lauantai 5. huhtikuuta 2014

Hamevaraston päivitystä

Ilokseni saanu huomata, että nuo eilen ostamani farkut ovat herättäneet teissä lukijoissa suurimmaks osaks pelkkiä positiivisia mielipiteitä! Mä oon itseasiassa pomppinut nää päällä kotona tämänkin päivän, joka on melko harvinaista meikäläiselle! Yleensä kotona ollessa sitä haluaa heittää farkut syvälle vaatekaapin uumeniin, mutta näitä ihanuuksia en kyllä tarvitse sinne heittää.
Mutta...! Kuten teille jo eilisen postauksen yhteydessä hieman puhuinkin, sain tänään kuvattua tänne myös hameen, joka tarttui H&M:stä farkkujen ja aurinkolasien lisäksi eilen mukaan. Harmittaa vaan se, että tuolla ulkona on tosiaan vielä liian vilposta tän tekonahka-uutukaisen käytölle, joten parempia (ulko)asukuvia tämän vaatekappaleen kanssa joudutte vielä tovin odottamaan.
Tätä hameen etupuolta koristaa kaks tämmöistä hopeanväristä vetoketjua ja osittain tikatut "tekonahkakaistaleet" , jotka ulottuvat hameen takaosaan asti. Melkoisen lyhythän tämä on, mutta mun mielestä mielettömän kivannäköinen! Alerekistä tää löyty 15€:lla, enkä sovituksen jälkeen voinut enää palauttaa sitä takaisin muiden alerytkyjen sekaan.
Mun mielessä alkoi heti pyörimään erilaisia asukokonaisuuksia, johon tän uutukaisen vois sitten lähempänä kesää yhdistää. Tää hame on mun mielestä myös melkosen monikäyttönen ja on yhdistettävissä melko monen eri vaatteen kanssa. Vitsit, kun nää säät tästä lämpenis niin vois siirtyä jo kesävaatteisiin!

Onkos siellä ruudun toisella puolella paljon hame-ihmisiä? Mä en itseasiassa oo aikaisempina vuosina ihan hirveen usein hameita edes kesäisinkään käyttänyt, mutta nyt tulevana kesänä voi asia hyvinkin olla toisin. ;-)

18 kommenttia:

  1. Mä oon kans vasta viime aikoina alkanut innostumaan hameista ja nyt tekisi mieli ostaa vaatekaappi täyteen kaikkia erilaisia ihania hameita :D Toi sun uus hame näyttää muuten tosi kivalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mullakin on mielessä ties mitä kukkahameita, joita haluaisin ens kesäks ostaa! :-) Mut hei kiitos!

      Poista
  2. Mä en ole ennen hameista välittänyt, mutta nyt viime aikoina olen niitä haalinut ja en malta odottaa että pääsen kesällä niitä käyttämään!!! :)

    VastaaPoista
  3. ihana banneri!!!!!!:)

    VastaaPoista
  4. oi toi on ihan täydellinen & ihana ♥ oon todellakin hameihminen & heilun koulussakin aina vähintään kerran viikossa hame päällä ♥ siispä tuo on aivan rakkauspakkaus ♥

    VastaaPoista
  5. Oii tuo hame on aivan täydellinen!

    www.veeralinnea.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Nuo edellisen postauksen boyfriend-farkut näyttää sun päälläs aivan todella hyvältä ! Itekin olen aatellut jonkin sortin poikakaverifarkut ostaa jos kehtaan.. :-D Mitä kokoa nuo siun omat on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Nuo mun ovat kokoa 26/32.

      Poista
  7. Hieno hame on! :) Itse olen todella hame-ihminen, niitä tulee käytettyä enemmän kuin housuja.. :D Tuo viime postaus just niistä boyfriend-farkuista sai nyt minutkin miettimään sellaisten hankkimista, voi eih :DD
    Oon nyt seurannut sun blogia jo tovin ja vihdoinkin haluan sanoa että sulla on aivan ihana tyyli, josta saa paljon inspiraatiota! (: Samoin se postaus jossa oli mietelmiäsi pituudesta ja hoikkuudesta oli todella mahtava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikös tuo ole aika paljastava vaatekappale?

      Poista
    2. No hameissa yleensä jalat on aika näkyvillä. :-)

      Poista
  8. Ja taas viikon mittanen postaustauko, voi vilma vilma.. Alkaako ote lipsua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä päätän kyllä ihan itse oman jaksamisen ja aikataulujen mukaan, että milloin postailen. :-)

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥