lauantai 14. joulukuuta 2013

Muutamat mielipiteet kokeilemistani meikkituotteista

Kuten edellisen postauksen yhteydessä puhuinkin, ajattelin kuvata teille nyt muutamat näpsäsyt kolmesta eri meikistä näin kasvoilla. Teidän lukijoiden toiveista kuvaukseen pääsivät tänään Lumenen kulmavaha, valokynä sekä huulikiilto. Näistä meikeistä erityisesti mun lemppareita on kulmavaha sekä valokynä. Viikon takaiselta Lumenen tehtaanmyymälä -käynniltä mukaani lähti yhtenä ostoksena tosiaan tuo Lumenen valokynä, jota en koskaan aikaisemmin ole viitsinyt sen melkoisen kalliin hinnan vuoksi kokeilla. Nyt en kuitenkaan voinut vastustaa 50% alennusta ja oli pakko uskaltautua tätä tuotetta kokeilemaan - ja hyvä että kokeilin! Tästä tuli nimittäin samantien yksi mun lempparimeikeistä, joka tulee varmasti olemaan vielä pitkään yksi osa mun meikkipussin sisältöä. Ja tosiaan kun en mikään meikkauksen ammattilainen tällä hetkellä ole, on tämän valokynän käyttö vielä näinä päivinä ollut ihan harjoittelua vaan. Mutta harjoitus tekee mestarin eikös se niin mene?
5434
Ensimmäisenä esittelyssä nyt tämä ainainen Lumenen kulmavaha, jota olen ylistänyt vähintään kymmenessä postauksessa. Päätin näin havainnollisuuden vuoksi ottaa kuvan kulmistani naturellina, sekä kulmavahan laiton jälkeen. Ylhäällä olevissa kuvissa olen käyttänyt tuota ruskeanväristä kulmavahaa, joka muotoilun lisäksi antaa kulmiin luonnollista väriä. Tuo valkeanvärinen yksilö onkin sitten niitä ihmisiä varten, jotka haluavat kulmiinsa vain muotoilun, muttei ylimääräistä väriä.
Tää tuote on siis ihan ehdoton niille, jotka haluavat muotoilla kulmansa tiettyyn muotoon päivän ajaksi. Mulla tää kulmavaha on ollut käytössä nyt n. neljä vuotta, enkä tule päästämään tästä koskaan irti. Kuten kuvista saatatte huomata, antaa kulmavaha tosiaankin luonnollista väriä ja siisteyttä kulmiin. Tuon lisäksi ei välttämättä tarvitse käyttää enää erikseen kulmakynää ellei kaipaa kulmiinsa ns. "jatkoa" tuonne sivuille tai vastaavasti tarkempaa muotoilua sisäreunaan.
45454545 
34
Tää Lumenen kaunis, pinkinsävyinen huulikiilto oli mulla tänään ensimmäistä kertaa kokeilussa. Värinsä puolesta passaa mulle kyllä mainiosti - ihan namu! Mä oon kuitenkin edelleenkin ihan lääpälläni siihe LÓréalin huulilakkaan. Pitkän tauon jälkeen nää huulikiillot tuntuvat kamalan tahmeilta huulissa, ja tulee vähän jo ikävä niitä tahmattomia huulilakkoja. Mutta kaikille huulikiiltojen ystäville tää Lumenen huulikiilto sävyä Wild Rose on kyllä ihan huippuyksilö, jos tarkoituksena on hakea tyttömäisen makeaa sävyä.
354343454545465456 
No sitten vihdoin ja viimein esittelyyn pääsee tämä Lumenen ihanaakin ihanampi valokynä! Tästä tuli siis heti ensimmäisen kokeilun jälkeen mulle yks rakkaimmista meikeistäni (jos niin voi edes sanoa). Numeroin tuohon ensimmäiseen kuvaan ne kohdat kasvoista, joita tällä kertaa valokynän avulla korostin. Korostin lisäksi myös leuan keskiosaa. Ja koska ainakin yksi varmasti tätä kysyisi, niin levitin voiteen ihan sormin laitettuani sen ensin kasvoille tuotteen omalla sivellinpäällä. 
Siis katsokaa nyt kuinka tuo kirkastaa kasvoja ja erityisesti katsetta? Oikeasti. Kirkkauden lisäksi valokynällä voi häivyttää juonteita sekä peittää tummia silmänalusia. Tää on ihan unelmatuote mun mielestä! Aamuisin poistaa myös väsyneen näköiset silmät ja tuo tilalle kirkkaamman katseen. Jotenkin musta tuntuu, että katseen kirkkaus ei välity yhtä hyvin kuvista mitä luonnossa. Anyway, tässä taas yksi tuote, jota suosittelen erittäin mielelläni kaikille teille! Vaikka hinta (n. 17-18€) saattaa hiukan ehkä kirpaista, on tuote kyllä sen arvoinen. 

Hih, miten musta tuntuu että mun "ansiosta" joillain teillä hupenee nämä rahat ihan hujauksessa. Ehkä pitäisi vähän ehkä rajoittaa tätä kosmetiikkatuotteiden ylistämistä ja suosittelua, vai mitäs ootte itse mieltä?

52 kommenttia:

  1. Nuita valokyniä saa kyllä edullisemminkin. Ainakaan en muista, että omani ois nuin paljoa maksanu (en muista mitä merkkiä on..).

    Mutta oon kyllä kans ihan rakastanu valokynään, just kiva tämmösille tummille silmänalusille ja muutenki väsyneille silmille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu niin varmasti saakin, merkistähän se riippuu. :) Ja oon kanssas kyllä samaa mieltä! Ihana tuote.

      Poista
  2. onko tota valokynää yhtä värii vaa myynnis :D ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä muista merkeistä, mutta Lumenella on tietääkseni vain tuota yhtä sävyä. :O

      Poista
  3. Varmaan noin viikko sitten joku sun ask.fm-vastauksista pongahti mun etusivulle ja sitä kautta lueskelin sitten sun mielenkiinoisia vastauksia, siihen asti kun kävi ilmi että sulla on blogi.. Tottakai mä suorintatietä klikkasin itteni tänne ja lueskelin vuorostaan tätä niin kauan kun silmät illalla pysy auki..
    Oon tosi onnellinen siitä että se sun vastaus tuli siihen mun etusivulle koska en olis koskaan varmaan löytäny tätä ihanaa blogia! Tää on mun lemppari tottakai nyt kun löysin, ja sä oot niin persoonallinen ja liian kaunis ihmiseksi! Täydellinen iho, ripset, vartalo, jalat, hiukset ja SILMÄT! Osaat ottaa kuvia, kirjottaa ihan mielettömän hyvin, meikata ja ihania vaatteitakin on!
    Tää mua just ärsyttää blogeissa, kun jos joku ihminen on oikeesti lähellä täydellistä, täällä se ON täydellinen! Mullakin on mun blogissa ja tube-kanavalla paljon ano-rääkyjiä, joten tiiän tasan sen ku hermot kuumenee! Se ei varsinaisesti satuta mutta ärsyttää!
    Haluun että tiiät, kuinka paljon ihmiset lukee tätä ja miettii että: Olisimpa mäkin kun toi täydellinen..
    Jatka tätä oot ehdottomasti ykkönen!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä menin ihan sanattomaks. :O Kiitos sulle paljon! Tää on yks syy miks bloggaaminen tuottaa mulle suurta iloa - nimittäin te ihan uskomattoman ihanat lukijat, jotka jaksatte piristää päivästä toiseen! Ihan mahtavaa, kiitos vielä kerran. <3

      Poista
  4. Älä missään nimessä vähennä näitä postauksia, nää on parhautta! <3 :))

    VastaaPoista
  5. Pitää kokeilla tota kulmavahaa, näyttää aikasta hyvältä! Valokynää laitat vähä liikaa mun makuun mut eiköhän se jälki harjottelemalla tuu nätimmäks :) ja täähän oli sun eka kerta ku kokeilit Valokynää? oispa mulla samanlainen tukka ku sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään laittaa sitä vähän enemmän, kun muuten tuntuu ettei tulos oo niin normaalista poikkeava. Ja juu toka kerta itseasiassa. :)

      Poista
  6. Toi valokynä on ollu mun suosikki jo monta vuotta! Ite hankin noita aina Hulluilta Päiviltä yms. nii ei hintakaa kirpase nii paljoa. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Hullarit just ja sit nuo Lumenen tehtaanmyymälän alennukset on aina hyvä tapa käyttää meikkialennukset hyväks! ;) Silloin niitä kaikenlaisia kosmetiikkajuttuja tuleekin hamstrattua mukaan kaksin käsin!

      Poista
  7. Mulla oli joskus muutama vuosi sitten jokin valokynä. Sillon en ollu vielä tajunnu sitä valokynän ideaa ja mihi sitä pitäis laittaa ni jäi aika vähälle käytölle, mutta viime aikoina oon ottanu asioista selvää ni toiha ois huipputuote! Pitää varmaan hommata tuo Lumenen, siitä oon kuullu paljon hyvää :)

    VastaaPoista
  8. Tarkotit varmaan, et _alemmassa_ kuvassa oot laittanu kulmavahaa? D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkoitin, että yllä olevassa kuvassa. :)

      Poista
    2. Siis onko niissä molemmissa noita eri vahoja?? Ylempi kuva näyttää minusta epäsiistimmältä - ja siinä just pitäs olla vahaa? Whaatt..,selitä uudelleen selkeämmin jookos. T.eri ano :)

      Poista
    3. Noista kahesta silmäkuvasta ylemmässä ei ole vahaa, ja alemmassa on. :)

      Poista
    4. Just laitoit että tarkotit että ylemmässä on? :D ja sit laitoit että ylemmässä ei oo?

      t. eri ano taas

      Poista
    5. No etköhän saanut selvää tuosta tokasta kommentista? Tarviiko tätäkin jankkausta jatkaa? :)

      Poista
  9. Oot kyllä tosi hyvä meikkaamaan! :-) Ja nää on tosi mielenkiintosia postauksia, missä kerrot näistä meikeistä mitä oot ite kokeillu!

    VastaaPoista
  10. Laitetaanko valokynä ennen vai jälkeen puuterin? Meikkivoiteen päälle? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen voi pistää kummin vaan, mut mä pistän meikkivoiteen päälle ennen puuteria. :)

      Poista
  11. ei hitsi, pyörin täs kaupas yks päivä ja mietin et pitäskö ostaa toi valokynä...:D no eipä tullu ostettua mut nyt mun on ihan pakko mennä hakemaan se huomenna :D kiitos tästäkin postauksesta :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käy ihmeessä hakemassa! :) Ja kiva, että tykkäsit. <3

      Poista
  12. oot ihan törkeen kaunis! :oo hei muutes, sillon ku käytit Maybelinen dream satin liquid- meikkivoidetta niiin minkä sävyistä se oli? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja se mun käyttämä oli sävyä 10 (Ivory).

      Poista
  13. Moikka Vilma! Löysin sut ja sun blogis askin kautta, ja nyt kun ehdin kunnolla käymään tätä läpi niin wau - tykkään! :) ihania kuvia ja mahtavia vinkkejä kauneudenhoitoon! Oot superkaunis, jään ilolla seurailemaan! :)

    VastaaPoista
  14. Oot upea!! <3 Ja huulikiilto näyttää niin namilta, että ehkä pakko käydä itsekkin hakemassa, vaikken mikään kauhea huulikiiltojen fani olekkaan niiden tahmaisuuden takia... :D!

    VastaaPoista
  15. to huulikiillon sävy ei oo wild rose vaan se on se malli tai se xd sävy taitaa lukea numeroin pohjassa muistaakseni, ei ollut kauhean oleellinen tieto mutta olen pilkunviilaaja aina :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa putelissa ei ole minkäänlaista numeroa pohjassa tai missään muuallakaan. :)

      Poista
  16. ää rakastan sun silmiä ! nii kauniit :) ja hei minkä sävystä se sun huulilakkas on ja kannattaako käydä ostaas ? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Ja kannattaa ehdottomasti käydä ostamassa! Mulla on se luonnollisin sävy eli 101 (Lolita) ja se on tosi hyvä!

      Poista
  17. tällänen random kysymys, että levitätkö sun meikkivoiteen sormilla, siveltimellä vai sienellä? Ja minkä tavan oot kokenu parhaimmaks? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikaisemmin levitin aina sormin, mutta nyt oon parin kuukauden ajan käyttänyt meikkisientä meikkivoiteen levittämiseen ja todennu sen parhaimmaks tavaks! :)

      Poista
  18. Sullakin jää iho meikkauksen jälkeen tollaseks hieman ''rakeiseksi''. Mullakin jää ja musta se näyttää inhottavalta vaikka sen huomaakin vain läheltä ): Tasasesti olet varmaan meikkivoiteenkin laittanut, mutta lieneekö hieman kuiva iho? Kaipaisin nimittäin apua tähän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin jää! Se on inhottavaa ja johtunee varmaankin just siitä, että mulla on tosi kuiva kasvojen iho. :/

      Poista
    2. Haa, pakko jättää kuivaihokollegana vinkkiä, että kokeilkaa silloin tällöin pestä iho erikoishienosokerin ja oliiviöljyn sekoituksella. Toimii satunnaisesti käytettynä mitään muuta tehokkaammin ja pelastaa superkuivan ihon jopa talvella :).

      Poista
    3. Ootko kokeillu pohjustusvoidetta?
      Mullakin on kuiva iho ja mun mielestä tuosta on apua.

      Poista
    4. Anonyymi 22:22

      En ookkaa kuullu tommosesta aikasemmin! Kuulostaa mielenkiintoselta. :D

      Anonyymi 23:10

      En oo kokeillu, mut vois kyllä. :)

      Poista
  19. kauhee paljo laitat meikkii nassuus niiku meikkivoidetta jne vaik sun iho on iha täydellineD: oon varma et sul vähempiki riittäs :)

    VastaaPoista
  20. sun silmät on ihan sika kauniit!! ja sun kulmat on kans tosi kivan muotoset :3

    VastaaPoista
  21. Johtuisko toi ihon rakeisuus meikin määrästä? Kevyemmällä meikillä iho näyttäisi ehkä tasaisemmalta...? :) Oot todella kaunis mut ja meikin paljous näkyy, tosin ymmärrän et se on sun oma asia ja jos tykkäät niin ei oo mun tehtävä siitä sanoa! :)

    VastaaPoista
  22. Sun blogi on niin ihana❤️ Taidan itsekkin mennä huomenna ostamaan sellaisen valokynän...Mitä meikkivoidetta muuten käytät?

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥