maanantai 21. heinäkuuta 2014

Ostoksia Ideaparkista osa 2.

Noniin, nyt aattelin tulla nopsasti pistämään teille kuvaa lopuistakin Ideapark-ostoksista, kuten jo eilen "lupailin".
333Mä taisin käydä H&M:n Home-osastolla jopa kolmeen kertaan ihastelemassa näitä samaisia lakanoita. En tiiä mikä näissä mua oikeen viehätti, mutta en voinu kertakaikkiaan päästää näitä silmistäni. Mulla ei muutenkaan oo tän tyyppisiä (tekstillisiä) lakanoita, joten nää olivat kyllä ilonen piristys mun huoneeseen. Hintaa näiltä löytyi 19,99€, joka ei mun mielestä ollut yhtään hassumpi summa tälläsistä söpöläisistä.344452 33
Lakanoiden vieressä oli vielä yksi läpinäkyvä säilytyslaatikko samaa sarjaa. Oon jo pitkään miettinyt, että pitäs ostaa lisää säilytyslaatikoita kaikille mun kosmetiikkapurkeille yms., kun niitä tursuaa tällä hetkellä kirjaimellisesti joka puolelta. Kaiken lisäks tuo laatikko on mun mielestä kans ihan mielettömän kivannäkönen ja tilavakin - sinne siis tosiaan mahtuukin sitä säilytettävää.
Loppupäivästä samaan aikaan kun kävin nuo lakanatkin hakemassa, pisti mun silmään tällainen hammasharjateline, joka meikäläisen käytössä toimii kyllä pikemminkin säilytyspaikkana meikkisiveltimille ja -sudeille. Ostin samaan syssyyn kaks uutta meikkisutiakin samaisesta kaupasta. En todellakaan maksa mistään meikkisudeista yli 10€, varsinkaan silloin, kun ihan kelpo yksilöt löytää alle vitosella...
Hintaa isommalla säilytyslaatikolla oli 7,99€ ja pienemmällä 4,99€(?). Meikkisiveltimet maksoivat 3,95€/kpl.
32
Ja sitten viimeisimpänä muttei suinkaan vähäisimpänä vuorossa nämä Gantin ihanat lökärit. Mulla oli aikalailla pulaa kunnollisista lökäreistä, sillä suurin osa aikasemmista ovat mulle jo liian lyhkäsiä tai sitten rikki jostain kohtaa. Nämä uutukaiset löytyivät kuitenkin mun onnekseni jostain syvältä alerekin syövereistä, ja ovat muuten ensimmäiset housut, joiden lahkeita MINÄ "jouduin" käärimään! En ajatellut, että tämä päivä koittaisi koskaan, mutta niin vain kävi. Ilmankos olivat alennuksessa, sen verran isoa kokoa, että menevät käytännössä vaan tämmöselle 180cm pitkälle tyypille. Parasta näissä on se, että nää ovat jalassa aivan älyttömän mukavat ja ennen kaikkea lämpöset! Normaalihintaa näiltä löytyi 99,90€, mutta -40%:n alennuksen jälkeen maksettavaksi jäi ~60€.

Unohdin muutes ne penteleen korvikset, enkä millään jaksa kuvauttaa niitä enää tähän aikaan, joten näätte ne sitten tulevissa postauksissa. Voin kertoa, että ovat ihan perus nappikorvikset kimaltelevilla yksityiskohdilla. :-)

Hyvää yötä kaikille! Meikä menee nyt nukkumaan, että jaksan huomenna hypätä bussiin taas ennen puolta seitsemää.

22 kommenttia:

  1. Näitkö/tiedätko että onko ideaparkis baby lipsejä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En. Oon itse nähnyt niitä vain Helsingin Stockmannilla. :-)

      Poista
    2. Tampereen stockal oli myös kun eilen kävin :-)

      Poista
    3. Niitä on kaikkialla. Anttiloissa, citymarketeissa, sokoksissa, stockalla yms.

      Poista
    4. ideaparkin minimanista löytyy!

      Poista
    5. Mä oon nähny niitä r-kiskalla, s-marketissa, anttiloissa ja stockalla yms. Jopa siWASSA!

      Poista
  2. Tosi kivat noi housut! :) Täytyy varmaan käydä kattomassa noita itekkin, kun tuntuu ettei tarpeeks pitkiä lökäreitä löydy mistään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käy ihmeessä kurkkaamassa, jospa sullekin löytyis yhtä hyvät! :-)

      Poista
  3. Mistä ostit nuo lökärit? Itse en ole löytänyt ideaparkista mitään Gantin vaatteita. Mutta todella upeita löytöjä olet tehnyt! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ideaparkissa on ihan Gantin liike. Sieltä siis. ;-)

      Poista
  4. Oon lukenut blogiasi vasta vähä aikaa mutta oon jo koukussa tähän:> Oon itsekkin melko pitkä joten asuista olen saanut paaaljon vinkkejä! Sulla on tosi kiva tyyli ja olet jotenkin vain niin ihailtava ihminen!❤ Blogisi on monipuolinen ja sitä on mukava lukea. Olisi mukava nähdä kuvia erilaisista kampauksistasi, olisikohan tämä mahdollista?:) PS. Aijon itsekin värjätä ruskeat liukuvärjätyt hiukseni luonnollisen vaaleiksi sinun innoittamana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihan mieletön kommentti! Kiitos tuhannesti. :>

      Ja joo, multa on useempaan otteeseen pyydetty jonkinnäköstä kampauspostausta, mutta mun päässä ei hirveen monia kampauksia yleensä nää, joten saattais tulla aika suppea postaus. :-D Mutta katsotaan katsotaan, en tuomitse ideaa. :-)

      Poista
  5. Babylipsejä myydään jo ihan cittareissakin! Ite oon sieltä ostellu hintaan 3,90/kpl

    VastaaPoista
  6. Yleensä noissa halvemmissa meikkisudeissa on se ongelma että pesun jälkeen ne menee tosi huonoon kuntoon ja alkaa hapsottaa :/ ja onhan kalliimmat sudit yleensä pehmeämpiäkin kasvoilla. Esim. Ecotoolsilla ja Coastal Scentsillä on kohtuuhintaisia alle parinkympin siveltimiä ja jo niissä näkyy selkeä ero h&m omiin!

    Ja tytölle joka kyseli babylipsien perään: ihan täällä peräkylän cittarissakin oon niihin törmännyt ja emotioneissakin on kuulemma. Ne menee vaan niin hurjaa vauhtia kaupaksi, että ei oikeen taida löytyä mistään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu varmasti kalliimmat ovat parempia. Mä itse oon pärjännyt H&M:n meikkisudeilla kuitenkin jo pidemmän aikaa. :-)

      Poista
  7. Onko sulla jotain tiettyä suosikkia noista Baby Lipseistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo vaan yhtä lempparia... :-D Värittömistä mun lempparini on sininen ja värillisistä violetti tai pinkki.

      Poista
  8. oi ihana postaus & ihania ostoksia! ♥ :)

    VastaaPoista
  9. Great blog! Maybe want follow each other? If Yes, just follow me, and i follow you back :)
    xoxo
    http://smellofpeony.blogspot.de

    VastaaPoista
  10. selailin sun vanhoja postauksia ja oih ja voih, oot muuttunu niin paljon kauniimmaksi! Eniten inhosin "vanhassa sinussa" niitä irtoripsiä.. Näytti liian meikatulta:S

    VastaaPoista
  11. Siis oliko nuo meikkisiveltimet hm: ästä? :)

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥