maanantai 28. huhtikuuta 2014

Kurkkaus huoneeseeni

Multa on viimeaikoina kyselty taas jonkin näköstä huonepostausta, kun edellisestä on vierähtänyt jo jokunen tovi. Aattelin tänä iltana, että "miksipä ei" ja nappasin kameran käteeni. Kuvailin tällä kertaa ennemminkin vaan tämmöstä pikkutilpehööriä, jollaista mun huoneen eri tasoilla sattui nyt sillä hetkellä olemaan eli en niinkään varsinaisia huonekaluja. Jotkut teistä ovatkin toivoneet joskus tömmösiä postauksia, jotka sisältävät näpsäsyjä "satunnaisesti sieltä täältä". Nyt on sitten sellaisen vuoro!
Ensimmäisessä kuvassa näkyvät kukkakuosiset meikki/kosmetiikkapussukat ovat olleet mulla viimeaikoina ahkerassa käytössä ja oon täysin rakastunut niihin. Sain ne muistaakseni jokunen vuosi sitten mummulta joululahjaksi ja nyt koska mun meikkipussin sisältö näyttää vain kasvavan entisestään, oli pakko kaivaa nuo pussukat jälleen käyttöön. Tuo iso on muuten järkyttävän tilava - ihan täydellinen meikäläiselle ja kaikille niille mun meikkikasoille!
Mä oon ollu tosi tyytyväinen myös tuohon viime syksynä keksimääni kosmetiikkalaatikkotsydeemiin (<-- ihana sanahirmu). Äiti tosiaan osti silloin tuommosen tyylikkään harmaan värisen säilytyslaatikon, ja mulla kun on niin järjetön määrä kaikkia erilaisia kosmetiikkatuotteita pääsi osa niistä tuohon "laatikkoon" työpöytää koristamaan. Ne ovat tosi helposti siitä saatavissa ja muutenkin tuo taas enemmän tilaa muille mun huoneen laatikostoille.
Tuo vuos sitten hankkimani jättimäinen korurasia on ollut mun käytössä kyllä jatkuvasti. Koko tän ajan se on koristanut mun huonetta tuossa erään valkoisen lipaston päällä ja en kyllä kyllästy siihen varmaan koskaan. Se on mun mielestä nimittäin sen verran tilava ja tyylikäs, että roudaan sen melkoisen varmasti kyllä omaan kotiini, sitten kun sellaiseen joskus muutan!
Tän ylläolevan ihanuuden - tyylikkään valkoisen Tivoli Audion Model One -radion - sain pari-kolme vuotta sitten isiltä ja äidiltä joululahjaksi. Siitä lähtien se on ollut melkoisen ahkerassa käytössä meikäläsen kopperossa. Tuo on älyttömän laadukas ja ennen kaikkea todella tyylikkään näköinen. En varmasti tuu pitkään aikaan tuosta luopumaan - tuskin koskaan.
Että semmosta pikakurkkausta mun huoneeseeni! Täytyy tunnustaa, että oon kyllä melkonen hamstraaja kaiken pikkutavaran kanssa. Meillä äiti ja Eevi on semmosia, jotka heittäis mielellään kaiken turhan ja ylimääräisen heti pois. Mä taas oon semmonen, jonka huoneen laatikoista löytyy usein niitä tyhjiä meikkivoidetuubeja, käytettyjä ripsivärejä ym. yhtä turhaa krääsää. En tajua mikä siinä on, etten kertakaikkiaan saa aikaseks ikinä heittää niitä tyhjiä puteleita suoraan roskikseen, kun huomaan ne tyhjiksi. Huoh... Nyt tänä iltana sain kuitenkin aikaseks heittää useampia meikkejä pois ja hyvä niin - tuli tuohon kosmetiikkalaatikkoon taas kummasti lisää tilaa!

Onkos siellä ruudun toisella puolella samantapasia pikku hamstraajia? Vai kenties niitä, joiden on pakko pitää siisteyttä ja järjestystä yllä heittämällä kaikki turhaksi jäänyt heti pois?

29 kommenttia:

  1. Aa ihastuin sun blogiin! Ja sulla on todella ihania pikkujuttuja huoneessas :) nyt saat kyllä uuden lukian ♥

    VastaaPoista
  2. onko toi bodyshopin 'bodymist' hyvää? pysyykö kuinka kauan ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on taivaallisen tuoksusta kyllä, mutta joutuu kyllä päivän aikana useempaan kertaan suihkuttelemaan. (Tai sit vaan oma nenä tottuu sen verran nopeesti siihen tuoksuun :-D)

      Suosittelen tuon hankkimista kyllä, jos yhtään mieli tekee!

      Poista
  3. Mäki oon tollanen himo hamstraaja! Mulla on tosi siisti huone ja tälleen mut silti sieltä löytyy aina kaikkee erikoista :] en tajuu mikä siinä on!:D mut sulla on ihana ja eksoottinen huone <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah se on kyl jännä juttu, miten sitä ns. krääsää vaan kerääntyy. :-D

      Kiitos sulle! :-)

      Poista
  4. Itse oon kova hamstraamaan kynsilakkoja, luomivärejä ja käyttämättömiä vaatteita. :D Tuossa kenkäkuvassa ne beiget kengät on tosi ihanat, onks kovassa käytössä? :) Sulla
    on kyllä kiva tapa kirjottaa ja sun blogia on
    tosi mukava lukea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne itseasiassa ovat olleet käytössä enemmän kesällä eli nyt talven ja kevään aikana käyttäny vaan yleensä joidenkin asukuvien ottamisessa. :-)

      Mut hei tuommosta on ihan mahtava kuulla! Kiitos. :>

      Poista
  5. Mä oon just sellanen et haluan kaiken ylimääräsen krääsän pois mun huoneesta,mut mun siskot taas keräilee kaikkee :D

    Osaatko muuten neuvoa et miten voisin estää mun kasvojen rasvottumista (jos nyt noin voi sanoa) meikkivoiteen kanssa?Jos laitan aamulla meikkivoiteen ni sit iltapäivällä kasvot kiiltää...Ja mikä on sellanen hyvä meikkivoide mikä oikeesti peittää kunnolla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm... No veikkaan, että sulla saattaa tällä hetkellä olla vääränlainen meikkivoide? En osaa kyllä sen kummemmin auttaa, sillä mulla itsellä ei oo vastaavaa ongelmaa ollut paitsi BB-voiteiden kanssa. Niistä sitten siirryinkin CC-voiteeseen ja oon ollu tosi tyytyväinen! Lumenen CC-voide ja L'Oréalin True Match -meikkivoide ovat hyviä esimerkkejä peittävistä meikkivoiteesta. Ovat tällä hetkellä kumpikin mun lemppareita! :-)

      Poista
  6. Oisi ollut kiva nähdä myös kokonaiskuva huoneestasi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin varmasti ois! :-(

      Ens kerralla sitten. :-)

      Poista
  7. Millä ohjelmalla laitat noi "pallot" tonne? :)

    VastaaPoista
  8. Voih ihana postaus, sun huoneessa on hyviä säilytys ratkaisuja!

    Katsoin että parissa kuvassa näkyy itseruskettava puteleita niin haluisitko tehdä postausta aiheesta? Näin keväällä ja kesän tullen on varmasti monilla kaunis rusketus haussa ja näyttää noi tuotteet olevan aika toimivia, kun sulla on noin kaunis ihonväri:) Jos et viitsi postausta aiheesta niin haluiaisitko kertoa ihan vaan tähän kommentti boksiin sun kokemuksia itseruskettavista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-)

      Mä käytän itseruskettavaa tosi harvoin, mut nyt kesällä tuun käyttämään niitä ehkä useemmin.
      Mulla on tosiaan ollu käytössä noita Lumenen itseruskettavia ja päivettäviä voiteita sekä vaahtoa. Tuo itseruskettava vaahto on ollut tosi kivannäköstä iholla, luonnollista ja kauniin ruskeaa. Oon laittanut sitä kaikilla kerroilla aina kaksi kerrosta. Päivettävällä kosteusvoiteella ei oo hirveesti ollu vaikutusta ihon väriin, mutta esimerkiksi tuo itseruskettava kasvovoide on ollu aika nätin ja ennen kaikkea luonnollisen näköstä kasvoilla. Harmi vaan, että ainakin talvella ne kului melko nopeesti pois ja meikäläinen kun on melkoisen laiska niitä uudelleen levittämään, niin käyttö jäänyt vähän vähemmälle. :-D

      Poista
  9. kivoja kuvia :) mää oon just samanlainen turhan tavaran hamstraaja! aina kun innostuu siivoamaan laatikoita niin ihan ihmetavaraa löytyy niistä :D
    ja yks kysymys ois, että kun sulla on tuo vaaterekki nii pölyttyykö nuo vaatteet siinä? kun haluaisin itellekin hommata, mutta äiti on sitä mieltä, että vaatteista tulee pölyisiä nopeesti. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah aivan! :-D

      Ja itseasiassa tuo on ihan henkarikappi. Mielelläni hankkisin semmoisen rekin, jos vaan olis huoneessa tarpeeks tilaa semmoselle. Ne on mun mielestä niin ihania. :-)

      Poista
  10. Oo ihania juttuja sun huoneesta löytyy! :-) mä hamstrasin ennen kaikkee, säilytin vanhat pikkulelutkin kun en mitään raaskinu heittää pois mut nyt oon pikkuhiljaa oppinu niistä luopumaan :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-)

      Hahah joo, kumpa mäkin tosiaan oppisin mahdollisimman pian tuon samaisen taidon! :-D

      Poista
  11. Oisko mahdollista saada postausta esim. sun vaatekaapin sisällöstä tai lemppari vaatteista kun monia kuitenkin sun tyyli yms. kiinnostaa:)? Sun blogi on niin ihanan aito ja on kiva kun postaat tosi usein niin melkein joka päivä yllättyy ilosesti kun tuun uusia postauksia tänne väijymään:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahdollisesti kyllä jossain vaiheessa! :-)

      Voi vitsit, kiitos sulle. <3

      Poista
  12. mistä nuo kiilakorkoiset kukkakengät on? ihanat! :)

    VastaaPoista
  13. Ihana huone! <3 oot kyllä mun esikuva ja sul on ihana blogi :3 ja haha, munki nimi on Eevi :D

    VastaaPoista
  14. Aivan ihana postaus! :) Oma huoneeni muistuttaa tällä hetkellä enemmän varastoa, sillä kaikki laatikot ovat täynnä keräämiäni astioita, tuolilla on kasa käytettyjä vaatteita ja hyllyllä ja rahilla loput astiat ja sisustusjutut mitkä eivät enää laatikkoihin mahdu :/ Pidän järjestyksestä, mutta jotenkin omassa huoneessa kosmetiikkatuotteet ym jutut jäävät aina pöydille lojumaan :D Odotan innolla muuttoa omaan kämppään, niin saa asetella kaikki tavarat nätisti omille paikoilleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kuulostaa niin tutulta! Mä ootan omaan kämppään muuttoa ihan samasta syystä. Saa sistustaa kämppänsä just niinku haluaa. :-)

      Poista
  15. Vautsi sulla on ihan älyttömän ihana tää sun blogi! :) Jäin varmaan tunniks vaan lukemaan näitä postauksia. :D

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥