torstai 25. joulukuuta 2014

Takaisin ruskeaan

Vihdoin ja viimein kerkesin ottamaan kameran kätösiini ja läksiä pikkusiskon kanssa ulos kuvailemaan. Viimeisimmistä ulkokuvista ja niiden ottamisesta on kulunut jo pienoinen tovi, joten oli piristävää päästä taas kameran taakse - erityisesti nyt, kun näin joulupäiväksi osui tänne Etelä-Suomeen niin mielettömän ihana sää!P1010136_Fotor_Fotor_CollageP1010025_Fotor_Fotor_Collage Haikailin vielä hetki sitten edelleenkin mun vanhoja, ruskeita hiuksia. Vaaleat olivat kivat, ehkä kuitenkin mun kohdallani ennemmin kesähiukset. Katselin monet illat vanhoja kuvia edelliseltä vuodelta, joissa mulla oli vielä ruskea väri päässä ja ai että oli pakko päästä kampaajalle mitä pikimmiten. Pari viikkoa sitten mä varasin itselleni kampaaja-ajan, ja nyt päässäni onkin sitten haluamani tummanruskea väri punertavilla raidoilla. P1010183_FotorP1010245_Fotor
Lopputulos oli mun mielestä ihan mielettömän kiva! Aiempiin (vaaleisiin) hiuksiin vertaillessa voin ainakin itse itselleni todeta, että nää tummat ovat kyllä se mun juttu. Kesällä voi halutessaan sitten lisätä sekaan vähän vaaleampia raitoja, mutta voin lähes luvata, että ihan kokonaan vaaleita hiuksia mulla tulee tuskin pitkään aikaan näkymään - jos koskaan.

Mitäs te ootte mieltä? Teinkö ihan oikean ratkaisun vai olisiko joku teistä kenties minuna pitäytynyt vaaleassa? Monille teistä mun "uudet" hiukset ovat varmaankin jo tuttu juttu ask.fm:n ja instagramin kautta, mutta eihän sen mielipiteen ilmaiseminen ole koskaan myöhäistä... ;-)

PS. Rupeen tässä katsomaan läpi jouluaaton kuvia ja tulen tekemään tänne joulupostauksen luultavasti jo tänään, jos aikaa riittää. Joten te, jotka huolestuitte jo siitä tulenko tekemään joulustani postausta ollenkaan niin olkaa huoleti: kaikki ajallaan! 

29 kommenttia:

  1. oi tosi kaunis vilma! en muistanutkaa kuin hyvin sulle sopii ruskeet hiukset :) nuo kengät on ihan täydelliset ❤

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia, oot älyttömän kaunis! :-)

    VastaaPoista
  3. Sulle sopii molemmat todella hyvin, mutta kallistun ehkä kuitenkin näiden ruskeiden kannalle;) ihana kaunis vilma ja hyvä postaus! ❤️❤️❤️

    VastaaPoista
  4. Aivan sairaan ihanat noi hiukset! Kyllä sulle vaaleatkin sopii mutta kyllä näin talvella ainaki noi tummat on se juttu!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tota mäkin just mietin. Kiitos! <3

      Poista
  5. Toi reppu on niiin ihana, mistä se on? :-)

    VastaaPoista
  6. Nää tummat pukee sua kyllä mun mielestä paremmin kun blondit (vaikka toki niissäkin olet kauniimpi kuin keskiverto ihminen :D ) - nää vaan jotenkin tekee susta aikuisemman ja jotenki, en tiiä, elegantimman näköisen! Äh, vaikea selittää mutta kivat siis on! :3 <3

    VastaaPoista
  7. Barcelonan ostospostaus taitaa jäädä tulematta? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmh, joo... Mun piti ties kuinka monet kerrat toteuttaa se. Se on itseasiassa edelleenkin keskeneräisenä tuolla mun luonnoksissa. Jotenkin se vaan jäi ja nyt oon vaan aatellu, että onko mitään järkeä sellaista tehdä enää kahden kuukauden viiveellä. :-(

      Poista
    2. Kyllä mua ainakin kiinnostaa se postaus, vaikka viiveellä tulisikin!! :)

      Poista
    3. Musta olis tosi kiva jos tekisit, innolla kun sitä odottelin :( parempi myöhään kun ei milloinkaan!

      Poista
  8. Pakko kysyä että mistä oot nuo kengät löytäny ! oon ettiny tommosia ite niin kauan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin ne sillon viime lokakuusta Primarkista Espanjasta! :-)

      Poista
  9. Oi että, oot niin söpö ja aivan eri näköinen! (Hyvällä tavalla) >\\\< <3

    VastaaPoista
  10. Sopii ruskeetki, ja näyttää kivalta kun on raitoja joukossa hiukset näyttää heti eloisemmilta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, raidat elävöittää tosiaan kummasti. :-)

      Poista
  11. ihanat hiukset sulla ! ja mun mielestä noi ruskeat sopii sulle paremmat kuin vaaleet :-) ♥

    VastaaPoista
  12. Tosi hyvin sopii, ruskeet on paremmat kun vaaleet. :-) ootko koskaan miettiny otsahiuksia? Sopis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja joo itseasiassa joskus, mutta en kyllä usko itse sen sopivan yhtä hyvin kuin tämän nykyisen "mallin" (eli toisin sanoen 'ei otsatukkaa ollenkaan' -malli). :-D

      Poista
  13. Oot älyttömän kaunis! Kuinka pitkä oot? Itse olen 178cm ja haluaisin olla lyhempi, tunnen itseni ihan jättiläiseksi esim kavereiden kanssa:( korkkarit ei tule kuuloonkaan, oon ihan kömpelö ja melkein kaksimetrinen niissä. Sinä vaikutat niin itsevarmalta ja ihanalta ihmiseltä!

    VastaaPoista
  14. Kyllä noi ruskeet käy sulle niin paljon paremmin, tosi kivat!

    VastaaPoista
  15. Löysin vasta sun blogin, mutta pakko sanoo et kyllä nää tummemmat on paremman näköset, kun vertaa tohon banneriin ja "profiilikuvaan" :)

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥