lauantai 30. marraskuuta 2013

Vero Modan uutukainen

455865734458778756Huomaattekos jotain uutta meikäläisen päällä? Aivan, uus talvitakki! Muistatte varmaan, että joskus aikaisemmin syksyllä tein sellaisen "Must have"-vaatepostauksen. Kyseisessä postauksessa oli sekä talvivaatetta että asustetta. Siinä oli eräs Vero Modan vihreänvärinen talvitakki, jota kävin syksyn mittaan moneen otteeseen eri Vero Modan liikkeissä ihastelemassa. Harmittelin sitä, että musta väri oli joka ikinen kerta loppu ja jäljellä oli vihreän lisäksi vain tummansininen suurimmissa koissa (sanotaanko tuo edes noin?). Anyway, joka kerta jätin kyseisen takin sinne tankoon roikkumaan ja lähdin painelemaan muita kauppoja läpi siinä toivossa, että joku ihanuus sattuis osumaan kohdalle. Tähän aikaan vuodesta ei talvitakkeja oikein meinaa enää löytyä - tai jos löytyy niin saa kyllä olla mestarietsijä. Edellisinä vuosina kaikki pienemmät koot ovat loppuneet aina siinä loka-marraskuun vaihteessa, ja nyt loppusyksystä olinkin jo valmistautunut vetäsemään viime vuonna hankitun H&M:n takin niskaan tulevilla pakkaskeleillä. Mä tällä hetkellä melkein vihaan sitä takkia. Kaduttaa, että menin sen ylipäätänsä ostamaan. Se on kokoa 34, joten aivan liian pieni. Lyhyen muotonsa vuoksi se ei myös ole kovin lämminkään... Se oli melkein painajaista miettiä, että sellaisen takin kanssa mä nyt sitten tuun kulkemaan seuraavat 3-4kk.
Mun painajainen kuitenkin päättyi torstai-iltana, kun Anniinan kanssa Ompun Vero Modassa pyöriessäni pisti silmääni yks aivan ihana talvitakki! Se oli samantyylinen, kuin aikaisempi ihastelemani vihreä talvitakki ja väreissäkin oli nyt sitten mustaa vielä jäljellä. Nappasin tangosta nopeasti mukaani sekä S että XS kokoisen takin ja painelin suoraan sovituskoppiin.
34243435
Tää takki oli kuin tehty mulle! Näytti henkarissa melko pitkältä, mutta tämmöisellä 180 senttisellä päällä tosi kivalta. Tässä on aivan törkeen lämmin karvahuppu, jota rakastan yli kaiken ja kiristysnauha vyötärön kohdalla, joka tekee takista huomattavasti kauniimman mallisen. Lisäksi mm. kyynär- ja olkapäitä koristavat tämmöiset nahkaiset yksityiskohdat, joita olin ihastellut jo aikaisemmin ZARAn takeissa.
433078342476684354 Siis mä kertakaikkiaan vaan rakastan tätä, kaikkea tässä. Oli ihanaa pukea tää päälle heti seuraavien päivien aamupakkasiin ja olla kerrankin hytisemättä - käytin tosiaan tähän asti sitä H&M:n mustaa nahkatakkia, joka ei ehkä sieltä kaikkein lämpimimmästä päästä ole, heh. Yhdistin tän takin kanssa Eeviltä lainaamani H&M:n kuviollisen kaulahuivin ja rakastuin siihenkin sen verran, että mun varmaan pitäis sellainen itsellenikin hankkia. Noita kuulemma oli liikkeessä eri väreissä, joten vois hyvin joku päivä käydä vähän kurkkaamassa jospa siellä joku huivi mua odottelis.
645
45343
2223322
Hintaa takilla oli 79,95€ (kokoa S) ja kaulahuivilla 14,95€

Miltäs tämä uutukainen näytti teidän silmäänne?

63 kommenttia:

  1. sun päällä näyttää kivalta, mutta muuten inhoan noin pitkiä takkeja - ihan ymmärrettävää, 160cm kun olen :DDD

    VastaaPoista
  2. Ite ihastelin h&m:ssä tuota samaista huivia mutta valkosena. Mun makuun se vaan ei ollut tarpeeksi iso joten joi sinne kauppaan.. Muuten on kyllä ihana huivi!
    Ja tuo takki on ihana, sopii just tollaselle pitkälle tytölle! Tämmönen 160cm hukkuis samaiseen takkiin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo. Mulla on jo iso huivi, joten tuommoinen "hillitympi" ei sinänsä yhtään haittais. ;)

      Poista
  3. Ihana takki! Tiedän tunteen, mullakin on ihana viime talvella hankittu talvitakki.;) Mut mulla noin pitkä takki näyttäis tyhmältä ku oon kuitenki 18cm sua lyhempi. :D

    VastaaPoista
  4. Mulle ei pitkät takit sovi kun oon tällanen tappi, mut sun päällä näyttää tosi hyvältä! Oot muutenkin niin kaunis :)

    http://cheatclean.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Hyvältä näyttää :) Ja toi huivi on aivan ihana!

    VastaaPoista
  6. mulla on toi sama takki vihreenä :) tosi lämmin on kyllä! ja toi sun laukku... aah täytyy alkaa säästämään tohon itekki rahaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, joo tää takki on kyl lämmin! :)

      Poista
  7. Onks noi yksityiskohdat kyynerpäissä ja muualla oikeesti nahkaset?? :O

    VastaaPoista
  8. Tosi kiva takki! Ja noi nahkaset yksityiskohdat piristää tota kummasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja niin tekee, mietin just samaa. :)

      Poista
  9. Et tosissas yhdistä ruskeaa nahkalaukkua ja mustia saappaita.... En kestä sullako huikee mahtava upea tyyli :D toi on ihan perus juttu. Ihan ku yhdistäis hopeat ja kultaiset korut keskenään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä toi on vähän sama kuin "Etkai tosissas yhdistä sinisiä farkkuja ja valkosta paitaa?". Mun mielestä mustaan sopii kaikki värit enkä rupea ostamaan laukkua saappaiden värin perusteella tai toisinpäin. Niin ja mun mielestä kultaset ja hopeet korut keskenään näyttävät aika kivoilta! Meillä on siis vaan erilainen käsitys hienosta tyylistä. :)

      Poista
    2. Onko sun mielestä tyylimoka jos on siniset farkut ja valkonen paita?:o vai oonko ihan tyylitajuton

      Poista
    3. No et oo, heitin ton vaan esimerkiks. :D Kyllä mäkin käytän sinisiä farkkuja valkoisen paidan kanssa. Just siks sen tuohon esimerkiks laitoinkin, että on mun mielestä aivan yhtä normaalia kuin käyttää ruskeaa laukkua mustien kenkien kanssa.

      Poista
    4. Mitä helvettiä, mä en oo ikinä miettiny minkä väristä nahkaa yhistän keskenään. Mutta no, mä oonki ehkä yhtä tyylimokaa muutenki että väliäkös tuolla. Mutta ei toi mun silmään mitenkään pahalta näytä. Tosin mun mielestä kultasia ja hopeisia korujakin voi hyvin käyttää yhessä...

      Poista
    5. pakko sanoo tohon ekan anon kommenttiin viitaten että upea tyyli voi kyllä syntyä esim. just siitä ettei noudata tollasia ehkä hieman jo vanhentuneita "sääntöjä":DD kaikella rakkaudella, peace

      Poista
  10. Entäpä se cubuksen vaalee takki joka sulla oli pari postausta sitten kuvissa? Miks et käytä sitä? Vai onko se Eevin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Eevin, kuten kyseisessä postauksessa mainitsinkin. :)

      Poista
  11. oi miten ihana takki ja toi laukku <3 <3 <3 ja olet tosi kaunis <3

    VastaaPoista
  12. Oisit vaan uskonu lukijoitas silloin viime vuonna. Eikös suurin osa pitänyt takkia rumana? Tai jotenkin näin muistelen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vaikee uskoo sen jälkee, kun takki on jo ostettu. :D

      Poista
    2. Heeei, jos puhutte siitä H&M:n takista nii kiitti vaan, mulla on sellainen ja tykkään siitä kyllä ihan tajuttomasti! :/ :D

      Poista
    3. No mut makuja on monenlaisia. :)

      Poista
  13. jotenki tosi sekavan näkönen asu, ku toi panta ja huivi ja lapaset ja kengät ja kaikki
    ei mun mielest oikee mikää sovi yhtee keskenää

    mut kivan näkönen takki! ja mite oot muute kihartanu sun hiukset näihin kuviin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku muaki häiritti tässä asussa ja se taitaa olla juurikin tuo sekavuus. Jotenki kaikkea vaan laitettu päälle muttei oikeen mietitty sopiiko ne toistensa kanssa pidettäviksi!

      Poista
    2. Aijaa. :) En itekään kyl hirveesti kokonaisuudesta tykkää, sillä noi lapaset vähän pilaa ton. :D Mut tuol oli vaan niin kylmä, et oli pakko laittaa tumput käteen.

      Kihartanu oon vaa iha perus kihartimella. En oikein tiiä mitä tarkotit tolla (eka anonyymi). :O

      Poista
  14. Tosi nätti takki, tykkään tosta huivistakin kovasti :)

    VastaaPoista
  15. Oi että rakastan tota vikaa oikeanpuoleista naamakuvaa susta, oot niin kaunis ja jotenki onnellisen näköinen :))) tai siis aina oot mutta toi kuva on jotenki iha täydellinen :) ihana huivi ja takki myös, taitaa olla nii että käyn itekki nappaamaassa tuon huivin! :)

    VastaaPoista
  16. Miks esittelet tuota laukkua melkeinpä joka postauksessa...Se on hieno laukku tajuttiin jo. :-)
    Mutta nätti oot, ja toi takki sopii sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Ja sen nyt sattuu olemaan mun lempilaukku! Tuota ennen mulla oli tyyliin kaikissa asukuvissa mukana se H&M:n hapsulaukku, sama asia. :)

      Poista
  17. Ihana takki! Sopii hyvin noin pitkälle :-) Yhyy köyhdyn sun takii ku nyt haluun tollasen huivin :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja voi ei, mutta tuo on varmasti hintansa arvonen. :3

      Poista
  18. Moi :)
    oon lueskellut sillon tällön sun blogia, ja mun pitää eka sanoo et rakastan tätä, ja tyyli miten kirjotat.
    Mut sit nyt mun on pakko kysyy myös, että ku ostelet aika paljon kaikkea, niin käytkö missään töissä? Vai kuka sun vaatteet ja muut maksaa? Älä ota mitenkää kuumaa nyt mutta siis mua ihmetyttää.
    Tuun ite aika silleen perus perheestä, ettei meillä oo paljon ylimääräiseen varaa, mutta silti tottakai pystyn ostella kaikenlaista, muttakun sulla näyttää olevan aina rahaa siihen mitä tarviit. Niin sen takia kysyin, koska oon oikeesti miettiny tosi paljon ja miettiny myös sitä et miten ite saisin hommattua rahaa että voisin ostella tuollaisia 70€ takkeja sun muita!
    Mutta toivottavasti et ottanu tätä mitenkää loukkauksena tai minään nälvimisenä, vaikka joku saattaisikin sen niinki kääntää!! Haluun vaan hirveesti tietää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kävin kesätöissä kesällä, josta mulla on vielä hiukan rahaa jäljellä. Sen lisäksi teen satunnaisesti lastenhoitokeikkoja ja saan kuukausittain kuukausirahan. Tienaan rahaa myös blogini kautta. Maksan itse 90% vaatteistani, meikeistäni yms. Vanhemmat maksavat vain kaiken mitä todella tarvitsen, joten se ns. "ylimääräinen" menee sitten mun omasta pussista. :)

      Poista
  19. jos tarkotat sitä beessin väristä hm:män takkia mis oli vyö, niin se on edelleen must ihana! itsellä oli kans se... mut eipä oo enää. ja luulin et tuo mikael korsin laukku oli musta :O no ehkä se vaa näytti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se oli just se. :D Ja juu ei, ruskea tuo on. :)

      Poista
  20. Hyväksytkö homot?

    VastaaPoista
  21. voitko tehä jonkun biisipostauksen? vaik mis kerrot joku 5 tämänhetkistä lempparia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannatankannatankannatan ehottomasti !!! :)

      Poista
    2. Voi olla aika kiva, en oo semmosta ennen tehny! :)

      Poista
  22. just tänään kävin nappaamassa itelleni tommosen huivin :3 on se kyllä ihana!

    VastaaPoista
  23. Ai mä katoinki silloin viime vuonna kun esittelit sitä hm:n takkia et näyttää vähän pieneltä sun päälläs.. :D

    VastaaPoista
  24. Älä ota tätä mitenkää pahalla ku en todellakaan tarkota :) mut sovitatko takkei sovituskopissa?Mä ainaki vaan heitän sen päälleni mitään sovituskoppeja.Mut kaikil on tietenki oma tyyli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tän takin kokeilin, koska mul oli kahta eri kokoo enkä viittiny siel ihmisten keskellä ruveta vallottamaan niitä peilejä ja levittää kasseja yms. sinne lattialle. Helpompi sovittaa sovituskopissa rauhassa. :) Yleensä takkien ja neuletakkien kans en kuitenkaan mee erikseen sovituskoppiin vaan sovitan myymälän puolella.

      Poista
  25. onko sulla aito mikael korsin laukku :o? :)

    VastaaPoista
  26. Hei vilma :) millä muokkaat kuviasi? niin kännykällä että koneella? Upeita kuvia jälleen kerran!

    VastaaPoista
  27. Hei voisitko linkata sen postauksen, missä esittelet sen edellisvuoden talvitakkisi. Olen utelias :D

    VastaaPoista
  28. Ihana takki!

    http://esssiworld.blogspot.com/

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥