perjantai 27. kesäkuuta 2014

Haalaripäivä

Tänään torstaina (ja itseasiassa aika monenakin päivänä tällä viikolla) mulla on asun puolesta ollu haalaripäivä! Tai toisaalta, kun kelloa katsoo, näyttää se jo perjantaita... Mutta anyway!
Mä tein viime viikonloppuna haalarilöydön Seppälästä. Oon jo pitkään haaveillut mustanvärisestä haalarista, ja melko monissa blogeissa niitä onkin jo esiintynyt. Semmonen on vaan niin tajuttoman mukava päällä ja helppo vetästä päälle aamukiireessäkin.
Huolimatta siitä, että tän mun haalarin hinta (~40€) tällä kertaa hieman kirpaisikin, on tää näin jälkeenpäin ajatellen ihan kymppiostos. Mä en tasan tuu luopumaan tästä ikinä, voisin nukkuakin tää päällä - mä nimittäin todellakin rakastan tätä!
234425434321345
233 7006998
Mun haalari on kokoa S, eli nää Seppälän haalarikoot on sopivia myös pidemmille tytöille! Lantion yläpuolella menee kiristysnarut ja yläosaa koristaa kullanväriset napit ja vetskaritaskut. Yläosa on ns. hihaton, eli toppimainen. Mulla on noissa kuvissa tuon haalarin päällä Vero Modasta ostettu mustanvärinen neuletakki, jonka selkäpuolella on läpinäkyvää pitsiä.
Tuo haalari on siinäkin mielessä hyvä ostos, että sen voi yhdistää melko monella lailla! Tuon kanssa menee käytännössä kengät kuin kengät oli niissä sitten korkoa tai ei. Myös erilaiset neule-, nahka- ja villatakit menevät mainiosti tuossa päällä. Tommosen haalarin voi hyvin vetää päälle kaupungille tai vaikkapa kouluun lähtiessään, mutta käy se hyvin kotihaalarinakin! Erittäin monikäyttöinenkin siis, mä itse ainakin tykkään ihan mielettömästi!

Onkos siellä ruudun toisella puolella muita haalareiden ystäviä? 

43 kommenttia:

  1. Noi sun hiukses on kyllä kaikkea muuta kun luonnollisen väriset... kiva haalari silti

    VastaaPoista
  2. Mulla on kans seppälästä ostettu haalari ja ihan mukava kans päällä mut siitä se on paha ku mulla on diapetes ni sit ei pysty kauhwen hyvin pistämään ja joutuu riisumaan koko haalarin puoliks pois.:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Outoa että sulla on sairaus jonka nimeä et edes osaa. *Diabetes

      Poista
  3. Hieman kellertävä tuo siun tukkas, mutta uskon että alat hopeashampoota tmd käyttämään :-) mullakin on tuo haalari, korkkareiden kanssa ihan bueno ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tietyistä kohdista, missä on sen värisiä raitoja, ei koko tukka sen värinen kuitenkaan ole. Hopeashampoota on kyllä ruvettu käyttämään. :-)

      Poista
  4. Kaamee ryhti ja samoin tukka :D Voi mihin katosi ''blondien'' myötä kaunis vilma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle on ihan fine, jos oot tuota mieltä. Mä kuitenkin pidän aika pinnallisena sitä, että ihmisen kauneus katsottaisiin hiustenvärin mukaan. ;-) Mutta tapansa kullakin!

      Poista
    2. Oikeesti myötähäpeä tämän "Kaamee ryhti ja samoin tukka :D Voi mihin katosi ''blondien'' myötä kaunis vilma" kommentin kirjoittajaa kohtaan... Kaikki ihmiset ei voi omalle ryhdilleen mitään, mulla on kaveri joka on periny huonon ryhtinsä isältään. Hänen yläkropan lihakset on myös tosi hyvässä kunnossa, eli ei oo siitäkään kiinni.. Samaa mieltä tosta, että vähän turhan pinnallista ajattelua. Ärsyttävää kun _koko ajan_ pitää olla arvostelemassa toisten ulkonäköä. Ei mulla ainakaan oo tarvetta arvostella toisten ulkonäköä, omaa elämääni ja omassa kropassanihan minä elän. Surullista ku jotku keskittyy etsimään vikoja, ku vois keskittyä niihin positiivisiin asioihin ja tehä elämästä paljon ihanampaa ja nauttia oikeesti! Musta sun hiukset on kauniit ja sopii sulle. Tuosta haalarista en tykkää ainakaan itselleni, mutta sulle se sopii :) kivaa kesää sulle Vilma! :")

      Poista
    3. Musta on tosi surullisia tuollaiset anonyymit, jotka keksimällä keksivät bloggaajista pahaa sanottavaa. Jotenkin hassua, parantaako se omaa negatiivista mieltä jotenkin? Vähentääkö se omaa kateutta, kun saa laukoa jonkin ruman kommentin? Jos on itse itseensä tyytyväinen ja onnellinen, ei ole mitään tarvetta muiden haukkumiseen. Jos jonkun mielestä oikeasti olisi "ruma tukka tai kaamee ryhti", en usko, että sitä kukaan sanoisi edes ääneen. Ei kukaan omasta mielestään "rumaa" ihmistä kehtaa haukkua, kauniita uskalletaan arvostella koska arvostelija ajattelee että kauniilla bloggaajalla on niin hyvä itsetunto että sitä täytyy jollain keinolla yrittää horjuttaa. Mä en itse pystyisi kirjoittamaan blogia, en kestäisi mitenkään jatkuvasti tuollaisia törkeitä kommentteja, vaikka tietäisinkin etteivät ne edes pidä paikkaansa.

      Poista
    4. Kiitos paljon teille kahdelle! <3

      Poista
  5. toi sopii sulle kyl tosi hyvin, ja on muutenkin nätti :-)

    VastaaPoista
  6. Ihana tuo haalari :3 Oot tosi kaunis ja nuo hiukset sopii tosi hyvin siulle! :) Ja tykkään tosi paljon siun vaatteista ja tästä blogista :33 ♥

    VastaaPoista
  7. En ymmärrä, olit niiiiin kaunis muutama vuosi sitten, ku sulla oli tummat hiukset ja enemmän meikkiä. Ja mitä pahaa on käyttää hippasen enemmän meikkiä jos sillon on paljon kauniimpi? http://4.bp.blogspot.com/-MKSDWUPx3eU/T-n8aoPed1I/AAAAAAAAAI4/JnpyVXMZTJk/s1600/Kes%C3%A4kuu+26+048.jpg

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuokin on ihan katsojan silmässä. Mä itse pidän itteeni kauniimpana nykyisellä meikillä ja lähinnä kammoksun sitä pakkelimäärää, joka mun naamassa komeili päivittäin sillon joskus parisen vuotta sitten. :-D

      Poista
    2. Älä välitä näistä kommenteista, oot ihan helkkarin kaunis!

      t. Kateellinen rumilus

      Poista
    3. Kiitos sulle!

      Mutta et varmastikaan ole ruma. :-(

      Poista
  8. Teetkö sä videoita youtubeen joskus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tällä hetkellä ja tuskin tuun tulevaisuudessakaan tekemään ainakaan mitenkään säännöllisesti. :-)

      Poista
  9. Ei luoja noita kateellisia kommentteja :')
    Superihana asu ja tykkään sun rennosta kampauksesta, me likeyy !

    VastaaPoista
  10. mitä ihmettä noi negatiiviset anot??! näytät ihan hurjan kauniilta niin kuin aina ja noi vaaleet hiukset sopii sulle ihanasti! <3

    VastaaPoista
  11. Löysin sun blogin vasta pari viikkoa sitten ja vau oot kyllä mielettömän kaunis ja ihanan pitkä, malliainesta ehdottomasti! Nuo vaaleat hiukset sopii sulle munmielestä tosi kivasti :)
    Mitä huulipunaa/huulituotetta sulla on näissä kuvissa? Oon jo pidemmän aikaa etsinyt täydellistä nudepunaa tuloksetta ja tuo näyttää niin sievältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on näissä kuvissa Chanelin huulipunaa sävyä '68 Candeur'. :-)

      Poista
  12. Hiukset ei kyllä näytä näissä kuvissa kivoilta.. :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Mun mielestä toi kampaus oli ihanan rento ja just se ei-niin-huoliteltu ulkonäkö miellytti tällä kertaa. :-)

      Poista
  13. Ihana haalari ja ihana sinä ! Oon nyt tosi pitkään lueskellu sun blogia ja askia ja on pakko sanoa että sä vaikutat aivan super mukavalta ja ihanalta tyypiltä :) + Mä todellakin rakastan noita sun uusia hiuksia, sopii sulle tooodella hyvin ! :) <3

    VastaaPoista
  14. Lueskelin tossa sun alkupään postauksia, ja pakko sanoa että oot kyllä aikuistunu niin paljon! Sen huomaa sun tyylistä kirjoittaa sekä pukeutua ja kommentteihinkin vastailet nykyään paljon mukavammin ja kypsemmin kuin ennen. Olet upea nuori nainen!! <3

    VastaaPoista
  15. pakko sanoa että mun mielestä noi hiukset ei sovi sulle ku ne ei sovi sun ihonväriin eikä kulmakarvoihin ja noi on ihan keltaset :/ näytit jotenki eksoottisemmalta tummilla hiuksilla, mutta pääasia että ite tykkäät

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :-/

      Mut niinhän se on, että pääasia että itse tykkään!

      Poista
  16. Oot tosi kaunis:) ja askisi on paras:* älä välitä ajoista jotka disaaa sua:((

    VastaaPoista
  17. Ouu nuo hiukset, väri ja tapa jolla ne on kiinni.. D: ei mun silmään näytä kovin hyvältä mutta kunha ite tykkäät

    VastaaPoista
  18. Ruskeista hiuksista harvoin saa nätin blondeja yhdellä värjäyksellä ja aluksi väri on vähä kellertävä :D ei siis heti tarvitse tulla vilman hiusväriä kauhistelemaan.
    Toi haalari on tosi kiva ja varmasti hyvin monikäyttöinen :)

    VastaaPoista
  19. Ihana haalari! Itelläkin on seppälästä ostettu vähän saman tyylinen haalari ja tykkään siitä iha älyttömän paljon! :)

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥