torstai 9. lokakuuta 2014

Ostoksia kuluneilta päiviltä

Mä makaan parhaillaan puolkuurona tässä olkkarin sohvalla. Tää päivä oli jo toinen tällä viikolla, kun jouduin jättää kouluun menon väliin. Oon nappassu ittelleni sen joka vuotisen syysflunssan ja tällä hetkellä sekä kurkku että oikea korva ovat järkyttävän kipeitä. En usko, että kyse on kuitenkaan korvatulehduksesta, sillä yleensä se paukkaa jälkitautina, jos silloinkaan. Mulla ei muutenkaan ole ollut korvatulehdusta elämäni aikana muistaakseni kuin vain sen yhden kerran joskus päiväkoti-ikäisenä, joten tuskin siitä on kyse nytkään.
Ens viikon keskiviikkona kun olis tarkoitus lähteä sinne Barcelonaan, ja flunssasena (tai varsinkaan kipeällä korvalla) lähteminen ei mitään herkkua varmaan olis. Mutta nyt lepäilen kotona tän loppuajan ennen matkalle lähtöä, joten enköhän mä ihan kondiksessa ole siihen keskiviikkoon mennessä.

Mutta nyt, koska oon maannut koko päivän kotona tekemättä yhtään mitään, ajattelin koota teille tämmöisen pikkupostauksen mun tämän viikon ostoksista. Niitä kun on muutama taas ehtinyt tässä kertyä. Eilinen vierailu Hulluilla Päivillä oli itseasiassa tän flunssan osalta pahin mahdollinen virhe, koska tää paukkas takasin entistä pahempana (mä kun luulin eilen olevani jo parantumassa ja tarpeeks hyvässä kunnossa shoppailuun). Mutta ei se toisaalta ihan turha reissu ollut. Kyllä mä sieltä muutamat kosmetiikkatuotteet mukaani sain melkoisen mukavien alennusten kera, ja ihan täydelliset farkutkin siinä ohella.
P1010206_Fotor_Collage_Fotor1. Tekokynnet (Hulluilta päiviltä)
- Mä en oo vissiin kuukauteen tai puoleen toista ollut käyttämättä tekokynsiä. Näihin vaan jää koukkuun, se on tullut nyt vihdoin taas todettua.

2. Lumenen CC-meikkivoide (Hulluilta päiviltä)
- ...On edelleen yks mun lempparimeikkivoiteista ja siksi sekin tarttui eilen Stockalta mukaan.

3. Viva La Diva Eyebrow Kit 
- Tätä meikkiä en ostanut Hulluilta päiviltä, vaan maanantaina Ison Omenan Kicksistä. Mä oon nyt pari vuotta meikannut kulmakarvani päivittäin tismalleen samaan tapaan - Lumenen kulmavahaa ja -kynää käyttäen. Nyt kuitenkin halusin koittaa kaverini suosituksesta tätä Viva La Divan meikkisettiä kulmakarvojen meikkaukseen ja onneksi kokeilin. En oo aikaisemmin innostunut tälläsistä kulmakarvoille suunnatuista meikkiseteistä, mutta nyt kun tuota kokeilin, palaan tuskin enää vähään aikaan siihen tuttuun ja turvalliseen kulmavahaan. Siis wow... Tää on valehtelematta ihan mieletön tuote!

4. L'Oréal Paris Volume Million Lashes Excess -ripsiväri (Hulluilta päiviltä)
- Kuten aina, oli Hulluilla päivillä tälläkin kertaa alennus L'Oréalin ripsiväreistä, jolla sai kaksi ripsiväriä 20€:lla. Mä kävin nappasemassa siellä mulle ja siskolleni kummalekin yhdet, ja mä valitsin itselleni taas tuon saman ripsarin, jota olen käyttänyt jo viime helmikuusta lähtien. Se vaan on yks parhaista kokeilemistani ripsiväristä ikinä!

5. Irtoripsitupsut (Hulluilta päiviltä)
- En tuu pääsemään näistäkään eroon vielä pitkään aikaan - jos koskaan. Oon nyt viimesen parin kuukauden aikana käyttänyt melko usein tekoripsiä tai irtoripsitupsuja ihan normaalissa arkimeikissäkin. Välillä on tosin ihan hyvä pitää taukoa, jotta omat ripset eivät niin kauheasti kärsisi. Nyt oli kuitenkin taas pakko ostaa kaks pakettia tämmösiä tuonne meikkilaatikkoon jo valmiiksi - halpa hinta kun houkutteli melkoisesti.
P1010042_FotorP1010014_FotorP1010028_FotorHullujen päivien ohella piipahdin kaverini kanssa pikasesti myös Tapiolan Ainoan H&M:ssä, jossa silmiini pistivät heti mustat niin kutsutut 'reikäfarkut'. Jäljellä oli vielä yks meikäläiselle passaava koko ja sovituskopissa huomasin löytäneeni ehkä täydellisimmät farkut ikinä. Kerrankin kunnolla revityt ja polvista auki - ihan mielettömät! Mun farkkuvarasto on muutenkin jo pidemmän aikaan huutanut mustaa väriä, joten siltäkin osin ihan nappiostos! Hintaa noilta farkuilta löytyi 39,99€, mutta lukiolaiskalenterissa mukana tulleen alekupongin jälkeen maksoin noista 32€, mikä oli ihan hyvä hinta noinkin ihanista farkuista.

Oottekos te vierailleet jo Hulluilla päivillä? Mä käyn siellä lähes joka kerta, mutta totean sen olevan aina yhtä epämukava paikka. Se väenpaljous ei oo ollenkaan mun mieleen ja yleensä sieltä tulee kiikutettua kotiin enemmän sitä normaalihintaista tavaraa kuin itse niitä Hullujen päivien alennustuotteita. :-D


Ps. Oon pari viikkoa sitten alottanut myymään vanhoja vaatteitani ja asusteitani instagramissa käyttäjänimellä jby.kirppis! Käykäähän siis ihmeessä seurailemassa - päivittelen sinne vaatteita satunnaisin aikavälein. Tottakai mun virallistakin instagram-tunnusta (vilmajarvinen) kannattaa seurata, jos yhtään kiinnostaa!

32 kommenttia:

  1. Aivan täydelliset housut ja silmät ♥

    VastaaPoista
  2. Wow sulla on niin upeat silmät! ja toi cc-voide on kyl paras :)

    VastaaPoista
  3. Ootko harkinnu rakennekynsien ottamista, kerta noista kynsistä tykkäät? Itselläni ollu melkein kaks vuotta putkeen eka geelit ja sit akryylikynnet ja vaikka ne maksaakin ni on se hinta musta sen arvosta, että saa todella kauniit ja kestävät kynnet. Itse huollan 50 eurolla 1,5 kuukauden völein ja säästän sitten vaikka jostain muusta, koska nää on niin ihanat!! Suosittelen !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen itseasiassa, mutten oo valmis maksamaan niistä noin paljoa. :-/

      Poista
  4. Sulla on ihanat silmät! Miten kauan noi irtoripsitupsut pysyy ja kuinka paljon ne makso? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-)

      Se, kuinka kauan noi irtoripsitupsut pysyvät ripsissä, on riippuvainen lähinnä liimasta. Mä itse käytän Dependin ripsiliimaa, joka on ihan älyttömän hyvää ja ripset pysyvät sillä tosi hyvin koko päivän. Mä irrotan ripset aina ennen nukkumaan menoa, mutta kyllä ne pysyvät yönkin yli. Aamulla ne saattavat tosin sojottaa vähän miten sattuu, ja siksi mä itse irrotan ne aina iltasin ja liimaan uudestaan ripsiin aamuisin. :-)

      Ja noi maksoivat 6,90€/pkt.

      Poista
  5. Heii! Paljon tuo kulmakarva "paletti" maksaa?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua... Mulla ei taida olla niistä enää kuittiakaan jäljellä, mutta muistaakseni noin 13€? :-O

      Poista
    2. Aaa kiitos:) mulla on blondit hiukset niin sopiiko tosta mikään sävy mulle:--) tai on mulla vähä ruskeetakin hiuksissa! Ja voiskohan noita saada sokoksesta tai anttilasta?:))

      Poista
    3. No siis mähän oon myös blondi ja mä käytän kulmissani tuota toisiks tumminta ruskeaa ja se on aika tummaa, mutta sopii mulle silti tosi kivasti! Jos tosin haluat vaaleemmat kulmat, niin tuo ylin väri on sulle varmaan se sopiva. Tuo alin on tosiaan vaan se läpinäkyvä vaha/geeli, joka levitetään kulmille ennen itse väriä. Sillä voit myös muotoilla ne kulmas haluamaasi muotoon. :-)

      En yhtään tiedä, myydäänkö Viva La Divan meikkejä Sokoksessa, mutta Anttilassa ei mielestäni ainakaan? Kicks on siis ainoa liike, josta olen täysin varma, että sieltä tuota tuotetta saa ostettua.

      Poista
  6. Ompa ihanat farkut, sopii sulle täydellisesti ❤️ huomasin muuten et oon kai poistanut askis :/ sulla oli niin ihania vastauksia ja asukuvia siellä, meinaatko tehä uutta askia jossain vaiheessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3

      Ja juu, poistin tunnukseni sieltä tänään. En usko, että sinne palaan enää. Saa nyt nähdä. :-/

      Poista
  7. En oo ikinä käyttäny meikkivoiteita ja viimein uskaltauduin ostamaan Lumenen BB -voiteen, johon en oo kuitenkaan ihan tyytyväinen. En tiiä olisko pitäny ostaa tilalle sittenki toi CC -voide.. Mitä oot mieltä siitä, hyvät ja huonot puolet? Mulle sitä on kehuttu ja mietin että pitäisö mun myös ostaa itelleni kyseinen meikkivoide :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannattaa ostaa tuo CC-voide ehdottomasti. Mulle ei ole mitkään BB-voiteet sopineet läheskään yhtä hyvin kuin tuo CC-voide.

      Tossa CC-voiteessa on mun mielestä vaan ja ainoastaan hyviä puolia, joita ovat esimerkiksi hyvä peittävyys, ohut koostumus ja se, että tuo tuntuu tosiaan sen(kin) vuoksi todella kevyeltä kasvoilla! Tosi fresh siis meikkivoiteeksi, jos niin voisi sanoa. :-) Tuota on siis saatavilla kolmena eri sävynä, joita ovat light, medium ja dark.

      Poista
    2. Okei, kiitos! :-) En tajunnut tarkentaa tossa aiemmassa, mutta sanottakoon se sitten tässä; se BB -voide(matte -versio) jätti mun kasvot todella meikatun näköiseksi, mitä nimenomaan halusin välttää. Vähän yllätyin et miten se saa kasvot näyttämään siltä, kun luin netistä juttuja missä se oli muiden BB-voiteiden rinnalla yksi parahaista vaihtoehdoista. Oliko sulla muuten minkälaisia ongelmia ton voiteen kanssa?

      Poista
    3. No siis mä en oo koskaan kokeillut juuri Lumenen BB-voidetta, mutta Maybellinen olen ja se ei siis sopinut mulle läheskään yhtä hyvin kuin nyt tämä Lumenen CC-voide. Se jätti kasvot tosiaan kanssa aika "raskaan" näköisiksi sinänsä, että meikkikerros todella erottui aikas hyvin kasvoista. Sen lisäksi mun naama rupes kiiltämään paljon heti tunnin tai kahden jälkeen, kun BB-voidetta oli naamaan laittanut. :-/

      Poista
  8. mitä kynsiliimaa käytät? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osta kynsiliimoja koskaan erikseen. Suosin kuitenkin yleensä Dependin tekokynsiä, koska pakkauksessa mukana tuleva liiman on todella hyvää! Se on muistaakseni "Extra Strong" ja vaaleanpunaisen väristä. :-)

      Poista
  9. Voi miten kivoja ostoksia oot taas tehnyt! :) Ite taidan tällä kertaa skipata hullarit ellei nyt sitten viikonloppuna tule lähdettyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Nykyään sitä aika useilta kuulee, että aikovat skipata Hullut päivät. En kyllä ihmettele miksi. :-D

      Poista
  10. Haluan vaan ilmottaa sulle tän että osaat varautua (jos et siis jo tiedä tätä) Jos sulla vielä ens viikol on vähäkään flunssaa nii se lentokoneella laskeutuminen on yhtä tuskaa. Tuntuu että sun korvat räjähtää ja että menis kuulo. Korvatki on ihan lukossa ainaki sen yhen päivän. Että sillon kannattaa ostaa jotku tulpat korviin mikä helpottaa sitä painetta!
    Mutta pikaista paranemista <3 Nyt vaan teet kaikki poppakonstit mitä on olemassa että flunnsa menis pois! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sitä mä tässä vähän jännäänkin! Onneks oon jo vähän paranemaan päin ja lähtöönkin vielä vajaa viikko aikaa. Jätin koulun kuitenkin tänäänkin väliin, koska parempi nyt parannella kunnolla kotona ettei tää paukkais taas takaisin entistä pahempana, kuten aikaisemmin tällä viikolla kävi. Nyt vaan lepoa, juomista ja lääkkeitä. :-|

      Poista
  11. Tää on ihan hassua, mutta tulin ihan hirveen iloseksi ku oot taas postaillut! Oon seuraillut sua kyllä askissa, mutta silti tuntuu siltä että nyt kuulee taas jotaki siitä "oikeesta" Vilmasta kun postaat tänne :D Outoa, miten jostaki tuntemattomasta ihmisestä voi tulla näin ns. tärkee henkilö.

    Ja pakko sanoo, että oon lukenut sun blogia ihan alusta asti ja ensin pidin sua ihan mielettömän kauniina ja upeena, sitte jossain vaiheessa tavallaan tottui sun ulkonäköön ja tunnuitkin enemmän ihan normaalin näköseltä tytöltä. Nyt kuitenki oon taas huomannut, että kuinka upee sä todellisuudessa oot! Ja ihmisenä varmasti myös, sitäkään en epäile yhtään.
    Luin myös tässä vähän aikaa sitten uudestaan sen vanhan postauksen, missä sä puhuit itsetunnosta. Musta tuntu, että se oli sitä mitä tarvinki just nyt! Sillon kun sen ensimmäistä kertaa luin, niin se oli toki ihana ja vaikuttava mutta nyt se osu ihan kunnolla muhun ja tulin tosi hyvälle mielelle siitä.
    En mä tiedä mitä mä oikeen selitän tässä, mutta haluun vaan sanoa sen, että vaikutat ihan mielettömän ihanalta ihmiseltä ja jotenki vaan oon ylpeä susta!

    Ja tosiaan pikaiset paranemiset, toivottavasti oot sit keskiviikkona jo täydessä terässä ♥:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wow! Ihan mielettömän ihana kommentti. Sai kyllä hymyn huulille moneen kertaan. Ihanaa, että te jaksatte kirjoitella mulle tälläisiä kommentteja tänne! Antaa mielettömästi lisää puhtia postailuun ja tähän blogiin muutenkin. Tuhannet kiitokset! <3

      Poista
  12. Ihanat kyllä noi farkut! Tuntuu muuten hassulta ku ei pysty seuraamaan sun kuulumisia enää askissa, sulla oli nii kivoja kuvia aina mut ymmärrän kyllä miks halusit poistaa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, outoa se on minustakin! Mutta ehkä parempi näin. Ei sitä kukaan jaksa kuunnella niitä valituksia ja haukkuja päivästä toiseen kymmenittäin. Joskus tulee se mitta täyteen, ja mulla se täyttyi nyt... :-/

      Poista
  13. Ootko harkinnu että kävisit ottamassa ripsienpidennykset?Näytät tykkäävän kauheesti noista tupsuista ni ehkä sun kannattaa miettiä :) kävin ite ottamassa viikko sitte eikä ees ollu mitenkään pahan hintaset (75€).Riippuu tietyst myös siitä et missä ne käy ottamassa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon, mutta en halua maksaa niistä niin paljoa. Ne kun pitää huoltaakin sitten tasaisin väliajoin. En käytä tekoripsiä edes päivittäin, joten viihdyn myös ihan luonnollisilla ripsilläni. :-)

      Poista
  14. Hei sait mut kiinnostumaa tosta kulmakarvojen meikkisetistä! Haluisitko tehä siitä ja sen käytöstä erillisen postauksen?:-)
    Käytössä mulla on ollu vaikka kuinka kauan tuo Lumenen kulmavaha ja haluaisin välillä vaihtelua siihen, mutta kun ei ''uskalla'' kokeilla mitään uutta :-D

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥