lauantai 19. lokakuuta 2013

Viimeisimpinä lomapäivinä päällä

Syysloman viimeisimpiä päiviä ollaan vietetty mun kohdalla melkoisen lepposissa merkeissä. Tultiin eilen Piikkiöstä serkkujen luota ja nyt ollaan tää päivä vietetty ihan vaan täällä kotosalla. Makaan just tässä sohvalla ja oottelen tortillojen valmistumista. Tultiin hetki sitten Eevin kanssa Ison-Omenan Cittarista, jossa käytiin ostamassa kolme pussia irttareita. Pitäähän ne alennukset käyttää hyväksi vai mitä? ;)
Vinkkailinkin jo eilen illalla mun blogin facebook sivuilla tämän postauksen sisällöstä ja osa siis tietääkin jo mitä odottaa.
Me käytiin torstai-iltana naisporukalla Skanssissa shoppailemassa ja syömässä. Siellä oli niin ihanan väljää, että kelpaisi käydä uudestaankin! Täällä pääkaupunkiseudulla on tottunut niin törkeen pitkiin kassa-/sovitusjonoihin, joten tuo ensimmäinen Skanssi-käynti oli kyllä iloinen yllätys. En lähtenyt takaisin serkuille ihan tyhjin käsin, vaan mun vaatekaappia piristää nyt uusi ihana kaulahuivi Vero Modalta ja tossa eteisessä komeilee mun uudet talvisaapikkaatkin. Niistä on tullut mun tämän hetken lempparikengät ja oon koko tän ja eilisen päivän fiilistelly niitä täällä. Ah. <3 Siitä on monia vuosia, kun mulla viimeksi oli talvisaapikkaat käytössä.
3543retr 12334433543retr 129645
2342 022453445432342 0384654652342 019342435
2342 0044543565
2342 02545
Saapikkaat ostettiin mulle Mekasta ja hintaa niillä oli n. 63€ (olivat alennettuina -20%, norm. 79,90€). Tota huivia kuolasin jo keskiviikkona Isossa-Omenassa pyriessäni, ja totesinkin äidille siellä Skanssin Vero Modassa, että nyt on kyllä pakko napata tuo ihanuus mukaani. Hyvä, että nappasin! On meinaan törkeen ihana ja lämpönen. Hintaa siltä löytyi 24,95€. Äiti osti mulle samaisesta liikkeestä vielä yhden pitkänmallisen kauluspaidan, josta postailen täällä varmaan sitten myöhemmin erikseen. Se on semmonen vaatekkappale, jollaista mulla ei oo koskaan aikaisemmin ollut ja jonka käyttöä pitää mun kohdalla vähän vielä opetella. ;)
2342 0504533543retr 15343334 
Eilen kekkasin sitten yhdistää mun kaikki uutukaiset: H&M:n neuleen ja nahkatakin, (Eeviltä lainatut) rikotut farkut, Vero Modan huivin ja sitten nuo Mekasta ostetut saapikkaat. Laitoin neuleen alle vielä NewYorkerista muutamia viikkoja takaperin ostamani mustan kauluksellisen topin, jottei paljas iho vilkkuis ikävästi alta. Hiukset vetäsin nopsasti ponnarille ja lopuksi laitoin päähän tuon Ginasta ostetun pannan korvia lämmittämään. Kokonaisuus näyttää mun silmään erittäin kivalta ja tää onkin pikkuhiljaa yltämässä mun tämän hetken syksyn lemppariasukokonaisuudeksi. Mitäs te tykkäätte?

Nyt ollaankin sitten viikon ajan pelkällä naisporukalla täällä kotosalla - iskä paineli tänään nimittäin työmatkalle. Saa nähdä mitä tästä tulee...
No joo, ei tässä tortillojen ja irtokarkkien syömisessä sekä sohvalla telkkarin ääressä löhöilyssä mitään valittamisen aihetta kyllä oo. Nyt laiskottelen vielä sen aikaa kun tässä syysloman rippeitä on jäljellä. Maanantaina sitten takasin kouluun, mutta eipä mietitä sitä enempää. Mukavampi elää vielä ihan vaan näissä lomafiiliksissä, eikö vain? ;)

100 kommenttia:

  1. Oih, löysin sun blogin vasta äsken. Onneksi! Tosi kaunis olet :)

    VastaaPoista
  2. Ihan super kiva asu!! Toi huivi on ihan täydellisen näkönen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :3 Ja niin on munki mielestä.

      Poista
  3. voi että aivan ihana asukokonaisuus! ja niin kauniina taas olet:)♥ pitää kyllä nauttia tästä loppulomasta ihan täysillä!:)

    VastaaPoista
  4. Toi asukokonaisuus on aivan täydellinen! Olet muutenkin todella kaunis! :>

    VastaaPoista
  5. En voi uskoa että loma on kohta ohi :( en oo todellakaan valmis vielä palaamaan kouluun. Nyt just ei oo yhtään motivaatioo :( buu
    Ihanii ostoksii:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä, en oo mäkään! D:

      Ja kiitos kiitos! <3

      Poista
  6. tosi kiva postaus ja toi asu on kyllä ihana, sopii sulle buenosti ;)

    VastaaPoista
  7. Monikaan täältä päin ei oikeen skanssissa käy, siitä varmaan johtunee lyhyet jonot :D jos taas menee jonnekkin myllyyn, hansaan tmv ympäristö on huomahtavasti ruuhkaisempaa ja jonot pidempiä t. turkulainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah okei! Se selittääkin siis kaiken. ;)

      Poista
  8. Tykkään ihan älyttömästi tosta asukokonaisuudesta :) nauti nyt vielä loppu lomastas,mulla se vasta alko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Ja kääk et ois sanonu tota, että sulla vasta alko loma. XD No ei mutta nautin joo!

      Poista
  9. Saappaat on kivat mutta luulen kyllä että kivempiakin syksyisiä asukokonaisuuksia keksit yhistellä, ei ainakaan minun lemppariks yllä tuo sun asuista. :-o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu no onhan toi tietyllä tavalla aika "synkkäkin" ja ymmärrän hyvin, ettei ole kaikkien mieleen. :)

      Poista
  10. Eks noissa saappaissa oo sellaset lenksut tuol takan? Tollasia itekki oon ettiny talveks, just polven korkusii ja noita oon jopa katsonu, mutta toi hinta kirpasee vähä liikaa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei näis kyl oo. :O Nää polven korkuset on ihanan lämpimiä, että vaikka hinta kirpasis niin ovat kyllä sen arvoiset. :)

      Poista
  11. Mistä noi farkut on? :)

    VastaaPoista
  12. Tykkään sun takista kovasti! :)

    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. ihania syksyisiä kuvia! :)

    VastaaPoista
  14. ostospostaus, ostospostaus, ostospostaus... millon tulee jotain muuta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan täällä muutakin ollut. :) Jos et jaksa sitä, että postailen ostoksistani usein niin kehotan etsimään muuta luettavaa sitten.

      Poista
    2. Kylläpäs susta on tullut tyly. Pissa nousemassa päähän?

      Poista
    3. Millä tavalla? Totuushan se on, että jos jonkun bloggaajan postaukset eivät sua miellytä niin kannattaa varmaan etsiä sitten uutta ja parempaa luettavaa. :)

      Poista
    4. Ehkä sun blogii halutaan seurata mut näitä iänikuisia ostospostauksia ei jaksa lukee. Karkotat lukijat ku aina vastaat et mee lukeen muita blogeja.

      Poista
    5. Mitä pitäis sit vastata sun mielestä?

      Poista
    6. Mä en ainakaa oo lähös mihinkää täst blogist. Rakastan tätä just näiden ostospostausten takii, parhaita! :) ja miksei sais shoppailla, kyl mäki roudaan itteni ostoksille monta kertaa viikossa, ja tulee aina ostettuuki jotain :)

      Poista
    7. No voi huhhuh toi eka aninyymihän tässä tyly oli, varmaan Vilmankaa kiva vastata tollaseen positiivisella mielellä ku kiukettelee ku joku pikkukakara.

      Poista
  15. Haha mäki mässäilen täällä just noit Cittarin alennuskarkkei. :-D Tosi kiva asukokonaisuus, sulle sopii tosi hyvi hiukset kii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Iteki huomasin et näytänki ihan kivalta hiukset kiinni. Vaihtelu virkistää! ;)

      Poista
  16. Miten ihmeessä sulla on varaa shoppailla joka viikko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En jaksa enää edes vastata tähän kysymykseen...

      Poista
    2. Koska sen vanhemmat maksaa ja se hoitaa jotain pentuja sillon tällön. Mun kohdalla ei mene enää läpi se että väität maksavas vaatteesi kesätöissä ansaituista rahoista. Kuinka paljon oot oikein tienannut, 60 000?:D toisaalta ei mua sun raha-asiat jaksa kiinnostaa mutten usko hetkeäkään että maksaisit itse noita ostoksia:)

      Poista
    3. Väität ettei mun raha-asiat jaksa sua kiinnostaa, mutta silti vikiset siinä ja selität jotain omasta päästäs revittyä kuraa? Aivan. :) Mun raha-asiat eivät edelleenkään kuulu tänne, ja sekin on aivan mun oma asia, paljonko oon kesätöissäni tienannut. En todellakaan ala enää latelemaan teille mistä oon rahani ansainnut tms. Ja enhän mä kaikkea itse ostakaan, vaan vanhemmat maksaa kaiken minkä tarvitsen kuten oon jo aikaisemminkin kertonut. Oikeesti lopettakaa nyt toi naurettava vikinä mun raha-asioista. En enää tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, koska tämä alkaa olla jo niin huvittavaa. Sovitaan vaikka niin, että jos haluutte mun raha-asioista edelleen jankata ja ne ovat teille elämääkin suurempi asia, niin voitte niistä mulle sitten valittaa, mutta tänne en niitä julkaise. :)

      Poista
    4. Sulla on ärsyttävä tapa vastata kommentteihin btw:D Vilma: oot ehkä kaunis ulkoa, mutta sisältäpäin oot ruma. Tällaisen kuvan oot mulle ja mun koko koululle antanu(varmaan koko kaupungille).. Ja se että oot tommonen (leuhka, ärsyttävä, pinnallinen ja muuta shaibaa) niin saa sun ulkoisenkin kauneuden katoamaan. :) En tiiä sun maineesta, mutta ei hirveen hyvältä näytä ainakaan täällä päin :3

      Poista
    5. Mä en mitään vikissy eikä mua rehellisesti kiinnosta sun raha-asiat. :D naurattaa vaan toi sun touhus.. Kannattais hankkia paksumpi nahka, valitettavasti sellasta et voi pyytää sun isää ja äitiäsi ostamaan!

      Poista
    6. Anonyymi 12:59

      Vai niin. :) Hirveesti en jaksa anojen kommenteista ottaa enää itteeni ihan näin tiedoksi vain. Ajattelit sitten sinä, koulusi tai kaupunkisi mitä vain.

      Anonyymi 13:18

      No sitten naurattaa. :) Antaisit asian sitten olla, jos et kerta raha-asioistani ole kiinnostunut!

      Poista
    7. Joku raja nyt näihin kommentteihin oikeesti ! :D En tajua että mitä sitten vaikka vanhemmat maksaiskin? Jos kerran on rahaa niin miksei sitä sais käyttää :D Ihme köyhien vikinää täällä:))

      Poista
    8. No huhhuh oikeesti mite ketään voi kiinnostaa toisen raha-asiat noin paljon? Lopettakaa jo, ootte iha pellejä

      Poista
    9. "Tälläisen kuvan oot mulle ja mun koko koululle antanu" nyt naurattaa... Siis mitä helvettiä XDD

      Poista
  17. voi eii, älä oo nuin ihana! <3 Pitää käydä itekin nappasemassa tollanen huivi, jos täällä on nuita. Oliko toi ainut väri? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii... <3 Tää oli joo ainut värii. Ainakin tietääkseni? Muissa oli sitten erilainen kuviointi. :O

      Poista
  18. Vastaukset
    1. Tällä hetkellä Turkissa lomailemassa. :)

      Poista
  19. ootteko eronnu? :o

    VastaaPoista
  20. Mun mielestä sun blogin taso on vähän laskenut. Tai ennen mä odotin innolla näitä sun postauksias, mut nykyään näitä samanlaisia postauksia kyllä löytää joka blogista.. Mut tietty jos tää tuntuu sun mielestä sellaselta turvalliselta tavalta postailla niin eihän siinä, ja itsehän sä päätät blogisi sisällöstä. :-)

    VastaaPoista
  21. toi on kyllä tosi kiva asukokonaisuus! :) ja heh, mulla vasta alkaa ens viikolla loma jota ootan innolla!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Ja voi vitsi mä voisin ottaa heti toisen syyslomaviikon tähän perään. x) No mut nauti sä nyt sit lomastas!

      Poista
  22. Onko noissa kengissä jonkinlainen piilokorko, vai näyttääkö se vain siltä? :) Ja ihana asukokonaisuus jälleen kerran!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa niissä hiukan olla joo! :) Kiitos.

      Poista
  23. Upea asukokonaisuus ja ihanat nuo saappaat!

    VastaaPoista
  24. Hei onko noissa saappaissa sellanen "pitävä" pohja, tarkotan siis että jotain kuviointia että pitäis talvella lumessa ja jäässä eikä lähtis luisuu? Kivan näköset nimittäin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On pitävännäköiset pohjat. Kuvioitu siis. :)

      Poista
  25. Öö, mitä ihmettä ?
    Vilman raha-asiat ei kuulu tänne blogiin todellakaan! Ja ellette oo huomannu, vilma hoitaa lapsia ja oli kesätöissä, kyllä sieltä saa sitä rahaa.
    Ja vilma oli vähän aikaa sitten äitinsä kanssa ostoksilla. Vilman äiti voi silloin maksaa jotain vaatteita (vanhemman velvollisuus on esim. Huolehtia vilmalle vaatteet päälle, esim uusi yöpuku, neule syksylle tms)

    Lopettakaa nyt toi spekulointi, onko se teiltä pois jos vilma shoppailee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä. Edes jotkut tajuavat luojan kiitos. :D

      Poista
  26. sekava asu mun mieleen :)

    VastaaPoista
  27. Oi että, nyt on pakko kommentoida! Tää sun blogisi on niin piristävä ja tuntuu, että tuo sun energia antaisi itsellekin voimaa eteenpäin! Aina innolla odotan uutta postausta ja koskaan ei kyllä joudu pettymään! Tää sun blogi on antanut mulle paljon lisää itsevarmuutta ja oon saanut sulta paljon hyviä vinkkejä mm. pukeutumiseen. Tuntuu tosi epäreilulta miten jotkut (jotka eivät sua ollenkaan tunne) kirjoittaa tänne esim. noista sun raha-asioista, vaikka ne ei todellakaan kenellekkään kuulu! Oot huikeen kaunis ja toivottavasti jatkat bloggausta vielä pitkään! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kommentti! Kiitos hurjan paljon. :3 Muakin ärsyttää todella paljon kaiken maailman jauhamiset semmosista asioista, jotka eivät edes pidä paikkaansa.

      Poista
  28. sun jalat on ihanaaaaat <3

    VastaaPoista
  29. tää on vaan niin paras blogi, aina kauheen vaatekriisin yllättäessä tuun täältä kattomaa vinkkiä :D kiitos <3

    VastaaPoista
  30. kyllä nuo jotku anot on ärsyttäviä, mä just tykkään näistä ostospostauksista, koska nr on antanu mullekkin vinkkejä pukeutumiseen :) enkä mä ymmärrä sitäkään, että mitä väliä sillä on jos sulla on paljon rahaa. köyhät vaan kateellisina ;)
    mutta sit siihen asiaan, eli kun kysyit mielipidettä asusta, niin mä en laittais tota itteni päälle. ei vaan oo mun tyyliä ja ehkä mun mielestä vähän sekavakin kokonaisuus, mutta sä osaat kantaa sitä just oikeella lailla ja saat sen näyttämään hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Köyhät vaan kateellisia? Sori en ota itse henk.koht mitään kantaa näiden muiden anojen spekulointiin, koskien Vilman raha-asioita. Mutta kuin säälittävää sun tulla vetämään tota kateuskorttia esiin + moittia köyhäksi, kun todellisuudessa et voi tietää onko anonyymin takana köyhä, toimeentuleva vai rikas?:D Pistää naurattamaan tuollainen. Vilma: jos olet nettikiusaamista ja haukkumista vastaan, miksi annat "sinua puolella" olevien anonyymien määritellä toisia ihmisiä köyhiksi yms? Ei tunnu kovinkaan aidolta.

      Poista
    2. kai vilma saa itseään puolustavia kommenttejakin julkaista eikä aina vain niitä haukkumispaskakommentteja?

      Poista
    3. oh god, se "köyhät vaan kateellisina" oli sellanen heitto. vaikka ei sillä, kyllä noista anoista sen uskoo, että ovat kateellisia köyhiä kun pistää ärsyttämään toisten rahankäyttö. vai mikä muu on sun mielestä syy sille?

      Poista
    4. Mua ei ärsytä Vilman rahankäyttöä, moni varmaan vaan ihmettelee miten paljon Vilma kuluttaa ja eikö Vilma tiedä rahan arvoa, mutta ihan sama!!! Miksei asian vois jo antaa olla

      Poista
  31. ja sit haluisin kysyä sulta vielä neuvoa: mihin yhdistää aika paksut vaaleenpunaset farkut? entä viininpunaiset joissa on mustia pilkkuja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaaleenpunaset yhdistäisi. Vaik valkosiin consseihin ja reilun kokoseen valkoseen neuleeseen + joku näyttävä kaulakoru. Viimipunaset pilkulliset yhsitäisin esimerkiks mustiin nahkasaappaisiin ja mustaan/harmaaseen yksinkertaseen paitaan ja mustaan nahkatakkiin + viininpunaseen kaulahuiviin. :) Vähän vaikee heittää päästä tälleen ku ei nää niitä housuja. :D

      Poista
  32. Mikä kamera sulla on? Entä ootko ollu tyytyväinen siihen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Canon EOS 1000D ja ihan tyytyväinen oon, paitsi et täl ei voi kuvata videoita. :(

      Poista
  33. Miksi julkaset kommentteja muttet vastaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä en todellakaan jaksa käyttää aikaani noihin aiempiin jankkailuihin.

      Poista
    2. Olihan tossa muitakin kommentteja mutta juu asia selvä.

      Poista
    3. Musta tuntuu ettet osaa enää puolustautua. Totta kai kun ei tartte julkasta tai kommentoida haukkuma kommentteihin, mutta esim se ihmetyttää minua myös kummasti: miks annat sinun puolella olevien henkilöiden haukkua toisia jos oot haukkumista vastaan?:D aikas naurettavaa. Nyt sanon ettei kukaan sun ihailija oo haukkunut ketään anoa.. Kuule, kyllä on!:)

      Poista
  34. ois ihanaa jos voisit tehä jonku postauksen mis ois kaikki sun koulukuvat! :) oot hurjan kaunis :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Täytyy vähän miettiä tota, koska koulukuvat eivät mun kohalla oo kyllä niitä kaikkein onnistuneimpia otoksia...

      Poista
    2. joo se ois ihana ja enemmän ku toivottu! :)

      Poista
  35. Miten pian pystyisit alottamaan uuden suhteen? Ootko päässy teidän erosta yli? :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo miettiny tommosta vielä. Elän päivä kerrallaan ja ei kolmen vuoden suhteesta oo kyllä kolmessa viikossa yli päästy. :/ Mutta pikkuhiljaa pikkuhiljaa! :)

      Poista
  36. en tiiä kuinka mont kertaa oon yrittäny kysyy tätä en o varma vaa et onks tää ees lähettäny tätä mut siis asia oli se että miten kuvaat su asukuvat jalustimel vai sillee et joku muu tai eevi kuvaa në?ja mil asetuksil?:D ja sit viel se et mul on mun omas blogis ongelman se et en saa näkyy sitä googles jos haen sitä nimel ja oon nnyt kamppaillu ton asian kaa koht viikon nii nyt oli pakko kysyy sult asiaa toivottavasti pystyt auttaa jotenki:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis en kuvaa jalustimel et aina mua kuvaa joko jompi kumpi siskoista tai sit joku kaveri. :) Ja ihan lähikuva tai muotokuva asetuksil tai perus ilman salamaa. :) Ja en osaa kyl sanoo tohon googlejuttuun mitään. :(

      Poista
  37. kiitos ihana vilma sun ansiosta löysin vihdoin kauan etsityt täydelliset ylipolven saappaat talveksi nimittäin nuo samat!! =) tosta takista muuten saako siitä tuon vyön pois??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihanaa, että löysit ja oot niistä noin innoissas. <3 Ihana kuulla. :) Ja tästä takista ei saa tota vyötä otettua pois. :/

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥