tiistai 1. heinäkuuta 2014

Vastauspostaus OSA 1.

Heipähei taas! Mua hieman nolottaa julkaista tää postaus näin puolisen vuotta myöhässä. Mun piti tosiaan toteuttaa tää jo tammikuussa, mutta jostain syystä se aina lykkäänty vaan pidemmälle ja pidemmälle. Tarkoituksena oli siis toteuttaa vastauspostaus, jota varten saitte kysyä kysymyksiä sekä multa että mun pikkusiskoltani Eeviltä. Oon suunnitellut valmistelevani nämä postaukset kolmessa eri osassa. Tässä ensimmäisessä osassa julkaisen kysymykset ja vastaukset liittyen muhun, toisessa postauksessa saatte sitten vastauksia Eeviltä häneltä kysyttyihin kysymyksiin ja kolmannessa vastaamme sitten yhdessä meille molemmille suunnattuihin kysymyksiin.
Oon oikeesti ihan hirveän pahoillani, että tän postauksen toteutus venähti näin. Ties kuinka monet teistä ovat vähän väliä kyselleet tämän postauksen perään ja mä en oo saanu aikaseks tätä toteuttaa ennen kuin nyt. Mutta hei, jos jotain positiivista vois tästä sanoa, niin parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eikös? En tuu enää koskaan viivyttämään mitään tämänkaltasta postausta tällä tavalla, se on varma!

Koitin muutes jakaa nää kysymykset omiin ns. ryhmiinsä, jotta tää olis teille lukijoille selkeempi ja ehkä mukavampikin lukea, mutta koin sen kyllä aivan älyttömän turhauttavaksi ja aikaavieväksi hommaksi! Päädyin siis vastaamaan näihin aivan satunnaisessa järjestyksessä. Toivottavasti ei hirveästi haittaa teitä.



Millä yleensä muokkaat kuviasi? - Mä käytän kolmea eri kuvanmuokkausohjelmaa: http://ipiccy.com/http://pixlr.com/express/ ja kollaaseja tehdessä http://www.picmonkey.com/.

Mikä kamera sulla on? - Mulla on kaks kameraa, Canon EOS 1000D ja Olympus PEN Mini E-PM2. Canonilla kuvaan tänne kaikki asukuvat ja Olympuksella sitten kaiken muun: ruuat, ostokset, meikit...

Mistä saat inspiraatiota pukeutumiseesi? - Eniten inspiraatiota pukeutumiseeni saan muista blogeista, tosin melko harvoista, sillä lukulistani ei ole kovinkaan laaja. Myös jotkut muotijuttuja sisältävät aikakauslehdet toimivat välillä tietynlaisina inspiraation lähteinä.

Jos saisit 200€, käyttäisitkö sen uusiin kenkiin tai uuteen laukkuun, vai veisitkö perheesi syömään koko rahan edestä? - Hahah, aika itsekäs vastaus, mutta kyllä mä ne rahat varmaan joihinkin kivoihin kenkiin hassaisin.

Tanssitko wanhat tänä vuonna? - Tanssin joo! Viime helmikuussa.

Jos tanssit, miten valmistaudut ja paljon sulla menee rahaa? - Hmm... Rahaa niihin upposi järkyttävä määrä. Sanoisinko, että lähes 1000€ yhteensä. Valmistautumiseen kuului nyt kaikkien wanhojentanssihömpötysten ostaminen ja tanssipäivänä sitten kampaaja ja meikkaaja + ruiskurusketus muutamaa päivää aikaisemmin.

Mitä ootat teidän vanhojen risteilyltä, jos ootte sellaselle menossa? - Meidän koulu ei mennyt vanhojen risteilylle. Meillä oli ensimmäisenä iltana vanhojen illallinen ravintola Blue Peterissä Helsingin Lauttasaaressa ja toisena iltana olikin sitten vanhojen jatkot Helsingin Kaivohuoneella.

Kenen kanssa tanssit wanhat? - Tanssin ne entisen poikaystäväni kanssa.

Ootko ikinä ollut koukussa tv-sarjaan? - Itseasiassa olen. Viimetteeks olin koukussa Klikkaa mua -sarjaan ja Mustat lesket -sarjaan. Molemmat ihan huippu hyviä!

Mitä mieltä olet homoavioliitoista? - Mua suivasee se, ettei niitä voitu nyt sallia täällä Suomessa. Mun mielestä jokaisella meistä kuuluis olla oikeus mennä naimisiin puolisonsa kanssa, olivat he molemmat sitten samaa sukupuolta tai eivät. "Suomi on tasa-arvoinen maa", niin varmaan osittain, mutta saanen kysyä mitä tasa-arvoa tämmönen homovastaisuus on olevinaan? Sitä minäkin.

Miten tiedät mikä mikäkin vaate sopii yhteen/miten sulla on niin hyvä tyylitaju? - Tää tyylitaju-asiakin on riippuvainen ihan ihmisestä. Joidenkin mielestä multa sitä löytyy ja joidenkin mielestä ei sitten yhtään. Mutta vaatteiden sopimisen yhteen tietää vaan kokeilemalla! Tottakai mä kaupoissa pyöriskellessäni mietin ja luon päässäni erilaisia asukokonaisuuksia, joihin voisin mahdollisesti jonkin kyseisestä kaupasta löytyneen kivan vaatteen yhdistää, mutta niiden yhdessä kokeileminenhan sen yhteensopivuuden lopulta näyttää.

Käytkö töissä? - Tällä hetkellä en. Olin kesäkuussa kolme viikkoa töissä viheralalla rikkaruohoja kitkemässä, eli toisin sanoen samassa paikassa kun viime vuonnakin. Mulla jatkuu nuo samaiset työt vielä heinä- elokuun vaihteessa, jolloin oon töissä vielä kaksi viikkoa. Nyt tällä hetkellä kuitenkin lomailen!
Kesätöiden lisäksi oon tehnyt satunnaisesti joitain lastenhoitokeikkoja. Mitään vakituista työtä mulla ei kuitenkaan tällä hetkellä ole, koska nyt elokuussa alkavaan viimeiseen lukiovuoteen ei kovin hyvin sellaista mahdu.

Missä haluaisit isona työskennellä? - Mulla ei ole siitä mitään hajua! Siis on tiettyjä aloja ja ammatteja, jotka mua kiinnostaisi tällä hetkellä jonkin verran, mutta ei kuitenkaan yhtäkään sellaista, joka aiheuttaisi mun mielessä selkeän "TÄTÄ MÄ HALUAN TODELLA TEHDÄ"-ajatuksen. Mm. lakimiehen hommat ovat mua hieman enempi kiinnostaneet, mutta en ole kuitenkaan varma siitä, onko kaikki se lukeminen ja oikeustieteelliseen pääseminen mun osalta mikään helppo homma.

Missä kaikkialla ulkomailla oot käynyt? - Oon käynyt kaksi kertaa Thaimaassa, kerran Kyproksella, kerran Kreetalla Kreikassa ja lukuisia kertoja sitten Ruotsissa ja Virossa.

Missä haluaisit käydä, jos saisit mennä ihan minne vaan haluaisit? - Näitä on monia! Mutta esimerkiksi just New Yorkissa, Barcelonassa, Pariisissa, Australiassa, Balilla, Italiassa... Voisin luetella näitä kaupunkeja ja maita loputtomiin!

Lempiaine koulussa? - Pakko sanoa, että varmaan se monien vihaama ruotsi!

Kuinka pitkä oot? - 180cm.

Miksi et tykkää tehdä videoita? - En oikeestaan osaa sanoa. En oo vielä oppinut esiintymään kameran edessä täysin omana itsenäni. Joku siinä vaan tökkii. Ehkä mä joskus opin senkin taidon!

Teetkö paljonkin kouluhommia? - No sen verran, mitä nyt lukiossa yli 8 keskiarvoon vaaditaan. Eli kyllä mä niitä jonkin verran tottakai teen, mutta voishan niitä enemmänkin tehdä!

Onko sulle aina ollut selvää, että haluut lukioon vai ootko harkinnu amista? - On ollut. En oo koskaan tiennyt, mikä ala tai ammatti mua oikeesti kiinnostais, joten amis ois ollut täysin väärä paikka mulle. 

Mihin suuntaat lukion jälkeen? - Ei mitään hajua! Ehkä se ajatus selkeytyy tässä puolen vuoden sisällä.

Mikä sun horoskooppimerkki on? - Vaaka.

Jos saisit olla lyhyempi, minkä pitunen olisit? - Oon itseasiassa tosi tyytyväinen tähän nykyiseen pituuteeni, eli 180cm:iin, mutta jos nyt joku luku pitäisi sanoa, niin varmaan 170-175cm.

Tykkäätkö bleisereistä/jakuista? - Tykkään! Oon vaan jostain syystä aina ollut tosi huono niitä käyttämään.

Käytkö koskaan kirppiksillä? - En, vaikka monesti on pitänyt alkaa käymään! Löytäisi varmasti huippulöytöjä huomattavasti halvemmalla, kun normaaleista kaupoista. Samalla vois myydä omiakin vaatteita ja tavaroita, joille ei ole ollut käyttöä pitkään aikaan... Ehkä sitten joskus?

Kolme parasta asiaa sun luonteesta? - Kääk... Veikkaanpa, että tähän osais paremmin vastata mun kaverit ja perhe. Jos mun pitää kuitenkin nyt itse miettiä niin... Varmaankin avoimuus, luotettavuus ja empaattisuus.

Mitkä sun lempikouluaneet oli yläasteella? - Muistaakseni matikka ja bilsa. Nyt lukiossa ne ovatkin sitten olleet melkoisen kaukana lemppareista.

Mikä on sun lempiruoka? - Täytyy sanoa, että varmaankin yks mun mummun tekemä ruoka! Siinä on lohta, aurajuustoa ja vihanneksia, ja sen kanssa syödäänkin sitten aina riisiä tai perunamuusia. NAM.

Entä lempijuoma? - Play-maitokaakao on sellasta, että voisin litkiä sitä loputtomiin! Mutta ehkä kokis vie kuitenkin voiton.

Voisitko tehdä joskus my dayn? - Ehkä, oon vaan hirveen huono kantamaan kameraa koko päivän mukanani. ;-D

Ooks ollu kenenkään keikoilla? - Oon ollut mm. Lady Gagan, Enrique Iglesiaksen, Depeche Moden, Eppu Normaalin ja Krista Siegfridsin keikoilla. Oon ihan satavarma, että unohdin taas jonkun!

Viimeisin ostos? - Taitaapi olla leffaherkut... ;-D

Paljon käytät rahaa viikossa? - Se riippuu ihan viikosta. Joskus liikaa ja joskus en sitten ollenkaan. Veikkaisin, että keskimäärin kuitenkin sen 20€-100€.

Miks alotit blogin ja milloin? - Aloitin bloggaamisen erään kaverini lukuisten ehdotusten seurauksena. Hän itse piti siihen aikaan omaa blogia ja kehotti mua aloittamaan bloggaamisen myös. Sanoi, että olisin varmasti hyvä siinä hommassa. Siitä se sitten aikalailla lähtikin, kesäkuussa 2012!

Lempiravintola? - Blue Peter.

Mistä ostat useimmiten vaatteesi? - Niitä kauppoja on monia! Mutta esimerkiksi just BikBokista, Gina Tricotista, H&M:stä ja Seppälästä.

Tilaatko vaatteita netistä? - Todella harvoin, tuskin koskaan.

Tuleeko ihmiset juttelee sulle kadulla tai jossain, jos ne tunnistaa sut? - Harvemmin. Yleensä nään vaan pitkiä katseita, kuiskauksia ja osoituksia, joista seuraa sitten "Hei näin sut tänään siellä ja siellä, en kuitenkaan kehdannut tulla moikkaamaan"- kommentteja, joita mulle kirjoitetaan sitten vasta jälkeenpäin joko tänne blogiin tai sitten ask.fm-sivustolle, mikä on mun mielestä tosi harmi! Ois nimittäin niiiiiiiin ihanaa, jos ihmiset uskaltais tulla moikkaamaan ja sen pari sanaa vaihtamaan. En mä pure! ;-D
On tietysti niitä ihmisiä, jotka ovat mua ihan kasvotusten tulleet moikkaamaan ja on mua kerran yhteiskuvaankin pyydetty. Tulin niin onnelliseks kaikista niistä kerroista, että tuun muistamaan ne kyllä aina!

Ootko ajatellut vloggaamista? - Olen, mutta sittemmin todennut ettei se olis ollenkaan mun juttu. Ehkä mun blogissa saattaa joskus näkyä jotain muutamia videoita, mutta ei musta koskaan tule kunnon vloggaajaa sen voin jo tässä vaiheessa kertoa. Tää bloggaajana oleminen riittää mulle. ;-)

Uskotko Jumalaan? - Uskon kyllä.

Haluutko lapsia? - Haluun sitten, kun mulla on vakituinen työ, opiskelut opiskeltu, ihana aviomies ja taloudelliset asiat kunnossa. Kaksi lasta on jo pitkään ollut mulla haaveena.

Tykkäätkö kierrellä kaupungilla yksin? - Tykkään! Toki esimerkiks kavereiden kanssa shoppailu on kans ihan mielettömän kivaa, mutta silloin kun on liikkeellä yksin, saa päättää täysin omista menemisistään, eikä tarvitse käydä semmosissa kaupoissa, joista ei itse välttämättä oo niin innostunut.

Mitä koulua käyt? - Käyn Espoonlahden lukiota tällä hetkellä. Viimeinen (vajaa) vuosi lähtee nyt syksyllä käyntiin!

Paljon oli keskiarvosi 9lk:n jälkeen? - Lukuaineet 8,62 ja kaikki aineet 8,8.

Ootko ikinä ratsastanu hevosella? - Oon muutaman kerran. Ei oo kuitenkaan ihan mun juttu! :-D

Mikä on sun mielestä tärkeintä elämässä? - Yks sana: onnellisuus.

Mitä toivot juuri nyt? - Että nää rasittavaakin rasittavammat vesisateet loppuisivat ja saataisiin tänne Suomeen vihdoinkin ne kauan odotetut kesäsäät ja ne helteet!

Ottaako jompikumpi sun siskoista kaikki kuvat susta, vai käytätkö jalustaa? - Kaikki kuvat musta ottaa joko siskot tai sitten kaverit. Koskaan en ole jalustaa käyttänyt.

Jos sut näkee jossain, saako tulla moikkaamaan? - Tottakai! Mieluummin tuutte moikkaamaan kuin että kävelisitte vaan ohi.

Onko Michael Korsin laukku ollu laadukas ja hintansa arvonen? - On! Siis kaikin puolin. En oo kertaakaan katunut sen ostoa.

Mikä on sun lempikirja? - Luen tosi vähän kirjoja, mutta paras lukemani kirja on varmaankin ollut Sofi Oksasen Puhdistus, vaikka se onkin tosi rankka ja karmea kirja. Juuri se karmeus siitä kuitenkin tekee hyvän (<-- kuinka oudolta se kuulostaakaan).

Aiotko ottaa tatskoja? - Tällä hetkellä en. Mulla ei oo niiden hankkimiseen mitään erityistä hinkua. Jos kuitenkin joskus jonkun tatuoinnin ottaisin, olisi se jokin pieni ja mahdollisesti jonkun mulle tärkeän ihmisen muistolle.

Huonoin numero todistuksessa ja mistä aineesta? - 6 englannista.

Rantaloma vai kaupunkiloma? - Tällä hetkellä rantaloma, molemmat kuitenkin kelpaisivat!

Lempileffa/-leffat? - Titanic.

Kuinka useasti syöt karkkia/makeaa? - Liian usein. Käytännössä lähes päivittäin. Oon hirvee herkkuperä! :-D

Lempikarkki? - Super salmiakit!

Luetko paljon kirjoja? Jos et, niin miksi et? - En. Käytännössä vain silloin, kun on pakko. Kirjat ei vaan jostain syystä ole se mun juttu. Mieluummin katson leffoja kirjojen lukemisen sijaan.

Minkä ikäsenä aiot muuttaa omaan asuntoon? - Heti, kun on rahaa ja työ opiskelujen ohella. Jos kuitenkin vain opiskelen, muutan melko varmasti vasta opiskelujen jälkeen.

Haluatko hyväpalkkaisen työn, vai käykö semmoinen keskiverto palkka? - Tottakai varmaan jokainen meistä haluaisi hyväpalkkaisen työn. Mä kuitenkin oon jo varautunut siihen, että ainakin ne ensimmäiset työt, joita tuun tekemään, ovat tuskin niitä erityisen hyväpalkkaisia!

Inhokkiaineet koulussa? - Englanti ja saksa.

Lempieläin? - Koira! Rakastan myös kaikkia kaneja ja muita semmosia pieniä lemmikkieläimiä.

Voisitko ottaa koiraa lemmikiksesi? - Voisin ja luultavasti jossain vaiheessa elämääni otankin.

Luetko koskaan sarjakuvia? Jos luet niin mitä? - En koskaan.

Katsotko paljon elokuvia? - En ihan mitenkään hirveesti, jonkin verran.

Oletko maistanut tupakkaa? - Olen.

Kirkkain muisto lapsuudestas? - Varmaankin se, kun 10-vuotiaana satutin varpaani pahasti meidän kodin lähistöllä sijaitsevalla uimarannalla. Hyppäsin laiturilta jalat suorassa ja koko painollani rikkinäiseen kaljapullon pohjaan, jonka seurauksena mun oikeen jalan isovarvas roikkui yli puoliksi irti. Hermot ja jänteen olivat kaikki poikki ja varvas operoitiin/leikattiin seuraavana päivänä. Olin sairaalassa kolme päivää. Tää varvas ei vieläkään tunne normaalisti eikä tuu koskaan tuntemaankaan. Se mm. kylmettyy todella helposti ja vedessä siitä katoaa tunto kokonaan. Myös silloin, kun sen lyö vahingossa vaikka johonkin tuolinjalkaan, sattuu se 100 kertaa enemmän kuin normaalisti.

Onko sulla ihastusta? - Ei ole.

Mikä sun keskiarvo on? - Tällä hetkellä se on muistaakseni 8,4.

Mitä kaikkea oot harrastanu elämäs aikana? - Kokki- ja teatterikerhoa, kuntomixiä (kuntoilu ja tanssi samassa), yleisurheilua ja partiota. Saatoin taas unohtaa jonkun.

Lukeeko sun vanhemmat sun blogia? - Lukevat joo.

Kenelle voit kertoa kaiken? - Mulla on muutamia ystäviä, joihin luotan 100%:sti ja joille voin siis kertoa käytännössä kaiken.

Juotko ikinä alkoholia? - Harvoin. Käytännössä vaan silloin, kun "on aihetta".

Oletko maistanut energiajuomaa? - Olen.

Mitä mieltä hevosenlihan syömisestä? - Lihaa siinä missä esimerkiksi possu tai härkäkin. En siis ole mitenkään sitä vastaan.

Oletko hyvä laulamaan? - En! Siks en laulakaan käytännössä koskaan. En laula edes silloin, kun oon yksin kotona, sillä koen jollain tapaa myötähäpeetä omaa lauluääntäni kohtaan, mikä on aika typerää. :-D

Tykkäätkö tanssia? - En juurikaan. Tykkään paritansseista, mutta muuten tanssi ei oikein iske.

Koulureppu vai koululaukku? - Koululaukku.

Mitä pidät lukiosta? - Tosi rankkaahan tää on, mutta oon selvinny jo hienosti viimeselle vuodelle. Nyt alkaakin sitten yo-kirjotukset, joten rankemmaks menee.

Mitä aiot kirjottaa yo? - Englannin, saksan, ruotsin, matikan, äikän ja terveystiedon.

Millainen musiikkimaku sulla on? - Tosi laaja. En osaa itseasiassa edes kuvailla sitä sen paremmin kuin että kaikki muu menee paitsi heavy, rock ja muu semmonen "äijämusiikki". (Ja tällä en tarkoita sitä etteivätkö tytöt/naiset sais kyseisten musiikkilajien kappaleita kuunnella.)

47 kommenttia:

  1. Siis meinaatko asua yliopiston tms ajan porukoillas? Itellä ei kyllä tulis mieleenkään.. Pääset muutamaan ehkä vasta joskus 25v. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis tuskin asuisin ihan 25-vuotiaaksi asti. Alkuun kuitenkin kyllä, ellen sitten sais opiskelupaikkaa jostain pääkaupunkiseudun ulkopuolelta. Silloinhan muuttaminen olis välttämätöntä. :-D

      Poista
    2. Ja mikäs siinä olis vikana vaikka asuiski? :D Huoh nyt taas.

      Poista
  2. Tää oli tosi hyvin toteutettu, oli kiva ja helppo lukee ja myös vastaukset oli hyviä, jos nyt niin voi sanoo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mielettömän kiva kuulla! Kiitos. :-)

      Poista
  3. Aivan ihanasti kirjoitettu postaus! :-)

    VastaaPoista
  4. Tää oli hyvä ja selkee vastauspostaus! :)

    VastaaPoista
  5. vilma oot kaikinpuolin upee ihminen 💖 ihailen <3

    VastaaPoista
  6. Kiva postaus :-) Jos et ollut kovin nuori, kun kävit Kyproksella, niin mitä tykkäsit siitä maasta?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä olin sillon 4-vuotias, joten muistikuvat toooosi hatarat. :-D

      Poista
  7. Aattelin nyt udella, elikkäs kuinka vanhana maistoit ekaa kertaa tupakkaa? Oliko maistamisen arvoista? Ite en tupakasta niin välitä ja siitä tuleeki mulle jotenkii outo fiilis, mistä lie johtunee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt 17-vuotiaana maistoin. Oli muuten pahaa ja suussa/kitalaessa oli jätskistä huolimatta vielä pitkään paha maku, mutta kai sitä nyt piti maistaa niin ties, että miltä se oikeesti maistuu. :-D

      Poista
  8. Askissa oot joskus sanonu et oot saanut kahesta englannin kurssista 5, niin miks laitoit tohon että huonoin numero on 6? Vai ettekö saa joka jakson jälkeen jaksotodistuksia teiän lukiossa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei saada jaksotodistuksia. Meillä tulee vaan numerot wilmaan. Oletin muutenkin, että tässä puhutaan nimenomaan siitä _todistuksesta_, kuten kysymyksessä lukeekin, eikä mistään yksittäisistä kurssinumeroista. :-)

      Poista
  9. Uskot jumalaan mutta olet homoavioliittojen puolelle....?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäs ihmeellistä siinä on :D

      Poista
    2. Mäkin mietin samaa. :-D

      Vaikka Jumalaan uskoisikin, ei sitä _mun mielestä_ tarvitse aina käyttäytyä ja ajatella kuten esimerkiksi Raamatussa opetetaan.

      Poista
  10. Miks erosit poikaystäväs kans? kauan olitte yhessä? Ootteko kavereita? Monestikko oot seiristellu ja onko ollu vakavia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En puhu tänne kaikista mun yksityisasioista. :-/

      Poista
  11. Oon nyt hetken aikaa lukenu sun blogia, ja täytyy kyllä myöntää että on aivan ihana blogi! Osaat tehdä/ suunnitella/ järjestellä postaukset tosi hyvin ja sun kaikki kuvan on aivan ihania!! Juuri itse aloitin uuden blogin ja toivoisin että osaisin siitäkin tehdä yhtä hieno kun tästä ja että oppisin yhtä hyväks blogaajaks kun sinä!

    VastaaPoista
  12. Ja lisäys vielä edelliseen minkä unohdin:

    Oot ihan älyttömän kaunis ja mun mielestä blondit hiukset sopii sulle ihan älyttömän hyvin!! Sulla on myös ihan älyttömän ihania vaatteita, koruja, laukkuja ja kenkiä!!!

    VastaaPoista
  13. Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn että käytkö koskaan kattomassa ihan huvin vuoks sun lukijoiden profiileja/ blogeja? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi harvoin, mut aina sillon tällön. :-)

      Poista
  14. Mä en tiennytkään, että uskot jumalaan o.o ei siis tietenkään millään pahalla, en vain ole ajatellut asiaa sen enempää. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa. :-)

      Mul on silleen, että uskon Jumalaan, mutten kuitenkaan esimerkiksi Jeesukseen tai siihen, että "Jumala on luonut maailman". En ole mitenkään kovinkaan uskonnollinen, mä vaan uskon siihen, että on olemassa Jumala/joku korkeampi voima, joka ohjaa meitä tmv. Siihen se sitten jääkin. :-)

      Poista
    2. Pakko tulla viilaamaan pilkkua, Jeesus on todistetusti ollut oikea ihminen. :-)

      Poista
    3. Joo näin olen itsekin kuullut, mutta tarkoitin lähinnä etten usko mihinkään ihmetekoihin tai muuhun, mitä hänestä Raamatussa kerrotaan. :-)

      Poista
    4. http://www.jw.org/fi/raamatun-opetukset/kysymyksi%C3%A4/

      ois kiva jos katsoisit:)

      Poista
  15. haha munki on pakko tulla tänne kertoo omia mielipiteitäni, just parituntia sitte löysin sut instasta ja askia oon jo aijemin lueskellu, mutta tästä blogista taitaa tulla nyt se misä eniten sun elämää seuraan. oot ihan äly kaunis ja sullon loistava elämän asenne ja upee tyyli! oot mun uus bloggaajarakkaus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi tosi kiva kuulla näitä! Kiitos. <3

      Poista
  16. Sulla on tosi kiva blogi ja olet kaunis. :)

    VastaaPoista
  17. Oooohh!!! Säki oot ollu Depeche Moden keikalla!! :O tääl on yks iso depeche mode fani! :D

    VastaaPoista
  18. Tosi selkeesti tehty ja oli helppo lukee :)!

    VastaaPoista
  19. En sano tätä pahalla/loukaten, mutta järkytyin kun luin että olet maistanut tupakkaa. Oon aina kuvitellut sut vaan sellasena että et ikinä niin tekisi:) (Mutta onneksi et jäänyt koukkuun!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäh? x)

      Eihän maistaminen mikään iso juttu ole.

      Poista
  20. Oon seuraillut sua jo pitkään askissa, mutta nyt vasta löysin sun blogis. Tää on ihana. ♥ Kun luin tätä ja huomasin tos kysymyksen, että "Uskotko Jumalaan?" ja sit vastasit, että uskot niin mä oikeesti aloin melkein itkemään! :D Huokailin täällä vaan syvään sillee "Ääää!" ja olin oikeesti niin ONNELLINEN! ♥ Tää saattaa kuulostaa hölmöltä, että miten voi iloita noin paljon vento vieraan ihmisen uskosta, mut oikeesti. Oon niin ilonen, koska oon itekkin uskossa.. :D ♥
    Mut siis oot aivan järkyttävän kaunis ja ihana tyyppi, kaiken tän somen perusteella, että voisin jopa tutustua, mutta asun kaukana susta ja noh, oon -00. :I (siltä tää tekstikin varmaan vaikuttaa..)
    Mut siis kaikkee hyvää ja myötäsiä tuulia sun elämään! ♥ Jatkan sun stalkkaamista.. ;)

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥