perjantai 4. heinäkuuta 2014

Tyttömäistä pinkkiä

Tiedättekös mitä? Mä tein tällä viikolla ihan mielettömän kivan löydön omasta vaatekaapistani. Se on tällä(kin) hetkellä niin täynnä vaatetta, että joskus sieltä löytää joitain yllättäviäkin vaatekappaleita, joiden olemassa oloa ei edes muistanut tai sitten niitä on käyttänyt viimeksi vuosi tai kaksi sitten. Tuttua?
Tällä kertaa löytöni oli Thaimaasta ostettu pinkki hellemekko. Siis muistan niin elävästi, että vielä reilu vuosi sitten mietin etten tuu tätä mekkoa ihmisten ilmoilla käyttämään, mutta toisin kävi! Nyt nimittäin oon aivan varma siitä, että tää tulee näkymään tänä kesänä mun päällä tuolla ulkona useempaankin otteeseen.
00000000067676000002313 Toi väri on jotain niin ihanaa! Harvemmin pukeudun mihinkään näin räikeeseen, mutta ihan oikeesti tää kyllä piristää mieltä ja silmiä väkisinkin. Tän kans oon yhdistänyt Lindexin varvastossut pienillä blingbling-yksityiskohdilla varustettuina. Ei tää mekko mun mielestä kaipaa mitään kovin ihmeellisiä kenkiä, kun on itsessäänkin jo melko rento ja simppeli. Jonkinlaiset hillityt koruthan tuohon vois halutessaan yhdistää, mutta niitäkään en tällä kertaa tuohon kaveriksi kaipaillut.

Mitäs te tykkäätte tästä kesämekosta? Ens kerralla pistänkin tuonne sitten olkaimettomat rintsikat alle, jolloin vältytään siltä, että väärän väriset olkaimet pilkistäisivät taas inhottavasti tuolta mekon alta. Yh... Miten voikaan näyttää noin inhottavalta?

Oon muuten ihan täpinöissäni täällä muutenkin kuin vaan tuosta mekosta! Ens syyslomaks on nimittäin nyt varattu matka Barcelonaan, jonne meikäläinen lähtee yhdessä mun tosi hyvän ystävän Jennan, Jennan äidin ja Jennan äidin miesystävän kanssa. Tulossa on neljän päivän kestoinen matka sinne shoppailuparatiisiin. Ollaan Jennan kanssa jo ihan täpinöissämme ja suunniteltiinkin jo vähän mitä kaikkea siellä voikaan sitten tehdä. Hotellikin sijaitsee keskustassa ihan lähellä suurta ostoskatua, joten voitte varmaan kuvitella mut siellä. :'-D Aurinkoakin tulee varmasti otettua ja muutenkin käppäiltyä siellä kaduilla kamera tietysti visusti messissä. Nyt yritänkin ostaa täältä Suomesta mahdollisimman vähän kaikkea vaatetta sun muuta ja säästää rahaa sitten mahdollisimman paljon sitä matkaa varten. Sieltä nimittäin tulee ostettua varmasti yhtä sun toista!

Superihanaa viikonloppua kaikille teistä! Mä yritän päivitellä tänne taas nyt viikonloppuna jotain kivaa, jos aikataulut antavat periksi. 

60 kommenttia:

  1. Ihana mekko ! Sopii sulle tosi hyvin :3

    VastaaPoista
  2. Wau mitä kuvia! ♥ Mekkokin on tosi kaunis :-)

    VastaaPoista
  3. oot niin kaunis ja toi mekko sopii hyvin sun hiusten väriin :) tykkään tosi paljon sun blogista! mun mielestä nää kuvat on vaan liian isoja... mun kannettavalla ruudussa näkyy vain esimerkiksi ainoastaan sun kasvot... saisi paremman kokonaiskuvan jos nää olis vähän pienempiä :) tietysti se riippuu varmaan ihan koneesta... :D jotenkin nää sun kuvat on kaikista isoimpia mitä kellään muulla lukemallani blogilla on, mutta mikäs siinä jos sinä itse tykkäät! :) ihanaa kesän jatkoa sulle vilma <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :>

      Joo itseasiassa oon nyt snadisti isompia kuvia tänne ladannut ja saatan lähiaikoina hyvinkin palata niihin vähän pienempiin. Itse vaan tykkään ihan älyttömästi isoista ja hyvälaatusista kuvista. :<

      Mutta hei kertokaa te muutkin toki, jos teillä on sama ongelma niin varmaankin sitten parantelen tätä ja pienennän jatkossa kuvia!

      Poista
    2. Ctrl ja - niin saat itekkin pienemmäks

      Poista
    3. Ite tykkään näistä isoista kuvista, hyvin näkyy ipadillä selatessa :)

      Poista
    4. Juu meitsi kans tykkää näistä kuvista isompina, just oikean kokoisia tabletilla. :) Toisaalta ymmärrän myös, et jos nää kuvat näkyy tosi isoina niin se voi olla rasittavaa. Tai että ei näe sitä kuvaa kerralla vaan joutuu selaamaan ylös alas ja näin on vaikee muodostaa kokonaisuutta. Vaikeeta, kun toinen tykkää ja toinen ei! :D

      Poista
  4. Ihana mekko Vilma ja sopii sulle toooosi hyvin♥Hyvä postaus jälleen:3

    VastaaPoista
  5. Hei ihan sairaan kiva mekko & myös ihanan värinen :>
    Vautsi, tosi siistiä et pääset Barcelonaan!! Itte oon aina haaveillu pääseväni sinne joskus lomailemaan :-) näin etukäteen toivotan jo hauskaa reissua! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle! :>

      Joo mä oon tosiaan ihan täpinöissäni täällä! Iteki halunnu aina Barcelonassa käydä. :-)

      Poista
  6. Oi toi mekko on upea, sopii sulle hyvin! :)

    VastaaPoista
  7. Pirtee mekko! :) Enkä ees homannut että sulla oli eriväriset rintsikan olkaimet, ennen kuin mainitsit asiasta!
    Mä oon lähdössä viikon päästä Barcelonaan ja odotan reissua todella paljon! :) Myöskin rahaa olen kovasti säästänyt, että pääse ostoksille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, kiitos! :>

      Hei mielettömän kivaa reissua sulle! Kerro täällä sitten ihmeessä jonkun postauksen yhteydessä, että mitä pidit kyseisestä kaupungista. :-)

      Poista
    2. En mäkään huomannu olkaimia

      Kivasti sopii mekko sun tukkaan :)

      Poista
    3. Aijaa no hyvä homma! Kiitos. :>

      Poista
  8. Mikä päivä te lähette Barcelonaan, koska ollaan mun äidin kanssa lähössä kans syyslomalla sinne ja ois ihan mahtavaa tulla moikkaamaan sua!:O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh me lähetään vasta 16. päivä:(!

      Poista
  9. Oot selvästi lihonut, ei siis millään pahalla :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olenkin! Oon itseasiassa tosi ilonen siitä. Oon nyt selvästi jo normaalipainoinen. Suurimman osan elämästäni oon "kamppaillut" alhaisen painon kanssa, joten oon tosi tyytyväinen ollut nyt näistä lisäkiloista. :-)

      Poista
    2. Alat näyttämään jo nuorelta kauniilta naiselta jolla on muotoja ja hehkeyttä kasvoilla. Upealta näytät. :)

      Poista
    3. Komppaan täysin anonyymiä, erittäin kaunis näky olet nykyään kun tunnut oikein hehkuvan! Ihana että itsekin suhtaudut painoon juuri oikealla asenteella! :)

      Poista
    4. Oi kiitos paljon sullekin! :>

      Poista
  10. Oi onpas ihana mekko ja ihanan kesäinen myös. Sopii sulle hyvin tollanen "räikeempikin" väri. :)

    VastaaPoista
  11. Ihanaa kun jaksat postailla joka päivä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nyt viime aikoina mulla on ollut kyllä melkosesti intoa postailla! :>

      Poista
  12. hih, oot vaan niin upee ja ihana ihminen! on kiva et jaksat vastailla kaikkiin kommentteihin :) ♥♥ & toi mekko on sun päällä ihan täydellinen, apua ♥ jos mulla ois noin ihanat hiukset, kauniit kasvonpiirteet ja upee kroppa nii oisin enemmän ku tyytyväinen :') ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi aivan ihana kommentti! Kiitos tuhannesti sulle! :3

      Poista
  13. Voi Barcelona onki tosi kaunis kaupunki!Oltiin siellä kaks viikkoa tammikuussa pikkuasunnossa.Kauneuden ja hienojen nähtävyyksien lisäks ne shoppailu mahdollisuudet on kyllä tosi mahtavat;-) Mutta sanosin että perus starbucksista huolimatta kannattas käydä jossain niistä hurmaavista pikku kahviloista joita niiltä iiiihanilta kapeilta kujilta löytyy!!

    VastaaPoista
  14. Mikä sen teijän hotellin nimi on? Me oltiin viime syyslomalla HCC Taberissa! Tykkäsin siitä, mutta oli tosi pienet aamupalat (ihme sinäänsä, kun espanjalaiset syövät niin paljon aamuisin.) Toivon todella, että löytäisitte erääseen ravintolaan matkallanne, sillä mä rakastuin sen paikan katkarapupastaan! ♥ Me eksyttiin sinne ravintollaan itseasiassa ihan vahingossa :'D
    Mutta hyvää matkaa jo etukäteen :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se meidän hotelli on Hotel Acta Mimic. Voi vitsit, katkarapupasta kuulostaa taivaalliselta. :-D ♥

      Mut hei kiitos sulle! :>

      Poista
    2. ootpas tavallisen näköin näissä kuvissa :D

      Poista
    3. No miltäs muulta pitäis näyttää? x)

      Poista
  15. Tosi ihana blogi! Yks mun suosikeista! :> Sulla on todella upea tyyli ja olet superkaunis♥

    http://alisamatildays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  16. oot tosi kaunis ja tuo mekko sopii sulle älyttömän hyvin! :)

    VastaaPoista
  17. Miten sä oot saanu painoo lisää? Ootko syöny enemmän vai mitä oot tehny? :) Mä oon nimittäin aina ollu kans tosi laiha ja ihan sama mitä teen niin en liho, eikä muiden ihmisten kommentit tunnu kauheen kivoilta, tiedät varmaan. :(

    Toi mekon väri sopii muuten ihan älyttömän hyvin sun hiuksiin! Muutenki nätti mekko, vaikka mä en pysty ton mallisia mekkoja pitämään koska mulle tulee pakosti mielikuva et tollasilla mekoilla yrittää peitellä raskautta xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olis se kiva jos viittisit vastata :)

      Poista
    2. Syömällä enemmän, that's it. :-)

      Poista
  18. Sä näytät noilla vaaleilla hiuksilla tosi paljon eeviltä! :D

    VastaaPoista
  19. Ihan sairaan ihana mekko ja sopii varsinkin noitten vaaleitten hiuksien kanssa!! :)

    VastaaPoista
  20. onks tää joku kännykkämainostusjuttu vai miks toi luuri kokoaja näkyvil? typerän näköstä

    ja kiva mekko, mut kaikki kuvat taas iha samanlaisia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaa on koska tos on noi baby lips kuoret mitkä vilma sai siel tilaisuudessa ilmaseks :D

      Poista
    2. Sama asiahan se on, että pitäisin laukkua jokasessa kuvassa näkyvillä? Really, kaikesta te jaksatte valittaa oikeesti.

      Poista
  21. Saanu lukea urakalla kuukauden postaukset! Kirjotat sopivan tiheään tahtiin, pointsit siitä! :) Kiva mekko ja oot todella kaunis! Oon näyttäny mun poikakaverilleki kuvia susta et kato nyt kuinka kaunis tuo muija on hahah! :D

    Mun mielestä tuon puhelimen joka kuvassa pitäminen on feikin näköstä. Vaikuttaa liikaa, että mainostasit. Mutta koska itse tykkäät näistä kuvista, niin mikäs siinä jatka samaa rataa! :)

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥