torstai 3. heinäkuuta 2014

Maailman paras kynsilakanpoistoaine

989
... Tai noh... Jos rehellisiä ollaan, niin en mä kaikkia maailman kynsilakanpoistoaineita ole testannut. ;-)

Muistatte varmaan, kun raapustin tänne postausta Maybellinen Baby Lips -huulivoiteista ja niiden lanseeraustilaisuudesta? Sain kyseisestä illasta kotiin viemisiksi muutaman Maybellinen tuotekassin, joka toinen oli täynnä Baby Lipsejä ja toinen sisälsi sitten muita tuotteita. Toisen kassin mukana sain tämän Maybellinen kynsilakanpoistoaineen, jossa on vähän eri idea kuin niissä perus "kynsilakanpoistoaine + pumpuli + jäätävä jynssäys" -yhdistelmissä.
Tää on nimittäin tämmöinen helppo ja nopea tapa poistaa lakat kynsistä. Dippaat kunkin sormen vuorollaan tuohon puteliin, odotat hetken ja vedät sormen pois, jolloin lakat ovat kadonneet kynsistäsi kuin tuhka tuuleen. Mä oon niin onnellinen, että vihdoin mulla on tuote, joka tuo avun niihin raivostuttaviin jynssäyssessioihin niiden lukuisten pumpuli-/paperituppojen kanssa. Varsinkin silloin, kun kynsilakkaa oli pistänyt kynsiinsä enemmän kuin yhden kerroksen, oli niiden poissaaminen yleensä melko puuduttavaa.

Mä kun en ole tätä tuotetta itse ostanut, niin en osaa ihan tarkalleen sanoa, missä näitä myydään. Tänään kuitenkin Anttilassa käydessäni huomasin näitä puteleita siellä ison kasan. Veikkaanpa siis, että käytännössä kaikkialla, missä Maybellinea myydään, myydään tätäkin tuotetta. Hintaa en kaupassa muistanut katsoa, mutta esimerkiksi Anttilan nettisivuilla hintaa tältä löytyy 10,90€.
Mä suosittelen tätä ihan jokaiselle teistä, jotka ette oo vielä tämäntapaista kynsilakanpoistoainetta kokeilleet!

Kuvasin ask.fm-sivustolleni vielä pikaisen videon siitä, miten tämä nyt todellisuudessa toimii. Videoon pääset tästä!

18 kommenttia:

  1. Siis sun blogi on ihan mahtava, sulla on ihana ja omaperänen tyyli joka inspiroi mua ja sulta saa kaikki parhaimmat meikkivinkit! :)

    VastaaPoista
  2. Oon ainakin Gina Tricotin myymälöissä ja nettisivuilla nähnyt tuon tapaista kynsilakanpoistoainetta ja omani olen ostanut Tigerin liikkeestä :) Mahtavaa että näitä alkaa tulla eri merkeiltä enemmänkin kauppoihin!! On nimittäin ihan mahtava tuote!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niimpä! Tää on kyllä ihana. :-)

      Poista
  3. Toi haisee ainaki omaan nenään ihan järkyttävältä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mun mielestä ihan yhtä järkyttävälle kuin muutkin kynsilakanpoistoaineet. Ei mitkään (ainakaan mun kokeilemani) oo tuoksunu miltään kovin hyvältä. :-D

      Poista
  4. Oon kokeillu tuollaista lumene jutskaa. Ja siitä tulee poiston jälkeen ihan ok tuoksu !!
    Tää sun blogisi on huippu hyvä!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa okei!

      Kiitos paljon sulle. :-) Mahtavaa kuulla positiivista palautetta!

      Poista
  5. Mä niin rakastan sun postauksii! Siis oikeesti oot vaa niin ihana! *_*

    VastaaPoista
  6. Varmasti kätevä tuote,mut voin vaan kuvitella kuinka hirveetä myrkkyä se on kun se poistaa lakan tosta vain hetkessäD: eihän ne mitkään poistoaineet mitään hirveen terveellisiä tosin ookkaan.:'D mutta anyway sun blogis on kyl ihan paras:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitäpä juuri, tuskin yksikään kynsilakanpoistoaine mitenkään kovin terveellinen on. ;-)

      Mutta hei kiitos! Mahtavaa kuulla, että tykkäät! :-)

      Poista
  7. Sun kuvat on tosi hyviä! Saanko vielä kysyä, että millä kameralla kuvailet? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-)

      Asukuvat mä kuvaan Canon EOS 1000D:llä ja kaikki muut, kuten esimerkiks tän postauksen kuva, meikit, ruuat, maisemat yms. kuvailen Olympus PEN Mini E-PM2 -järjestelmäkameralla. :-)

      Poista
  8. Kuinka paljon toi kuivattaa sun sormien ihoa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ainakaan kuivattanut yhtään. Mutta sekin on varmaan ihan ihotyypistä riippuvaa. :-)

      Poista
  9. Suosittelen chanelin kysilakanpoistoainetta :) ei haise hirveältä ja poistaa hyvin kynsilakan :)

    VastaaPoista
  10. Eikös tuo aine mene nopeasti pilalle ku sinne jää ne kynsilakat? :/

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥