maanantai 23. kesäkuuta 2014

Kesätukka

Tiedättekös mitä? Mä oon vihdoin ja viimein saanu toteutettua mun pitkäaikaisen unelmani - olla blondi. Siitä taitaa tulla nyt abauttiarallaa viitisentoista vuotta, kun mä viimeks olin ihan vaaleahiuksinen. Nyt viimesen vuoden oon haaveillut taas vaaleasta tukasta, ja koska kesäksi on kiva saada vähän jotain piristystä hiuksiin, niin päätin viime torstaina heti töiden jälkeen kipittää Lippulaivan Hiusfashioniin varaamaan hiusten leikkuu- ja värjäysaikaa. Tarkoituksena oli tosiaan leikata kuivat latvat pois (joita muuten oli melkoinen määrä meikäläisen hiuksissa) ja värjätä hiukset ihan vaaleiksi, mutta kuitenkin mahdollisimman luonnollisiksi. Päätettiin yhdessä kampaajan kanssa tehdä vaalennus pääasiassa raidoilla, jolloin mun hiuksiin tulis useita eri sävyjä, mikä puolestaan tekisi lopputulosta luonnollisemmaksi. Aluksi näin vaalea väri mun päässä oli melkonen shokki, mutta jo viiden minuutin päästä aloin sisäistämään, että "Nyt mä sit todellakin oon blondi...!".

12323 1053413212323 20023433312r243412323 1833231
Monet sanoivat aikaisemmin, etteivät pystyis kuvitella mua blondina. Esimerkiks osa mun perheenjäsenistä on ollut aikalailla blondaamista vastaan. Mä itse päätin kuitenkin, että pakko tehdä tälle tukalle jotain. Halusin jotain uutta, jotain piristävää... Ei sitä ainaista vaaleanruskeaa, jonka väriset mun hiukset ovat olleet jo ties kuinka kauan.
Näin jälkikäteen pidän tätä värjäystä siis aika rohkeana vetona, koska muutos on ainakin mulle itselleni melkoisen radikaali. Kauhulla vaan oottelen sitä järkyttävää värjäysrumbaa, joka alkaa sitten heti juurikasvun myötä. Ne ovat kuitenkin sitten tulevaisuuden murheita ne. ;-)

Mutta... Vaikka monet edelleenkin arastavat mulla tätä vaaleaa väriä, ei se poista mun omasta pääkopasta mielipidettä siitä, että nää on mun mielestä nyt paljon vetävämmät ja pirtsakammat kuin moneen vuoteen! Itse olen lopputulokseen tyytyväinen.

86 kommenttia:

  1. Tosi kauniita kuvia, nuo uudet hiukset sopii sulle upeasti! <3

    VastaaPoista
  2. Ihan kivat mutta ite tykkään että ois vähän kylmemmän sävyiset kun noi sun on aika oranssiin menevät:) mutta joo sopii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu no näistä tuli munkin mielestä ehkä hiiiiieman liian lämpimän sävyset. Mutta siis se onkin sitten ainoa ns. huonompi seikka. :-)

      Poista
  3. Kannattaa ihmeessä ottaa selvää ja kokeilla vaalennussuihkeita, niiden avulla voi pitkittää värjäysväliä :----) ja sitäpaitsi, pieni juurikasvu näyttää usein jopa kivalta vaaleissa hiuksissa, ja kun sun oma värikin on aika vaalea niin ei se varmaan oo niin silmiinpistävä :D nätti tukka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm... Täytyypä ottaa selvää! :-D

      Mutta kiitos. :>

      Poista
  4. Vau siis oot niin kaunis! *_* ja toi vaalee väri sopii sulle tosi hyvin! Äläkä välitä mitä muut ihmiset sun hiuksista sanoo ku ne on ny taydelliset!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanat on noi blondit! Jos haluut vaalemmat hiukset tai keltasuutta pois kannattaa ostaa hopea-shampoota joka vaalentaa hiuksia vähä ja tuo kiiltoa.. :)

      Poista
    2. Semmosta oon miettiny ostavani! Oisko kellään suositella jotain tiettyä? :-)

      Poista
    3. Joicon hopeeshampoo on paras mitä kaupoista löytyy! :) Ite tässä 5 vuotta blondina viihtyny ni tullu aikalailla kaikkia testattua :D

      Poista
    4. Hopeashampoo kuivattaa hiuksia, osta mieluummin hopeahoitoaine. Esim Cutrinin reflection silver on hyvä, sitä 5-10 minuutiksi päähän koko tukkaan. Samalla harjaat hiukset läpi ja sitten huuhtelet.

      Poista
    5. Hei kiitokset paljon vinkeistä R~ ja Anonyymi 6:49. Täytyypä kipasta jossain välissä kauppaan etsiskelemään, jospa joku hyvä (toisin sanoen teidän suosittelemanne) sieltä mukaan lähtisi. :-)

      Poista
  5. ei voi sanoo ku woow, ootko koskaa muute miettiny olkapäille ulottuvaa mallii saattas mätsää sulle tosi hyvi. Joillekkii blondi oikeesti sopii, mutta mulle ei oo sopinu ikinä, vaikka aito blondi olenkin. Kannattaa muute kokeilla sellasta värjätyille hiuksille tarkotettuu hiusöljyy, koska se saa hiukset hyvä kuntosiks vaik värjäiliskii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon joskus miettiny, mut aina päättäny pitäytyy loppupeleis näissä pidemmissä. :-D Kiitos hiusöljy-vinkistä!

      Poista
    2. Musta sulle sopis niiiin hyvin sellainen long Bob hiusmalli, googleta. :))

      Poista
  6. ihana olet <3 sulle sopii todella hyvin tuo blondi väri! näytät tosi raikkaalta kasvoista. :)

    VastaaPoista
  7. Vau! Siis sä oot aina ollu ihan superkaunis mut ku näitä kuvia kattoo niin ei voi oikeen ees sanoilla kuvailla miten kauniilta näytät. Oot upea :) <3

    VastaaPoista
  8. IHANAT! <3 blondit sopii hyvin sulle, saa sun silmien värin kivasti korostumaan :o (terv. silmäkaksonen joka miettii aina välillä blondaamista:D)

    VastaaPoista
  9. Kannattaa koittaa color maskeja, niillä saa värin pysymään paremmin päässä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alright, pistämpä korvan taakse tämän. :-)

      Poista
  10. Mistä oot ostanut tuon sun ihanan näköisen kukkapannan? :) Satutko muistamaan sen hintaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cubuksesta. Hinta oli 4,90€. :-)

      Poista
    2. Kiitos hirmusesti, pitääpä käydä heti huomenna siellä! :)

      Poista
  11. Noi hiukset sopii sulle _niin_ hyvin♥*_*! Ite olin joskus pienenä ihan platinanblondi, mutta hiukset on alkanu tummenemaan luonnostaan ja oon ite myös harkinnu vaaleiden raitojen laittamista! Oon kuullu ainakin paljon kehuja Matrix:in So Silver -hopeashampoosta ja on kuulemma toiminut hyvin! :-)

    VastaaPoista
  12. En ois uskonu että blondit sopii sulle noin hyvin, itse asiassa ne sopii paremmin kun vaalean ruskeat! :) jotenkin toi väri saa sut näyttämään entistä kauniimmalta ja massasta erottuvammalta.

    VastaaPoista
  13. Voi vitsit, ihailen sun rohkeutta! Oon ite jo muutaman kokonaisen vuoden sillon tällön himoinnut leikata tukka ihan max olkapäille ulottuvaksi, mutta ei sitä jotenkin vaan uskalla nyyh... IHANAT noi sun hiukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Natalia! <3

      Sulle sopis hyvin semmonen lyhyempikin tukka. Kannattaa kokeilla, jos yhtään tekee mieli. Vaihtelu virkistää! :-)

      Poista
  14. Ihanat hiukset ja ihana uusi ulkoasu, tykkään! :)
    Mutta mul ois pieni pyyntö. Oisko mitenkää mahollista että vaihtaisit otsikon fonttia tai sen kokoa, en ikinä oikein saa siitä selvää!? Kiitos! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla kehuja siitäkin! :-)

      Mutta joo, katselen noita eri fontteja ja voin hyvin valita jonkun selvemmän. Tuohon uuteen banneriinkin sopis joku yksinkertainen fontti. :-D

      Poista
  15. Onpas söpö toi kuva mis sul on hiukset "naaman edes" :D

    VastaaPoista
  16. Mun mielestä toi väri sopii oikeastaan paremmin sulle ! :) <3

    VastaaPoista
  17. Asukuvia ootellessa ja luonnollisia kuvia :) upeat!

    VastaaPoista
  18. Aivan ihanat hiukset, sopii sulle tosi hyvin! Ja uusi bannerikin on kaunis :-) ♥

    VastaaPoista
  19. Oi vitsi miten ihanat! Sopii sulle tosi hyvin <3 oon itsekin haaveillut blondeista vaikka kuinka kauan, mutta mullakin kaverit, perheenjäsenet ym sanoo että ei sopisi tai eivät osaa kuvitella mulle blondeja.. :D ehkä mä sulta saan nyt rohkeutta vielä joskus toteuttaa tän :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle! :-)

      Kannattaa ehdottomasti kokeilla joskus, jos yhtään mieli tekee.

      Poista
  20. Nyt näytät viel enemmän enkeliltä kuin ennen! ♥:)

    VastaaPoista
  21. Noi vaaleet on niin ihanat <3 Oot tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  22. Nainen, sä oot niin upea :-) <3

    VastaaPoista
  23. Oii, niin ihanat hiukset ja käy tooosi hyvin sulle ! :3

    VastaaPoista
  24. Wauuu, upeita kuvia susta - sopii kyllä hyvin noi blondit! Ihana myös tää uus ulkoasu :-)

    VastaaPoista
  25. ihanat hiukset :o miten sait kuvas tollasiks koska noi kuvat on niin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis otettiin nuo meidän parvekkeella luonnonvalossa valkoista seinää vasten. :> Ja tottakai sitten myöhemmin säädin koneella kuvien kirkkautta, kontrastia ja valotusta. :-D Kiitos!

      Poista
  26. sopii ihan älyttömän hyvin, olet kaunis :3

    VastaaPoista
  27. Wau upeita kuvia, hiuksetkin on ihanat ja sopii sulle :) kannattaa jossain vaiheessa värjätä vielä kylmemmällä sävyllä niin voisi olla tuplawau!

    VastaaPoista
  28. Oot todella kaunis Vilma! Mikään ei riitä kuvailemaan sun kauneutta. Oot vielä kauniimpi, kuin kaunis! Sun kauneus on niin jumalaista. Oot muutenkin älyttömän mukavan olonen! Kaikista parhainta on se, että et ole yhtään ylimielinen. Et myöskään meikkaa liikaa, oot niin hyvä esimerkki luonnollisesta kauneudesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kommentti! Kiitos paljon sulle. :-)

      Poista
  29. wau tosi kivat hiukset, sopii sulle hyvin :> !

    VastaaPoista
  30. Must noi on oikein kivat mut en tiiä mielestäni ite ainaki tykkäisin vähän kylmemmästä sävystä :) jos haluat testata koita hopeeshamppoota mutta nuokin aivan passelit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me itseasiassa eilen ostettiin mulle hopeashampoota. :-)

      Poista
  31. Sairaan upeet hiukset! Sulle sopii tommonen vähän lämpimämpi sävy, mua ei haittaa yhtään et vähän kellertää.

    VastaaPoista
  32. nuo sopii sulle iha sikahyvin! ihanat hiukset ja oot kaunis (:

    VastaaPoista
  33. Vau nätit hiukset, sopii sulle hyvin.:-) Itse tykkään enemmän sulla ruskeista hiuksista, mutta tämä on vain mun mielipide. Ja tosiaan, tosi kauniita kuvia susta, ja tuo kukkapanta on aivan ihana!!
    ~Hyvää kesää sulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja hyvää kesää sullekin! :-)

      Poista
  34. Tekeepä ihmeitä värjääminen! Näytät aivan eriltä, hyvällä tavalla :-) sopii oikein hyvin, ja sopi ruskeatkin, mutta tosiaan näytät aivan eriltä näillä eri sävyillä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä sun kanssas! Kiitos. :-)

      Poista
  35. Oot kyllä hullun kaunis! Tuo väri sopii sulle ihan täydellisesti. :)

    ♥: mamitun.blogspot.fi

    VastaaPoista
  36. Todella ihana ja onnistunut piristys hiuksiin. Uusi väri tuo esille ja kaunistaa myös muita piirteitä. Sopii tosi hyvin! Oot ihailtava ja niin hellyyttävä ihminen!<3

    VastaaPoista
  37. Mun mielestä nää blondit käy sulle tosi hyvin, jopa paremmin kuin sun aiempi väri! Oot tosi kaunis, niinkun varmaan itse tiedätkin:) Susta nimittäin huokuu sellanen itsevarmuus että huhhuh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Kiitos tosi paljon sulle. :3

      Poista
  38. Millä ohjelmalla oot muokannu nämä kuvat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ipiccy.com:lla ja kollaasit tehty picmonkeylla. :-)

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥