keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Mitkä ovatkaan ne lempikosmetiikkatuotteeni?

Mulla on ollut tänään ihan supermahtava päivä! Koulun jälkeen suuntasin Jennan kanssa Isoon-Omenaan syömään ja myös yks yhteinen kaverimme lyöttäytyi melko pian meidän seuraan. Alkuilta kului siis ihanissa tunnelmissa heidän kanssa ja täytyy kyllä mainita vielä, että vatsa on ihan kipeänä kaikesta siitä nauramisesta. <3
Ja koska olen nyt niin hyvällä tuulella, niin halusin tartuttaa sitä teillekin toteuttamalla jälleen yhden postaustoiveen! Nimittäin mun tämän hetkisistä lempparimeikeistä. Muistaakseni oon samankaltaisia tehnyt joskus aikaisemminkin, mutta ilmeisesti se ei teitä haittaa. Jaan enemmän kuin mielelläni teille vinkkejä seuraavia meikkiostoksia varten! Meikkien lisäksi otin esittelyyn myös jo moneen kertaan blogissani näkyneen lempparihajuveteni sekä muutamia kynsiin liittyviä juttuja. Nämä seuraavat meikit, jotka teille esittelen, näkyvät mun päivittäisessä arkimeikissä. Mukana ei siis ole erikseen mitään luomivärejä tms., sillä ne eivät ihan mun lempparimeikeiksi yltä. Käytän niitä melko harvoin - juhlissa korkeintaan.
45435 283656775d45435 384453e
45435 47986876e (Vähän jäi häiritsemään ä-kirjaimen pisteiden puuttuminen muutaman meikin kohdalla, mutta kyse on vain siitä ettei kyseinen kuvanmuokkauohjelma sitä kirjainta tunnistanut)

Mun arkimeikkiin kuuluvat siis kahdeksan erilaista meikkituotetta:

1. Lumenen CC-meikkivoide 
- Tämä kyseinen puteli on siis mun ensimmäinen tästä kyseisestä meikkivoiteesta ja voin vaikka luvata ettei tule todellakaan olemaan viimeinen. Oon nimittäin rakastunut tähän täysin! Ennen tämän käyttöä levitän kasvoilleni kosteusvoidetta, kuten tuotteen takapuolella kehoitetaan, jonka jälkeen levitän meikkivoidetta meikkisienellä koko kasvoille. Lopputulos on erittäin tasainen, kaunissävyinen ja peittävä. Tästä kyseisestä meikkivoiteesta on muistaakseni olemassa kolmea eri sävyä, joista tuo mun käyttämä (medium) on keskimmäinen. Hinta on muistaakseni 16-17€:n paikkeilla, tarkemmin en muista. Suosittelen tätä meikkivoidetta kaikille! Ehdottomasti paras testaamani meikkivoide ikinä - voittaa Maybellinen mennen tullen!

2. Lumenen kulmien muotoilugeeli/-vaha
- Onko edes yllättävää, että tämä sama meikki pyörii näissä postauksissa kuukaudesta toiseen? Ei ole. Tää nimittäin on oikeesti vaan kaikkein paras meikki kulmille. Tämän avulla saat halutessasi todella luonnolliset kulmat - ei ollenkaan piirretynnäköisiä. Pelkkää kulmakynää käyttämällä lopputulos saattaa olla vähän sottainen ja liian ns. feikki. Tällä kulmavahalla/kulmien muotoilugeelillä saat säädeltyä myös kulmiesi väriä riippuen siitä, kuinka paljon sitä kulmiisi kerralla laitat. Tällä kulmat myös pysyvät haluamassasi muodossa koko päivän. Kaupoista tätä kyseistä kulmavahaa on saatavilla sekä värillisenä (ruskeana) että värittömänä, ja hinta pyörii muistaakseni alle 10€:ssa.

3. Loreal Paris False Lash Architect -mascara 
- Tää on semmoinen ripsiväri, jota oon muutamiin kertoihin testaillut ja todennut tän olevan ehdottomasti parhaimpia kokeilemiani ripsareita ikinä. Jos haluat erittäin pitkät, paakuttomat ja tuuheat ripset, niin suosittelen erittäin lämpimästi tämän kyseisen ihanuuden testaamista. En usko, että tulet pettymään!

TAI

Maybelline The Rocket Volum' Express -mascara
- Tämä samainen ripsari on edelleen mun kohdalla todettu yhdeksi parhaimmaksi (ellei jopa parhaaksi) ripsiväriksi. Jos kaipaat erittäin tuuheaa ja näyttävää lopputulosta ripsillesi jo muutamilla vedoilla, niin kokeile tätä ihmeessä! Mun kohdalla toimii kyllä mainiosti.

4. Lumenen nestemäinen eyeliner
- Mä en oikeastaan ikinä käytä ylärajauksena rajauskynää vaan teen ns. kissamaisen rajauksen mieluummin nestemäisellä eyelinerilla, jotta lopputulos on siistimpi ja pitkäkestoisempi. Mun lemppari näistä kokeilemistani nestemäisitä eyelinereista on tämä Lumenen. Hinta pyörii siinä 10€:n kohdalla, jos nyt oikein muistan! (En ole täysin varma siitä, onko tätä kyseistä eyelineriä saatavilla myös vedenkestävänä.)

5. Lumenen kulma- ja rajauskynät
- Ostan nykyään kulma-/rajauskynäni Lumenen valikoimasta. Nuo kulmakynät ovat ihanan sävyisiä ja just oikeita mun kulmille. Aiemmin käytössäni olivat parin euron kulmakynät Seppälästä, mutta tykkään näistä nykyisistä kuitenkin tällä hetkellä enemmän.

6. Lumenen Natural Code hoitava peitevoide
- Äiti osti mulle ja Eeville molemmille testattavaksi tämmöiset Lumenen Natural Code hoitavat peitevoiteet epäpuhtauksille. Mulla niitä ei hirveästi ole, mutta aina pahan päivän varalle tämän on hyvä olla messissä. Onhan tätä tullut kyllä testattua ja täytyykin myöntää, ettei ole tosiaankaan huonoin kokeilemani peitevoide. Voisimpa melkein suositella tätä teillekin!

7. Loreal Paris huulilakka
- Tätä huulilakkaa voisin palvoa loputtomiin. Ostin tämän lokakuun alussa Stockan Hulluilta Päiviltä perus huulikiillon sijaan. En koskaan aikaisemmin tämmöisestä ollut kuullut, mutta myyjän selostuksen jälkeen en voinut olla testaamatta tätä. Tämä on siis huuliin laittaessa huulikiillon tapaista, mutta kuivuu pian huuliin nätiksi pinnaksi eikä tahmaa huulikiillon tapaan. Lisäksi tässä Loreal Parisin huulilakassa on vielä mieto ja hyvä tuoksu, joka on plussaa jo valmiiksi ihanalle meikkituotteelle! Tästä kyseisestä meikistä on tarjolla monia eri sävyjä, mutta useimmat niistä ovat melkosen räväköitä useimpien huulikiiltojen sävyvalikoimiin verrattaessa. Mun huulilakka on sävyä 101 (Lolita) ja ihan nappivalinta mulle. Tää on muistaakseni se vaalein ja luonnollisin tarjolla olevista sävyistä. Suosittelen tätä kyseistä tuotetta kaikille, jotka eivät tätä ole vielä raaskineet kokeilla, tai joille tämä on ihan uusi tuttavuus!

8. Lumene Matta meikkipuuteri
- Ja ihan ilman sen kummempia selostuksia paras meikkipuuteri on mun mielestä tämä Lumenen Matta meikkipuuteri. Mulla on monesti muista merkeistä hankalaa löytää just sitä omalle iholle sopivaa sävyä, mutta tästä kyseisestä meikkipuuterivalikoimasta on se joka kerta ollut yllättävänkin helposti löydettävissä. Laitan tätä tuon Lumenen CC-meikkivoiteen päälle ja niiden yhdistelmä tekee ihosta kyllä tosi kauniin näköisen. Hinta tällä meikkipuuterilla pyörii siinä 18-20€:n paikkeilla, mutta on tämä kyllä hintansa veroinen!
45435 635687e
45435 4637576e 45435 32767e45435 303757ee45435 322465443e45435 686678e45435 5996787e Ja kuten tuossa alussa jo mainitsinkin, niin haluan esitellä tässä samalla myös muutaman muunkin kosmetiikkatuotteen jo aiemmin esiteltyjen lempparimeikkien lisäksi! 
45435 25643544e
Mun lempparihajuvesi on edelleenkin tämä Versacen Bright Crystal ja veikkaampa että pysyy lempparina kyllä vielä pitkään!
collage5445435 524757654
Mun lempparikynsilakat ovat tällä hetkellä nuo Lumenen Natural Code kynsilakat, sekä Gina Tricotin kynsilakat. Halvasta hinnasta huolimatta nuo Ginan kynsilakat ovat kyllä ihan huippuja! Tälläkin hetkellä kynsissäni komeilee tuota Lumenen vaaleaa sekä Ginan hopeanväristä glitterkynsilakkaa ja täytyy kyllä sanoa, että ovat nää kyllä melkoisen söpöt. <3
45435 6176778e Monilla teistä on varmaan aina silloin tällöin ongelmana huonossa kunnossa olevat kynsinauhat? Ei ole ehkä mitään rasittavampaa kuin ne kynsien reunoista repsottelevat rumilukset. Mä sain vuosi sitten tädiltäni synttärilahjan yhteydessä uusia kynsiviiloja ja tuon Mavapenin ravitsevan öljyn kynsinauhoille. Täytyy kyllä sanoa, että tää tuote on kynsinauhojeni rakkaus! Esimerkiks iltasin kun tuota aina silloin tällöin kynsinauhoilleni levitän, on ne aamulla huomattavasti paremmassa kunnossa. Itseasiassa tällä hetkellä mulla ei yksikään kynsinauha repsota ikävästi mistään, vaan kaikki kynnet ovat todella hyvässä kunnossa. Tätä siis suosittelen lämpimästi niille kaikille, keillä kynsinauhat tuottavat niin sanotusti harmaita hiuksia. Ja koska tämä oli lahja, niin en tiedä mistä tämmöisen voi ostaa tai paljonko tämä tarkalleen maksaa, mutta uskoisin Googlen olevan melkoisen hyvä kaveri tässä(kin) tilanteessa.


Huh, tämmöinen kauneuteen liittyvä kosmetiikkapläjäys tällä kertaa! Mitäs tykkäsitte? Saitteko minkäänlaisia ideoita tuleville kauppareissuille? Entä onko teillä jo kokemuksia samoista tuotteista?

Ihan superhyvää yötä kaikille! Mä painun tästä pehkuihin, jotta jaksan huomenna sitten virkeenä raahautua kouluun. Seuraavina päivinä pitää aloittaa jo kokeisiinkin lukemiset - koeviikko kun alkaa taas ensi viikolla, jäiks!

91 kommenttia:

  1. Aaa kiitos!!!!!! <3 Mistä tota hajuvettä saa? :3

    VastaaPoista
  2. ostan kyllä ehdottomasti seuraavalla kerrallaa tota kulmien muotoilu vaha hommaa :D Vaikuttaa aika hyvältä!

    VastaaPoista
  3. Oon jo jossain aiemmassa sun postauksessa katellut tota huulilakkaa ja vaikuttaa tosi mielenkiintoselta! ite en hirveesti huulissa käytä kuin huulirasvaa ja mitä nyt joskus huulipunaa mutta toi saattais olla ihan munkin mieleen! :) kiva postaus jälleen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kannattaa ehdottomasti ainakin kokeilla tota huulilakkaa.

      Poista
  4. Aivan ihana postaus!:) Tätä ootin koko illan ja nyt saan mielenrauhan luettuani postauksen ja lähteä unten maille

    VastaaPoista
  5. Kokeilin sun aiemman meikkipostauksen innoittamana tota Rocket-ripsiväriä ja Lumenen kulmageeliä, ja molemmat on ihan mun lemppareita nykyään! Seuraavaks ajattelin kokeilla tota CC-voidetta, tällä hetkellä käytössä Lumenen BB-voide, joka on sekin tosi hyvää. mut oon kuullu että toi CC-voide olis vielä parempaa. Noi huulilakat vaikuttaa mielenkiintoisilta, harmi etten oo yhtään huulimeikkien ystävä. Mutta joo, hyvä postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! CC-voide on mulla ainakin ollut BB-voidetta parempaa. :) Kannattaa siis testata!

      Poista
  6. Kiva postaus, itse en kyl oikee oo meikkaustyyppiä mut eihän sitä tiiä jos vaikka joskus innostun kunnolla meikkaamaan! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, ei sitä koskaan tiedä! Sit jos suhun joku meikkausinto jossain vaiheessa iskee, niin tässä on vinkit niistä meikeistä mitkä kannattaa kokeilla heti alkuun! ;)

      Poista
    2. Joo jos niin käy ni otan kyllä tästä postauksesta vinkkejä :)

      Poista
  7. Jes, ihan mahtava postaus! Tykkään niin paljon lukea tälläsiä :) Ite oon halunnu jo pitkään testata tota huulilakkaa, ehkä mä pian vihdoin saan sellasen ostettua. Tosta lumene natural coden peiteaineesta mä en kyllä jotenkin tykkää, en tiedä mikä siinä on :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannatan sen huulilakan ostoa. Harmi ettei sulle sopinut toi Lumenen peitevoide. :(

      Poista
  8. Ihana postaus! Mullaki on tuo cc-voide ja voisin kehua sitä loputtomiin, niin parasta!! :)

    VastaaPoista
  9. miten hyvin toi cc-voide peittää pisamaisen naaman? jos on about tän värisiä: http://pjnicholson.com/Photoshopcs5_tuts/remove_freckles.html peittääkö yhtä hyvin ku "oikee" meikkivoide vai paremmin ku tossa on kumminki peitevoiteet ym mukana.. D: oon miettiny ton ostoo mut en osta jos ei peitä kunnolla, sillä vihaan mun pisamia..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on ehkä vähän vaikee vastata tuohon, koska mulla ei oo itelläni paljoa pisamia (ihan muutamia nenän ympärillä auringosta johtuen), mutta niiden muutaman pisaman perusteella voin sanoa, että peittää melkoisen hyvin. :) Kannattaa käydä vaikka ihan kaupassa testaamassa miten sulla tuo peittää. Sillähän se selviää parhaiten. :)

      Poista
    2. Mulla ainakin peittää pisamat hyvin! (:

      Poista
    3. Hyvä! Siinä siis taisitkin saada vastauksen... :D

      Poista
  10. Tää nyt on vähä random kysymys tähä postauksee mut kysyn kuitenki :D eli ootko jo miettinyt vanhojen kampausta ja meikkiä ja jos oot ni minkälaiset niistä tulee :) ja teetkö ite vai tekeekö joku ne sulle? Siis jos nyt haluat kyseiset asiat jo paljastaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon miettinyt, mutta en oo vielä täysin perillä siitä mitä haluan. :D

      Poista
  11. onko toi Loreal Paris False Lash Architect -mascara vedenkestävä?

    VastaaPoista
  12. kestääkö toi huulilakka pitempäänkin huulissa kuin vaikka perus huulikiillot?

    VastaaPoista
  13. Minkä sävyistä kulmakynää käytät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sävy 2 (Grey Brown/Harmaanruskea). :)

      Poista
  14. Aika mielenkiintonen toi huulilakka, vois vaikka testata joskus! Muistatko kuinka paljon toi suunnilleen makso? Ja kuinka kauan pysyy siistinä huulilla? Inhoon ku jotkut huulikiillot ja -punat kasautuu huulelle silleen tosi rumasti ihan hetkessä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hinnasta en oo ollenkaan varma, oisko ollu 10€:n tienoilla? Ja mulla toi pysyy siistinä huulissa kyllä tosi pitkään. Riippuu tosin siitä kuinka usein syön. :)

      Poista
  15. Onks toi sun Bright Crystal 30ml?:) Mulla on se 50ml ja se näyttää niin pieneltä et on vaikee uskoo et se on 50ml. :D

    VastaaPoista
  16. Tää on kyllä niin mun lepmmariblogi! Taas sai paljon uusia vinkkejä! Tän blogin ulkoasu on kyllä tosi ihana :)

    VastaaPoista
  17. oot kyllä niin surkea valokuvaamaan xd facepalm. Oisit voinu edes yrittää tehdä noista nätin näkösiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi voi. :( Olisit sinäkin voinut edes yrittää uskaltaa tulla naamallasi valittamaan.

      Poista
  18. moikka! ajattelin näin vaa pikku palautetta antaa, että noi jotkut kuvat on ainakin mun mielestä turhan isoja(esim toi lumenen kynsilakka, ei mahu kokonaan mun koneen ruutuun) ja se näyttää vähän sekavalta:) sellaset vähän pienemmät ja saman levyset kuvat olis jees

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos palautteesta! Mun koneella noi kaikki kuvat näyttää tosi hyvältä, ei yhtään liian isoilta. Siks mun on vähän hankala mitottaa niitä täysin oikein, koska en tiedä miltä ne näyttää sitten muiden koneilla. :( Mutta hyvä kun mainitsit asiasta, koitan jatkossa muistaa tämän ja laittaa ehkä aavistuksen pienempiä kuvia. :)

      Poista
  19. Sun kuvat on hirveen sekavia. Meikit ja rojut vaan pöydällä ja *räps* "Ei vitsi oon hyvä valokuvaaja, blogiin!!!" :-D ei jeesus. Ja miksi ihmeessä sun pitää työntää 50 000 kuvaa samasta tuotteesta, kun eikö yksi kusinen kuva riittäisi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mä oon eri mieltä! :) Eikä mun edes tarvitsekaan mikään ammattivalokuvaaja tietääkseni olla? Niin ja sulla on tainnut jäädä varmaan muutamat matikan kurssit väliin, koska mun koko blogissa ei ole yhteensä edes 50 000 kuvaa. Jos yritit jotenkin loukata niin voin sanoa, että siinä kyllä epäonnistuit. Sait mut pikemminkin huvittuneeksi. :)

      Poista
    2. nönönönö jos muut bloggaajat räpsii kuvia asetellen meikit jotenki suunnitellusti yms se ei tarkota et kaikkien bloggaajien pitäs. mun mielest just hyvä toi sun tyylis kuvata. ammattikuvaaja ei tosiaan tarvii olla ja ihme hifistelyä asetella niitä meikkejäki jotenki jänskään järjestyksee. turhaa aikaa menee sellaseenki ei se oo kuitenkaa elämästä ja kuolemasta kiinni moinen asia :D + valitus epäselvistä kuvista.. wtf kyl mä ainaki erotan mis kuvas on kynslakka ja mis ripsari :D sun blogis on just hyvä ku et mee 'normien' mukaa ja siinä meinaan just ihme hifistelyä tavallisien asioiden kuvaamisessa. ja meil samit, toi sinine ripsari on tosi hyvä ! + en ees nykyää taivuta ripsiä ku tol harjalla saa hyvin sitä kaarevuutta muutenki. ja toi kulmavahaki on loistava nimenomaa siihe luonnollisee lookkii ja jos ei ihan hirveesti oo aikaa panostaa meikkii ni ei mee ku pari sekuntii ni kulmat on kunnos (y) ja toi peitevoideki on vaa nii parasta. ite ostin omani 2vk sitte ku löyty kaupan hyllylt alennuksest 2e putkilo ja muutaman testipvn jälkee oli pakko ostaa lisää jemmaan ku ni halpaa ja peittävää ja plussana viel se et hoitaa epäpuhtauksia !

      Poista
  20. Haluisin nähdä näiden parin anonyymin ottamia valokuvia, kun kerran sun olisivat muka huonoja. :D Mun on pitäny ihan älyttömän monta kertaa kokeilla tuota Lumenen CC-meikkivoidetta, mutta ei vaan ole vielä kertaakaan päässyt mun mukana kassalle asti. Ehkä vielä joku päivä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mm-m niimpä. :D Mut hei kannattaa oikeesti testata! Ite kiikutin kaupasta just uuden putelin tuota, kun edellinen vetelee jo ihan viimesiään. :)

      Poista
  21. Mä en ymmärrä Vilmaa. Vittu mikä ego että nauretaan täällä vedet silmissä. :''''Dd xD kuka on sanonut että sun pitäis olla ammattivalokuvaaja? Ni ei kukaan. Mutta hyväksy myös se että joidenkin mielestäsi kuvat ovat aikas surkeita. Ja pakko myöntää: en ihan itsekkään ymmärrä miksi pitää monta melkein samanlaista kuvaa. Etkö muuta keksi? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä sitten ymmärrä. :) Jos noin kamalasti häiritsee mun kuvat niin tiedoks vain: Kukaan ei pakota sua lukemaan mun blogia?

      Poista
  22. Mitä mieltä oot, voisko tota meikkipuuteria käyttää ilman meikkivoidetta? Peittääkö se siis miten hyvin itsessään? Mulla on nimittäin aika hyvä iho, joten en ihan hirveästi peittävyyttä tarvitsisi. Sun blogi mun ehdoton lemppari! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kyl ennemminki käyttää siellä alla meikkivoidetta. :) Kiitti, kiva kuulla! :3

      Poista
    2. Tässä ei nyt ihan varmaan haettu sitä, että miten sä Vilma tykkäät sitä käyttää vaan neuvoja siihen, että millanen koostumus on ja voiko sun mielestä käyttää pelkästään ilman meikkivoidetta? :) Oon ite miettiny tätä samaa, että vetääkö toi mun naamaan liian kuivaks ku mulla tuppaa naama kuivamaan pelkän puuterin käytöstä vaikka kuinka vetäis rasvaa alle :/

      Poista
    3. Mun mielestä ei voi käyttää ilman meikkivoidetta. Jättää kasvot vähän kuivannäköiseksi. Kerran kokeilin.

      Poista
    4. Okei, anteeks ku kysyin :(

      Poista
  23. Oon kyllä edellisten aikasempien anojen kans samaa mieltä että meikit vois näkyä kokonaan ja kuvat olla muutenkin vähän selkeempiä.. Esimerkiks kuvata meikit jotain neutraalia taustaa vasten eikä tollee kasassa. Helpottais lukemista huomattavasti :)

    VastaaPoista
  24. Kuinka paljon tuo Loreal Paris False Lash Architect-mascara maksaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh en muista normaalia hintaa kun toi ostettiin Hulluilta Päiviltä alennuksessa. :| Veikkaan kuitenkin että jotain 15-16€? :)

      Poista
  25. Olet antanut itsestäsi toki töykeän ja ylimielisen kuvan. Oot ihan ok näkönen tyttö, et mikään ihmeellinen mutta toi sun leuhkuus rumentaa sua. Susta puhutaan niin paljon pahaa tämän bloginkin ulkopuolella (keskustelupalstoilla ja joillain paikkakunnilla irl) niin eikö se yhtään satuta tai häiritse sua? Mä nimittäin uskon ettei siinä ole kyse pelkästään anoista vaan myös ihan omasta käytöksestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle on yhtäkkiä ilmestynyt kolme valituskommenttia anonyymiltä... Kaikki samaan tapaan kirjoitettu. Etkai vain olisi sinä sama kirjoittanut kaikkia? Anyway olit tai et niin mulle on tällä hetkellä näin henk. koht. ihan sama mitä musta puhutaan ja missä. Mutta mä kyllä haluaisin mielenkiinnosta tietää, että miksi olen töykeä ja ylimielinen? :)

      Poista
    2. Etkö tosiaan itse tiedä. XD haha. Mietippäs sitä. :)

      Poista
    3. Niin, eli sun tarkoitus oli ainoastaan loukata (jossa et edes onnistunut). Et edes tiedä millä perustelet väittämäsi. Melkoisen huvittavaa...

      Poista
    4. Mä voin kyllä perustella väittämäni mutta luulis sun tajuavan sen itsekin :D mutta minkäs sille voi jos on vajaa:)

      Poista
    5. Miten joku voi olla noin naurettava? :D Sori vaan en julkase enää kommenttejas tähän.

      Poista
    6. No, kerrohan anonyymi perustelusi, (joita en usko sinulla olevan) omalla naamallasi vielä, kiitos. Uskaltaisitko sitten haukkua yhtä pahasti? onkohan kuitenkin niin, että olet hieman tekopyhä ihminen? esität varmaan ulospäin oikein mukavaa tyyppiä kun oma naamasi ei tässä näy, mutta sisältä olet ilkeä ja paha. Kannattaisikohan miettiä millasta kommenttia toisille heität, kun tiedät sen olevan ilkeä ja jopa sitä paljon puhuttua kateutta huokuva. Lopeta piileskely ja seiso sanojesi takana, jos tarkoitat niitä.

      Poista
  26. Beyonce on miljoona x upeampi kuin sä. Eksoottisen upea, hyvä ihminen jolla on hyvä maine varustettuna kauniilla naisellisella kropalla. Saavuttanut älyttömän paljon eikä oo tollanen kuvottava kermaperse. Sun vastakohta siis. :-D Haaveiluks jää sulla että susta tulis ikinä mitään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos rehellisiä ollaan, niin mua ei hirveesti kiinnosta se, olenko sun mielestä kuinka paljon huonompi ihminen kuin Beyonce. Mä onneks itse tiedän mitä olen ja tiedän myös sen, että ihan varmasti musta tulee jotain. :) Sä vaikutat tosi inhottavalta ihmiseltä, kun et edes naamallas ja nimelläs pysty sanojes takana seisomaan.

      Poista
    2. Haha, just joo. :D sitä päivää odotellessa. :) Vaikutat itsekin aika inhottavalta ihmiseltä.

      Poista
    3. Missä Vilma on muka itseään beyonceen verrannut?

      Poista
    4. Se, että multa tullaan askissa kysymään, että "kuka julkkisnainen kuvastaa sun kauneusihannettas" tai "jos saisit olla päivän ihan kuka vaan niin kuka olisit", ja vastaan näihin että Beyonce, on PIKKUISEN eri asia kuin se, että vertaisin itseäni häneen. Ette oikeesti voi ajatella noin typerästi, että nuo kaksi asiaa olisivat täysin samaa tarkoittavia... Huokaus. :D

      Poista
  27. Ääh, ignooraa vaan Vilma tollaset haukkujat, niihin ei kannata käyttää energiaa. Ihan perättömiä asioita huutelevat eivätkä edes perustele sanomisiaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin kyllä perustella sanomiseni =)

      Poista
    2. no antaa sitte kuulua perusteluja? :)

      Poista
  28. Mua harmittaa et ihmiset osaa olla noin ilkeitä. :-( Miks edes luette Vilman blogia jos tää aiheuttaa teissä noinki suurta vihaa? Tosi säälittävää..
    Ootko muuten vielä päässy testaamaan tota hiuslakkaa? Ois kiva kuulla mielipidettä siitäkin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! :/ Ja en oo vielä. Voin siitäkin tehä sit jonkun pienimuotosen arvostelun tänne kyllä. :)

      Poista
  29. Kiva postaus, tästä saa tosi hyviä vinkkejä seuraavia meikkiostoksia varten :) tota kulmageeliä on ainakin pakko kokeilla!
    Voi vittu muute noitten anojen kans XD ei oo taidettu kotona opettaa hyviä käytöstapoja... Todella säälittävää aukomista, lähes jokaisessa postauksessa.

    VastaaPoista
  30. tee joskus lempiblogit tai linkkaa blogisi -postaus:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tein kerran ja sain kyseisistä blogeista/postauksesta hirveesti valitusta siitä, kuinka yksi niistä oli tuttavani blogi. En tiedä jaksanko enää moiseen ryhtyä.

      Poista
  31. hei ihmiset mikä teitä vaivaa XD miks jaksatte käyttää aikaanne kirjottaen vittuilukommentteja vilman blogiin? jos ei ginosta lukee tätä ni ei tartte, mut oikeesti nyt lopettakaa

    VastaaPoista
  32. Käytäykö tota hajuvettä päivittäin? Minne yleensä laitat sitä ihollesi?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ihan päivittäin, mutta sillon kun sitä laitan niin rintakehään/kaulaan ja ranteisiin. :)

      Poista
  33. Oi sulla on aivan ihana blogi. Ja oot aivan super kaunis! :) En oo viel kauaa sun blogia lukenu, joten en tiiä onko sull ollu tällästä postausta joskus. Mut siis toivoisin et tekisit joskus sellasen meikkipostauksen, missä kertoisit vinkkei meikkaamisen ja näyttäisit miten teet sun arkimeikin... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei oon unohtanu tähän vastata. :( Mut kiitos kuitenkin!

      Poista
  34. Oih! Kiitos todella paljon vinkeistä! Ainakin tuota kulmavahaa ja cc-voidetta on pakko kokeilla! :)

    VastaaPoista
  35. Mitä on kynsinauhat ?

    VastaaPoista
  36. Missä nuita kulmavahoja myydään? :)

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥