keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Paluu blogin puolelle

Jos voisin, niin halaisin nyt jokaista teitä ihanaa lukijaani, jotka ootte jaksanut mua tsempata! Ihan yksinkertaisillakin tsemppi-viesteillä ootte saanu mun oloa kohennettua ihan huimasti, ja täällä sitä nyt ollaan  - jälleen tietokoneen ruudun takana pää täynnä miljoonia asioita, joista haluaisin tänne teille vuodattaa! (Pienehkö tiivistys on kuitenkin paikallaan...)
544543432Mulla tosiaan loppu eilen koeviikko ja tänään oli sitten kokeiden palautuspäivä. Tää koeviikko meni mulla huonoiten koko lukioajalta. Oon tosi pettyny itteeni ja lukemisiini, mutta ajatukset ovat nyt väkisinkin pyörineet ihan muissa asioissa ja keskittyminen tahtonut herpaantua vähän väliä. Pitää kuitenkin muistaa olla hieman armollinen itselleen  - aina ei voi onnistua!
Mun arkea on ilahduttanu lähiaikoina mun superihanat kaverit, joiden kanssa oon saanu viettää aikaa. Eilen vietin päivän Helsingissä käyden Akin kanssa leffassa ja kierrellen muutamat kahvilat läpi. En tiiä onko kukaan teistä sattunut vielä näkemään tällä hetkellä leffateattereissa pyörivää Ei kiitos - leffaa, mutta mä kävin sen tosiaan eilen katsomassa ja oli kieltämättä kyllä melkosen hauska! Ihanan rento tapa päättää koeviikko.34334234 360344No tänään näinkin sitten Riinaa Ompussa ja oli ihana taas pitkästä aikaa päästä kertomaan läjä asioita ja noh... Siinä lomassa sitten vähän harmittelemaan just saatuja kokeita. Viivyttiin Ompussa melko kauan ja vaahtokarkkikaakaon ja jätskin syönnin lisäksi löysin itselleni ihanat korvikset ens viikolla oleviin vanhojentansseihin sekä aivan ihanan lyhyenmallisen pitsipaidan H&M:stä. Niiden lisäksi löysin yhden tuotteen, joka nous samantien mun lemppareiden joukkoon. Kerron siitä paremmin postauksen lopussa.
Kuvissa näkyvä paita on siis tämä kyseessä oleva uutukainen, joka näyttää mun mielestä ihan mielettömän hyvältä nimenomaan korkeavyötäröisten housujen tai hameen kanssa. Itse paita on melkosen läpinäkyvä ja alla pitää olla tietynlaiset rintsikat, jottei asu näytä päällepäin mauttomalta. Ylläolevassa kuvassa voitte nähdä myös mun iltalaukun vanhojentansseja varten, jonka hankin Bijou Brigitestä muutamia viikkoja takaperin. Tuo ei ehkä kuvissa näytä niin säihkyältä, miltä luonnossa, mutta jokatapauksessa aivan ihana yksilö! Mun mielestä se sopii tosi kivasti yhteen mun mekon ja tiaran kanssa. Hopeeta ja kimalletta - ihanaa!97956534344344534344323Siis jäiks...! Vanhojentanssit on ens viikolla... Kyllä, ENS VIIKOLLA! En voi käsittää tätä. Aika on hujahtanu taas ihan hirveen nopeesti. Vanhojentansseja varten tein tosiaan tänään siis ihan viimeisimpiä hankintoja. Ylläolevien korvakorujen lisäksi menin metsästämään Cubuksesta sopivia rintsikoita mekon alle pidettäväksi. Meinasin aluks tanssia ilman minkäänlaisia rintsikoita, koska mun mekossa itsessään on jo topattu rintamus, joka periaatteessa kelpaisi jo itsestään. Mä kuitenkin tunnen oloni varmemmaks ja ns. epäalastomammaks(?) jos on jotain siellä alla joka tukee. Mä löysin mukaani ns. "fileet", eli olkaimettomat ja täysin ilman takaa kiinnitettäviä lenksuja olevat ihoon tarrattavat silikonirintsikat. Mä oikeesti oon rakastunu näihin ja meinaan kyllä jatkossa hamstrata näitä kaupoista itselleni enemmänkin. Nää on ehkä maailman mukavimmat ja parhaimman väriset rintsikat ikinä - ainakin jos käyttää tuollaisia läpinäkyviä pitsipaitoja... Hintakin oli just sopivasti parikymmentä prossaa alennuksessa, joten not bad, jos voisi sanoa! Mä oikeesti haluan suositella näitä jokaselle tytölle, joka siellä ruudun takana sattuu nyt tätä postausta lukemaan! Nää on yllättävän tukevat ja ennenkaikkea just mukavat ja sopivat täydellisesti erilaisiin juhlatilaisuuksiinkin mekon alle tms. Pysyvät myös hyvin paikoillaan kupeissa olevan "liimapinnan" vuoksi. Huhhuh... Täydellinen ostos!

Huomenna alkaakin sitten 4. jakso koulussa ja koulupäivän jälkeinen aika kuluukin sitten näillä näkymin Jennan kanssa. Saa nähdä mitä kivaa tekemistä keksitään! Mul on loppuviikkonakin hirveesti menoa suunniteltuna. Lauantaina Anna tulee tekemään mulle vanhojentanssikynnet ja sitten muutamaa kaveria ois tarkotus nähdä. Ai vitsi... Ihanaa. <3 Tälläsen hirveen kahden viikon rääkin jälkeen oon niin mielelläni mahdollisimman paljon pois kotoota omasta huoneestani, jossa vietin viime viikot aikaa vähän liikaakin... Heh. Ihana muutenkin päästä taas päivittelemään blogiakin. Oli nimittäin hirveen ikävä tätä ja alko jo ahdistamaan tuo viimeisin postaus kun se on pyörinyt tuossa uusimpana postauksena jo tovin liikaa.

No mutta taas alkaa menemään vähän turhemmanpuoleiseks sepusteluks tää kirjottelu! Mä taidan pakata huomiset kamppeet valmiiks ja käydä iltapesulla. Sen jälkeen kömmähdän pikasesti sänkyyn peiton alle - jospa se uni tulis tänään ennätysnopeesti... Siltä ainakin vahvasti tuntuu... ;-)


Ps. Näittekö ylläolevissa kuvissa mun hiuksissa minkäännäköistä eroa entisiin? Mä oon nimittäin nyt toissapäivänä alkanu käyttämään niissä yhtä Cutrinin hoitavaa hiusöljyä ja mä ainakin itse oon huomannut kuinka hyvin nää auttaa kuivuneisiin latvoihin. Hiukset on heti paljon terveemmän näköset. Mietinpä vaan, että voisin joskus tässä tulevaisuudessa jonkun tuotearvostelupostauksen yhteydessä sen teille esitellä ja pistää kuvaa kyseisestä putelista, jotta voitte halutessanne hakea kaupasta itellenne samanlaisen! Mites ois?



Hinnat:

Musta pitsipaita H&M, 14,95€ | Iltalaukku Bijou Brigitte, 24,95€ | Korvakorut Bijou Brigitte, 9,95€ (pienet) 14,95€ (isot)

40 kommenttia:

  1. voi tuota intoa.... itse tanssin viime vuonna ja voi kuule se päivä on silmänräpäyksessä ohi :D sitten nukkumaan mennessä mietit että tässäkö se nyt oli? tuntu jotenki aika turhalta ku kauheen vaivan nähny ja se on kuitenkin vaa se yks päivä :D (tai joissain kouluissa päivä ja ilta)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no mulla on just kahtena päivänä ne tanssit ja mä ainakin panostan niihin päiviin ihan täysillä! Kerran sitä eletään ja wanhat tanssitaan. :)

      Poista
    2. Wuuut ano :D täälläkii on täysi inho päällä ja aion ainakin nauttia joka hetkestä! :) eikä vaivannäkö tietenkään ole pakollista jos ei tahdo ;)

      Poista
    3. hahah no tottakai se on vaa se yks päivä (tai kaks), mut se tuntuu tosi pitkält koska siihe mahtuu nii paljon :) iteki tanssin kolmesti samana päivänä ja vielä jatkot siihen päälle, oioi oli huippukivaa! :)) toivottavasti teille sattuu hyvät kelit ni saa ihanii ulkokuvii :D hih

      Poista
    4. Mä muistan mun vanhat vieläkin, vaikka ne olivat vuonna 2006. Ihan mieletön päivä!! Ja kiitos asuinspiraatiosta, testaanpa vastaavaa hametta ensi kerralla pitsipaidan kanssa :)

      Poista
  2. Oijjoijjoi ite oon nii innoissani kanssa noista vanhoista ei meinaa enää ees malttaa oottaa vaikka jännittääkin kauheesti :D

    Oot ehkä maailmankaikkeuden kaunein ihminen :o ja ihanat vaatteet sulla taas :) <3

    Ihanaa et oot palannu taas, oon nimittäin sun tauon aikana varmaa joka päivä käyny kattomassa täällä et josko nyt tauko olis ohi :D tää on vaa nii ihana blogi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kommentti! Kiitos kovasti. :3

      Poista
  3. MIitä aattelit pukea sitten illalla vanhojen jatkoille?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ihan satavarma vielä, mutta tän hetkinen ajatus ois, että laittaisin sen paljettimekon jonka Markus osti mulle joulukuun lopussa. Siitä on kuvaa täällä blogissa, jos vain selaamaa postauksia vähän taaksepäin. :)

      Poista
  4. Ihana tää sun blogi♥ ja tee se arvostelu juttu:) se ois tosi kiva ku itelläni on tosi huonokuntoiset hiukset. Ja toi paita on tosi ihana ja sopii hyvin sulle:)

    VastaaPoista
  5. Se on kyllä kamalaa kun sitä päivää on odottanu kauan ja sit se on niin nopeasti ohi :( itse olen sitten tänä vuonna penkkari! ja käytin itsekkin noita liimapinta rintaliivejä vanhojentansseissa, ovat hyvät siihen asti kun alkaa tulemaan hieman kuuma se mekko päällä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tullu huomattua, että hikoillessa nää ei oo ehkä mitkään maailman tukevimmat! :D Mut toisaalta vaik hikoiliski tansseissa hiukan, niin ei se haittais. Mekko kuitenkin tukee sen verran ettei ne rintsikat lähde kesken kaiken tippumaan. :)

      Poista
  6. Oi ihana paita! <3 mullakin on tollaset "fileet" ja käytin niitä joskus arkena, mut hikoilin just sen verran, et loppupäivästä ne irtos D-: kuumina päivinä noi on kyl ehdoton ei...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3

      Joo just mainitsinkin edellisessä vastauksessa, ettei hikoilu sovi kyllä näiden rintsikoiden kans kovin hyvin yhteen. :D

      Poista
  7. Tuotearvostelu kuulostaa hyvältä, olis kiva nähä muutenkin miten hoidat sun hiuksii! (:

    VastaaPoista
  8. tosi kiva että palasit tauolta<3!

    VastaaPoista
  9. apuaaa, oot viimeinkin taas täällä ♥ oot niin kaunis noissa kuvissa & sun hiukset näyttää kyllä paljon hehkeämmiltä ♥

    VastaaPoista
  10. oii että, kauheen nopeesti menny aika! kannattaa nauttia nyt tosi paljon niistä vanhoista, ja ei kannata oottaa pelkästään itse sitä päivää, vaan myös nauttia just tästä harjoitushetkestä mitä kaikkea teettekään tanssien eteen. itelläni ainaki meni vanhojen tanssit niin hujauksessa ohitse mutta onneksi muistin myös nauttia siitä koko harjoitusajasta niin on jäänyt paljon enemmän mieleen siltä ajalta :)

    on mull vielä kysymyskin: onko sulla instagramia,jos on,niin mikä nimimerkki? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Nautin näistä viimesistä hetkistä niin hyvin kun vaan pystyn. :)

      Mun instagram käyttäjätunnus on vilmajarvinen.

      Poista
  11. Ihanaa että oot viimein takas!! Ollu ikävä sun kirjotuksia! Tosi ihanat noi vaatteet ja rakastuin tohon paitaan heti :D Mä ajattelin et oot värjänny sun hiuksii tummemmaks? Vai näyttääks tossa valossa vaan? Ihanaa että kirjottelet taas! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kuulla! Kiitos. <3 En oo värjänny hiuksia millään värillä, joten ihan valotuksesta taitaa johtua. :)

      Poista
  12. Voih, ootpas kaunis! Ja nuo sun hiukset on älyttömän ihanat, mitä mä ainakin selailin muutama postausta taaksepäin niin voi noista nyt sanoa että jotakin eroa huomaa, hiukset näyttää enemmän eloisimmilta! :)

    Mullakin on ensiviikolla vanhojentanssit ja oon aivan paniikissa ja samalla odotan innolla, mä oon ollu muutenkin vähän jäljessä kaikesta, kengät tuli hankittua liian myöhään koska niillä ois pitäny vielä harjotella tanssimista ja alusvannekki tuli hankittua vasta viime viikolla... Odotan kyllä innolla niitä tansseja, ainoa mikä vähän pelottaa on se että osaanko tanssia ne tanssit vai menenkö ihan lukkoon :D hah
    Janina Lisa k

    VastaaPoista
  13. Aiotko juoda jatkoilla? Kun joskus muistan sanoit täällä blogissa että "tykkään pitää hauskaa ilmankin alkoholia" mutta viimevuonna omilla vanhojen jatkoilla siellä ei kukaan ollut selvinpäin :D mutta vietä ikimuistoinen päivä, itse jännitän penkkareita !!

    VastaaPoista
  14. Katoinkin muuten heti kuvista, että onpa sulla sileen ja hyväkuntosen näköiset latvat! Eli ei varmaan pahaa ole toi öljy tehnyt :)

    VastaaPoista
  15. Ota kaikki irti noista vanhoista! :) itellä edessä ne ens vuonna vaikka oonki nyt kakkosella.Ootko miettiny mitä aineita meinaat kirjottaa?

    VastaaPoista
  16. puolet noist kuvist on samanlaisii

    VastaaPoista
  17. Mistä toi hame on?:)

    VastaaPoista
  18. Toivottavasti sulla oli unohtumattomat wanhojen tanssit! :)

    VastaaPoista
  19. Tää sun blogi on niin ihana! :) Kirjotat sairaan hyvin ja oot törkeen kaunis! Ihana! <3
    Noista fileistä, onko niitä myös push-up fileinä tai semmosina missä on enemmän "toppausta"? Että esim. A-kupin nainen näyttäisi edes B-kupin naiselta? :)

    VastaaPoista
  20. Kyllähän tuolleset fileet oisbihan kätevät, mutta muistaakseni niitä ei c-kuppia (vai d) isommille rinnoille ole ja omat rintani on monta kuppokokoa tuota c:tä isommat niin eipä tuollasia itte voi käyttää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nellyltä saa aina e-kuppiin asti :D
      T. toinen vähän isommat tissit omaava :)

      Poista
    2. E-kupitkin on vielä ihan liian pienet :D

      Poista
  21. Sitten kun jaksat/kerkeät/pystyt niin olis superkiva jos tekisit postauksen sun vanhoista! :) Olis kiva nähä kampaus ja kuulla millasta oli tanssia! :) Ainii ja toivottavasti sulla oli jatkoillakin ihan kivaa vaikka kuulemma olit itkeny siellä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onks jotain sattunu, kun et oo postannut nii pitkää aikaa ja ko tossa oli et oot jatkoillaki itkeny :( ymmärrän kyllä, ettet varmaa haluu henkilökohtaisia asioitas täällä selvitellä, mutta tosi paljon tsemppiä sulle ja yritä jaksaa! Täällä sua ikävöidään! :)

      Ja vieno toive, että sitte kun ja jos jaksat ja jos/kun kuvamateriaalia löytyy niin tekisit postauksen sun vanhoista :)

      Poista
  22. Toivottavasti postaat pian, minä ainakin odottelen täällä :)

    VastaaPoista
  23. No olipa taas niin mahtava paluu!!:)))) Et ees kirjota mitään.

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥