sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Katsaus puhelimen kuva-albumiin

En ookkaan pitkään aikaan tehnyt tällaista postausta tänne, missä esittelen mun puhelimen kuva-albumin sisältöä teille näin illankuluksi. Tää päivä oltiin Viivin kanssa kahdestaan täällä kotona, koska äiti ja Eevi lähti puolenpäivän jälkeen Jorvin pävystykseen Eevin rankan flunssan takia ja viipyivätkin siellä sitten ihan iltaan asti. Mitään sen erikoisempaa aihetta kameran esillekaivamiselle ei mulla tänään ollut, joten tuntuu oikealta turvautua nyt tällä kertaa puhelimeni tarjoamiin kuviin. Käytiin Viivin kanssa kyllä kuvailemassa tuolla ulkona mun viime perjantaista asua (kuten teille silloin aiemmin vähän jo puhuinkin), mutta ne kuvat epäonnistuivat täysin... Ulkona alkoi hämärtää jo sen verran, että kuvaussessiot jäivät melkoisen lyhyiksi. Muutenkaan ei tuntunut miltään parhaimmalta kuvaushetkeltä silloin, joten aattelin pistää teille sitten yllärinä tämmöistä postausta tällä kertaa. Mukana on tosiaan kuvia sekä tältä ja eiliseltä päivältä että myös vuodelta 2000 ja sitä aikaisemmiltakin. ;)
65454Mun antama isänpäivälahja olikin tänä vuonna vähän jotain makeampaa. <35654P3443434IMG_1096rwrMä ite oon kehunut aina aikaisemmin H&M:n meikkejä, mutta tämänpäiväinen löytö Eevin uudesta H&M:n huulipunasta pysäytti vähän miettimään. Pinseteillä vetäsin sieltä tosi terävän metallinpalasen, joka ois aivan varmasti itse huulipunaa käyttäessä viiltänyt huuleen melkosen kipeen haavan.4445No sitten minä vuonna -97... Nuo puolivuotiaan räpsysripset. <3554Mulla ja isillä oli aina tapana leikkiä katto kassista kun olin ihan pieni. Isi aina piti mua ilmassa tommosessa asennossa ja yhdessä kipitettiin kämppää ympäri (kuva 1.).
 Elämäni ensimmäinen suklaapääsiäispupu tais olla isompi kuin itse sen saaja (kuva 2.).4545
Mä oon tainnut osata ton kuvissa poseeraamisen jo varhain! Eevi tuntuu taas olevan ihan toisessa maailmassa (kuva 1.). Tätä tokaa kuvaa katsoessa oon kavereideni kanssa saanut kyllä illan naurut. Mä oon selvästi tosi suivaantunut kuvaajalle kameran käytöstä ja ilme ei kuulemma ole jäänyt vain noille vuosille. :'D

Ai vitsi nää vanhat kuvat on ihania! Vois joskus omistaa näille ihan oman postauksen. Tekin saattaisitte tykätä? 

Mitäs te tykkäsitte tämmöisestä vähän erilaisemmasta postauksesta puhelinkuvien kera? Haluaisitteko nähdä tämmösiä täällä useamminkin? :)

66 kommenttia:

  1. ihana tytsy oot ♥

    VastaaPoista
  2. Siis eksä muuta antanu lahjaks isälles ku suklaata? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mietin täällä. Vanhemmat sponssaa sulle melkosesti kaikkea ja saa takasin kolmen euron suklaarasian? Eikö sulle tuu huono omatunto? ):

      Poista
    2. En voi muuta sanoa kuin, että olen pöyristynyt. Eiköhän kuulkaas ajatus ole se tärkein eikä se paljonko lahja maksoi?

      Niin, ja jos tässä oikein ruvetaan viilaamaan pilkkua, niin tuossa on kaks eri suklaarasiaa. :)

      Poista
    3. Oon samaa mieltä Vilman kanssa, mun mielestä tässä nyt yritettiin erikseen jo vääntää jotain negatiivista asiaa sanottua koska toi nyt oli vaan typerästi sanottu :D koska esim joidenkin, kuten meidän perheen tapoihin ei vaan oikein kuulu antaa lahjoja kun synttäreillä ja jouluna eikä silloinkaan olis pakko antaa kellekään yhtään mitään. No joo eiköhän toi ollu aika selvä juttu, mut pointtini oli se et ajatus todella on tärkein eikä mun mielestä suklaa ollu yhtään huono lahja :D

      Poista
    4. Aivan. Tosi ihanalta tuntuu näin parin tunnin postausvalmistelun jälkeen saada taas jotain oikein kaivelemalla kaiveltua _negatiivista_ sanottavaa. Mutta kiva, että jotkut edes ymmärtävät ajatuksen olevan se tärkein juttu eikä sen, paljonko lahja maksoi. :)

      Poista
    5. Kyllä minäkin annoin isänpäivälahjaksi suklaata ): se on hyvä lahja

      Poista
    6. Niin on. :) En edes ymmärrä kenellä on pokkaa tulla aukomaan toisten isänpäivälahjoista. Tosi törkeetä mun mielestä.

      Poista
    7. Määki oon teän mielestä varmaan iha kauhee ihminen ku en antanu isälleni mitään! Sponssaavat yhtä kalleimmista lajeista sekä muutenkin kustantavat miltei koko elämäni! Ollaan tosi hyvissä väleissä, mutta ei vaan kuulu meidän perheen tapoihin.

      Poista
    8. Mitä vikaa suklaarasioissa on?Pitäiskö sit ostaa jotain vähintäänki yhtä kallista ku omalle lapselle on ostettu?Mun käsittääkseni isänpäivä ei oo mikään joulu et ihan hyvin voi antaa vaan jotain pientä.Mä en edes anna porukoilleni mitää lahjoja.

      Poista
    9. Suklaa on hyvää<3

      Poista
    10. Mä innoissani ostin isälleni suklaata ja kortin, mutta nyt meni siitäkin fiilis. ;( Mä en tiedä, mitä muissa perheissä ostellaan, mutta meillä ainakin isä oli tosi mielissään mun lahjasta..

      Poista
    11. tärkeintä ei oo lahjat vaan yhessäolo ja sais olla ilonen ees siitä että omistaa isän! mä en antanut omalle isilleni mitään lahjaa, toivotin vaan hyvät isänpäivät :/

      Poista
    12. Meillä on tapana antaa perheen kanssa yhteinen lahja. Eli äiti kustansi tällä kertaa koko lahjan, voi kauhistus. Korttiki ostettiin kaupasta.
      Paljon tärkeempää ja hienompi lahja on halaus ja yhdessä vietetty aika. Näin voisin kuvitella vanhempien ajattelevan vai kuka muka haluaa että teini-ikänen tytär kuluttaa kauheana rahaa johonki lahjaan.

      Poista
    13. voi herranjumala.. mä en ole antanut mun isälle isänpäivälahjaa varmaan ikinä, lukuunottamatta niitä ala-asteella tehtyjä pakollisia isänpäivä kortteja ja lahjoja. Lahjat ei oo todellakaan tärkeintä eikä varsinkaan oman lapsen isälle.. Yhdessä olo on kaikista arvostettavin asia vanhemmille, nyt herätys... Mun mielestä noi suklaarasiat oli just ihana huomionosotus! Isänpäivä ei oo sama asia, kun joku syntymäpäivä tai joulu, jollon lahjaan voi oikeasti panostaa jos sellanen on tapana. :)

      Poista
    14. Mitä helvetyiäihmiset???? Pöyristyttävää.. Mä en ees antanu lahjaa, vaan kortin.

      Poista
  3. onko toi kortti sun itse tekemä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No miltäs näyttää? Ei ole. Tuon ostin isille siks, koska se oli ihan kuin isille tehty. Kuvissa vene ja kaloja. Isi on kesäsin varmaan vähintään joka toinen ilta veneellä kalassa. :) Mä oon aina aikaisemmin tehnyt itse kortin, mutta tänä vuonna toi iski niin silmään, että oli pakko ostaa!

      Poista
    2. "no miltäs näyttää?", mä ehkä vähän väsyneenä en tosiaan saanu selvää, onko kyseessä itse tehty vai ostettu kortti, ja siksi ajattelin kysyä, että jos oot itse tehny niin oot tosi hyvä kortintekijä, ja jos et niin pitää pistää sama idea mielee ens vuotta varten, kun sopii tosiaa munki isälle hyvin :) oon pahoillaa jos sait sen kuvan että ois tarkotus syyllistää (??) sua siitä, ettet tehny ite korttia vaa ostit kaupasta

      Poista
    3. En tiiä miks, mutta otin sen noiden ekojen kommenttien jälkeen niin, että sieltä alkais tulee valitusta sitten taas siitä, ettei edes korttia itse tehnyt. Oli täkerö kommentti multa myönnän. Olin vaan tosi ärsyyntynyt tohon aikaan aamusta ja tyyliin kaikki asiat otti päähän. Ei ollut siis tarkotus, mun ois pitäny nätimmin sulle tajuta vastata! :)

      Poista
    4. Tätä mä kunnioitan Vilmassa tosi paljon. Yleensä suositut bloggaajat eivät tunnu välittävän lukijoistaan ja niihin kohdistuneista väärinkäsityksistä, mutta sä olet valmis myöntämään, että tuli vahingossa vähän tiuskittua. Ihanaa, kun välität oikeesti sun lukijoista ja vastailet kommentteihin!

      Poista
  4. Noi vauvakuvat on niin ihania, miten vauvat onkaan niin sulosia, oot ollut kyllä tosi söötti vauva<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah kiitos. :3 Mäki oon ihan hulluna pieniin vauvoihin. Ei oo ehkä mitään söpömpää. <3

      Poista
  5. ihana tuo banneri :o millä oot tehny sen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tein sen ipiccyllä ja picmonkeylla.

      Poista
    2. menkää nyt anot ees vähän itteenne. oon ihan pöyristyny että joku voi tulla kommentoimaan negatiivisesti toisen isänpäivälahjasta?! ajatus on siinä se tärkein... esimerkiksi mä en antanu iskälle mitää, halin ja pusun + illalla tein kakun jota sitten koko perheen kanssa syötii toisinkuin vilma anto suklaata ja kortin ja viivi antoi samoin lahjan mutta ei silti isi ollu mitenkään pettyny ettei saanut mitään pakettilahjaa multa. surullista jos joidenki perheissä ei ole muuta tapaa näyttää kiitollisuutta ja rakkautta isäänsä kohtaan kuin ostamalla kalliin lahjan.... ~ eevi

      Poista
    3. Niimpä! Ei vaan riitä ymmärrys joidenkin ihmisten sanomisiin...

      Poista
  6. Oii ihana postaus! Lisää tälläisiä :) oot ollu ihana vauva :)))

    Ja nuo ylemmät kommentit nyt kannattaa vaan jättää omaan arvoonsa..

    VastaaPoista
  7. Siis mitäh?! H&M:n huulipunasta? Hui kauhee!! Hyvä kuitenkin että oli noinkin päällä ettei siellä keskellä, jolloin sitä ei olis näkynyt ja tehnyt tosiaan aika pirunmoisen kipeää. Toivotaan että muissa meikeissä ei oo vastaavanlaisia. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko käyny h&m:llä kertomassa tosta ylläristä? Koska ehkä kannattaa ettei käy kenellekään muulle mtn vahinkoo VAIKKA toi oiski ollu vaa poikkeus ja vahinko :)

      Ihana blogi, yks mun lemppareista!! :))

      Poista
    2. Käydään Eevin kanssa perjantaina siitä valittamassa! :)

      Poista
  8. Hei tää ei nyt liity postaukseen millään tavalla mut pitääkö sun pikkusiskot blogia? Jos pitää ni voisitko linkittää ois kiva lukee :)

    VastaaPoista
  9. vauvat on niin ihania :) ja laita joo vaan näitä vanhoja kuvia, niitä on mukava katsella (:

    VastaaPoista
  10. ihana postaus, oot ollu todella sulonen vauva ja sust on kuoriutunu mielettömän kaunis ja upee nuori nainen! ♥ ehottomasti tällasia postauksia lisää nii vanhojen kuvien ku puhelinkuvienki muodossa ;)

    VastaaPoista
  11. ihan kamala toi h&m meikkijuttu! pistä ihmees valitusviesti menemää ton kuvan kera.. luulis tulevan jotai korvauksii tollasesta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Eevi luultavasti käy siellä ihan! :/

      Poista
  12. hui tuo huulipuna, toivottavasti oli vain harvinainen poikkeus, ettei noita löydy useemmissaki :O mut tää postaus oli tosi kiva, tee vaa jatkossaki välillä tälläsiä!! :)

    VastaaPoista
  13. Laita vaan vanhoja kuvia, ja voisit vaikkapa laittaa vähän uudempiakin, esim. vuodelta 2007 ja siitä eteenpäin. Nyt kun on ollu pari kertaa tällasia "vauvakuvia". :) Mutta on sulla ollu kyllä ihanat räpsyripset ja on kyllä vieläkin! :)

    VastaaPoista
  14. Aww ootpa ollu söpö :-) Mite oikee huomasit ton metallinpalan? Aika paha moka kyl, en ehkä ihan ekana oo ostamassa H&M:n huulipunia jos niistä löytyy noinki kivoja ylläreitä. Onneks kuitenki huomasit ton ajoissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Ja katoin, että onpa Eevi ostanu kivannäkösen huulipunan. Sit ku avasin ton nii toi terävä kohta tosta metallinpalasta törrötti ulos tosta huulipunasta.. Sit kaivelin sitä hiukan ja vetäsin pinseteillä pois... :/

      Poista
  15. onks sulla vaatekaapissas vaatteita joita käytät tosi harvoin? jos on niistä ois kiva saada postausta :)
    myös sun juhlamekoista/asuista kertova postaus kiinnostais kovasti

    sulla on tosi ihana blogi jota tuun aina mielelläni lukemaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On joo. Pistän korvan taakse. :)

      Ja kiitos, ihana kuulla! <3

      Poista
  16. Ei elämä tää sun blogi on ihana<3 :D

    VastaaPoista
  17. joulun jälkeen toivoisin sellasta postausta missä esittelisit sun joululahjat ja muutenkin kertoisit teidän perheen jouluaatosta :)
    Tää sun blogi on kiva :)

    VastaaPoista
  18. Ihana postaus, lisää tällaisia ja varsinkin ne vanhat kuvat susta on tervetulleita! :)

    VastaaPoista
  19. Voi ootte tosi ihania Eevin kanssa! <3 ja ois tositosi kiva jos tekisit vanhoista lapsuuskuvista erillisen postauksen c:

    VastaaPoista
  20. Mun oli aivan pakko tulla kommentoimaan koska oot uskomattoman kaunis ja teksteistäs päätelleen myöskin tosi kypsä ikäisekseks. Ite oon sua pari vuotta vanhempi ja tunnen monia ikäsiäs muijia, jotka ei todellakaan osaa antaa itestään yhtä hyvää kuvaa kun sä annat. Jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit miten piristävä kommentti! Kiitos hurjasti. <3

      Poista
  21. En tiedä onko tästä nyt aiemmin tähän postaukseen kommentoitu MUTTA PALAUTA NYT HERRANJUMALA TUO PUNA TAKAISIN KAUPPAAN JA ILMOITA TUOSTA METALLINPALASTA SIIHEN KASSALLE. On meinaa aika iso vahinko käynyt siellä linjalla jos metallinpala on punaan eksynyt ja se tarkoittaa siis sitä, että muissakin punissa saattaa olla noita siruja ja seuraukset on aika isot jos tollanen joutuu jonkun huuleen taikka ihan suuhun asti D: Tollasissa tapauksissa mun käsittääkseni ne kaikki punat pitäisi vetää myynnistä pois? Ainakin ruuan kanssa tehdään noin, mutta luulisin että meikkienkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eevi meni eilen H&M:lle sekä tuon punan että metallinpalasen kanssa. Siellä sitten pahoteltiin tuota löytöä ja kerrottiin, ettei koskaan oo vastaavanlaista tapausta ilmennyt. Rahat Eevi sai takasin. :o

      Poista
  22. näytät siltä, et olisit alasti tos ekas kuvas...xdd ei mulla muuta!

    VastaaPoista
  23. iiihana postaus, lisää tällasia ehottomasti! ♥

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥