torstai 9. lokakuuta 2014

Muutama asu syyskuulta

Mä kuvautin pari syysasua viime kuussa tekemättä niistä kuitenkaan postausta. Nyt kuitenkin ajattelin, että miksipä en postailisi niitä tänne nyt? Asut ovat melko erilaiset keskenään ja voisittekin sanoa niistä mielipiteenne - iskeekö kyseiset asut teihin vai eivät?
P1010312_FotorP1010254_FotorP1010326_Fotor
Farkut Gina Tricot // Toppi H&M // Neuletakki Aleksi13 // Laukku Marimekko // Kengät Kirppis // Pipo H&M

Tää ensimmäinen asu on mun mielestä näistä kahdesta asusta se enemmän mieleinen. Siskon kaapista nappasin nuo kengät ja ihan huvikseni niitä koitin. Ne tosiaan ovat kokoa 36, ja mä järkytyin kun ne mahtuivat mun jalkoihin ilman hirveetä voiman käyttöä (oma jalka kun on yleensä kokoa 38-39). Ihan mielettömän kivat kenkulit, harmi vaan, että tuommosilla koroilla sitä harvemmin jaksaa mihinkään lähteä käppäämään.
P1010860_FotorP1010887_FotorFarkut Dr.Denim // Toppi (?) // Takki H&M // Kaulahuivi Cubus // Laukku Spirit Store // Kengät Kirppis
P1010528_Fotor
Tääkin asu on kyllä melkoisen kiva. Ostin ton kaulahuivin tosiaan Cubuksesta viime kuussa ja oon aivan rakastunut siihen. Niin pehmonen ja ihanan värinen. Nuo Cubuksen huivit ovat oikeesti kyllä varsinaisia namuja ja ilmeisesti todella suosittuja. Väreistä viininpunainen ja vaaleanpunainen vielä kovasti mua houkuttelis...

Mutta mitäs tykkäätte? Tuo ensimmäinen asu on tosiaan näistä kahdesta se mulle mieluisempi, musta on nimittäin tullut kyllä varsinainen pipojen ystävä taas!

37 kommenttia:

  1. Tosi upeita asuja ja mä tykkäsin ekasta eniten, vaik molemmat oli kivoja :-) oot muutenkin tosi kaunis ja sulla on tosi kiva blogi. Tosi kiva kun löysin tällaisen inspiraatioblogin luettavaksi :-)
    www.do-what-you-really-love.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi mielettömän kiva kuulla! Kiitos. :-)

      Poista
  2. Tykkään kyllä kummastakin asusta, mutta ehkä tuo toinen on kuitenkin vaalemman värimaailmansa takia enemmän mun mieleen :)

    VastaaPoista
  3. Tosi kivan näkösiä asuja kumpikin! :)

    VastaaPoista
  4. Molemmat on tosi kivoja, mutta tuo alempi on enemmän mun mieleen :) Ihastelin sitä jo instan puolella, kun sinne kuvan laitoit. Huivi kruunaa asun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo. Tuo huivi on kyllä mielettömän ihana! :-)

      Poista
  5. Alempi kokonaisuus on kivempi! En tykkää oikeen noist ekan asun kengistä vaikka muuten söpö asu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Ajattelin näin jälkeenpäin, että olisi tuohon ensimmäiseen asuun sopinut varmaan ihan jotkut tennaritkin aika kivasti... :-)

      Poista
  6. Molemmat asut kivoja mutta pisti silmään erityisesti noi punaset kynnet mitkä on ekoissa asukuvissa :) Ihanasti pisti esiin tossa tokassa kuvassa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa, että bongasit ne! Ne olivat kyllä aivan ihanat. <3

      Poista
  7. Tykkään molemmista, eka kuitenkin iskee enemmän :) Sä oot tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
  8. et varmaan huomannut kun pari postausta sitten kysyin, voisitko seurustella itseäsi lyhyemmän pojan kanssa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin. Yleensä seurustelussa ei ensisijaisesti katsota sitä pituutta. :-)

      Poista
  9. tykkään molemmista asuista ja myös sä näytät kauniilta <3

    VastaaPoista
  10. ihania asuja kumpikin<3 sulla on tosi kaunis hymy! :)

    VastaaPoista
  11. Ihana postaus! :)
    Ei oo pakko vastaa saati julkaista, mutta kun täällä ei ole siihen vastausta niin kysyn itse sitten joten eli miksi poistit askin? :(
    Ymmärrän jos on ilkeitä ihmisiä siellä mutta esim mua sä oot vastauksillas ja videoillais auttanut tosi paljon ja olisi vieläkin paljon kysyttävää mitkä ei liity tähän blogiin joten tätä ei viiti niillä täyttää.
    Oon yrittänyt uskaltaa niin monesti kikata sulle mutta en haluu häiritä sua, mutta kuitenkin aiheesta toiseen oon iloinen että sulla menee kaikki hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis mä nyt oon vaan tän viimesen vuoden saanut siellä(kin) päivittäin niin paljon paskaa niskaani ja yleensä aivan syyttä, joten vähemmästäkin sitä kyllästyy tuommoiseen sovellukseen. En mä jaksa kuunnella jatkuvaa vikinää kaikesta mitä teen tai sanon. :-)

      Poista
  12. tuo eka asu on aivan ihana, sopii sulle hyvin nuo kengät! :) ja mulla on harmaana kans toi sama cubuksen huivi mikä sul on tossa toka asussa :-)

    VastaaPoista
  13. Vilma! Siis oletko poistanut askin? Jos oot nii arvostan! Oon pitäny sitä sivustoa aivan turhana aina ja en oo oikee ymmärtäny et miks kaikil on ask, ku siel ainoastaa haukutaa ihmisiä. Mun mielestä toi on rohkeeta ja hienoa että toimit noin. Kenenkään ei mun mielestä tarvis alentua kaikkii niihin haukkuihin mitä kateelliset ihmiset siellä latelee! Oot tosi kaunis ja sul on ihanan omaperäinen ja rohkeakin tyyli! Vaikutat myös tosi mukavalta ihmiseltä ja sun blogi on tosi hyvä!! Älä välitä haukkujista vaa teet just niiku itestäs hyvältä tuntuu!

    VastaaPoista
  14. Tykkään molemmista asuista mut toi toka on jotain niin täydellistä :)

    eltssu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  15. Ihania asuja molemmat! Ja oot niin uskomattoman kaunis :)

    http://sara--says.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  16. Tosi nättejä asuja :) toi eka mun silmää ehkä teki paremman vaikutuksen ku itse tummien värien ystävä enenmänkin olen. Ja tuon ekan asun kengät näytti sulla todella hienolta! :))

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥