keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Päivän asua

Mun oli ihan pakko tulla päivittelemään tänne tän tiistaipäivän asua ja ministi niitä kuulumisiakin! Tänään ei ollut mitenkään normaalista poikkeeva päivä. Aamun löhösin kotivaatteissa sohvalla kone sylissä blogikommenttien sun muun parissa. Puol viideks menin sitten autokoulun teoriatunnille Matinkylään, josta kipitin sitten Omppuun (tosin tällä kertaa en shoppailemaan) ettimään äipän ja siskot, jotka olivat mua siellä ootelleet. Illalla mummu tuli meille syömään, grillailtiin ja koska aurinko paisto kivasti niin syötiin myös ulkona. Rakastan nykyään viettää iltaa tuolla meidän takapihalla. Siellä on aikalailla just sopivan lämpöstä ja ei yhtään hullumpi postailupaikkakaan.
Pari tuntia sitten kipastiin Eevin kanssa vielä ulos kuvailemaan vähän päivän asuja, ja tällä kertaa mun asu koostui esimerkiksi Eevin eilen ostamasta H&M:n takista ja pitkistä housuista (päivä oli tosiaan silloin tällöin vähän vilposempi). Tuo Eevin ostama takki on ihan mielettömän kiva, ja mun oli ihan pakko saada kuvautettua se!
4334332642
Housut Dr.Denim | Toppi H&M | Neuletakki BikBok | Takki H&M | Kengät Michael Kors | Laukku Kirppis | Rannekoru (Guess) Kirppis | Sormukset BikBok & Gina Tricot | Aurinkolasit Gina Tricot | Kaulakoru H&M


Mä oon tilannu Choies:lta itseasiassa vähän samantyyppisen takin itselleni, enkä malta oottaa sen saapumista tänne Suomeen.
Tuo eilispäivänä kirpparilta ostamani hapsulaukku oli kyllä kans ihan mieletön osto - Ginan hyväkuntonen kassi 3€:lla. Passaa väriltään kivasti noiden Korsin avokkaiden kanssa.

Huominen päivä mulla on melkoisen täynnä tekemistä. Heti aamusta rupeen kasailemaan mökkikamppeita valmiiksi, sillä heti mun huomisten teoriatuntien jälkeen lähdetään äidin kanssa huristelemaan mökille iskän ja siskojen perässä. He lähtevät sinne näillä näkymin tosiaan jo heti huomisaamusta.
Mua on alkanu jollain tapaa stressaamaan tää ylilyhyeltä tuntuva kesäloma! Tää on käytännössä mun toisiks viimenen lomaviikko, sillä ens viikolla alkaa taas työt (kahden viikon kestävä jakso), jonka jälkeen mulle jää lomailtavaa vain käytännössä viikko ennen koulujen alkamista. En ole vielä edes kunnolla alkanu lukemaan kirjotuksiinkaan (krmh, piti kyllä...), joten kääks... Stressaavaa. Onneks pääsee mökille niin saa pään tyhjennettyä kaikesta tästä ylimääräsestä mietiskelystä.

Mä oon muuten tässä kahden päivän aikana kuvannut Eevistä (siskostani) kaks ihan mielettömän kivaa asukokonaisuutta, ja mietinkin, että pistäisittekö yhtään pahaksenne, jos kirjoittaisin pelkästään niistä hänen asukokonaisuuksistaan tänne tässä lähiaikoina postauksen?

Mutta hei... Ihanaa viikonjatkoa kaikille! Mä otan tän läppärin mökille mukaan eikä kamerakaan jää yksikseen tänne kotiin. Postauksia tuleepi siis sieltäkin! ;-)

27 kommenttia:

  1. Onko etelässä tosiaan nuin kylmä että saa olla pitkät housut ja takki!
    Täällä on joka päivä joku +25 ja asun melko pohjosessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis päivällä mulla ei ollu tota takkia, mutta pitkät housut ja neule kyllä, eikä tullut kuuma. Illalla tuli sit vilposempi, että tämmösen ohuemman takin kans oli just sopiva. (Tääkin riippuu ihan ihmisestä). :-D

      Että ei täällä nyt siis mitenkään kylmä ollu, mut lämpimämpikin päivä olis voinu olla.

      Poista
    2. Ainakin kun sääennustuksia on kattellu niin pohjosessa on ollut ihan huomattavastikin lämpimämpää :)

      Poista
  2. Joo siis se olis ihan kiva se eevin asustepostaus!:) ja oli taas tosi kiva postaus!❤️

    VastaaPoista
  3. Tuo takki ha koko asukokonaisuus on tosi kiva! Eevistä tehty asupostauskin ois tosi kiva, koska Eevillä ei oo itsellä blogia :/. Oot kaunis :)

    roosamk.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Tosi nätti asukokonaisuus :) Toivoisin vaan et vastaisit noihin sun edellisien postauksien kommenteihin, ennen ku alat tekee uusi postauksia kun sit ne jää yleensä vastaamatta, joka on vähän harmi. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ne tosiaan helposti unohtuu! Nyt mökkimatkalla ajattelin tsekata kaikki kommentit, joihin en oo vielä vastannut. :-)

      Poista
  5. Sun hiukset näyttää tässä jotenkin huonokuntosilta. Tollasilta pörrösiltä ja katkenneilta.. Itelläkin meni hiukset vähän samanlaiseen kuntoon ko vaalensin ja käytin hopeashampoota yms. :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin näyttää ja johtuu siitä, että tupeerasin melkeimpä ensimmäistä kertaa hiukset nyt värjäyksen jälkeen! :-/ Ei ne muuten oo tuolta näyttäneet.

      Poista
    2. Mikset vaan voi myöntää, että hiuksesi ovat huonossa kunnossa? Ei tuollaisen näyn luulisi johtuvan tupeerauksesta

      Poista
    3. Koska ne eivät ole? :-D Voit huomata sen aikaisemmista postauksista. Enköhän mä itse tiedä parhaiten hiusteni kunnon.

      Poista
  6. vilkaise blogini jos jaksat :3
    http://huominenonkaukaan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Ilonaah kirjoitit kommentin: "oi ompas ihana asu kokonaisuudessaan, mutta varsinkin nuo kengät, laukku ja takki miellyttää mun silmää tosi paljon! ♥ oot edelleen tosi kaunis näissä kuvissa ja ois tosi kiva saada eevin asuista postausta! ♥ :)".

    Mä vahingossa poistin kommenttisi, mutta kiitos sulle tosi paljon! :-) <3

    VastaaPoista
  8. tosi ihana asu, tykkään noista kengistä niin paljon ❤️ & tee vaan eevin asuista postausta :3

    VastaaPoista
  9. En oo kovin kauaa sun blogia lukenut,mutta rakastuin tähän ensimmäisen lauseen luettuani jostain postauksesta,tiesin heti että tätä blogia aijon lukea pidemmänkin aikaa:) Tuo asu oli muuten tosi kiva,niinkuin kaikki sun asu kokonaisuudet❤ Ja postaa ihmeessä Eevinkin asut,ei haittaa ollenkaan:)

    VastaaPoista
  10. voi ihania kuvia eevistä uudemmassa postauksessa!:) teillä siskoksilla on molemmilla aivan mahtava tyylitaju! mitä aattelit kirjottaa nyt syksyllä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-)

      Kirjotan nyt syksyllä vaan terveystiedon.

      Poista
  11. Onko sulla ripsienpidennykset tai käytätkö tekoripsiä yms? :) Sun silmät näyttää tosi näteiltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tekoripsiä oon nyt jonkin aikaa käyttänyt. Kiitos! :-)

      Poista
  12. Noi tekoripset näyttää tosi hyviltä! :) Pystytkö kertoo tarkemmin et minkä merkkiset ne on ja mistä oot ne ostanu?

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥