lauantai 19. heinäkuuta 2014

Ostoksia Ideaparkista osa 1.

Moikkamoi jälleen! Mä istun parhaillaan tässä tuvan sohvalla jalat aivan jumalattoman kipeinä koko päivän kestäneen shoppailureissun johdosta. Me lähdettiin perheen kanssa aamupäivällä ajelemaan kohti Ideaparkia. Se on semmonen paikka, jossa käydään yleensä sen kerran tai kaks vuodessa, kun se sattuu tässä suht lähellä meidän mökkiä sijaitsemaan. Siellä vierähtikin sitten koko päivä ja kyllä huomaa taas ettei meikäläinen mitään ylimäärästä liikuntaa harrasta - jalkapohjat nimittäin aivan totaalisen hajalla.
Löysin kaupoilta kuitenkin yhtä sun toista ihanaa ostettavaa; laukun, lompakon, lökärit, biksut, lakanat, säilytyspurkkeja meikeille, kaks meikkisutia ja koruja. Sain kuvattua tänään kaikki ostokset, mutta kun siirsin kuvat koneelle, huomasin, että monien ostoskuvien laatu oli todella huono, koska ulkona on alkanut jo hämärtämään. Ajattelinkin siis postailla nämä ostokset kahdessa eri osassa!
3332 Mangosta löysin itselleni uuden lompakon sekä käsilaukun. Uutta lompakkoa oon etsiskellyt jo keväästä saakka, sillä tää mun aikasemmin käytössä ollut lompakko oli jo melkosen kulahtanut. Oon kironnut tän kanssa ties kuinka monet kerrat, kun se kokonsa vuoksi ei mahtunut mun usein käytettyihin pikkulaukkuihin. Tuon jättiläisen vaihtaminen tämmöiseen sirompaan uutukaiseen passas mulle siis kyllä mainiosti! Huomatessani tuon lompakon, näin sen vieressä  samaa "sarjaa" olevan käsilaukunkin! Mulla on toki käsilaukkuja jo ennestäänkin, mutta ei oikeastaan mitään tämän tyyppistä tai väristä. Oon kuolaillut itselleni jo pidemmän aikaa jotain tällaista beessin väristä ja melkoisen yksinkertasta laukkua, ja nyt mua sitten onnisti! Käsilaukku lähti hintaan 29,95€ ja lompakko 17,95€
22111
Cubuksesta mukaan lähti alennusbiksut! En voinut olla ohittamatta isoa alerekkiä täynnä erilaisia bikinejä - sekä ylä- että alaosia. Olin jo muutaman kerran aikasemmin ihastellut tuota ankkurikoristeellista yläosaa, mutta harmitellut sen väriä, sillä sininen ei oo koskaan mun mielestä ollut oikein mun väri. Nyt kun nuo olivat kuitenkin alennuksessa ja vain muutamia kappaleita näytti olevan enää jäljellä, oli mun pakko napata nopeesti tuollainen yläosa sekä siihen kuulumaton alaosa messiin. Tuohon yläosaan ei tosiaan näyttänyt olevan enää siihen kuuluvaa alaosaa, mutta mun mielestä tuo sinivalkoraidallinen ei ollut yhtään hassumman näköinen tuon yläosan kanssa yhdistettynä, kun tismalleen saman sävystä sinistäkin siinä sattui olemaan. Molemmat noista maksoivat sen 7,90€, joten loppusummaksi tulikin sitten 15,80€.
343Gina Tricotista löysin pienen läjän sormuksia ja yhdet korvikset. Korviksista en saanut tänään kunnollista kuvaa, joten kuvailen ne sitten myöhemmin siihen toiseen postaukseen. Huomasin muuten jälkeenpäin, että mulla on tuossa kuvassa tuo hopeinen sormus kauniisti väärin päin, mutta se nyt tuskin haittaa ketään.
Kolme sormusta sormien päissä olivat samassa paketissa ja hintaa niiltä löytyi normaalisti 7,95€, mutta samoin kuin tuo alin sormus (norm. 5,95€) olivat nekin -50%:n alennuksessa. Korvikset olivat myös puoleen hintaan, joten kaikki nuo korut maksoivat lopulta yhteensä vain 8,45€.

Mä kuvailen teille nuo muut ostokset tosiaan sitten heti kun pääsen huomenna kotiin. Tilasin muutama viikko takaperin yhteistyön kautta Choiesiltakin muutamat vaatteet, ja nekin olis huomenna tarkotus postista hakea. Mietinkin, että haluatteko te niistäkin erillisen postauksen? Voin sellaisen tehdä, mutta jos tuntuu siltä, että ostospostauksia alkaa olla taas liikaa, niin voin säästää sen myöhemmäksikin. :-)

Nyt hyvät yöt kaikille ja toivottavasti pääsen heti huomenna tänne taas ostoksia päivittelemään!

21 kommenttia:

  1. Tosi kivoja juttuja oot löytänyt tykkään erityisesti noista biksuista!:)

    VastaaPoista
  2. Tee ihmeessä niistä nettitilauksista postaus, näitä on aina niin ihana lukea näistä ostosjuttuja niin saa itekkin inspiraatiota ja näkee mistä löytyy kivoja vaatteita! (:

    VastaaPoista
  3. Oii miten ihania ostoksia ❤ Ite tykkään lukee ostospostauksia toosi paljon ja niitä ei voi koskaan olla liikaa! Tee ihmeessä niistä tilauksistaki postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että säkin tykkäät! :-) ❤

      Poista
  4. En millään pahalla sano, mutta mun mielestä vois olla vähän vähemmän ostospostauksia ja enemmän sitten jotain muuta. Mun lemppareita on ihan sellaset perus postaukset normaalista päivästä, kuvien kera! :-)
    Sun blogi on kuitenkin kiva ja pakko sanoa, että oon miettiny jo jonkin aikaa kuinka hurjasti paljon parempaan suuntaan sun tyyli on tässä vuosien varrella muuttunut!

    VastaaPoista
  5. Ostospostaukset on just parhaita!:)♡

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana blogi ja nättejä ostoksia :) !

    VastaaPoista
  7. Ihania löytöjä oot tehnyt! Innolla odottelen vielä sitä toista osaa :) Ja tee ehdottomasti myös niistä Choiesin vaatteista se esittelypostaus, sun tyylistä saa aina niin paljon inspiraatiota! :-)

    VastaaPoista
  8. Oooh, noi biksut on niin ihanat! Tosi kivan mallisetkin vielä :)

    VastaaPoista
  9. Ostospostaukset on just kivoja, niitä ei koskaa oo liikaa ;)

    VastaaPoista
  10. aivan ihania ostoksia oot tehnyt! ♥ etenkin nuo biksut ovat ihanat! ♥

    VastaaPoista
  11. tykkään ostospostauksista ja toivottavasti se seuraava osa näistä ilmestyy pian ❤ :)

    VastaaPoista
  12. mä kuulun kans tähän ostospostausfanijoukkoon, nää on ihania ja näistä saa inspiraatiota. tee siis lisää vaan jos viitsit! :)

    VastaaPoista
  13. Tee ihmeessä ostospostaus, ne on just parhaita (;!

    VastaaPoista
  14. Ihana toi laukku!! :)

    http://kiaanette.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. Ihania ostoksia! Nauroin vaan tolle yhelle ristisormukselle ku se on väärinpäin ;D 666?

    VastaaPoista
  16. millä nimellä toi laukku on mangos ? :) ja toi lompakko?(:

    VastaaPoista
  17. mun mielestä toi biksujen yläosa on tajuttoman upee kävin itekkii kattoo mut ei tietekää ollu kokoa:/

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥