keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Uudet ostokset H&M:ltä

Kirjottelen tämmösen ihan pikasen ostosten esittely -postauksen tänne, koska pakko mennä pakkaamaan huomiset kamat valmiiks ennen nukkumaan menoa. Lähetään heti kymmenen aikoihin aamulla ajelemaan äidin ja Viivin kanssa serkuille Piikkiöön, jossa tulee vietettyä aikaa perjantaihin asti.
Tää aamu lähti käyntiin Ompun Hese-käynnillä mummun ja Viivin kanssa, jonka jälkeen jäin kaupoille pyörimään siks aikaa, kunnes Sara pääs tulemaan sinne mun kaveriks ja aikaa kulutettiinkin sitten enimmäkseen Spice Icella jädellä ja kirjastossa löpisemällä. Mulla oli Diacorille puol neljäks aika, jolloin multa poistettiin vielä yks luomi ja selästä poistettiin viime kerralla leikattujen luomien ompeleet. Nyt tähän solisluuhun jomottaa niin, että särkylääkkeetkään eivät meinaa millään auttaa... Noh toivottavasti saisin edes nukutuksi ens yönä!
Anyway, en lähtenyt tällä(kään) kertaa Ompusta aivan tyhjin käsin, vaan löysin mukaani kaks aivan huippuihanaa löytöä H&M:ltä!
H&M 0695334H&M 0764656H&M 0494543H&M 0095645 Muistatteko viime kuussa tekemääni postauksen liittyen syksyn "Must have" -vaatteisiin (+ asusteisiin)? Siinä oli kuva yhdestä törkeen ihanasta nahkatakista ja tänään onnekseni löysin sen H&M:stä. Olin niiiiiin onnellinen ettette uskokaan! Nahkatakin lisäksi löysin ihanan neuleen (en tiedä mikä toi nyt oikeelta nimeltään on), jonka kaulus on tosi paksu ja lämmin - korvaa miltein kaulahuivin. Heti sovituskopissa osasin jo yhdistää nuo kaksi päällekkäin ja kokonaisuutta ihastellessani en voinut estellä himoani ostaa näitä molempia. Neuleesta oli kahta värivaihtoehtoa - musta ja vaalea. Päädyin mustaan, koska vaaleesta näky läpi inhottavasti alla olevan paidan väri ja se muutenkaan ei jotenkin pukenut mua yhtä hyvin kuin tää musta.
hkhH&M 059453collageH&M 054645H&M 2666576 Takilla oli muistaakseni hintaa 39,95€ ja neuleella 29,95€.

Mua "ahdistaa" jollain tapaa tän postauksen kuvat, koska ovat mun mielestä tosi epätarkkoja ja huonoja, sillä jouduin nää sisällä ottamaan. Yks syksyn ja talven ärsyttävistä puolista on just se, että illalla pimenee ihan silmän räpäyksessä eikä ulkona kuvailusta tule enää kuuden tai seitsemän jälkeen yhtään mitään. Tänäänkin tultiin mummulta vasta sen verran myöhään, että ulkona oli jo pilkkopimeetä enkä voinut muuta kuin tarttua kameraan vasta täällä kotosalla. Ajattelin loppuviikosta kuitenkin kuvauttaa nämä teille ihan ulkona, jolloin saisistte huomattavasti parempilaatuset kuvat näistä jonkun kivan asukokonaisuuden kanssa. 
Nyt tosiaan joudun valitettavasti lopettamaan nämä ihanaiset sepustelut ja hipsimään tonne yläkertaan pakkaamaan kamoja valmiiksi huomista reissua varten.  
Ei siis muuta kuin hyvät yöt teille ja toivottavasti kerkeisin heti perjantaina täällä taas ilmoittelemaan itsestäni. Kauhea himo postailluun nimittäin! ;)

Mitäs tykkäsitte ostoksista?

47 kommenttia:

  1. Hehe mulla on ihan samanlainen takki ja tykkään siitä tosi paljon :) Toi neule on myös ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :) Nää on kyl molemmat niin unelmia. :3

      Poista
    2. Noi molemmat on kyllä tosi ihania, mutta musta näyttää rumalta tuolleen yhdessä o_o yleensä oon tykänny sun asuyhdistelmistä mutta tää ei kolahtanu yhtään. No, pidä kuinka ite parhaaksi näet =)!

      Poista
  2. mihinkäs oot huomenna lähdössä :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsit mä tykkään siitä, kun ihmiset osaavat lukea.

      Hinaapas simmus postauksen ensimmäisiin lauseisiin. :)

      Poista
    2. Mäkään en tajua näitä, jotka kyselee ääliömäisiä kysymyksiä siihen nähden että vastaukset löytyisivät selvällä suomen kielellä itse tekstistä.. :D Että ottakaa se silmä käteen ja lukekaa postaukset kunnolla...

      Poista
    3. Oi anteeksi ihan kauheasti!!! Luulin lukeneeni tuon koko postauksen huolella läpi mutta taisinkin skipata sen oleellisemman :D Anteeksi häiriö! T:ensimmäinen anonyymi.

      Poista
  3. Piikkiö on ihan mahtava paikka :-D Oli pakko tulla ilmottamaan, hehe. Mut pidä kivaa!

    VastaaPoista
  4. Ekaks ku näin ton nahkatakin sun päällä ni ajattelin et se on hirvee,mut ku yhdistit sen ton neuleen kanssa ni se on iha kiva :) onks sulla nyt loma?Huominen tarvis vielä jaksaa ni sit mullaki alkaa loma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai. :) Ja juu, mulla alko loma jo viime viikon perjantaina!

      Poista
  5. Ihania ostoksia, varsinkin toi takki vei mun sydämen!♥

    VastaaPoista
  6. Oooooo toi neule :ooo <3 täytyypä hilautua itekki ettimään tollasta :)

    VastaaPoista
  7. toi neule on ihana:) takin kanssa sopii tosi hyvin yhteen ❤️

    VastaaPoista
  8. sun blogis on ollu mun lemppariblogi siit asti ku ensimmäisen kerran tätä silmäilin eli ihan alkuajoista asti! oot mielettömän kaunis ja vaikutat todella ihanalta, aidolta ja lämpimältä ihmiseltä :) kuvat on upeita ja hirmu laadukkaita ja tekstiä on ihana lukea! tää sun postaustahti on piristäny mun syyslomaa huomattavan paljon, kiitos sulle siitä :3 oot ihana! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi tämmöset piristysviestit on parhautta! Tulee aina niin hyvälle tuulelle näistä. :3 Kiitos sulle hurjasti! :)

      Poista
  9. Itse löysin sun blogis vasta jokin aika sitten, mut pakko sanoo et on noussu ehottomaks suosikiks!:) Tosi paljon oon saanu inspiraatiota täältä ja kuten joku ylempänä mainitsikin, niin tekstiä on ihana lukea! Keep going girl, oot mahtava! <3

    VastaaPoista
  10. Saanko kysyy sun vanhempien ammattia? Onko opetus-, teollisuus-, tietotekniikka-, luonnontiedealalla vai? kysyn ihan mielenkiinnosta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on semmosia asioita, joita en koskaan tuu täällä julkisesti kertomaan.

      Poista
    2. Mä ymmärrän että ihmisillä on periaatteita blogia pitäessä ja on hienoa että pidät niistä kiinni. Ja on myös hyvä että osaat pitää jonkin sortin yksityisyyttä, etkä kerro aivan kaikkea. Mutta ihmettelen että miksi pidättäydyt tässä asiassa? Totta kai jos se tuntuu susta oikealta, niin ei sun tarvitse kertoa vanhemmistasi mitään. En kuitenkaan kysynyt tätä tietoa, että suoraan mikä on vanhempiesi ammatti vaan sijoittuuko se jollekin tietylle alalle esim. kauneus teknologia lääketiede opetus... :)

      Poista
    3. Mun vanhemmat ovat itse kieltäneet mua kertomasta heidän asioitaan (varsinkaan työhön liittyviä) täällä blogissa, enkä ymmärrä miksi mun pitäisikään? Tää blogi kertoo musta eikä mun vanhemmista. :) Uskokaa nyt hyvät ihmiset, etten rupea kertomaan täällä muiden läheisteni asioita varsinkaan jos he ovat itse sen multa kieltäneet.

      Poista
    4. Joo no kyllä mä ymmärrän, sori että kysyin. :)

      Poista
    5. Taitavat tehdä jotain todella hämäriä hommia kun ei missään nimessä varsinkaan työstä saa kertoa_YHTÄÄN_mitään....Mutta ihan miten vaan. Tunnut vaan ottavan kaiken oikeen kunnon loukkauksena kun sulta tällasia asioita kysellään Vilma. :)

      Poista
    6. No eivät he kyllä mitään hämäriä hommia tee voi luoja. :D Ja en ota loukkauksena, ärsyttää vaan ku joka ikinen tyyliin kysyy erikseen tätä. Multa on oikeesti udeltu mun vanhempien työasioista kymmeniin kertoihin. En tajua edes, että miten se teitä ulkopuolisia kiinnostaa. :)

      Poista
    7. Siis toihan on aivan selvä asia, jos Vilman vanhemmat on kieltäny kertomasta heidän juttujaan, niin Vilma ei sit kerro niitä ja ei mun vanhemmatkaan haluais, että heidän asioitaan kertoisin netissä. Ja voittehan ettiä Vilman vanhemmat ja kysyä niiltä x)

      Poista
  11. Miks sulta poistettii luomia? jos siis saa kysyä :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska ne olivat lääkärin mielestä sen näköisiä, että ne kannatti poistaa. Mulle se kelpas just ihan ulkonäöllisistäkin syistä mainiosti. :) Kaks niistä oli ulkonevia + kookkaampia, ja kahden ympärillä oli (harvinainen) vitivalkonen pigmenttirinkula.

      Poista
  12. Ihan järkyttävä nahkatakki! Oon pettyny suhun Vilma, yleensä sulla on ihan kivoja vaatteita mutta tää oli suoraan sanottuna pohjanoteeraus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha vai että ihan pettynyt? x) Mut joo, kaikki ei voi tykätä. :)

      Poista
    2. :DDDD Pakko kommentoida tähä. Vilma hei, muuttu kokonaan käsitys susta, ku ostit tommosen takin. oon ihan pettynyt, pitää varmaa lopettaa tän blogin lukeminen jne. ;)) just joo.

      ihana vilma ja ihana blogi! yks niistä harvoista mistä jaksan lukea jokaisen postauksen, kiitos♥

      Poista
  13. Toi takki näyttää jotenkin epämukavan pieneltä sun päällä... :( Totta kai ite tiiät miltä se päällä tuntuu ja tuskin se on liian pieni jos sen olet kerta ostanut, mutta näyttää hieman hankalalta ainakin mun silmään.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan oikeen kokonen se on. Sen alla on noissa kuvissa toi paksu neule niin saattaa antaa siks vähän jotenkin "ahtaan" vaikutelman. :)

      Poista
  14. Mun mielestä nahkatakit näyttää just parhailta ku niiden alla pitää tollasta ihanaa isoa neuletta! :-)

    VastaaPoista
  15. http://www.hm.com/fi/product/11740?article=11740-A#article=11740-A

    alessa ois nyt ollu.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. No mut se nyt ei enää mua auta. D:

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥