perjantai 8. marraskuuta 2013

Ilta vaahtokarkkikaakaolla

35434545354 0247646 Mun perjantai-ilta on kulunut aivan ihanissa fiiliksissä. Lähdin puol neljän jälkeen Isoon-Omenaan näkemään Riinaa ja oli kyllä aivan superihanaa nähdä! Edellisestä kerrasta on kuukausia ja juttu sitten luisti tänään sen mukaisesti. Käytiin ihan ensteks Hesessä vetämässä hampparit nassuun, että liittäis energiaa sitten loppuillalle. Sen jälkeen pyörittiin muutamissa kaupoissa ajankuluks ja istahdettiin sitten lopuksi vielä Coffee Houselle vaahtokarkkikaakaoille. Mua vähän jo huvittaa se, että toi samainen kaakao on näkyny viimeaikoina mun blogissa jo muutamaan kertaan aikaisemminkin ja nyt sitten taas. Paitsi onko se nyt toisaalta mikään ihme kun kerta tälläisestä vaahtisten ja kaakaon rakastajasta on kyse? ;)
Aika vierähti yllättävänkin nopeesti ja kasin aikoihin tulin sitten takasin kotiin. Kolmet sukkahousut ostin mukaani, mutten mitään muuta. Mä kyllä kuolasin Body Shopissa niitä kaikenlaisia käsirasvoja, suihkugeelejä ja huulirasvoja, mutta tyydyin tällä(kin) kertaa ihan vain niiden ihasteluun. 
3233 Päivän asustakin napsasin just ennen Omppuun lähtöä muutamat otokset ja tykästyin siihen muuten ihan hirveesti! Vois käydä jossain vaiheessa kuvauttamassa noi vielä paremmin ulkona. 

Dr. Denimit Carlings | kauluspaita Gina Tricot | kengät Mekka | kultainen leijonakaulakoru BikBok | laukku Michael Kors | nahkatakki H&M

Hihii huomenna vietetäänkin sitten meidän perheessä isänpäivää jo näin etukäteen. Iskä lähtee viikon mittaselle työmatkalle varhain sunnuntaiaamuna, joten päätettiin juhlistaa isänpäivää jo sitten huomenna. Kamera on varmaan mukana päivän mittaan ja voisin sitten mahdollisesti tulla postailemaan tänne iltasella mun sen hetkiset "isänpäiväkuulumiset". Mitäs teillä on suunnitelmissa viikonlopulle?

20 kommenttia:

  1. Superihana toi sun päivän asu ♥ Pakko myöntää, että oon kyl vähän kade tuosta sun Michael Korsista...no, ehkä mä vielä joskus saan oman, mutta pakko sanoa, että tuo on kyllä hintansa arvoinen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah kiitos. <3 Ja mä oon samaa mieltä kanssas! En oo hetkeekään katunu ton ostoa. :)

      Poista
  2. Tunneks Riinan demistä vai ihan muuta kautta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tutustuttiin joo reilu kaks vuotta sitten demin kautta. :)

      Poista
  3. ihana asu jälleen ❤️ toi laukku on kyllä niin ihana, sopii lisäksi moneen asuun:) sunnuntaina itsekin suuntaan perheeni kanssa juhlistamaan isänpäivää vapianolla ja finnkinolla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! :) Ja ai vitsi, kuulostaapa hyvältä teidän suunnitelmat. ;)

      Poista
  4. Kuinka vanha Riina on? :)

    VastaaPoista
  5. oij kivat kuteet!! :------)

    VastaaPoista
  6. Voi ku toi Riina näyttää jotenki tosi pienelle ja söpölle, aaw♥ Mut joo ihania kuvia taas kerran ja toi vaahtokarkkikaakao on kyl hyvää!:)

    VastaaPoista
  7. toi sun laukku on NIIN täydellinen.. ah hitsi että tekis mieli tollasta samallaista:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä rakastan tätä yli kaiken. <3

      Poista
  8. upee asu taas vilma ! :)

    VastaaPoista
  9. Oot tosi kaunis, ja sun elämä vaikuttaa lähes täydelliseltä! :) ihanaa kun kirjotat tätä blogia, ja sulla on ihan mahtava tyylitaju.. Sen takia onkin vähän hassua ku sä pukeudut noin hienosti ja näytät hyvältä, ja sitte toi sun kahvittelu kaveri näyttää about 4 vuotta sua nuoremmalta, ja no tyylitaju on mitä on.. Ja siis en haluu olla ilkeä, mutta luulis et noin kauniilla mimmillä, olis ulkosestikkin "saman tyylistä" seuraa! Mut sä oot Vilma ihana <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mut mun mielestä toi oli kyl aika typerästi sanottu. Mä en niin pinnallinen ole, että valitsisin kaverini tyylitajun/ulkonäön perusteella.

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥