantai 7. helmikuuta 2015

Kuluneiden viikkojen fiiliksiä

Hmm... Tää on taas tää sama tilanne, jonka oon käynyt läpi jo ties kuinka monta kertaa. Tullut pidettyä taas tämmöinen "kevyt" kuukausi taukoa tästä hommasta, ja nyt sitä taas miettii miten tämän postauksen alottaisikaan.
Noh, sen voin sanoa, että pirun kiireistä mulla on elämä ollut! Lukion viimeinen jakso saatiin kunnialla päätökseen viime viikolla kokeiden loputtua. Nyt tän viikon torstaina mulla olikin sitten jo äidinkielen tekstitaidon yo-koe, joka luojan kiitos on nyt takana. Se oli ylppäreistä yks pahimmista meikäläisen stressaajista. Näin jälkeenpäin kuitenkin tuntuu etteivät ne valitsemani kolme tekstitaitoa menneet niin putkeen, mitä näin yo-kirjoituksissa olisi ehkä toivonut. Oikeita asioita olin niissä kyllä maininnut, mutta aika veti sen verran tiukille, että viimeistely ja kunnollinen suunnittelu jäi vähän puolitiehen. Noh, pidetään peukut pystyssä ja toivotaan parasta. Alustavat pisteet kun selviävät jo mahdollisesti ensi viikolla!

No mutta on mulla tässä muutakin ollut - sellaista, mikä on vienyt ihan lukemattomasti voimia. Erosin tällä viikolla poikaystävästäni ja nyt kokeilen taas - ainakin väliaikaisesti - sinkkuelämää ja keskityn tuleviin kirjoituksiin. On outoa, kun ei joudu koulussa ravaamaan enää päivästä toiseen. En oikeastaan tiedä ajattelenko sitä loppujen lopuksi hyvänä vai huonona asiana. Tällä hetkellä se tuntuu hyvältä, mutta saa nähdä kun aikaa on vierähtänyt taas viikko tai kaksi, niin alkaa jo kaipailemaan jonkinnäköistä tekemistä päiviinsä - muutakin kun vain sitä lukemista. Koulukavereitakin tulee nyt luonnollisesti nähtyä harvemmin, mutta eiköhän asia ole helpompi korjata sitten kirjoitusten jälkeen maaliskuussa.
P1010098_Fotorshare_Fotor
Mä uskon, että koin jonkinnäköisen uupumuksen tuossa viimeisen jakson lopussa. Mua ei huvittanut mikään. Koulusta päästyäni tajusin aina, kuinka paljon on vielä sinäpäivänä tehtävää, eivätkä ne koulutyöt todellakaan jääneet vain sinne kouluun. Koko ajan piti vääntää duunia kotona, pitää kiinni töiden deadlineista, suunnitella jo vähän tulevan lukuloman lukusuunnitelmaa, miettiä jatko-opintoja ja yleisestikin valmistautua kevään kirjoituksiin. Mulla oli monesti tunne, että haluan blogata, mutta mä en oikeesti vaan jaksanut. En jaksanut kaivaa kameraa laatikosta ja ruveta kuvailemaan. En jaksanut alkaa miettimään postausideoita. En jaksanut tehdä juuri mitään 'ylimääräistä'. Siitä mulle tulikin varsinkin näin jälkeenpäin tosi paha olo. Oon saanu nyt viikottain viestejä siitä, kuinka mun pitäisi lopettaa bloggaaminen, kun en sitä kerta vaivaudu tekemään taikka keskity siihen panostamaan. "Olit ennen paljon parempi bloggaaja, huomioitko lukijoitas enää yhtään?" - Voi kuulkaas kun niin paljon haluaisinkin huomioida. Mä en kuitenkaan ryhdy tekemään mitään sellaista, jota en itse sillä hetkellä syystä tai toisesta koe pystyväni tekemään. Mulla oli monesti fiilis, että en mä edes ehtisi vääntämään tänne kunnollisia postauksia. Suurimmasta osasta niistä olis tullu melko varmasti tunnissa tai kahdessa väännettyjä hutasuja muutamine tylsine kuvineen. En vaan pidä sellasesta, enkä halua mun blogini koostuvan sellaisesta p*skasta. Mä tykkään ja haluan käyttää aikaa postausten tekoon aina kun siihen hommaan ryhdyn.
P1010177_FotorP1010088_FotorP1010092_FotorTuntuu siis pahalta, kun monet teistä lukijoistani eivät näytä ymmärtävän sitä tosiasiaa, että tää bloggaus on mun harrastus. Tää ei ole mun työ. Multa ei vaadita mitään tiettyä postausmäärää kuukaudessa - multa ei vaadita bloggauksen suhteen oikeastaan juurikaan mitään. Tää on mulle vapaaehtoista vapaa-ajan harrastelua, jota teen silloin, kun mulle sopii. Jos mulla on noinkin huono fiilis päällä lähestulkoon 24/7 mitä nyt viimeisen kuukauden on ollut, mä en tosiaan mieti ensimmäisenä kirjoittavani tänne. Silloin keskityn johonkin aivan muuhun. Kuulostaa tosi tylyltä sanoa tää asia näin tiukkaan sävyyn, mutta musta vaan tuntuu, että vaikka kuinka monta kertaa tämän asian mainitsisinkin, ei se vaan mene joillain ihmisillä perille. Mä haluan, että ymmärrätte sen ettei mulla ole yhtälailla aikaa postailla tänne kuin esimerkiksi joillain sellaisilla bloggaajilla, jotka bloggaavat työkseen. Tuntuu pahalta tulla syyllistetyksi tälläisestä asiasta, jossa en oikeasti tarkemmin ajateltuna ole toiminut lainkaan väärin. Oon vaan edennyt omilla ehdoillani ja omilla fiiliksilläni eikä se mielestäni ole harrastuksen kohdalla millään tasolla väärin.
P1010072_FotorP1010186_Fotor
P1010049_Fotor
Mä pyrin postaamaan tänne aina, kun löytyy sitä fiilistä, intoa ja aikaa. Kirjoituksetkin tulevat nyt tulevina viikkoina rajoittamaan melko paljon mahdollisuuksiani bloggailla, mutta niiden ohella pyrin kyllä postailemaan ja välttämään tämmöisiä pidempiä taukoja, jos suinkin mahdollista. Toivon teidänkin suhtautuvan tähän asiaan hieman positiivisemmin mielin ja ymmärtämään sen, että aina ei vaan pysty bloggaamaan kuten joskus aikaisemmin.
Niin ja tämä seuraava asia niille, jotka ovat pelänneet mun lopettaneen bloggauksen kokonaan niin ei, en ole lopettanut/lopettamassakaan. En tule lopettamaan tätä vielä pitkiin aikoihin, jos koskaan. Tällä hetkellä bloggauksesta luopuminen kuulostaa pahimmalta painajaiseltani, eikä niin tule meikäläisen kohdalla todellakaan käymään!

Huh, tulipas taas avauduttua näistä mielessäni pyörivistä myllerryksistä. Pikkusisko vinkuu tuossa vieressä nyt siihen malliin, että mun on parasta siirtyä tuonne keittiöön ruuanlaittohommiin. Ollaan tänä iltana siskojen kanssa kolmistaan kotona ja jonkinnäköistä 'siskojen iltaa' olisikin nyt tarkoitus vietellä - leffojen ja herkkujen parissa tietenkin! Ihanaa illanjatkoa teillekin sinne ruudun toiselle puolelle! Mä toivon, ettei tää teksti nyt herättänyt teillä mitään "masis-fiiliksiä", vaan ennemminkin sitä ymmärrystä. Toivon mukaan tuun postailemaan tänne taas lähipäivinä, sillä muutamia postausideoita pyörii jo tiuhaan tahtiin mielessä...



Farkut Dr.Denim / Neule Cubus / (Teko)nahkatakki Primark / Kengät (saatu) Nelly.com / Kello (saatu) River Island / Laukku MANGO / Huivi Cubus

81 kommenttia:

  1. Helvetti mitä marinaa xd mieti et harrastaisit tohon vielä urheilua 2kertaa päivässä päälle. Mua kiristää ihmiset, jotka valittaa ettei oo aikaa, kun se aika mitä on vaan käytetään väärin. Urheilijana en ymmärrä ihmisiä, jotka ei harrasta mitään ja sanoo että väsyttää ja pitää vaan lukea. Joo-o, itse kirjottanut jo nyt pari Etä ja urheillut pari kertaa päivässä joka päivä opiskelun ohella. Nyt nainen prioriteetit kuntoon, shoppailu ja selfiet vähemmälle ja aika tehokäyttöön :D ei toi liikuntakaan sulle huonoa tekis kun tutkitusti piristää ihmisiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ei tarvitse miettiä itseäni urheilijaksi, jotta pystyisin perustella postaamattomuuteni yhtään tämän paremmin. Ei urheilu/liikunta kohdallani pahitteeksi todellakaan olisi, mutta kuten postauksessa puhuin, uuvuin totaalisesti noista kouluhommista. Siinä vaiheessa ei tule mieleen postata muttei myöskään urheillakaan. Mun mielestä aika tökeröä sinulta tulla sanomaan "helvetti mitä marinaa". Jokainen ollaan erilaisia ja jokainen piristyy erilaisista asioista. Mua ei vaan oikeesti lähiaikoina ole piristänyt juuri mikään. Niin ja tuo "shoppailu" on melkoisen naurettava kanssa vetää joka väliin, vaikka sitä yleensä usein teenkin. Viime aikoina en ole kyllä siihenkään jaksanut keskittyä, eli tämä kaikki on ollut seurausta lähinnä siitä, että en ole henkisesti voinut niin hyvin kuin aikaisemmin.

      Poista
    2. ano hyvä, vaikka sä jaksaisit lukea ja urheilla samanaikasesti, ei se tarkota että niin olis kaikkien kohdalla. on oikeestaan aika älytöntä alkaa vertailemaan tollai, ku teillä on ihan eri elämäntilanteet varmasti ollut. vilma musta on hienoo nähä, että käytät aikaa näihin postauksiin ja mielummin mä ainakin luen tälläsiä postauksia kun semmosia muutaman kuvan hutaistuja postauksia vaan sen takia 'ettei lukijat katoa'. ymmärrän sun tilanteen ja pitäs muidenkin ymmärtää. postaat sitten ku on voimia, kyllä hyvää jaksaa odottaa ♥ tsemppihali ♥

      Poista
    3. Tää saattaa tulla anonyymille yllärinä mut ihmisten stressitasot on erilaisia. Vaikka sä jaksaisit urheilla ja opiskella 24/7 niin ei se kyl tarkoita sitä että joku muu välttämättä jaksaa. Enemmän se auttaisi että ois kannustava ja ymmärtäväinen muita kohtaan eikä vaan lyttäis heti kättelyssä joillain MINÄ OON SUA AHKERAMPI-kommenteilla.. :D

      Poista
  2. Tosi kiva tuo asuyhdistelmä, mistä tuo neule ja huivi on? :) ps, noi tummat hiukset sopii mun mielestä paremmin mitä blondit, tuo jotenkin sun kasvonpiirteitä kivemmin esiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-)

      Tuossa postauksen alaosassa näkyykin, mistä nuo kaikki vaatteet ovat ostettu. Molemmat, sekä tuo huivi että neule ovat Cubuksesta.

      Poista
  3. Kyllä sen ymmärtää jos on paljon koulutöitä ym niin ei sitä vaan kerkeä eikä jaksa! Ihan ymmärrettävää. Tosi kiva asu ja oot muutenki nätti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että on ihmisiä, jotka ymmärtää! Kiitos. <3

      Poista
  4. Tykkään kans tosta asusta tosi paljon! Oot oikeest hyvä bloggaaja ja ärsyttää kun jotkut ajattelee, ettei sulla oo muuta hommaa kun bloggaus. Koska noi ylppärit on tosi tärkeet ja se on täysin ymmärrettävää, että sulla ei ole aikaa blooggaamiseen. Sä oot hyvä bloggaaja just siks ettet tee tästä mitään pakkopullaa! Jos ei tunnu sille et ois jotain kerrotttavaa ja ei vaan onnistu aina se päivittely blogissa niin silloin ei kannata tehdä postausta ollenkaan. Nimittäin postaukset joihin on oikeasti nähty vaivaa on paljon miellyttävämpiä lukea kuin sellaset mitkä on väkisin väännetty. Tsemppiä yo-kokeisiin ja tsemppiä myös bloggaamiseen :-)

    ♥ Anne-Mari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielettömän ihana kuulla! Kiitos sulle. <3

      Poista
  5. En usein kommentoi seuraamiini blogeihin, mutta nyt on pakko sanoa että ymmärrän sua! Itse myös bloggaan, ja viime syksy oli tosi haastavaa aikaa. Ei vaan jaksanut tehdä mitään ja olin ihan erilainen kuin normaalisti. Erosin poikaystävästäni (ensi rakkaus, mikäs sen pahempaa) nyt talvella ja ei elämä todelllakaan ole helppoa! Abina voin sanoa että kirjoitukset ja tulevaisuus ahdistaa, mutta kyllä tästä selvitään :)

    Itse tykkään lukea tälläistä aidompaa tekstiä elämästä, koska ei elämä ole pelkkiä hyviä aikoja. Tsemppiä sinne, kyllä me kaikki pärjätään kun mennään päivä kerrallaan :) Ps. Ei kannata välittää ilkeistä kommenteista, sillä aina löytyy ihmisiä jotka eivät ymmärrä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että joku oikeesti ymmärtää täysin mitä hain tälläkin postauksella takaa. On myös mielettömän ihana kuulla, että oot blogistani tuota mieltä. Piristää ihan älyttömästi! Kiitos. <3

      Poista
  6. Mun mielestä yksi niistä syistä miksi sun blogia on kiva lukea, on juuri se, että oot panostanut postauksiin. Ei se määrä ole tärkeintä, vaan laatu! Tsemppiä kirjotuksiin! :)

    VastaaPoista
  7. Paljon tsemppiä sulle koitokseen! <3 Se on lyhyt hetki kun jaksaa tehdä töitä ja pitää fokuksen kirjoituksissa, ja sitten kun se on ohi on todella helpottunut olo. Kannattaa siis pitää vain mielessä ne vikat kirjoitukset ja se, kuinka lyhyt hetki tuo loppupeleissä on! :)
    Meinaatko muuten hakea nyt keväällä jatko-opiskelemaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Näinhän se on joo.

      Ja aion. Mulla vaan on tällä hetkellä vähän sekasin vielä se, että minne kaikkialle haen. Jokin kaupallinen ala kiinnostais, mutta saa nähdä mihin päädyn!

      Poista
  8. Kyllä hyvää jaksaa odottaa, ihana kun postasit!❤

    VastaaPoista
  9. Tosi ihana asu! Oot niin kaunis! Ja niin sun pitääki tehä että postaat silloin ku se tuntuu hyvältä! Tsemppiä kevääseen:)

    VastaaPoista
  10. instagramin perusteella erositte aleksin kanssa ainakin sovussa, silti voimia! <3 kyllä tää vielä palkitaan ja etköhän sä pääse bloggaamaankin useammin kun päivät pitenee ja koulukin loppuu kirjotusten jälkeen :-)

    VastaaPoista
  11. Super ihana asu! Sopii sulle täydellisesti :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Ite tykkään tuosta myös ihan hirveesti.

      Poista
  12. Ihana asu, sopii sulle oikein hyvin! :) Ja ihanaa kun postasit ❤❤ :3

    VastaaPoista
  13. Hei tsemppiä sulle Vilma! :) itsekin kirjoitan tällä hetkellä ja blogi on jäänyt ihan sivuun joten tiedän tunteen :/ hirveä stressi jatkuvasti päällä ja tuntuu, että elämä on kiinni yksistä kokeista! We can do this! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että löytyy monia ymmärtäväisiä ihmisiä kuten sinä. Tsempit sullekin kevään kirjotuksiin! <3

      Poista
  14. Muistan kun itse yläasteikäisenä seurailin blogeja aika ahkeraan, enkä toisaalta ymmärtänyt, et ne bloggaajatkin on vain ihmisiä. Ne saa bloggailla sillonku jaksaa, eikä mulla oo mitään sanomista siihen. Vaikka he jakavatkin elämänsä täällä "kaikkien kesken", eivät he silti oo velvollisia postaamaan sillonku minä haluan jne.. Nyt kasvaneena mä tajuan, ja mua ei periaatteessa kiinnosta yhtään postaavatko he kerran kuussa vai kerran päivässä. Joka tapauksessa oon iloinen, et jotain tulee. Keskityn nykyään paljon muuhun, kuin toisten blogeihin. :-D

    Älä turhaan tunne oloas pahaks tästä, ettet vaan jaksa. Joskus ei vaan energia yksinkertasesti riitä.
    Ottaa niin päähän toi ensimmäinen ano. :-D Joko liikunta on pienentäny hänen aivonjansa, tai sit siel huutelee joku muka niin elämästä tietävä pikkutenu. Aika loukkaavaa myös mielenterveysongelmaisia kohtaan ja niitä, joilla elämä on henkisesti vaikeeta. Helvetin hienoa, että sä Ano1, jaksat harrastaa sitä urheilua ja siinä samassa muuta elämääs. Ja hienoa rehvastelua, mut et ole sinäkään sen parempi ihminen ;-) Miks täytyy arvostella toista ihmistä? Kaikki on erilaisia, kaikilla on jotain mikä vie energiaa. Toiset uupuu herkemmin - varsinkin jos on tapahtunut suuria muutoksia lähiaikoina, tai stressi on huipussaan. Mua kiristää ihmiset, jotka ei tajua et kaikki ollaan erilaisia ja ettei tarvi elää niinkuin toiset tahtoo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tommonen ajattelutapa pitäis istuttaa niin monen muunkin blogia seuraavan lukijan päähän, mitä siis tuossa ekassa kappaleessa sanoit! Kokonaisuudessaankin ihana kommentti, kiitos! <3

      Poista
  15. Voimia sulle kaikkeen tapahtuneeseen ja tsemppiä tulevaan!♥ Aivan ihastuttavi kuvia ja asu myös :)

    VastaaPoista
  16. ymmärrän täysin mitä käyt läpi, enkä mä todellakaan halua että sulla menee huonosti! ♥ mä ootan aina innolla sun uusia postauksia, mutta ymmärrän täysin jos niitä ei kuulu! kyllä kaikilla on huonoja aikoja/ päiviä, jolloin ei vaan mikään tunnu hyvältä, vaan haluaa vaan jäädä sängyn pohjalle ikuisesti! se on tosi okei, eikä kenenkään pitäis sulle siitä suuttua! tää on sun blogi, sun säännöt & ainakin mä ymmärrän sen täysin! ♥ tsemppiä sulle & koita jaksaa! ♥ ainiin, noi ruskeet hiukset sopii sulle ihan mahtavasti! ♥ :-)

    VastaaPoista
  17. Itse olen "vasta" lukion ekalla ja tuntuu aika ikävältä valittaa, koska eihän tää mun "urakka" oo varsinaisesti mitään teiän abien työmäärään verrattuna :D mulla on kuitenkin ollu jo pidemmän aikaa ihan samoja fiiliksiä, mikään ei huvita, mihinkään en löydä motivaatiota, kaikki tuntuu vaan suorittamiselta ja vaikka tavallaan tuntuu, et oon jo tehny kaikki asiat siltä päivältä siltikin pitäis vielä tehä sitätätäjatota. Kauheesti Vilma tsemppiä ja jaksamista sulle, vielä kun tän reilun kuukauden ajan jaksat pinnistää niin sit helpottaa(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan! Mulla ollu just noita samoja fiiliksiä.

      Kiitos paljon sulle. <3

      Poista
  18. Älä todellakaan ota bloggaamisesta mitään stressiä, kyllä me lukijat jaksetaan oottaa niitä postauksia vähän pidempäänkin! Pääasia että itse nautit tästä touhusta! Voimia ja tsemppiä sulle tähän kevääseen <3

    VastaaPoista
  19. Ymmärrän hyvin ajatuksesi, itse valmistuin joulukuussa ylioppilaaksi ja nyt puoli vuotta valmistaudun pääsykokeisiin, haen opiskelemaan ravitsemustiedettä ja 3 prosenttia hakijoista pääsee sisään... stressiä on siis täälläkin ihan kiitettävästi ja välillä hyvin uupunut olo. Älä ota turhaan ylimääräistä stressiä asioista! Bloggaamista kerkeää harrastaa vaikka koko loppuelämänsä, keskity nyt rauhassa kouluun ja itsellesi tärkeisiin asioihin :) Tsemppiä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se on! Kiitos paljon ja tsemppiä sulle jatko-opintohakuihin! Toivotaan, että pääset sinne minne haluat. :>

      Poista
  20. En sinänsä edes ymmärrä miks valitetaan, että miks et postaa jne, ku kuitenki netti on täynnä muitakin hyviä bloggaajia/blogeja, jotka postaavat usein ja jne. En tarkoita et olisit huono bloggaaja, tai muuta, tarkotan et on netissä muitakin samantyylisiä blogeja, johon postataan paljon useammin.

    Älä ota ressiä postaamisesta, postaat sitten kun itsestä hyvältä tuntuu :)

    VastaaPoista
  21. Älä välitä noista ilkeistä kommenteista, koska on tosiaan tärkeetä että keskityt kirjotuksiin! Niin kuin itsekkin totesit, tää ei oo sun työ, sä voit tehä tätä sillon millon ittelles sopii! Tsemppiä vilma kirjotuksiin ja kirjottelet ku ite jaksat :) Terv. lukion kakkonen, joka kirjottaa nyt bilsan ja mantsan ja tietää miltä toi työmäärä tuntuu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu koitan olla välittämättä! Ihanaa, että löytyy näin paljon teitä ymmärtäväisiä ihmisiä. Helpottaa omaa oloa. <3

      Poista
  22. Täydellinen asukokonaisuus<3

    VastaaPoista
  23. Postaamisesta ei tarvitse eikä saa ottaa stressiä, koska bloggaamisesta menee into ihan täysin. Ja kirjoitusstressi on kyllä aika maksimaalisen kamalaa ja inhottavaa - tiedän, kyllä millainen olo ja kiire sulla on. Koko ajan pitäis olla lukemassa, mutta samalla pitäis kuitenkin hoitaa myös sosiaaliset suhteet ja muut velvollisuudet: ei oo ihan helppo homma. Itse aloin lukemaan kirjoitusten jälkeen suoraan pääsykokeisiin ja ne yhdessä alko olemaan aikamoinen suoritus. Joten suosittelen, että keskityt nyt kirjoituksiin ja omaan elämääsi - blogia ehtii miettiä myöhemminkin :) Tsemppiä todella paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan! Kiitos ihanasta kommentista. <3

      Poista
  24. Ei tota ees tarvii pyytää anteeks, tää on sun blogi ja sun elämä, kirjotat tänne ihan millon sä vaan ehit/jaksat/haluut :) Tätä ihanaa blogii jaksaa aina lukea vaikka ois kuinka pitkää taukoa! Mä en vaan ymmärrä noit jotain anonyymeja ja muita jotka tulee haukkuu sua tai sun jaksamistas. Mutta aina löytyy noita ihmisiä jotka haluu väkisin valittaa jostain asiasta valitettavasti. Mut niitä en todellakaan tajua jotka tulee haukkumaan kuinka "huono" tää blogi mukamas on. Siis ei siihen muuta syytä löydy ku kateus, se saa paljon aikaan, mut silti, jos ei pidä jostain ihmisestä tai tässä tapaukses blogista ni olkoot välittämät eikä ees lukis!
    Mut ei tässä muuta ku että sulla on niin ihana blogi ja oot tosi kaunis (: Ja kirjottele millon jaksat (:

    VastaaPoista
  25. Vilma mä ymmärrän tosi hyvin! Oon itsekin abi nyt ja istuin myös torstaina salissa, tiedän niin hyvin miten kirjoitukset vaikuttaa ajanviettoon ja kuinka paljon niistä voi koitua stressiä. Oot oikeassa, tämä on sulle harrastus, joten et ole mitenkään velvollinen postailemaan jatkuvasti. Mä jaksan odottaa postauksia ihan rauhassa, kunpa kaikki muutkin ymmärtäisivät tän asian. :) Paljon voimia, koitetaan molemmat selviytyä ylioppilaiksi! ♥

    VastaaPoista
  26. Mä iymmärrän sua niin hyvin! Koitan itsekki valmistautua tässä kirjoituksiin, mutta mikään ei huvita eikä oo motivaatiota. Kaikki mahdollinen stressaa ja itkeskelenkin sitä usein poikaystävälle tai itsekseni. Jatkokoulutuskin pelottaa vaikka aiemmin olin ihan varma kaikesta. En saa opiskeltua > stressaa > en saa nukuttua > en saa opiskeltua koska stressaa ja väsyttää niin paljon, päättymätön kehä :D Pitäis vissiin ottaa itteensä niskasta kiinni.. Ja ekaan anoon meinaten: mä en ainakaan koulupäivinä jaksanu/kerenny urheilemaan vaikka mun ois pitäny. Pisimmillään olin koulussa (+ matkat) melkein 12h, joinakin päivinä siihen päälle vielä töitä niin ei siinä paljoa urheilla jos haluaa opiskella. Kaikki ei kykene samaan. Mun mielestä kuitenkin on ihailtavaa, miten jotkut urheilee kunnolla ja silti kirjoittaa "vaikeita" (fysiikkaa, kemiaa, pitkää matikkaa) aineita hyvin arvosanoin.
    Mua ei haittaa yhtään oottaa sun postauksia, mutta hypin melkeen onnesta kun nään bloglovinissa sulta uuden postauksen :D Oot mielettömän kaunis ja inspiroiva. Koita ottaa oma aikas, laatu ennen määrää! Hyvää kevättä sulle ja tsemppii ja voimii kaikkeen! <3

    VastaaPoista
  27. Ihan hirveen värinen toi sun porkkanan ruskee tukka :D :D se sun luonnonruskee väri oli nii täydellinen ja menit pilaamaan sen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös tätä olis voinut sanoa vähän nätimmin? Kuten vaikkapa "Tykkäsin enemmän sun vanhoista hiuksista.".. (:

      Poista
  28. Mun mielestä sun kirjotustahti on aivan sopiva! Voisi ehkä juu tulla useammin, mutta jos ei kerkeä niin sit ei kerkeä. Itsekkin tiedän omasta arjestani, vaikka sua n. 5 vuotta nuorempi olenkin, että on viikkoja/kuukausia, jolloin on vaan niin paljon tekemistä ja muita juttuja, joiden takia ei mitään ylimääräistä kerkeä/halua ruveta tekemään, eikä silloin kenenkään sitä pitäisi vaatiakkaan, koittakaa jo ihmiset ymmärtää.

    VastaaPoista
  29. Ihan hirveen värinen toi sun porkkanan ruskee tukka :D :D se sun luonnonruskee väri oli nii täydellinen ja menit pilaamaan sen

    Oletko kenties värisokea? Mikä tuossa värissä edes etäisesti viittaa porkkanaan?

    VastaaPoista
  30. Mun mielestä toi sun tukka on hyvän värinen ja tahtoisinkin udella että millä värillä oot värjännyt? Asu on kans todealla upea :) Tsemppiä kirjotuksiin!

    VastaaPoista
  31. Ihan ensimmäiseksi mun on sanottava, että tykkään sun blogista, vaikka kirjoittaisit vain kerran kuukaudessa. Piristän joskus tylsiä iltojani lukemalla sun vanhoja postauksia, piristää kyllä kovin :)

    Taas on ihana asu (ei sulla varmaan rumia asuja olekkaan) ja musta noi sun uudet hiukset on tosi ihanat ja sopii sulle hyvin! Ois mulla kyllä ihan "asiaakin", sillä mietin, että jos ostat kaupasta vaatteen niin mietitkö jo kaupassa minkä kanssa sen asun yhdistelet vai vasta kotona? Kun itsellä on vähän "huono" tapa olla kaupassa miettimättä ja sitten vaate ei sovikkaan minkään muun kanssa yhteen...

    Ja jos tähän vielä kehtaan heittää toivepostauksen, niin voisitko jossain vaiheessa kun sulla on aikaa (vaikka kirjoitusten jälkeen) tehdä huonepostauksen missä esittelisit kalusteet ja yksityiskohdat eli tosi laajan semmoisen. Lueskelin noita sun vanhoja huonepostauksia, ja ne on kyllä kivoja. Olis vaan kiva nähdä vähän tarkemmin minkälainen sun huone on nykyään :) Ja ainiin; myös "must have"-lista olisi kiva saada.

    Oho, tulipas tästä pitkä... Mutta toivottavasti jaksat vastata!

    VastaaPoista
  32. ihania kuvia! oot ihan superkaunis:) ja sikana tsemppiä kirjotuksiin, teet vaa parhaas

    ja mun mielestä sun ei tartte tehä tälläsiä "selittelyspostauksia" siitä mikset oo hetkee blogannu.. en oikee ymmärrä miks teet tälläsiä

    VastaaPoista
  33. Nimenomaan tän bloggaamisen kuuluis olla sulle kiva harrastus ja saada sut iloseks, sulla ei kuuluis olla mitään pakkoa vetää itteäs rusetille anojen takia jotka olettaa että sulla on velvollisuus tehdä tätä, eikä sulla ookkaan! Yritä parhaas olla välittämättä, niillä ei oo oikeesti mitään väliä. :) Tsemppiä opiskeluihin, erosta toipumiseen ja ylipäätään! Oot mahtava.

    VastaaPoista
  34. Mistä ostit sun penkkaripuvun?:)

    VastaaPoista
  35. Hei apua kun oot niin kaunis ja mukavan olone tyttö! :o Paljon tsemppii kirjoituksiin ja muutenkin elämään. Ittelläni vuoden päästä kirjoitukset, APUA! Ja hei muistat aina rentoutua niin kyllä se siintä :) Löysin tän siun blogin vasta ja aion kyllä jatkaa lukemista! Oikee asenne tän blogimaailman kanssa, niin se pitääkin tehdä että silloin kun huvittaa.

    VastaaPoista
  36. Vitsi oot vaan niin älyttömän kaunis tyttö!! Kirjotukset on kyl itelläkin just ja on niin stressaavaa ni en yhtää ihmettele ettet ehdi olla niin paljon blogin puolella! Ja sul on sairaan kiva blogi tykkään oot ihana! :)

    VastaaPoista
  37. En tiiä mitä mun kone teki, mutta en tiiä että lähtikö mun kommentti, joten laitan sen varmuuden vuoksi uudestaan!

    Moikka! Ajattelin nyt kirjoitella mielipiteitä tästä sun blogista. Sun postaukset on tosi mielenkiintosia ja muutenkin hyviä, hyvälaatuisia kuvia on paljon. En tiedä miksi, mutta jotenkin mua itteäni häiritsee, kun oot kursivoinu jotain sanoja. Mutta se ei oo todellakaan mikään huono juttu ja ihan hyväkin tapa, jostain syystä se vaan pistää mulla silmään. Muuten tykkään paljon sun kirjotustyylistä!
    On kiva, että sä postaat tarpeeksi erilaisia postauksia. (esim. meikkiarvosteluja ja sitten ihan vaan kuulumisia) En ole itse erityisemmin kiinnostunut meikkipostauksista, mutta uskon, että monet ovat, joten jatka ihmeessä niiden tekoa. Kyllä itsekin luen ne, mutta ne eivät ole vain mitään mun lemppareita.
    On totta, että postaat harvoin. Mutta kaikkien pitäisi kyllä ymmärtää että koulu (ja varsinkin yo-kirjotukset) vie todella paljon aikaa ja se on tärkeysjärjestyksessä ihan ylimpinä, toisin kuin blogi, joka on sun vapaaehtoinen harrastus. Niin kuin kirjoitit postauksessa sun ei ole pakko postata. Kaikkien pitäisi tietää (ja ymmärtää!) se. Mun mielestä sun ei tarvii selitellä yhtään pitkiä taukoja. Sä postaat aina sillon kun voit/haluat/jaksat. Ja itse ainakin haluan lukea mielummin hyvin kirjoitettuja ja suunniteltuja postauksia harvemmin kuin usein hätiköiden tehtyjä todella lyhyitä postauksia.

    Paljon tsemppiä sulle ja muutenkin hyvää kevättä! <3:)

    VastaaPoista
  38. Vilma älä välitä aleksista äläkä anna kenenkään masentaa sinua! Keskity kirjoituksiin ! Keep going girl!

    VastaaPoista
  39. Vilma apuaaa! Mistä oot ostanu ne Eylure 202 ripset? :(

    VastaaPoista
  40. Miksi poistit askin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon, ettei Vilma vaan enää jaksanut niitä päivittäisiä ulisijoita, jotka puuttui _ihan kaikkeen_ mitä hän edes sano. Tietysti mäkin sen juttuja kaipailen mutta parempi että voi keskittyä yo-kirjotuksiin ihan ilman muiden vikinää. :) Tsemppiä Vilmu!

      Poista
  41. Halusin vaan sanoo et must on ihanaa lukee sun blogii ja tottakai haluisin et kirjoittasit enemmän mut kyl sen ymmärtää että sun pitää keskittyä kirjotuksiin, toivottavasti kaikki menee hyvin.

    VastaaPoista
  42. Onko sulla enää ask.fmmää? :0 En oo löytäny sua enää sieltä ni eksyin sitten aun blogiin (: tosi kivan olonen blogi ♥

    VastaaPoista
  43. Koulu ennen blogia ! Tsemppiä Vilma ! (:

    VastaaPoista
  44. Juu voi herranjumala kun luin niitä sun yhden postauksen vihakommentteja... Oon ite lukion kakkosella, kirjoitukset jo kuumottelee ja nuoremmat lukijat/katsojat kyselevät jatkuvasti miksen tee useammin videoita. Samaan aikaan pitäis olla postaamassa blogiin, lukemassa kokeisiin, tekemässä töitä ja raivaamassa vapaa-aikaa... Voi kumpa useammat ymmärtäis ton, ettei tää (välttämättä) oo mikään työ, josta sais palkkaa, vaan harrastus! Hyvä postaus ja voimia sulle! :)

    VastaaPoista
  45. Älä ota tätä loukkauksena tai minään, mutta haluaisin vain kysyä että milloinkas postailet seuraavan kerran? Ymmärrän että sulla on kiireitä ja aina ei jaksa, mutta on vaan tosi ikävä sun ihania ja laadukkaita postauksia! Toivottavasti saamme kuulla susta taas pian! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä viikolla yritän päästä postailemaan. Tosin vasta loppuviikosta. Sisko tällä hetkellä kamerani kanssa Kiinassa, joten ei ole mitään nyt millä kuvata. :-D

      Poista
  46. Voisitko tehdä joskus meikkivideon tänne?:) Aivan ihana blogi sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En usko, että tuun vielä pitkiin aikoihin tekemään blogiini mitään videoita. :-( Mutta kiitos!

      Poista
  47. Minne hait jatko-opiskelemaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kurkkaa uudemman postauksen kommentit, siellä kerron! :-)

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥