torstai 7. elokuuta 2014

Uutta ja piristävää

...ilmettä tällä kertaa mun huoneeseeni! Kuten osa teistä jo tietääkin, on mun huone melkosen pieni ja siksi hankala sisustaa. Oon puolentoista vuoden ajan katsellut huoneessani samaa järjestystä ja nyt se alkoi pikkuhiljaa häiritsemään jo sen verran, että oli pakko saada vähän muutosta aikaiseksi. Mulla on itseasiassa jo pidempään ollut 'pakko hankkia' -listalla uusi sänky ja matto. Niiden lisäksi tarvitsisin peilin ja kattovalaisimen. Viime viikon lauantaina lähdettiin perheen kanssa kiertelemään lähimpänä sijaitseva Asko ja Ikea läpi, ja löydettiinkin mulle melko nopeasti uusi - ja on muuten aivan unelma - sänky. 10cm leveämpi kuin mun aikaisempi sänky, eli mitoiltaan tämä on sen 90 x 200. Ei kuulosta kovinkaan suurelta, mutta mulle tää on suurin mahdollinen, jonka tänne mun pikku kopperooni saa mahdutettua! Eikä tää edes tunnu kapealta. Itseasiassa yllättävänkin paljon leveemmältä kuin entinen, vaikka eroa on tosiasiassa vain sen 10cm:n verran.
122 1056675233122 074654323122 0717823122 0908732 Sängyn lisäksi saatiin toissapäivänä äidin kanssa aikaseksi ostaa myös se uusi matto. Olin jo pidempään miettinyt, että vitivalkonen pörrömatto sen täytyy olla, ja onneksi sellainen sitten Ompun Prismasta löytyikin - ja on muuten aivan täydellinen kokonsa, värinsä ja mallinsa puolesta!

122 0634523122 101879122 11023223 Ja kuten kuvista voittekin päätellä, niin sen lisäksi, että mulla lähti sänky vaihtoon ja uusi tuli tilalle, tuli tilalle myös upouusi läppäri. Mun pikkusisko (Eevi) on nyt ens viikolla alottamassa lukion ja tarvitsi siksi kipeästi omaa läppäriä. Sen sijaan, että hänelle oltaisiin ostettu kokonaan uusi yksilö, sai hän käyttöönsä sen mun pari vuotta vanhan Acerin. Mä oon nimittäin jo pidempään kuolaillut Applen MacBook Pro:n perään, ja koska viime viikolla sellaisen pystyi melkoisen alelapun kanssa ostamaan, ajattelin, että "Nyt jos koskaan sen hankin!". Melkoisen 'mukavan' summan tuohon sitten juuri tienaamistani kesätyörahoistani sijoitin, mutta oli se sen arvoista. (Mac oli siis hinnaltaan 999€)
122 132523 Eilen pyörähdettiin isommalla porukalla syömässä Ompun Wok Upissa, kun täti ja serkkupoika tulivat meillä käymään. Piipahdettiin muutamassa kaupassa, ja mun täti hoksas Glitteristä tollaisen aivan ihanan "lokerikon" koruja, meikkejä ym. kosmetiikkaputeleita varten. Tuossa voi säilyttää käytännössä mitä vaan ja on muuten älyttömän kätsy! Henkarikoukun ansiosta tuon voi pistää roikkumaan just vaikka vaatekaapinoveen (kuten mulla) ja ripustaa siihen kaikenlaista pikkutilpehööriä, jotka muutoin täyttäisivät huoneen muut laatikostot yms. Jos oikein laskin, on tuossa 18 taskua sekä edessä että takaa. Säilytystilaa siis löytyy!
Tuota oli saatavissa ainakin tällä hetkellä vain kokomustana ja sitten tuollaisena leopardikuosisena. Mun mielestä toi leokuosi oli jollain tapaa pirtsakampi ja enemmän mun näkönen. Se päätyi siis lopulta muutamien alennuskorujen kanssa kassalle. (Hintaa siltä löytyi 11,90€)

Ajattelin, että voisin mahdollisesti jossain vaiheessa kuvauttaa paremmin mun huonetta tää kun oli lähinnä vaan pientä vilkasua tähän uusiks järkättyyn kopperooni. Lähes kaikki huonekalut ovat tosiaan vaihtaneet paikkaa ja nyt ostoslistalla on enää se peili ja kattovalaisin.
Oon muuten huomannut, että nyt kun oikeesti viihdyn täällä huoneessani ja tää on jollain tapaa niin uus mulle, niin tekis jatkuvasti mieli ostaa ihan pikkusia sisustusjuttuja tänne koristeeksi. Niihin uppois vaan aivan liikaa rahaa varsinkin nyt, kun pitäs säästää sitä syksyn Barcelonan matkaakin varten... Plaah... Ehkä mä yritän nyt hillitä taas tätä samperin ostosvimmaa! :-D

19 kommenttia:

  1. Onko sulla room tour postauksia tullut joskus aijemmin? Käyn täällä sun blogissa puhelimella niin en blogiatkistoa voi selailla. Ois tosi kiva jos voisit linkata sellaisen, jos löytyy! :) Ja jos sulla ei oo sellasta, voisit tehdä? Lukisin mielellään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voit selaa, rullaat vaan kaikki nää kommentit loppuun ja painat "näytä internet versio" :)

      Poista
    2. Jeps, olin sanomassa ihan samaa. Saat luettua tätä blogia internet-versiona selaamalla sivun alalaitaan ja klikkaamalla siellä juuri tuosta "näytä internet versio" -kohdasta. :-)

      Poista
    3. Mä ainakin oon lukenut koko blogin läpi puhelin versiona :)

      Poista
  2. Heii tää kysymys ei millään tavalla liity tähä postaukseen mut ois hirveesti apua jos vastaisit! Elikkäs etin uutta suoristusrautaa, ja googletellessani päädyin sun blogiin ja luin postauksen joskus joulukuulta 2013 (?) missä kerroit sun suoristusraudasta, ja ajattelin kysyy että suoristaako edelleen yhtä hyvin ja pinnoitteet on raudassa pysyny tai muutenki yhtä laadukas kun saadessa :)? Ja vielä että jättääkö hiukset sileeksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suoristaa edelleen yhtä hyvin. Tosin pinnoitteet menneet vähän huonompaan kuntoon lakan sun muun tökötin käytöstä, mutta se ei oo haitannut ollenkaan itse suoristamista. :-D Jättää hiukset sileiksi kyllä, eli hoitaa hommansa pienestä "kuluneisuudesta" huolimatta.

      Poista
  3. Näyttää kyllä tosi kivoilta noi sun uudet hankinnat ! :) itselläkin on tällä hetkellä aivan kamala sisustuskuume, tekisi mieli ostaa vaikka mitä kivaa omaan huoneeseen... :D

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vaikea sanoa varmuudella mitään muutaman päivän käytön jälkeen, mutta kyllä tuo on nyt tosi tuuheana pysynyt. En usko, että lyttääntyy pahemmin käytössä. :-)

      Poista
  5. Mistä toi toisiks ylimmän kuvan valkonen tyyny on? :) Näin jollain muullakin tollasen mut ei tullu kysyttyä mistä se on.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Hemtexistä! Aivan ihanan tuntunen. :'-)

      Poista
  6. Eihän näistä kuvista erota mitään, kun kaikki on niin helvetin valkoista ja kirkkaudet on säädetty ihan päin puita..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, kyllä mä ainakin erotan? Harmi, että sulla tuottaa vaikeuksia. :-(

      Poista
  7. mistä tuo sun päiväpeitto on?:) olen katsellut sopivaa valkoista päiväpeittoa, mutta en ole löytänyt sopivaa, mut tuo näyttäis just ihanalta!:)

    VastaaPoista
  8. Vilma vilma vilma... Siis en lue blogeja MELKEIN OLLENKAAN paitsi tätä sun tietenkin ja siis jättäyt mut ihan koukkuun! Miten löytyy näin täydellisiä blogeja?! (Ja olethan sinäkin toki tosi tosi upea ihminen) innostat varmaan tosi monia ihmisiä kaikenlaisista ikäluokista lähtien näillä su teksteilläs!

    VastaaPoista
  9. Eli ihana blogi ja tälleen! Minkä ikänen olitkaan? :)

    VastaaPoista
  10. Mistä toi leopardi pussi missä säilytät noita kaikkii juttuja niin on hankittu? Näyttää kivalta!:)

    VastaaPoista
  11. miks ostit macbook pron etkä macbook airia? :) kysyn vaan mielenkiinnosta

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥