sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Meikkiostoksilla

Heipparallaa taas! Mä oon viimeaikoina ostanut muutaman kosmetiikkatuotteen, joista halusin nyt muutaman sanan tulla tänne teille kertomaan.Yksi niistä on jo vanha tuttu ja saattanut hyvinkin pyörähtää täällä jo aikaisemminkin, mutta kolme muuta ovatkin sitten ihan uusia tuttavuuksia meikäläiselle. En tiedä ovatko Ollilan siskokset (Annika & Sara) teille bloggaajina tuttuja, mutta heidän blogeistaan olen saanut jonkin verran kosmetiikkavinkkejä ja osa näistä uusista puteleista ovatkin mulla nyt heidän blogiensa ansiosta. Toivottavasti edes yksi tai kaksi teistä, jotka tätä postausta parhaillaan luette, saisitte tästä postauksesta kans mahdollisesti muutaman meikkivinkin seuraavia ostoskäyntejä varten!
sushi&meikit 05534231
Oon ollut itseasiassa jo useemman kuukauden ajan kiinnostunut tästä Lumenen Ihon Sävyn Heleyttäjästä ja vasta viikko sitten sain aikaseksi kiikuttaa tän kaupan hyllystä omaan meikkipussiini. Mä oon nyt useempana päivänä ehtinyt tätä koittaakin ja tykästynyt ihan täysin!

"Valoa heijastavat pigmentit heleyttävät hetkessä ihon sävyä ja antavat kasvoillesi raikkaan aurinkoista hehkua."


"Käyttö: käytä kasvoilla sellaisenaan, meikkivoiteen alla tai siihen sekoitettuna."

Tää saa kasvot tosiaan raikkaamman ja pirtsakamman näkösiksi - ainakin mulla! Mä oon kokeillu myös kaikkia noita kolmea eri käyttötapaa ja huomannut parhaimmaksi sen, kun käyttää tätä yhdessä meikkivoiteen kanssa sekoitettuna. Ihan aluksi kokeilin tätä tuotetta yksinään kasvoilla ja se ei näyttänyt hirveän hyvältä. Sävy näytti yllättävän tummalta ja ehkä vähän punertavalta. Meikkivoiteen kanssa yhdessä tämä on kuitenkin bueno
Tästä Ihon Sävyn Heleyttäjästä on olemassa tietääkseni vain kahta eri sävyä, joista tää mun (10 Honey Glow) on se vaaleampi. Toinen oli muistaakseni ennemminkin ruskettuneelle iholle tarkoitettu, ja näissä tämän hetkisissä Suomen kesä/syyssäissä ainakaan meikäläisen naama ei oo sitä aurinkoa tai saatikka rusketusta nähnyt kyllä yhtään.

Mutta aivan ihana tuote kokonaisuudessaan, eikä hintakaan ihan mistään korkeimmasta päästä ole. Mä tosiaan muistelisin, että ainakin Prismassa tää tuote maksoi 10,90€, mutta saattaa hyvinkin heitellä muutamilla kymmenillä senteillä ihan ostopaikasta riippuen. Siksi laitoinkin tuon kuvan mukaan hieman "ympäripyöreän" hinnan.
sushi&meikit 06423423
Tää Lumenen Touch Of Radiance - Valokynä on tosiaankin jo vanha tuttu. Tän viikon alussa Lippulaivan Anttilassa pyöriskellessäni törmäsin melkoisen huimaan alennukseen, jossa sain kaksi valokynää yhden hinnalla. (Ainakin muistaakseni yhden tällaisen hinta pyörii juurikin siinä 15€:ssa?)
Oon tästä muistaakseni tehnyt jo aikaisemmin jonkinnäköisen tuotearvostelun, joten enää ei tarvi tästä sen kummemmin mitään selitellä. Useimmat teistä varmasti tietävätkin jo, miten valokynä toimii ja tää tuote on kyllä tosi hyvä! Jos siis ootte uutta valokynää etsimässä, niin tässä olisi yksi kelpo ehdokas, joka on ainakin mulla ollu jo puolisen vuotta käytössä.
sushi&meikit 09123423sushi&meikit 068132
Tää Viva La Divan huulipuna on mulle kans ihan uus tuttavuus, mutta jo nyt muutaman käytön jälkeen oon tähän aivan umpirakastunut! Jos sulla on etsinnässä suhteellisen halpa ja hyvä huulipuna, niin tässä on ihan täydellinen ehdokas. Mulle tää merkki oli entuudestaan melko tuntematon. Mulla ei oo siis muistaakseni koskaan aikaisemmin ollut tän merkin meikkejä, mutta nyt tän ostoksen jälkeen mun tekis mieli käydä joka päivä hakemassa Kicksistä muutama uusi huulipuna ja ehkä muitakin tän merkin meikkejä!
Mutta siis nää huulipunat... Aivan törkeen ihanan värisiä ja sitäkin ihanamman tuoksusia! Siis mulla tuli jollain tapaa kaikki ne lapsuuden hedelmäiset huulirasvat mieleen heti, kun tätä mun uutukaista tuoksuttelin. Tää on sävyä 15 Soft Pink ja tuoksuu ihan mielettömän hyvälle! Kuvaan en saanut tätä jostain syystä ihan täysin oikean sävyisenä, eli todellisuudessa sävy on aavistuksen verran vaaleanpunaisempi, ei niinkään kirkkaan pinkki. Huulissa tää pysyy melkoisen hyvin, eikä käytössä ole sitä tiettyä ongelmaa, johon olen monissa muissa käyttämissäni huulipunissa törmännyt: mulla nimittäin monet huulipunat kaipaavat jonkinnäköistä vaalennusta pohjaksi, jotta väri tarttuisi kunnolla ja oikea sävy näkyisi paremmin, tämä huulipuna ei.
Tänään viimeksi kattelin Ison Omenan Kicksissä muitakin tän Viva La Divan meikkituotteita ja ihastelin kaikkia niitä puteleita, että miten söpöjä ne ovatkaan! Just tuommosta pikkublingiä siellä täällä, eli toisin sanoen just sellasia mun silmää miellyttäviä. Veikkaanpa siis, että tämän kesän aikana tuun kiikuttamaan tuolta kaupungilta kotiin lisää Viva La Divaa...
sushi&meikit 1052334
Mä en oo koskaan aikasemmin testannut MaXfactorin kynsilakkoja. Mun kynsilakkavarastot ovat koostuneet aikasemmin enimmäkseen Lumenesta ja joistain Seppälän ja H&M:n muutaman euron puteleista. Nyt kuitenkin samaan aikaan, kun nuo Lumenen valokynätkin ostin, tarttui mun mukaan alennuskorista tämmöinen klassisen punainen MaXfactorin kynsilakka. Normaalihinta tällä kynsilakalla taitaa olla 5,90€ eli reilut pari euroa tuli säästettyä tällä kertaa. Syy, miks halusin ottaa tämänkin postaukseen mukaan oli se, että tää on (mun käytössä) ensimmäinen tällainen halvempi kynsilakka, jota ei tarvitse laittaa kynsiin yhtä kerrosta enempää! Mä oon nimittäin jo melkoisen tuskastunut siihen, kun joitain kynsilakkoja täytyy pistää useampi kerros, jotta lopputulos ei ole lainkaan läpikuultava. Tällä MaXfactorin kynsilakalla saa kuitenkin ihan mielettömän hyvän ja tasasen lopputuloksen vaan sillä yhdellä kerroksella. Hyvää tässä on myös se, että koska ohuemman kerroksen ansiosta tää lakka kuivuu melko nopeesti, niin ei tarvitse tuskailla ja varoa jokaista paikkaa 'tuntitolkulla'. Rupeen ehdottomasti hankkimaan jatkossa lisää näitä kyseisen merkin kynsilakkoja ja hankkikaa ihmeessä tekin, jotka ette ole näitä vielä kokeilleet!

22 kommenttia:

  1. Ensinnäkin taas aivan ihana postaus :)! Mut sitä kyselisin et voikko linkata ton Annikan ja Saran blogin/blogit tänne? Ois kiva käyä lueskelemassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva kuulla, että tykkäsit. :-)

      annika-o.indiedays.com
      saralovesy.blogspot.fi

      Poista
  2. Pitääkin testata maxfactorin kynsilakkoja, jos nekin peittää ja kuivuu kunnolla, mulla menee hermot just noihin halppis kynsilakkoihiin jotka ei kuivu koskaan... Mavalan kynsilakat on ollut mun mielestä tosi hyviä, peittää yhdellä kerralla ja kuivuu ihan hetkessä. Ne on vielä kans aika halpoja, jotain viisi euroa ja meidän Anttilassa myydään ainakin niitä. Suosittelen kokeilemaan niitä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mulla taitaakin olla itseasiassa parikin Mavalan kynsilakkaa tuolla laatikoissa, unohtui mainita itse postauksessa. Ne ovat olleet kanssa tosi hyviä! :-)

      Poista
  3. Mulle tästä oli ainakin hyötyy, oon pitkään jo miettiny ton Lumenen ihon sävyn heleyttäjän ostamista ja tän postauksen jälkeen oon yhä varmemmin menossa ostamaan sitä :) tykkään myös tosi paljon tästä sun tavasta kertoa just esim noista tuotteista noin pitkästi, ku monet laittais vaan kuvan ja "joo oli ihan kiva ja sitte tää seuraava..",mutta sun postauksia lukiessa (ja myös kuvia kattellessa) huomaa, että oot panostanu ja käyttäny aikaa tosi paljon tähän blogiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla, että oli hyödyllinen postaus sulle! Ihana kuulla myös tuollaista palautetta näistä postauksista. Käytän näihin tosiaan melkoisen paljon aikaa, joten kiva, että monet teistä myös arvostavat sitä. (Tääkin postaus valmistu yhteensä about viidessä tunnissa... ;-D)

      Joten kiitos mielettömästi sulle! <3

      Poista
  4. Hei mitä mieltä oot ollu niistä H&M kynsilakoista? Tartteeko niitä laittaa kauheen montaa kerrosta ja kestääkö ne hyvin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo vähään aikaan niitä nyt käyttänyt, mutta muistaakseni pari kerrosta oon niitä joutunut aina laittamaan, ja kuivuminen ollut siksi hitaampaa. Kestää ihan perus halpiskynsilakkojen verran, eli about viikon verran semmosina, että voi hyvillä mielin pitää kynsissä ilman, että tarttis lakata uudestaan. Näin siis muistelisin! :-)

      Poista
  5. Ajattelin ostaa tuota lumene ns.meikki voidetta! Peittääkö se näppyjä? Ja sekoitanko sen sillaib meikki voiteeseen että laitan perus meikki voidetta käteen ja sitten sitä päälle ja sekoitan ne? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis se ei yksinään oo mikään maailman paras peittäjä - ei siis korvaa mun mielestä peitevoidetta!

      Ja juu just tuollai teen, miten ajattelitkin. :-)

      Poista
  6. Voitko tehdä kuva postauksen missä sulla on meikkivoidetta + heleyttäjää :--)?

    VastaaPoista
  7. Tosi kiva postaus. Sun blogia on muutenkin tosi miellyttävä lukee. :) Erityisesti sain vinkkiä tuosta ostamastasi huulipunasta. Ite ostin pari päivää, sitte H&M:ltä Lip pen:in, mutta huulipuna oli katkennut sisältä, joten nyt kyllä ostamasi huulipuna on ostoslistalla harkinnassa. ;) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :-)

      Mullakaan ei ole kovin hyviä kokemuksia H&M:n huulipunista, joten voin oikeesti lämpimästi suositella sulle tätä Viva La Divaa! <3

      Poista
  8. Haha mä oon koko ajan pitkittänyt ja pitkittänyt ton ihon sävyn heleyttäjän ostamista kun oon odottanut et joku muukin kun Annika hehkuttaa sitä! :-D Seuraavalla kauppareissulla täytyy ehdottomasti napata toi vihdoin mukaan..

    Ihana blogi♥

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, no mut hyvä juttu, että nyt voitkin sitten vihdoin ja viimein käydä sen itselles ostamassa! ;-)

      Kiitos. <3

      Poista
  9. Mulla on noi molemmat Lumenen tuotteet käytössä päivittäin ja ihan huipputuotteita ovatkin! :)

    PreciousPicturesBlogi

    VastaaPoista
  10. Hahaa, mäkin oon miettinyt tota ihon sävyn heleyttäjän ostamista! :D Nyt on kyllä varmaan pakko marssia kauppaan... :)
    Ah ja ihanan värinen toi huulipuna!

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥