lauantai 22. maaliskuuta 2014

Meikkipussin uutukaiset

Vihdoinkin sain aloitettua tän postauksen tekemisen! Flickr on nimittäin koko iltapäivän temppuillut eikä suostunut lataamaan sinne kuvia tai tehnyt mitään muutakaan tärkevää - jumitti vain. Nyt se alkaa kuitenkin jo onneksi pikkuhiljaa toimimaan, vaikkakin kyllä melkoisen takkuisesti.
Mutta anyway, kosmetiikkapostausta taas tulossa! Mä oon kuvaillu teille aamupäivällä mun meikkipussin uutuuksia, jotka on sinne tällä viikolla päätyneet. Mukana on meikkejä niin äidin meikkivarastosta kuin myös ihan kaupasta kipastuja. Sain Demi-lehden tilaajalahjana myös pari aivan ihanaa Lumenen meikkiä, jotka myös kuvautin mukaan tähän postaukseen.
4334 026565743 Multa on jo useempaan otteeseen kyselty käyttämästäni meikinpohjustusvoiteesta. Jeps, ennen tätä viikkoa en ole kyseistä meikkituotetta käyttänyt kertaakaan. Mulla ei itseasiassa ollut edes varsinaista tarvetta tälle tuotteelle. Nyt kuitenkin viimeaikoina mun arkimeikkiin on kuulunut mm. luomiväri, joka päivän mittaan kyllä melkosen ikävästi lähtee kulumaan/menee "huonoksi". Kipasin sitten tiistaina Anttilaan koulun jälkeen, jossa mua rupes kiinnostamaan melkosesti L'Oréal Paris Studio Sectrets Professional -meikin pohjustusvoiteen ostaminen. Purkki jäi kuitenkin kauppaan sen jälkeen kun äiti kertoi, että hänellä on kotona yksi täysin käyttämätön purkki tuota samaa voidetta. Vitsit! Säästin siinä melkein 15€. Kyseistä voidetta testattuani, aattelin poimia mieleeni muutamia plussia ja miinuksia tätä postausta varten:

+ Tekee ihonväristä tasaisemman
+ Peittää pieniä epäpuhtauksia 
+ Tekee kasvoista todella sileän tuntuiset
+ Saa meikin pysymään hyvin päivän yli
+ Riittoisaa ainetta purkin pienestä koosta huolimatta

- Levittäessä kasvoille sisältää pieniä "kökköjä"/koostumus hieman kokkareista

Kuten huomaatte, jäi miinukset melkoisen vähäisiksi. Ja nuo "kököt" saa tosiaan ihan hyvin levitettyä, joten ei tuokaan niin hirvittävä miinus ole. Mä suosittelen tätä tuotetta lämpimästi kaikille, joilla hyvä meikin pohjustusvoide on tällä hetkellä hakusessa. Tekee ihosta tosi kauniin sävyisen.
4334 0564566874334 050878o3435 1574354445Meikin pohjustusvoiteesta toiseen. En voinut nimittäin tänään olla ostamatta Lumenen heleyttävää meikin pohjustusvoidetta. Mä lueskelin aikaisemmin tällä viikolla Annika O.:n blogia ja erästä postausta hänen meikkipussin sisällöstään, ja silmään pisti jo toiseen kertaan Lumenen Ihon sävyn heleyttäjä. Tänään yritin etsiä sitä Anttilassa Lumenen meikkihyllystä, mutta tuloksetta. Hyllyssä oli vain tämä heleyttävä meikin pohjustusvoide. Tän kanssa sitten painelin kuitenkin kassalle ja näin jälkikäteen mietittynä hyvä, että painelin! Tää heleyttää ihoa hetkessä ja saa sen näyttämään raikkaalta. Tää kyseinen tuote sopii normaalille ja kuivalle iholle ja on käytettävissä sellaisenaan, meikkivoiteen alla tai siihen sekoitettuna. Mä itse sekoitin sen yhdessä meikkivoiteen kanssa ja melkoisen kiva lopputulos tuli. (Ylemmässä kuvassa vas. ilman meikkiä ja oik. meikillä)
3435 04043234Mä sain tosiaan Demi-lehden tilaajalahjana aivan ihanat Lumenen meikit! Kuvasta puuttuu yksi pinkinvärinen huulikiilto, tais jäädä jonnekin meikkipussin syövereihin. Tuo kynsilakka on kuitenkin ihan sairaan namu ja ajattelinkin kokeilla sitä jo heti huomenna. Myös tuo pikkuinen luomivärisetti tulee varmasti lähiaikoina käyttöön. Aivan ihania kaikki kolme!
3435 0284534 Sain äidiltä tällä viikolla myös Giorgio Armanin Eyes To Kill -ripsivärin, joka on nyt ollut muutamana päivänä käytössä. Mä itse oon tosi melko tyytyväinen tän kyseessä olevan ripsarin jättämään lopputulokseen. Hinta voi kuitenkin olla jatkoa ajatellen se, joka tulee estämään uusien puteleiden ostamisen - ainakin jos useemmin ostelee.
3435 0545343543435 0764567 Wanhojen jälkeen oon lähes päivittäin käyttänyt ripsissäni ripsarin lisäksi irtoripsitupsuja. Viimeisimmät ostin viikko sitten Kicksistä ja tänään sitten Anttilassa käydessäni täydensin taas ripsiliimavarastoa. Mun mielestä ehdottomasti paras liima on edelleen tuo Dependin, jota saa kahden pikkutuubin pussukkana. Hintakaan ei pyöri kuin hiukan euron yläpuolella.
Ai kamala muuten, että hätkähdin äsken huomatessani ripseni tuossa pari kuvaa ylempänä olevassa kollaasissa. En sitten ennen kuvausta voinut tsekata, että pahimmat ripsariklimpit ois ollu korjattuna, hahah. :-D

Siinä nyt kuitenkin ne viimeisimmät meikkiuutukaiset meikäläisen meikkipussissa. Onkos teillä joillain kokemusta jostain näistä tuotteista? Entä saitteko kenties jonkinnäköistä vinkkiä taas seuraavalle meikkien ostoreissulle? 

39 kommenttia:

  1. Mä sain kans noi Demin tilaajalahjat:) Tosi hyviä, varsinki toi luomiväri!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Kohta pääsee tosiaan mullakin kokeiluun. :)

      Poista
  2. Aijon ostaa tuota meikin pohjustusvoidetta! :)

    VastaaPoista
  3. sun ripset näyttää oudoilta :o paljo toi pohjustusvoide makso?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep jep, sitähän mä itsekin tuossa postauksessa kauhistelin... :D Ja en nyt tiedä kumpaa pohjustusvoidetta tarkoitat, mutta tuo L'ORéalin maksoi sen vajaa 15€ (muistaakseni 14,90€) ja Lumenea en muista tarkalleen, mutta 12-13€:n välissä taisi olla. :)

      Poista
  4. Super hyvän näköinen tuo meikin pohjustusvoide! Pakko laittaa ostoskoriin enskerralla :)

    VastaaPoista
  5. mitä meikkivoidetta sä käytät? osaisitko suositella jotain? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käytän Lumenen CC-voidetta! Se on ehkä parasta kokeilemaani meikkivoidetta, joten sitä voin suositella lämpimästi jokaiselle. :)

      Poista
  6. Onko toi Dependin ripsiliima aluksi ennen kuivumista valkosta vai jo valmiiksi läpinäkyvää? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ennen kuivumista se on valkoista/vaaleansinistä. :)

      Poista
  7. Ripsitupsuista kysyisin, kiinnitätkö ne luonnonripsiin vai luomen iholle siihen tyveen? Ja ootko huomannu vielä et ne vahingoittais sun omii ripsii esim. et niitä poistaessa lähtis omat ripset mukana?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan sinne omien ripsien tyveen. Ja pitkäaikasel käytöl omii ripsii tietysti vähän irtoilee, mut ei mulla oo ne irtoillu kuitenkaan niin, että omat ripset näyttäis ns. nyljetyiltä. :D Ei mulla kuitenkaan yleensä lähde omia ripsiä mukana. :)

      Poista
  8. laitatko tupsut ripsivärin jälkeen ja kuinka kauan ripset pysyvät tuon liiman avulla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ripsarin jälkeen juu! Nuo pysyy tosi hyvi koko päivän, yönkin yli. :) Mä kuitenkin otan aina iltasin pois meikkienpesun yhteydessä. Harvemmin jätän silmämeikkiä yöksi, mut ne pari kertaa ku oon väsymyksen vuoksi jättäny ni on ripset pysyny aamuun asti. :)

      Poista
    2. Mulla tosi monet kaverit pitää just noita samoja tupsuja ihan pari viikkoakin ja hyvin pysyy jos ei vaan nukkuessa silmiä hinkkaa eikä kastele suihkussa tai putsaa meikkejä öljypitosella puhdistusaineella :) ite koitin kans vanhoihin ja mulla oli seuraavana aamuna vielä ihan hyvät mutta parin päivän päästä alko kuitenkin lähtemään ja irrotin sit kaikki samalla :) ei lähtenyt yhtään omia ripsiä kun pyyhin vaan silmät öljysellä silmämeikinpuhdistus aineella niin ne lähti hyvin ja vaivatta kans!:)

      Poista
  9. Tosi ihania nää sun kuvat ja kaikki postaukset!:) Oon jo jonkin aikaa lukenut tätä sun blogia ja oon saanu tosi hyviä vinkkejä / ideoita omaan joka päiväiseen esim.meikkien käyttöön!.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis on ihan älyttömän mahtavaa kuulla, että jotkut teistä on saanu mun vinkeistä uusia ideoita niin pukeutumiseen kuin meikkaamiseenkin. Tulee aina onnistunut olo itelle, koska se merkkaa, että oon näillä mun postauksilla onnistunu tehtävässäni! (Eli suosittelemisessa yms) :-)

      Poista
  10. Miks sä sait tilaajalahjana noin paljon kaikkee, mä sain vaan jonkun meikkipussin?! Ootko kenties tilannu Demiä jo sen verran enemmän? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu millon oot tilannut sen? Nuo tilaajalahjathan vaihtuu vähän väliä. :)

      Poista
  11. Miks mä en saanu tollasii noin kivoja tilaajalahjoja vaan meikkupussin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot tilannut sitten ilmeisesti eri aikaan kyseisen lehden. :)

      Poista
  12. Pakko päästä ostamaan tuo lumenen meikinpohjustusaine ! Inspiroidun muutenki tosi paljon sun blogista ja oot aivan ihanan olonen ihminen :) !

    VastaaPoista
  13. Päädyin tänne pitkästä aikaa, tää sun blogi on kyllä menny tosi paljon alaspäin :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps, tiedostan sen itsekin. En oo ehtiny postailla paljon ollenkaan. Nyttenki koeviikko menossa. :-/

      Poista
  14. Yllätys et taas tämmönen reilu viikon mittanen tauko menossa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koeviikolla on vähän vaikee postailla. :)

      Poista
  15. Löysin sun blogin äskön(on muuten tosi ihana) ja selailin noita vanhoja postauksia. Oot siis vissiin Tukholmassa, itekki lähössä sinne huomenna ja ois kiva tietää missä Tukholman hollister suunnilleen sijaitsee? Ois tosi kiva jos vastaisit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo käytiin siellä reilu kuukaus sit! Ja se Hollister on siinä kauppakeskus Gallerietissa. :)

      Poista
  16. mistä tota ripsiliimaa saa:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anttilasta ja Kicksistä ainakin. :-)

      Poista
  17. Älä herrajumala tota paksua silikonimössöä luomilles levitä! Osta ihan oikea silmämeikinpohjustusaine, toi on aivan liian paksua herkälle iholle..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ainakin hoitanut hommansa paremmin kuin hyvin? :-)

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥