sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Täytettä laukkuvarastoon

...Taas vaihteeksi! Meikäläinen vietti nimittäin koko eilispäivän Ompussa kaverin kanssa, ja Glitteriin päästessämme en saanut silmiäni irti tästä laukusta. Olin jo melkoisen pitkään mietiskellyt, että seuraava laukkuhankintani on joku söpö pikkuinen pussukka ja mieluiten vielä niittien koristelema. (Krhmh... Jeps, mihinkäs mun säästäminen jäi? Mä olin tehny lupauksen itselleni, etten osta nyt pariin kuukauteen mitään ns. "turhaa". Kai se pitää jo pikkuhiljaa oppia, ettei musta oo pitämään näitä omia lupauksiani.)
Anyway! Tsiigailin laukkua siinä hetken ajan ennen kuin huomasin sen yläpuolella lapun "Kaikki laukut -30%". Ja kuten arvata saattaa, ei mun tarvinnut sen kauempaa kyseisen pussukan ostamista miettiä, vaan kiikutin sen samantien kassalle. Hinta olikin lopulta 24,43€ (norm. 34,90€), joka on mielestäni melko kelpo summa näinkin ihanasta laukusta!
434555443454534 Melkonen söpöläinen vai mitä?

Aloin aamulla jo kuumeisesti miettimään, minkälaisia asukokonaisuuksia tuon kanssa saisikaan aikaan. Mielessä pyörii ihan huikeesti erilaisia ideoita. Ehkä vois toteutella niitä tännekin kunhan nuo pirun takatalvilumet ensiksi tuosta sulaisivat. Muutenkin vois ruveta jo kehittelemään pikkuista listaa siitä, mitä voisi nyt kesäksi hankkia. Uudet conssit ovat ainakin sillä TOP3-listalla... Saa nähdä mitä muuta tulee mieleen!
Nyt laitan kuitenkin koneen taas syrjään. Parit kirjotelmat ja luetunymmärtämisen tehtävät pitäis nyt pikasesti hoitaa alta pois ja ruveta pikkuhiljaa valmistautumaan taas tulevaan koeviikkoon. Ihan järkyttävän nopeesti on tää aika tässä tammi-, helmi- ja maaliskuussa taas hujahtanut eteenpäin. Kääk, ei enää hirveen montaa viikkoa kesälomaankaan!

Mutta... Mitäs ootte mieltä tästä mun uutukaisesta? Entä oottekos te jo mielessänne (tai miksette kirjallisestikin) alkanut kokoomaan listaa niistä uusista kevät-/kesähankinnoista?

34 kommenttia:

  1. Oi, täydellinen laukku ! Itse oon unelmoinut kauan nahkaisesta repusta niittien kera... ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, semmoset reput on kans tosi ihania! :D

      Poista
  2. oi ihana laukku! :o Mulla on kans kevään/kesän vaatehankinta unelmoinnit käynnissä, puuttuu vaan enää se millä ne kaikki ihanuudet sieltä kaupasta saa ulos eli raha :/

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä toi on ihan kamala :D Mä kun oon aina luullut että sulla olis hyvä maku, mutta mielestäni tää laukku osottaa et kaikki tekee joskus "virhevalintoja"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi, ettei miellyttänyt sun silmään! :(

      Poista
  4. Tosi kiva toi laukku! :) Itsekkin olen kattellut tuollaista pienempää laukkua, mutta ei ole vielä osunut kohdalle. Kesään mennessä aion kyllä hankkia uudet balleriinat ja uudet shortsit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Uudet balleriinat (ja shortsit) on kyllä mullakin joka kesän must have! Vaikka oliskin jo edelliseltä kesältä kelpokäyttöset yksilöt olemassa, niin ainakin on aina pakko ostaa vähintään yhdet lisää. Ite harrastelen sellasta, että ostan jotkut halpisballeriinat esimerkiksi H&M:stä, ja niillä sitten vetelen sen yhden kesän läpi ja seuraavaks kesäks sitten taas uudet. Ei tee lompakolle paljoakaan kevennystä ja ainakin tällaiselle helposti kyllästyvälle oon todennu melkoisen hyväks tavaks. ;-)

      Poista
  5. Oi, ompas kiva laukku! :) Taisin itsekkin vähän katsella kyseistä laukkua, mutta kauppaan jäi.

    VastaaPoista
  6. Onko tuo laukku sellainen pieni vai sellainen mihin saisi vaikka koulukirjat, mä en sitä noista kuvista hahmottanut heh :D Mutta kiva laukku on! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo jäi jälkikäteen harmittamaan, kun en tajunnut ottaa mitään kuvaa, jossa hahmottaisi kunnolla tuon laukun koon. :(

      Mutta melkoisen pieni laukku kyseessä, eli ei sopiva koululaukuksi todellakaan. :)

      Poista
  7. mullakin on samanmallinen laukku Onlystä parisen vuotta sitten ostettu, tosin toi juttu tossa nauhoissa (joka siis sulkee laukun) on rikki ja se täytyisi ommella takaisin kiinni, että laukku pääsisi käyttöön. :-) kiitos sun postauksen, muistin sen laukun taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! No mut hyvä, jos mun postauksesta oli apua. ;-)

      Poista
  8. Kiva laukku, noi niitit tuo hauskan lisäyksen ;)

    VastaaPoista
  9. oisko mahollista et pyytäisit lukijoilta postausideoita, joita sit toteuttelisit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin tehnytkin ja mulla itseasiassa on tällä hetkellä muutama teidän lukijoiden toivoma postaus vielä toteuttamatta. Pikapikaa pyrin ne toteuttamaan, kunhan aikataulut antavat periksi. :)

      Poista
  10. hei anteeks tällasesta vähän random kysymyksestä. mutta mistä löydät itelles riittävän pitkiä/istuvia farkkuja? :D kun ite oon sen 176cm ja kaikki farkut jotka on riittävän pitkiä on taas liian löysiä ja toisinpäin :/ kiitos jo etukäteen!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on itseasiassa tosi vaikee löytää sopivia farkkuja! Parhaat farkut oon löytnyt Ginasta, ZARA:sta ja Carlingsista (Dr.Denim). :)

      Poista
  11. miksi kaikille hyville blogeille käy niin, että kun niitä lukijoita tulee riittävästi niin heti otetaan ne mainokset tuonne blogin reunoille.. :/ todella häiritseviä, ja harmittaa, musta sun blogi oli paljon paremmin silloin, kun ite tätä aloin lukemaan eli noin 300 lukijan kohdalla :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi, että sua noi kaksi mainosta häiritsee noin kovin. Mun mielestä mainoksista ei ole haittaa, kunhan blogin pääidea ei mene niiden mukana. Mun mielestä tän mun blogin sisältämä mainostus on vielä melkoisen pientä. Mielipiteitä on tietty monia. :)

      Poista
  12. ootko myyny jo eteenpäin sen sun vanhojen mekon?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole vielä. Kyllä sen merkitsen sitten kyseiseen postaukseen myydyksi, jossa siitä tällä hetkellä on myynti-ilmoitus (eli vanhojentanssipostaus). :)

      Poista
  13. Mitä huulipunaa sulla on siinä ig kuvassa jossa hymyilet ja on kukkapaita:)

    VastaaPoista
  14. Mulla vähän sama juttu karkin kanssa ku sulla ostosten :-D Ties kuinka monta kertaa oon tänäkinvuonna ryhtyny karkkilakkoon mutta viimestään viikonloppuun se aina tyssää..

    VastaaPoista
  15. Sori, mut sun ig-käyttäytyminen on noloa :D selkeästi haluat vain pojilta hyväksyntää. + olet varmasti ihminen, joka viettää paljon aikaansa peilin edessä ja koulussakin aina peiliin vilkaisu jos mahdollista. Just thinking... Enkä ole kateellinen, tiedoksi, ennen ku kateuskortti vedetään esiin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ymmärrä mitä noloa siinä on, jos lisää täysin normaaleita kuvia instagramiin. En ymmärrä mikä ongelma sulla on sen kanssas. Mutta kiitos kovasti mielipiteestäsi. :)

      Poista
    2. Haluatko anonyymi hiukan valottaa, että miten Vilman ig-käyttäytyminen on noloa? Itse seuraan häntä, mutta en ole kyllä nähnyt käyttäytymisessä mitään noloa. :)

      Poista
  16. Oih ihana laukku!❤ Itse olen etsiskellyt tuon tyylistä mutta isoa laukkua! :) Ajattelin nimittäin kouluun mutta eipä ole sattunut kohdalle. :)

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥