sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Sushi-Time!

Meikkipostauksesta kuulumisiin! Mulla on ihan mielettömän kiva viikonloppu takana (...jos torstai-iltana alkavaa räkäflunssaa ei lasketa). Perjantaina olin Viivin kanssa päivän kotona ja ajateltiin pitää semmonen 'siskojen päivä', joten lähdettiin heti aamupäivällä kohti Lippulaivan lähistöllä sijaitsevaa Minigolf-mestaa. Käytiin golfaamassa siellä yks kokonainen kierros, jonka jälkeen mentiin sitten hampparille. Oli kyllä ihanaa tommonen hieman normaalista arjesta poikkeeva tekeminen ja Viivikin oli ihan onnessaan. Harvemmin sitä tulee yhdessä lähdettyä mihinkään muualle kuin korkeintaan kaupungille kaupoille pyörimään - jos sinnekään.

No eilinen oli ihanaa jatkoa jo valmiiks hyvin alkaneelle viikonlopulle! Treffattiin Jennan kanssa Isossa Omenassa viiden aikoihin iltapäivällä ja mentiin Hanko Sushiin syömään. Mä oon maistanut sushia tätä eilistä ennen vain tasan yhden kerran - ja sekin oli jostain marketista ostettua -, joten tää oli käytännössä mun ensimmäinen kunnon tutustuminen tähän kyseiseen ruokaan. 
sushi&meikit 0044323sushi&meikit 008432231sushi&meikit 0072423 sushi&meikit 0124332
Tilasin nyt tällä kertaa tuollaisen melko perusannoksen, ja vaikka maku olikin mulle melkoisen uusi, niin tykkäsin noista kyllä kokonaisuudessaan! Just semmonen sopivan kevyt ruoka - ei siis tarvinnut kieriä ulos, kuten monista muista ravintoloista/ruokapaikoista yleensä.
Hyvän ruuan lisäksi seurakin oli ihan parasta! Oli niin ihanaa mennä ystävän kanssa tälleen kunnolla syömään ja jutella siinä samalla kaikennäköstä. Ruuan jälkeen lähdettiin bussilla meille päin ja poikettiin siinä samassa lähikaupasta hakemassa leffaherkut illaksi. Jenna jäi meille tosiaan yöksi ja meillä oli kyllä ihan mielettömän kivaa!

Huomenna onkin sitten meikäläisen toinen ajotunti, ja vähän taas jo jänskättää, vaikka ensimmäinen ajotunti tällä viikolla menikin ajo-opettajan (+ mun itseni) mielestä todella hyvin. Oon kuulemma aikataulussa edellä, joten hyvillä mielin saisin kyllä huomenna sinne autokouluun lähteä!

Oottekos te maistaneet sushia joskus? Mitäs tykkäätte? Ootteko sen rakastajia vai kenties vihaajia? Sushi on mun mielestä yks niistä harvoista ruuista, joista yleensä joko tykkää tai sitten ei. Puhuttiin Jennankin kanssa just siitä, että kumpikaan meistä ei oo tähän päivään mennessä tavannut yhtäkään, joka ei osaisi kyseisestä ruuasta sanoa juuta eikä jaata - mielipiteet ovat aina olleet siis hyvinkin selviä!

22 kommenttia:

  1. Oliks toi sun annos minkä hintanen? :)

    VastaaPoista
  2. Mä oon sushin kohdalla just juu tai jaa-ihminen :D sushi kun on hyvää, mutta maksimissaan pari kertaa vuodessa ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, nyt on sitten ensimmäinen tällainen ihminen tiedossa! ;-D

      Poista
    2. Jeee! :D oon aina halunnu olla jossai eka!

      Poista
    3. Taidanpa väittää että itse olet ^_^

      Poista
  3. Niin herkullisen näköisiä sushikuvia että alkoi kuola valua täällä ruudun toisella puolella! :D nam!

    PreciousPicturesBlogi

    VastaaPoista
  4. ois ollu kiva jos ois ollu enemmän kuvii :( !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mua itseenikin harmittaa, kun en tajunnu ottaa enempää kuvia illasta. :-(
      Nyt kävi näin...

      Poista
  5. Mä tykkään sushista tosi paljon ! En oo vaa ikinä päässy missään ravintolassa maistamaan kun ollaan aina tehty kotona sushia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsit voin vaan kuvitella, kuinka hyvää itsetehty sushi voi olla! :-)

      Poista
  6. Oon muuten kauan aikaa miettinyt että mihin on jäänyt se sun (?) ja eevin kysymyspostaus? Odotin sitä tosi paljon niin vähän harmittaa jos sitä ei nyt tulekaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Siis se on kyllä tulossa, vaikka mua nolottaakin julkaista se näin myöhässä. :-(

      Poista
  7. Hei! Tää mun kommentti ei sitten yhtään liity just tähän postaukseen mutta aattelin että huomaisit sen varmimmin jos kirjotan sen tähän! :'---D

    Eli siis, onko se sun ruskee Michael Korssin laukku suunnilleen saman mallinen kuin tää tai ehkä just sama?

    http://www.michaelkors.com/p/MICHAEL-Michael-Kors-MICHAEL-Michael-Kors-Hamilton-Large-Tote-VIEW-ALL-HANDBAGS/prod11620001_cat3003_cat8501_/?index=168&cmCat=cat000000cat8501cat3003&isEditorial=false

    Mietin vaan, että mahtuuko tonne ihan hyvin kaikki lukiokirjat ja A4 vihot + ehkä läppäri sun muu tilpehööri? Kuvassa kans näyttää ettei siinä olis mitään vetoketjua, onko se haitannut vai sataako laukusta tyyliin sisälle? Tää olis siis mulle yks koululaukkuvaihtoehto joten toivottavasti tällanen kestää myös käyttöä viis kertaa viikossa? C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mulla on just tuo paitsi ns. mokan värisenä. :-)

      Mulla toi on mennyt hyvin koululaukkuna viime marraskuusta asti, mutta en usko että läppäri sinne koulukirjojen lisäksi mahtuu. Että onhan tuo melko tilava, muttei kuitenkaan mikään maailman suurin tilaihme. :-D

      Mulla toi on kyllä mennyt hyvin koulussa, kirjat mahtunut jne. Ja tuossa ei tosiaan ole vetoketjua, mutta se ei ole mua ainakaan haitannut. Laukku menee kiinni napilla. :-)

      Poista
    2. Kiitos paljon vastauksesta (:

      Poista
  8. oii näyttää hyvälle! rakastan sushia :-)

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥