perjantai 4. huhtikuuta 2014

"Boyfriend style"

Mä saatoin aikaisemmin vain uneksia tämän päiväisestä - meikäläinen osti ittelleen nimittäin ihan törkeen mageet farkut, joiden ostamisesta olin aina aikaisemmin kieltäytynyt. Kyseessä on nämä ns. boyfriend-malliset farkut, joita on totuttu mallinsa vuoksi näkemään suurimmaksi osaksi mua huomattavasti lyhyemmillä tytöillä. Muutama kuukausi takaperin hinasin itse samanlaiset yksilöt sovituskoppiin, mutta kokeillessa kyseisten pöksyjen ei tarvinnut olla päällä kymmentä sekuntia pidempään... Ne olivat aivan järkyttävät mun pitkissä koivissa. Mua harmitti ihan törkeesti, että lyhyemmillä ne näytti niin syötävän söpöiltä ja mulla sitten... Noh, ei lainkaan siltä, miltä niiden kuuluisi näyttää!
Tänään nähtiin kuitenkin Riinan kanssa iltapäivällä Ompussa. Kahvitteluhetken jälkeen pyörähdettiin suurin osa vaatekaupoista läpi, ja ette arvaakaan mikä ylläri mua odotti H&M:ssä - aivan törkeen ihanat boyfriend-malliset pöksyt! Kiikutin ne sovituskoppiin tällä kertaa varautuen jo siihen, että ne näyttäisivät päällä aivan yhtä hirveältä kuin edellisetkin. Toisin kävi!
Mä ihastuin noihin ihan heti! Alussa vähän kuitenkin epäröin ostamista, koska vierastin jollain tapaa tällaisia löysiä housuja, jotka ovat siis aivan eri tyyliä kuin mun kaikki aikaisemmat housut. Riina kuitenkin rohkas mua kovasti nämä ostamaan, ja onneks kuuntelin häntä! Sen lisäks, että nää omaa mun mielestä suhteellisen söppänän ulkomuodon, on nää ihan törkeen mukavat jalassa! Ei purista mistään ja oikeestaan... Ei nää tunnu jalassa farkuilta ollenkaan! 
Näiden farkkujen lisäksi löysin vihdoinkin uudet aurinkolasit! Nuo on mun mielestä ihan älyttömän kivan malliset, ei yhtään liian isot tai pienet vaan just sopivat mulle! Näiden kahden edellä esitellyn lisäksi mun messiin lähti yks aivan ihana musta, tekonahkanen hame hopeisilla vetoketjuyksityiskohdilla. Ajattelin, että voisin kuvauttaa sen teille tässä tulevan viikonlopun aikana. Harmi vaan, että tuolla ulkona on vielä sen verran vilponen, että joudutte tyytymään sisällä otettuihin räpsäsyihin!

Oon jo varautunut siihen, että nuo pökät herättää teissä lukijoissa varmaan aika monenlaisia mielipiteitä. Nää on semmonen vaatekappale nimittäin, että näistä joko tykkää tai sitten vihaa! Mä vihasin aikaisemmin, sitten ihastuin ja nyt rakastuin! En kadu tippaakaan näiden ostoa, en tippaakaan!

Mun mielestä tällainen pikkunen tyylipäivitys on välillä ihan kohdallaan, vai mitäs te ootte mieltä? Entä onkos täällä kenties muita boyfriend-farkkujen ystäviä?



Housut 19,95€, H&M | Aurinkolasit 6,95€ H&M

78 kommenttia:

  1. Noi pukee sua tosi hyvin! :) Itelläni oli aikomus ostaa tuollaiset farkut, mutta Ginatrigosta oli mun koot loppunut. :(
    Mitä kuvanmuokkaus tai kuvankäsittelyohjelmaa käytät sun blogissa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla! Mä muokkaan blogini kuvat ipiccy.com:ssa ja pixlr.com/express/:ssä. Kuvakollaasit teen picmonkeylla. :-)

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. noi on aivan ihanat ja sopii sulle ihan törkeen hyvin! Itekki houkuttelis ostaa tollaset mutta vähän tuntuu siltä ettei toi malli sopis mun vartalolle :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuule noin mäkin aluks mietin! Mutta mee ihmeessä kokeilemaan, sulle voi käydä samallailla kuin mitä mulle tänään! :-)

      Poista
  4. Sopii sulle tosi hyvin! Mä oon ollut ihan rakastunut noihin jo siitä asti kun niitä viime kesänä alkoi muotipiireissä pyöriä.. Omant kaunokaiseni löysin hyvällä tuurilla kympillä aletangosta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wautsi, sulla kävi melkonen tuuri! :-D

      Poista
  5. Mun mielestä taas boyfriend-farkut on ehdottomasti vain tollasten pitkien tyttöjen juttu, näyttää lyhyillä ihmisillä hassulta. Ainakaan alle 160 cm ei sovi lainkaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, no tästäkin voi varmaan olla montaa mieltä! :-D Ja riippuu varmaan ihan minkälaiset yksilöt jalassa on. Jotkut sopii jotkut taas ei yhtään.

      Poista
  6. Noi sopii sulle tosi hyvin(: itekki oon aika pitkä ja ajattelin, etten vois koskaan tollasia käyttää vaa mitek kävi(: omistan jo kahdet tollaset<3

    VastaaPoista
  7. noi sopii sulle ihan törkeen hyvin!

    VastaaPoista
  8. Kivat farkut kyllä! Mut sitäkin enempi kiinnostuin tosta paidasta, mistä se on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo ruutupaitako? Se on Gina Tricotista. :-)

      Poista
  9. Ihanat farkut! Mun mielestä tollaset sopii just hyvin pitkille :-) Sovitin noita samoja farkkuja, mut mun päällä noi näytti aivan kauheilta. :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-)

      Voi hitsi, ehkä sulle sopis sitten jotkut toiset yksilöt paremmin? :-O

      Poista
  10. mun mielestä noi farkut sopii sulle ihan älyttömän hyvin! :)
    Oot ihan sairaan kaunis, ihailen sua kaikin tavoin♥

    VastaaPoista
  11. Mä rakastan boyfriend farkkuja! Ne on niin mukavia ja ihanan näkösiä. Sun päällä törkeen upeet!:) Todistat myös sen, että pitkien ei tarvii moisia ihanuuksia vierastaa, jos vaan sopivat löytyy!

    VastaaPoista
  12. onko nuo sulla ihan samaa kokoa mitä normaalistikin housut? mietin vaan sitä, että yleensä ku oon ite kokeillut tommosia löysempiä housuja, niin on pitänyt kokeilla vähän isompaa kokoa kuin normi tiukoissa farkuissa :D mietin että minkä kokoiset tilaisin jos nyt tilaisin nuo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei. Noi on itseasiassa ihan samankokoset ku mulla yleensä, pituudesta jopa hieman lyhyemmät kun ei pidempiä ollut valikoimassa. Tuumakoko noissa on siis 26/32. :-)

      Poista
  13. oi noi farkut sopii hyvin sulle! Uskon kyllä kuinka hankalaa on ollu löytää sopivat yksilöt, kun sullakin on noin pitkät jalat. :) Mutta hei aivan ihana tuo ruutupaitakin. Oon puol vuotta ettiny jotain tommosta puna/valkosta ruudullista. Ylemmistä kommenteista luin että olisit ostanut ginasta sen, niin onko siitä kauan aikaa, että olisiko mulla edes mahdollisuutta löytää ginasta enää tuota? :)

    Pakko samalla kysyä miten koeviikko meni? Ja mitä aiot kirjottaa ens vuonna? t: ensi vuoden abi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toi paita on ostettu jo aikas kauan aikaa sitten, joten en usko, että noita myydään enää. :-/

      Ja koeviikko meni ihan odotusten mukaan. Kaks koetta vielä saamatta. Osa meni hyvin osa huonosti. Kirjotan terveystiedon nyt tulevana syksynä ja loput (matikka, enkku, saksa, äikkä ja ruotsi) sitten ens vuoden keväällä. :-)

      Poista
  14. Noihan on aivan upeat sun päällä! En muutenkaan osaa ajatella pituutta missään yhteydessä negatiivisessa yhteydessä :D terveisin alle 160 cm :D

    VastaaPoista
  15. Muhun boyfriend-farkut kyllä iskee ja kovaa, noikin on ihan super ihanat! Koko asu muutenkin näyttää tosi hyvältä :)

    VastaaPoista
  16. Noi sopii sulle ihan älyttömän hyvin! Itselläkin olisi tuommoiset ostoslistan kärkipäässä tällä hetkellä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi Kiitos! Toivottavasti löydät pian jotkut ihanat! :-)

      Poista
  17. näytät oikeesti ihan kenzalta ! ja sun tyylis on kehittyny nii paljon parempaan ja omanlaisempaan suuntaan, et oo enään se guess tyttö vaan muotitietoinen nuori nainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No huhhuh aikamoinen kehu. Kiitos! :-)

      Poista
  18. Hyvältä näyttää noi farkut sulla, itekki vierastin aluks (koska pituutta myös sen verran mukavasti) mut nyt yhdet ihanat löytyny ja spottailen aina kaupoista josko löytyis toiset ihanat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi! Mäki aattelin, et vois jossain vaiheessa kotiuttaa toisetkin tommoset, jos vaan sopivat löytyis. :-)

      Poista
  19. Ihan älyttömän hyvän näköset sun päällä!♡
    Haluisin kysyy että mistä noi sun edellisen postauksen mustat farkut on? Osaisiks sä neuvoo et mistä löytyy hyvät mustat farkut ihan kohtuu hinnalla?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-)

      Ne on Dr. Denimit ja Carlingsista ostettu. Mä ite pidän niitä parhaimpina mustina farkkuina mitä mulla on! Hintaa niillä on vähän alta viiskymppiä, joten aika perus hinta farkuille. Mutta halvempiahan löytää sitten jut esimerkiks H&M:stä ja Cubuksesta tmv. :-) Mä kuitenkin suosittelen enemmän kuin lämpimästi noiden Dr.Denimien ostamista! :-)

      Poista
    2. Minäkin kyselin jo edellisessä postauksessa että ovatko nuo Dr. Denimit mutta en saanut vastausta :( mutta ei se mitääään! ::) + sitten kysyin että minkä kokoiset nuo Dr. Denimit ovat sulla? Voisi nimittäin itse ostaa niin sotä ajatellen :-) ja toivottavsti nyt saisin vastauksen ;-)

      Poista
    3. Voi anteeks kovasti! Mulla jää joskus vahingossa vastaamatta joihinkin kommentteihin, jotka ovat tulleet esimerkiks useita päiviä postauksen ilmestymisen jälkeen. :-(

      Mutta siis mulla nuo Dr.Denimit on kokoa XS. Kannattaa ostaa tiukan kokoset, koska käytössä ne löystyvät jonkin verran. :-)

      Poista
    4. Juu no ei se mitään :-)

      Niin olen kuullutkin että löystyvät, joten kai sit se xs ois mun koko :-) mytta kysyisin vielä sitä, että lähtikö sulla noista housuisa alusa väriä? Ja että oletko pessyt niitä, haalistuvatko? Ps. Olet tosi kaunis! :ooo<3

      Poista
    5. Muutamaan kertaan oon pessyt, muutoin vaan tuulettanut. Väri on haalistunut jonkun verran. :-/

      Kiitos! :-)

      Poista
  20. Ihanat farkut Vilma :-) ! Ja noi lyhytvartiset conssit sopii sulle! Itellä on noi samanlaiset, mut vaan pitkällä varrella :)

    VastaaPoista
  21. Haha mulla oli aikaisemmin kiire päästä tilaamaan noita housuja, niin kyselin vaan nopeasti jotaki niistä ja unohdin kaiken muun :D Mutta ihan mielettömän upea asu! Sopii sulle kyllä tosi hyvin, kivaa nähdä välillä vähän erilaistakin tyyliä, varsinkin kun oma tyyli on lähempänä tällaista kuin tässä postauksessa. Vaikutat kyllä aivan mahtavalta ihmiseltä, kaunotar! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kuulla! Kiitos paljon sulle. :-)

      Mä oon iteki huomannu sen, että mun tyyli laajenee jakuvasti. Jotkut vaatekappaleet, joita oon aina aikaisemmin pitäny ihan hirveinä, tuntuvatkin melko kivoilta nykyään. Mun mielestä tää on vaan plussaa, koska näin pystyn tarjoamaan inspiraatiota suuremmalle joukolle ihmisiä, joilla tyylit saattavat vähän poiketa toisistaan. :-)

      Poista
  22. ei iske yhtään toi tyyli :D näyttää lähinnä siltä, et koulussa olis ollu joku pojat pukeutuu tytöiksi, tytöt pukeutuu pojiksi -teemapäivä ja oot noi iskeny päälles. ja yrität kai antaa "coolin" vaikutelman noissa kuvissa, mut saa vaan herättämään myötähäpeää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, mutta nuo housuthan on just sen tyylisetkin! :-)

      Harmi, että tää postaus herätti sussa noin kovin myötähäpeetä, vaikka millään lailla en erikseen "coolina" yrittänyt olla. :-(

      Poista
  23. Mun mielestä noi housut on superihanat ♥ voisin itekkin ostaa tommosseet ehkä joskus :)

    VastaaPoista
  24. minkä kokone jalka sul muute on? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 38-39. Yleensä tuo 38 kuten noissa consseissakin esimerkiks. :-)

      Poista
  25. Noi sopii sulle mielettömän hyvin! :) Tää tahtoo kans!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kannattaa ehdottomasti hankkia, jos vähääkään mieli tekee. Mä en oo ainakaan katunu hetkeäkään näiden ostoa. :-)

      Poista
  26. mun mielestä noi on just sun tyyliset housut ja noi aurinkolasitkin on superkivat :-) ♥

    VastaaPoista
  27. Voisitko sä tehdä semmosen postauksen missä kertosit miten sun tyyli on muuttunut nyt muutaman vuoden aikana? Muistaakseni sulla oli aika erilainen tyyli esim. sillon ku alotit blogin, ois kiva nähdä :D
    Ja muutenkin postaukset vaatteista, esim. niiden yhdistelystä ja muusta ois kivoja. Siis niin, että kertosit vaikka miten yhdistäisit joitakin vaatteita, tekisit kollaaseja jne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannatan tätä ehottomasti!! :)

      Poista
    2. Hmmm pistän korvan taakse! :-)

      Poista
  28. Sopii sulle hirmu hyvin! Oon ite ollu kans aina sitä mieltä, ettei boyfriendit vaan istu mlle, mut ehkä annan niille vielä yhen mahollisuuden sun innoittamana...:D

    VastaaPoista
  29. itelle en tollasia varmaa ostais mutta sulle nuo näyttää sopivan oikein hyvin! :)

    VastaaPoista
  30. En tiiä kysyttiinkö tätä tuolla ylempänä jo, mutta paljonko nuo maksoivat? :) Sopii sulle tosi hyvin nuo! Oon itellekki metsästänyt nuita, mutta lompakko ammottaa tyhjyyttään... pian kaunokaiset pian! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa postauksen lopussa itseasiassa näkyy! Mutta maksoivat siis 19,95€. :-)

      Poista
    2. Aijaa hups 😂 - sama henkilö

      Poista
    3. Eipä mitään! Tuommosta sattuu. :-)

      Poista
  31. Hei mistä nuo aurinkolasit on? :) Oon ettiny kauan jo tollasia ja noi näyttää tosi kivoilta!

    VastaaPoista
  32. Hyvältä näyttää sun päällä, meikäläinen on niin hukkapätkä, että ei kannatako haaveilla tuollaisista housuista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuule käypä joskus kokeilemassa ihan huvikses jonkinlaisia boyfriend-mallisia farkkuja. Saatat hyvinkin yllättyä! :-)

      Poista
  33. voooi, niin ihanat housut ♥ muutenkin toi asu on tosi ihana & sinä kaunis ♥ sopii niin hyvin! ♥ itelle ei oikein tommoset sovi :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon sulle! :-) Mutta kuten jo edellisissä kommenteissa oon muillekin maininnut, niin jos nää kyseisen malliset housut sun silmää miellyttää, niin kannattaa ehdottomasti joskus edes kokeilla joitain yksilöitä! Voihan sulle käydä samoin kuin mulle perjantaina! :-D

      Poista
  34. Sulla on aivan ihana tyyli, ja siis ahh noi farkut!! Oon itekki ettiny ton mallisia farkkuja mutten oo löytänyt sopivia, vaikka lyhyt tyttö oonkin. Oot aivan upea ihminen, oot tosi kaunis ja niinkun sanoinkin jo sun tyylis on vaan niin perfect! Mistä toi punanem ruutupaita muuten on? Oon ite yrittäny halvalla sellasta löytää:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! :-)

      Toi ruutupaita on Ginasta.

      Poista
  35. Sopii tosi hyvin sulle!
    Itsekkin vihasin tyyliä aikaisemmin ja kuinkas kävikään ostin saman malliset housut lauantaina :D

    VastaaPoista
  36. Mä oon ollut aina negatiivisella mielellä noita boyfriend -farkkuja kohtaan, mutta jospa seuraavalla shoppailu reissulla mäkin nappaisin sellaiset mukaan ;-) Tuo tyyli sopii sulle tosi hyvin!! (:

    VastaaPoista
  37. kivan näköset vaatteet mut pitääkö oikeesti laittaa 9 kuvaa samasta asusta samaan postaukseen:D

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥