lauantai 26. lokakuuta 2013

Uutukainen BikBokilta

Tiedättekö mitä? Mulla on ollut pitkään etsinnässä tietynlainen bilemekko tulevaisuutta varten (käytännössä sitten kun tulee näitä 18-vuotis synttäreitä yms). Oon ihastellut ykshihaisia mekkoja sekä täällä netissä että myös kaupoilla pyöriskellessäni. Tänään hengasin sitten Markuksen ja Tonin kanssa Kampissa yhden leffan jälkeen, jolloin tuli mäkkireissun jälkeen pyörittyä muutamissa kaupoissa ihan vain katselemassa tämän hetkistä vaatetarjontaa. Lähinnä yritin etsiskellä yhtä tiettyä talvitakkia, mutta tuloksetta. BikBokissa jo toiseen kertaan käydessämme iskin silmäni heti ovensuussa esillä olleeseen mekkoon. Se oli just semmoinen, mistä oon jo pitkään haaveksinut, mutta uskoin hinnan olevan aivan liikaa. Menin sovituskoppiin todellakin aikomuksenani vain kokeilla mekkoa - ei ostaa. Tässä on nimittäin tullut ostettua viime aikoina melkosesti kaikenlaista syömisistä vaatteisiin, joten vois tässä pikkuhiljaa taas rauhoittua hetkeksi, hehe. 
Vetäessäni mekon päälleni se näytti mun mielestä ihan mielettömän hyvältä! Oikeesti. Melkosen lyhythän se oli mutta kauniin mallinen ja ajattelin, että "damn, vitsi kun viittis ostaa!". Markus toimi tälläkin kertaa mun makutuomarina ja vilkas sitten hintalappua... Se näytti 14,95€. 14,95€?! Piti siinä muutamaan otteeseen kysäistä, että katsokohan hän nyt ihan oikeaa kohtaa, mutta kyllä. Todella edullinen ja kaunis mekko komeili siinä päälläni. Tämän jälkeen en epäröinyt hetkeäkään sitä, vienkö mekon takaisin tankoon vai hinaanko sen kassalle ja tulen käyttämään mahdollisesti jo tulevien kuukausien aikana. Kipitin mekko kädessä kassalle ja oon niin onnellinen tästä ostoksesta. Kaikki vähänkin juhlallisemmat mekot ovat mulla vaan niitä oikeasti juhlajuhlamekkoja ja tämmöistä vähän "villimpää" ns. bilemekkoa mun kaapista ei ole koskaan ennen löytynyt. Värejä oli tämän mustan lisäksi punainen, sininen ja valkoinen. IMG_0484Rupesin jo mielessäni pyörittelemään erilaisia koru- ja kenkäyhdistelmiä tämän kanssa. Oon ihan hulluna tähän ihanuuteen ja vannon, että tulee heti tilante(id)en tullen olemaan visusti päälläni. Valitsin mustan värin siksi, koska se näyttää päälläni mun mielestä paljon paremmalta kuin esimerkiksi punainen tai sininen. Valkonenkin näytti vähän liian pliisulta mun makuun.

Mitäs te tykkäätte?

Huomenna heti aamusta ois tarkotus ruveta värkkäilemään yhteiskuntaopin tehtäviä ja saa nähdä pääsenkö pyörähtämään täällä bloginkin puolella mukanani muutamat kuvat normaalista kotipäivästäni. Voisin ottaa tavoitteeksi vähän useammin kuvailla teille tänne ihan niitä normaaleja kotipäivään liittyviä kuvia, koska nyt on tullut melkosesti kuvia vain ostoksista ja sen semmoisista. Noh, toivottavasti saisin mahdutettua tän bloginkin sitten viimeistään huomiselle illalle. :)

Ja hei yks asia vielä. Mulla on tossa muutama postaus takaperin tullut melkosesti kommenttia jälleen kerran mun raha-asioista ja se saa mut oikeesti todella vihaseksi. En millään jaksaisi ruotia niitä täällä enää, koska jos tarkkoja ollaan, niin ne eivät kuulu ulkopuoliselle tippaakaan (sis. mistä rahani saan, kuka maksaa minkäkin ym.). Ymmärrän, että joitakin lukuisat ostospostaukset ärsyttävät ja olisi kiva lukea välillä muunkinlaista tekstiä. Tässä asiassa voin kyllä parantaa ja tuoda teille tänne tarjolle vähän muunkinlaista luettavaa. Mä en kuitenkaan jaksa enää lueskella niitä kymmenien anojen hyökkääviä kommentteja siitä, kuinka olen niin lellitty kakara sun muuta. Ei, en ole. Sekin, etten jaksanut vastailla niihin moniin tähän kyseiseen aiheeseen liittyviin kommentteihin, johtui ihan siitä, ettei kyseistä keskustelua saataisi muuten päätökseen ikinä. Luultavasti olisin edelleen siellä lukuisten ihmisten kanssa vääntämässä samoista asioista ja pilaamassa tämänkin illan fiiliksiä. Muutenkin on tosi kurjaa käyttää vapaa-aikaa tollasten asioiden selvittelyyn ja anonyymien kanssa vääntämiseen. Ehkä ymmärtäisitte paremmin, jos itse olisitte ns. mun kengissä. Ja en todellakaan halua karkoittaa lukijoitani tällä lauseella kuten joku tuolla aikaisemmin väitti, mutta oikeasti: Jos mun blogin sisältö ja tälläisen himoshoppaajan arki ja ostokset eivät teitä kiinnosta niin miettikää kertaalleen haluatteko sitten lukea blogiani? En mäkään lue sellaisia blogeja, joiden sisällöstä en liiemmin pidä, enkä varsinkaan mene aukomaan siitä itse kyseistä blogia kirjoittavalle bloggaajalle. Hänen bloginsa sisältää just semmosta tekstiä ja postausta, millaista hän itse haluaa lukijoilleen tuottaa. Eikö vain? Musta on tosi kurjaa kuunnella tuota samaa ulkopuolisten jankkaamista raha-asioistani, kun oikeesti innolla teille täällä kirjottelen ja esittelen ostoksiani ihan senkin takia, että te jotkut saisitte mahdollisesti vinkkejä omaankin pukeutumiseenne. Mua piristi hirmuisen paljon, kun yksi lukija tuli tässä ihan lähiaikoina kertomaan, että mun blogin ansiosta löysi itselleen täydelliset polvenkorkuiset talvisaappaat (samat, mitkä esittelin blogissani n. viikko sitten). Se saa miettimään, että mitä kaikkea hyvää blogistani oikeasti irtoaa muillekin kuin itselleni. Lopettakaa siis oikeesti se jatkuva valitus siitä, miten rahaani käytän. Se asia ei kuulu kenellekään muulle kuin itselleni. Jos et itse käyttäisi rahojasi kuten minä, niin miksi et pitäisi sitä ihan omana tietonasi vain? Kaikilla ois parempi mieli ja munkaan ei tarvitsisi heti aamulla herätessäni pahottaa mieltäni ilkeistä ja perättömistä valituskommenteista. Miettikääs nyt taas vähän. Sen anonyymi-tunnuksen takaa on helppo huudella perättömyyksiä ja kaikenmaailman loukkauksia. Mutta tekisittekö saman asian omalla nimellänne/naamallanne? Tuskin monikaan teistä tekisi... Antakaa ihmisten huolehtia omista rahoistaan ihan itse. Pääasia, että teillä itsellänne on oma käsitys siitä, miten kannattaa ne omat pennosensa käyttää ja muut tiputtakoot omaisuutensa sitten vaikka sinne likaiseen katuviemäriin jos niin haluavat, eikös? :)

Kamalaa saarnausta, anteeksi. <3 Oon vaan tosi tuohtunut tästä asiasta ja halusin nyt tuoda sen kunnolla ilmi. Toivottavasti ei mennyt kuitenkaan ihan fiilistä tästä postauksesta. Nukkukaahan hyvin ja nauttikaa vielä jäljellä olevasta viikonlopusta täysillä. :) Good night!

66 kommenttia:

  1. en tiedä onks ne anot tyhmiä vai tyhmiä, mutta sä oot alaikäinen, eks se vähän kuulukkin asiaan, että käytetään vanhempien rahoja itse tienaamien lisäksi? :Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä. Siis musta on normaalia, että vanhemmat maksavat kaiken tarpeellisen? Loput ostaa sitten omilla rahoillaan. :D

      Poista
    2. Ei mulla ainakaan vanhemmat osta läheskään mitään mulle, melkein kaikki vaatteet on mun ite ostamia ja olen todella ylpeä siitä, että ei tarvitse kinua vanhemmilta rahaa vaan on omat rahat ja niitä sitten käytän! Se opettaa siihen, että kaikkea ei aina pysty ostamaan!

      Poista
    3. Mä en onneksi myöskään ikinä erikseen kinua vanhemmiltani rahaa ja maksan myös suurimman osan vaatteistani, meikeistäni, kahvila-/leffakäynneistä yms. itse. :)

      Poista
  2. toi mekko on upee sun päällä! jos mulla olis noin hyvä kroppa, nii menisin ittellenikin ostamaan ton, mutta tällasella 165cm ei maailman hoikimmalla näyttäisi varmaan aika hassulta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Ja kuule käy koittaa, ei noin voi sanoo ennen ku kokeilee. ;)

      Poista
  3. Joo tiiätkö muaki vituttaa sun puolesta, ku huomaan melkee jokasessa postauksessa jonku kommentoineen sun raha-asioita :D toivottavasti tuo sun teksti sai nyt ihmiset ymmärtämään.

    Mut ihana mekko!! ja halpa.. tollasta mekkoa oon kyllä iteki miettiny tuleviin juhliin, pitäs varmaan käydä BikBokissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Argh niimpä! :D Ja vitsi mäki aattelin aluks et toi maksais ainaki 30€. Mut kappas...
      Käy joo ihmeessä vilkasemassa siellä BikBokissa!

      Poista
  4. Katoin just aamulla ku bikbok laitto instaan kuvan tosta mekosta ja katoin et hyi mikä makkarankuorimekko. Nyt kummiski mun suu loksahti auki, näyttää ihan sairaan upeelta sun päällä! :D

    VastaaPoista
  5. Kiva makkarankuori.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm.. Musta tää näytti tangossa vähän siltä, mutta päällä tosi hyvältä. :)

      Poista
    2. ei toi mun mielestä kyllä miltään makkarankuorelta näytä :D musta toi mekko on tosi makee ja se sopii vilmalle täydellisesti! nyt rupesin itekki himoitsee tota ;D

      Poista
  6. Aivan upea mekko! Jos BikBok ois vähän lähempänä kuin päälle 100km päässä niin hakisin heti omakseni. Taidan tyytyä vain ihastelemaan näitä kuvia :)

    VastaaPoista
  7. Kyllähän nyt tuon näköisen ihmisen päällä mikä vaan näyttää hyvältä!! <3 kaunis mekko on :)

    VastaaPoista
  8. Oot täysin oikeessa tuosta rahajutusta!!! Mitäpä se meille lukijoille kuuluu.Tää on siun blogi ja sie päätät ite tähä liittyvistä asioista ja siitä mitä itestä haluut kertoo itestäs täällä.En tajuu mikä ongelma joillai anoilla on siun rahankäytön yms. suhteen. Ite tykkään blogistas tosi paljon ja minuu ainakin kiinnostaa kaikki ostospostaukset ym. :)

    VastaaPoista
  9. Hirvee mekko, tosi mauton - mutta sopii kyllä sulle. ;>

    VastaaPoista
  10. Löysin sun blogis toissapäivänä ja pakko sanoo että aivan ihana ! ;) Tuo mekko sopii sulle ihan täydellisesti!

    VastaaPoista
  11. Iha mielettömän hieno mekko, mite voi olla noin halpa? Tekis mieli hankkia itelleki vaik en ees tarvii mekkoja tällä hetkellä :-D Nää sun ostospostaukset on just iha parhautta eikä näitä todellakaa oo liikaa. Oon löytäny monia ihania asusteita ja vaatteita sun ansiosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä, en voi ymmärtää! :) Ja hei kiva kuulla. <3

      Poista
  12. Mun mielestä tuo mekko sopii sulle älyttömän hyvin :) tähän maailmaan mahtuu niin monta valittajaa että ei kannata niistä välittää, pääasia että ite tiedät miten asiat oikeasti on. Kaikkea hyvää syksyysi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle. <3 Ja joo, näinhän se menee. Sullekin kaikkea hyvää. :)

      Poista
  13. On niin ihmeellistä miten jotkut jaksaa edes vaivautua kommentoimaan toisten raha-asioita :D Mun ja varmasti suurimman osan mielestä ostospostauksia on sopivasti, ja oikeesti munki mieltä lämmittää tuo juttu että joku on löytäny täydelliset kengät sun ansiosta!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin mielestä! :D Siis mulle ei tulisi mieleenkään mennä valittamaan kenellekkään hänen rahan käytöstään. Se on jokaisen oma asia. Ja joo siis se kommentti oli kyllä aivan ihana. <3 :) Mieltä lämmittävä.

      Poista
  14. Olenko täysin väärästä maailmasta kun rakastan näitä ostospostauksia! Pyytäisinkin että tekisit postauksen ns. avainvaatteistasi tai sitten 10 lempivaattesta(ei kenkiä tai ulkovaatteita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että tykkäät. :) Ja joo, voin mahdollisesti tehdä!

      Poista
    2. Joo se ois kiva !

      Poista
  15. Oikeesti en tajuuu miten näit joitai anoi kiinnostaa ees sun raha asiat ne kuuluu todellakin vaan sulle itelles:) ja alaikäisenä (niinku itekki oon) vanhempien velvollisuuteen kuuluukin maksaa vaatteet,ruoka yms :) ja jotai voi sit ostaa ite tienaamilla rahoilla =) oot tosi kaunis ja oon seurannu sun blogii ehkä pari kuukautta ja ootan innolla sun postauksia, jatka samaan malliin oot just parhaimpii bloggaajia!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsit ootte ihania. <3 Nää kommentit lämmittää mieltä oikeesti. Kiitos sulle. :3

      Poista
  16. siis ootteko eronnu markuksen kanssa? :OO Miten silti hengaat sen kanssa noin paljon, jotenki hassua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan juu, mutta edelleen tosi läheisissä väleissä, :)

      Poista
  17. Vois häipyy pois kyllä täältä sun blogista ne raha-asioihin puuttuvat ja valittajat!!
    Mä tykkään ihan sairasti sun blogista,ja yks syy onkin varmaan kun ostosten-esittely postauksia on niin usein. :)
    Saa kivasti itekkin inspiraatioo omaan pukeutumiseen! :-))

    VastaaPoista
  18. Mä just rakastan ostospostauksia ;D ne on parhaitaaaaa ! Varsinkin kun sun kuvat on niin hyviä, vaaleita, hyvälaatusia niin on kiva katella :)
    Mun puolesta vois tulla enemmänkin ostospostauksia ja niitä "lempparit" postauksii:)

    Ja vielä, en keksi sille valitukselle muuta syytä kuin KATEUS. (Nyt mun päälle varmaan hyökätään) koska mikä muu se vois edes olla ? Varsinkin nää "minä olen itse tienannut roponi!!1!!1!1!1!1!" On selkeää kateutta. Koska miksi muuten vilman rahat kiinnostais ? ;D i dont get it

    VastaaPoista
  19. Mua kans ärsyttää sun puolesta noi raha-kommentit ja en nyt haluis vetää mitään "kateuskorttia" esille mut jokuhan niitä selvästi vaivaa, miks muuten kuluttaa aikaansa tollaseen.

    Mutta, tuo mekko sopii sulle kyllä tosi hyvin! :) ja tykkään sun blogista tosi paljon, mutta mun makuun ehkä vähän liikaa noita ostospostauksia, musta sulla ei ennen ollu noin paljoa ja tykkäsin enemmän sen tapasita postauksista mitä teit aiemmin, esim just jostai kotipostauksista, päivän tapahtumista yms. :D Mut ymmärrän kyllä et monet tykkää noista ostospostauksista ja ne auttaa monia, etten halua kuulostaa siltä et ne pitäis lopettaa mun takia. Ja kyllä mäkin niitä tykkään toisinaan lukea mut toivoisin et olis muutakin ku noit ostospostauksii on ollu viime aikoina enemmän. :)

    Muuten ku sulla oli yhessä postauksessa se laukku mitä harkitsit niin ostitko sen? :)


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja kyllä mä sen ymmärrän, koska viime kuukausina mun blogissa niitä ostospostauksia on todellakin melkoisen paljon esiintynyt. :) Ja juu ostan sen nyt marraskuun alussa!

      Poista
    2. Aa okei, kiva! :)

      Poista
  20. Oon lukenut sun blogia melkein vuoden ja tää on aina yhtä piristävä ! Jaksat olla näissä postauksissa positiivinen, vaikka saat kaikenlaista turhaa kuraa niskaas. Miks näitä anonyymejä jaksaa kiinnostaa sun raha-asiat ? Edellisissäkin postauksissa on tultu jauhamaan samasta asiasta, ärsyttää oikein tollanen. Ei sun raha-asiat kuulu kenellekkään muulle ja saat käyttää rahasi miten haluat, varsinkin jos oot ne ite tienannu. Ite tykkään sun blogistas ihan hurjasti ja lähes päivittäin käyn kurkkaamassa onko tullu uutta postausta :) Varsinkin nää ostos- ja asupostaukset on auttanu mua selviin pahimmistakin vaatekriiseistä :P Varsinkin tollasella kropalla ja kasvoilla kehtaakin esitellä kaikkia uusia vaatteita, toikin mekko sopii sulle todella hyvin! Toivottavasti jatkat bloggaamista vielä piiitkään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi kuinka ihanaa luettavaa. Kiitos hirveesti sullekin. <3

      Poista
  21. Ihana mekko pukee sua mahdottoman hyvin! :o
    mäki tykkään ihan suunnattomasti näistä ostospostauksista, vaikka voin myöntääkin että oot miettiny et mistä sä revit sitä rahaa koko ajan :D mut todellaki, oot ollu todellinen ispriraation lähde, ja mun oli pakko hakee toi sama musta villaneule hennesiltä :D ihan huikeen ihana blogi muutenki, ja osaat kirjottaa ihan tosi hyvin! :)
    Muuten hyvää joulun odotusta! Voitko tehä joululahjatoive- postauksen joskus tässä jos saisit olla taas mun inspiraation lähde? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja tottakai voin tuollaista postausta tänne sitten jossain vaiheessa tehdä. :3

      Poista
  22. Mihin asti tuo mekko tarkalleen yltää, kun seisot silleen suorassa? Oon nimittäin samanpituinen kuin sä ja harkitsen ton ostoa, mutten halua mitään vesirajamekkoa. Ja minkä kokonen toi sulla on (vai mainitsitko tossa jo, en huomannut joten sori)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu kuinka alas sen vetää, mutta mulla toi näyttää kivoimmalta sillon, ku se on vähän reisien puolivälin yläpuolella. Et onhan toi lyhyt, mutta toi tiukka ala-osa tekee varmemman olon eikä tarvi pelätä että vilkkuis mitään. :D

      Poista
  23. Wou, toi on ihan täydellinen mekko ja sopii sulle todella hyvin! Tässä huomaa, että mekko voi olla yksinkertainenkin näyttääkseen hyvältä :)

    VastaaPoista
  24. Minäkään en ymmärrä niitä ihmisiä jotka tulee tänne kertomaan sun omista raha asioista. En mä ainkaa nää mitää värää sun raha jutuissa, enkä kyllä oo ees kiinnittänyt niihin huomioo, koska se ei ole blogin tarkoitus. Sä oot aivan sairaan täydellinen, nätti, tosi hyviä vaatepostauksia ja muutenki vaa paras bloggaaja :) jatka samaan malliin !

    VastaaPoista
  25. Ihanaihana blogi! Jään seurailemaan :) Luin sun aikasemmasta postauksesta tosta skanssissa käymisestä ja hymyilin itsekseni tolle "siellä oli niin ihanan väljää" lauseelle ku ite asun siinä lähellä eikä siel tosiaan oo varsinkaan arkisin paljonkaan ihmisiä :D

    VastaaPoista
  26. APUA ONPA IHANA D: oliks toi joku alemekko vai ihan normaalihinnaltaan noin edullinen? Jos ihan normaalihinnalla noin halpa niin ihan varmasti ostan ton saman mekon

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis normaalihinnaltaan toi on sen 14,95€. Joten kipitä hakemaan toi itelleskin!! :D

      Poista
  27. Aivan ihana mekko! <3 Sopii sulle tosi hyvin :)

    Tiiän niin hyvin miltä susta tuntuu noi anojen kommentit raha-asioista ja ostelusta ylipäätää. Saan joka ostospostaukseen kommentteja "miten ostat noi paljo?" "ajattelisit vanhempias" ym, Vaikka porukat ei mun tavaroita kustanna. Huhu. Pitäsivät huolen vaa omista asioistaa! Vaikka tottakai se ihmisiä ihmetyttää, mistä rahaa tulee - mutta ei se niille kuulu. :)

    VastaaPoista
  28. Ihana mekko ja toi sun kroppa! Mä harvoin kadehdin mitään, mutta sun kropan mä todellakin haluaisin! Mustakin sun ostospostaukset on mahtavia. Osittain siitäkin syystä, että kuvaat vaatteet päällä ja yhteensopivien asusteiden ja vaatteiden kanssa. :) Toikin mekko ei näyttäis henkarissa kuvattuna oikeastaan miltään.

    VastaaPoista
  29. Onko toi hiha vasemmalla vai oikeella puolella? :D

    VastaaPoista
  30. Huoh, aina ne raha-asiat ovat eräiden mielestä vaan niin suunnattoman kiinnostavia :D Itseäni ei ostospostaukset haittaa yhtään, päinvastoin! Vaikka en niistä juurikaan inspiraatiota löydä, sillä tyylini eroaa kuitenkin hieman omastani, niin materialistisena ihmisenä ne ovat kuitenkin syy miksi aina tänne blogiin palaan.. Tiedä sitten miksi, mutta on se vaan kiinnostavaa tarkastella muidenkin kuin itsensä ostoksia ja vaatekaapin sisältöä :D

    VastaaPoista
  31. tosi ihana toi mekko!

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥