tiistai 15. heinäkuuta 2014

Mikä on sun lemppari?

Lueskelin noita tiedän esittämiänne postaustoiveita ja siellä oli ainakin muutamaan otteeseen pyydetty jonkinnäköistä lemppariasu-postausta, jossa esittelisin tietyn määrän mun tän hetkisiä lemppariasukokonaisuuksia. Tänä iltana mulla oli sellanen olo, että tämmösen postauksen haluan nyt tehdä ja illan mittaan sain kun sainkin kollaasit sun muut kasaan ja aloitettua tän postauksen kirjoittamisen.
Mä kokosin tähän postaukseen nyt viimeaikaisia asukokonaisuuksia, jotka ovat käytännössä kaikki olleet mun mieleen. Ajattelin, että te voisitte kertoa, mikä näistä kahdeksasta täällä blogin puolella vilahtaneesta asukokonaisuudesta on se teidän henkilökohtanen lempparinne. Itseasiassa kaksi ensimmäistä asukokonaisuutta ei ole täällä vielä näkyneet, joten sisältää tää postaus vähän jotain uuttakin!
323
5433434
Asu 1: 

Mekko H&M | Korkokengät ZARA | Laukku Spirit Store | Kaulakoru H&M | Sormus (oikea käsi) Gina Tricot | Sormukset (vasen käsi) BikBok | Käsikoru (oikea käsi) BikBok | Guess-käsikoru Kirppis

5454
Asu 2: 

Shortsit Monki | Toppi H&M | Vyö Seppälä | Kengät Michael Kors | Laukku Kirppis | Käsikorut BikBok | Kaulakoru H&M | Aurinkolasit H&M

32 4545
Asu 3:

Hame H&M | Toppi H&M | Laukku Spirit Store | Korkokengät Kirppari | Sormukset BikBok | Käsikorut BikBok | Kaulakoru H&M

45 122 2413443
Asu 4:

Shortsit Cubus | Toppi H&M | Neuletakki Cubus | Korkokengät ZARA | Laukku H&M | Kaulakoru H&M 

4434
Asu 5: 

Shortsit BikBok | Toppi H&M | Neuletakki Cubus | Converset Spirit Store | Aurinkolasit Gina Tricot 

343
Asu 6:

Housut H&M | Toppi H&M | Kengät Lindex | Laukku Michael Kors | Kaulakoru H&M

3243233 7006998
Asu 7:

Haalari Seppälä | Neuletakki Vero Moda | Laukku Halonen | Kengät Lindex | Kaulakoru Pull&Bear | Käsikoru H&M | Aurinkolasit Gina Tricot

232343
Asu 8:

Shortsipuku Hollister | Converset Spirit Store | Aurinkolasit Gina Tricot


Mikä miellytti teidän silmäänne eniten? 

73 kommenttia:

  1. 1,2&8 ovat lemppareita mut ovat muutkin aivan ihania :)

    VastaaPoista
  2. Kaikki on kyllä nii ihania mut hienoimmat mun mielest on 5 ja 8❤️😍 T. Cecilia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vai että cecilia..,.,..,, minäkin olen cecilia

      Poista
    2. Munki lempparit on 5&8

      Poista
  3. 3,4 ja 8 miellyttivät silmää eniten silmää, mutta muutkin asut olivat upeita! Sulla on tosi hyvä tyyli :-)

    VastaaPoista
  4. 2 ja 3 olivat mun lemppareita :).

    VastaaPoista
  5. 3&2 ❤ tosi ihania asuja kaikki ja rakastan sun tyylii :) oli kiva kun laitoit noi kaikki tiedot että mistä oot noita ostellut!

    VastaaPoista
  6. 1, 4 ja 5 :) kaikki asut on kyllä upeita!

    VastaaPoista
  7. 2, 4, 5 ja 8 oli mun lempparit! Vaikka kaikki noista oli tosi kivoja!
    Sulla on muuten upee tyyli ja oot muutenkin tosi kaunis, ja sun blogia on aivan ihana lukea! ♥

    VastaaPoista
  8. apua ihania asuja! ei noista lempparia voi valita! :D mutta 2,4,5 ja 6 oli superihania!

    VastaaPoista
  9. Ihania kaikki mut mun lempparit oli ehdottomasti 1,3 ja 8 <3

    VastaaPoista
  10. Asu 7 on varmaankin mun lemppari!

    VastaaPoista
  11. Apua toi sun tyylis on aivan ihana<3 Lemppareina 1 & 3, koska eniten mun omaa tyyliä! :)

    VastaaPoista
  12. 3,,5,8!!! Ihania:-)<3

    VastaaPoista
  13. Mä tykkään eniten kyllä tosta ihan ekasta asusta, oon itekin koittanu tota mekkoa bongailla aleista, mutta ei oo ainakaan vielä napannut :)

    VastaaPoista
  14. En kyllä osaa valita, kun kaikki on niin ihania! Ehkä 5, 6 & 8 : ) Nää tälläset postaukset on kivoja ja näist saa aina kivasti inspistä omiin asuihin, niin olis kiva, että sit kun koulut alkaa niin tekisit tälläsen saman tyyppisen kollaasin sun koulu/syksy asuista. Oon ask.fm paikassa nähnyt muutamia ja ne oli tosi ihania! ❤️

    VastaaPoista
  15. Toi kakkonen on ehdoton ykkönen! <3
    Vaikka aika kova vastus noi kokovartalohaalarit oli :D

    VastaaPoista
  16. Siis eihän näistä voi valitakkaan! Kaikki aivan ihania:)<3

    VastaaPoista
  17. Kaikki oli ihania asukokonaisuuksia, mutta ehdottomasti lemppareitani olivat 2,5,6 ja 8. :)

    VastaaPoista
  18. 1,2,4,5,6,8 ❤️ mutta loputkin oli kyllä aivan ihania💗

    VastaaPoista
  19. 3.♥ mutta kaikki muutkin hienoja:))

    VastaaPoista
  20. 5,7 ja 8 oli mun lemppareita! Ai että miten ihania kokonisuuksia sä osaat käyttää<3 mulla tuntuu vaan, että laitan simppelisti housut ja t-paidan päälle:D Ni aattelin kysyy nyt, et miten sä yhdistelet noit, yhdisteletkö noi aikaisemmi jollekki paperille, vai tuleeko luonnostaan?:) mitä vinkkejä antaisit yhdistelemisestä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi tulee ihan luonnostaan. :-) Ei mulla oo oikeestaan mitään sen kummempia vinkkejä kuin että käyttäkää mielikuvitusta ja kokeilkaa rohkeesti uusia yhdistelmiä!

      Poista
  21. Kaikki sopii sulle ku nappi reikään mut 3, 5, 6 ja 8! Sun tyyli on jotain niin (anteeksi että käytän tätä sanaa) TÄYDELLISTÄ <3

    VastaaPoista
  22. sun tyyli on ihana :) ♥ 1, 4 ja 7 on mun suosikit :) ♥

    VastaaPoista
  23. 1,2 ja 3 :) ihania!!<3

    VastaaPoista
  24. 3 ja 6 on lempparit :)

    VastaaPoista
  25. 2&3 ♥ ovat ihania ☆

    VastaaPoista
  26. 1&5 on kyllä ehdottomat lempparit. :)

    VastaaPoista
  27. asut 2, 3, 5 ja 8 ovat mun lemppareita! Mä ihailen kovasti sun tyyliä :)

    VastaaPoista
  28. 2,7 & 8! Ihania asuja kertakaikkiaan :)

    VastaaPoista
  29. Siis ihan valehtelematta kaikki asut on aivan upeita, ja vaikeeta on valita parasta, mutta kyllä nuo 1&6 on ehkä ne hienoimmat :) Aiotko muuten laskea, että mille asulle tulee eniten ääniä?

    veeralinnea.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mietin itseasiassa vähän, että jos laskisi ja ilmottaisi eniten ääniä saaneen asun täällä sitten myöhemmin. En tosin tiedä kiinnostaisko kyseinen info ketään! :-D

      Poista
  30. kaikki mutta 3 jos pitäisi valita yksi :)

    VastaaPoista
  31. Ehdottomasti 4 & 6 :-)!

    VastaaPoista
  32. kaikki oli ihania, mutta lempparit kuitenkin oli 4 & 8 ! :-) ♥

    VastaaPoista
  33. 1!!!!!!!! Kaikki muutki on ihania mut ahhhh toi ykkönen <3 :o

    VastaaPoista
  34. 2,3,8! Oon ettiny just jotain ton tyylistä hametta ku sul on tossa 3:ssa ♥

    VastaaPoista
  35. kaikki ovat aivan ihania & tajuttoman täydellisen näköisiä sinun päällä! ♥ oot kyllä niin kaunis! ♥
    mutta ehdottomat lempparit ovat 1 & 3, kun tämmönen tyttömäinen tyttö oon ♥ :) sopii siulle niin hyvin! ♥

    VastaaPoista
  36. Kaikkihan noi upeita on ja kaikki näyttää tosi kivalta sun päällä mut 4,5 ja 8 olivat eniten mun mieleen:)

    VastaaPoista
  37. ehdottomasti kolmonen ja nelonen! :-)

    VastaaPoista
  38. Voiton vie kyllä asu numero 5!<3 niin rento mutta silti tosi kaunis!<3 :-)

    VastaaPoista
  39. Ehdottomasti 1! Toi mekko on oikeesti ihan täykkis <3

    VastaaPoista
  40. 1 3 8 :-) tosi kivoi asui!!

    VastaaPoista
  41. woww kaikki kauniita<3

    VastaaPoista
  42. kaikki tosi kivoja, mutta ehkä kolmonen miellytti mun silmää eniten :)

    VastaaPoista
  43. 1 ehdottomasti! Aivan ihana tuo mekko, en osais kyllä kuvitella itteni päälle.., mutta toi on i-h-a-n-a!

    VastaaPoista
  44. ihania asuja ja sopii sulle tosihyvin! omia lemppareita on 6 & 8<3

    VastaaPoista
  45. 3,5,8 on ihanii❤️❤️❤️

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥