sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Pipoa ja pantaa

Mulla on nyt viime kauppareissuillani tarttunut mukaan jos minkälaista syyskampetta. Itiksen Ginasta löysin harmaanvärisen pipon "Awesome"-tekstillä varustettuna ja nyt perjantaina sitten kaksi pantaakin keskustasta. Olin jo pitkään katsellut eräitä Ginassa olevia pantoja, ja kelasin semmosten olevan tosi kätsyjä näin syksyksi ja ihan talveksikin niille keleille, kun ei pakkasta ole niin äärettömän paljon. Korvat pysyy lämpimänä eikä pannat itsessään mitään hullumman näköisiäkään ole. En kyllä monilla ole tämmöisiä vielä nähnyt, mutta mun oli pakko nappasta kahdet yksilöt mukaan, sekä mustanvärinen että beessi.
34443
656543 Hintakaan (4,95€/kpl) kyseisillä korvanlämmittäjillä ei paljoa lompakkoa keventänyt. Värejä oli muuten muitakin. Mm. viininpunaista ja harmaan eri sävyjä näytti siinä esillä olevan. Kipittäkää muutkin ihmeessä Ginaan hakemaan itellenne tämmöset - mä oon ainakin ihan rakastunut. <3
78987
5453565677658976809 Muistaakseni lupailin aikasemmin kuvauttaa teille tuon NewYorkerista viime tiistaina ostamani topinkin. Harmi vain, että kaikki pöly näkyy mustassa vaatteessa niin herkästi... Pilaa vähän kuvat, mutta eipä voi mitään! :D Hintaa tällä topilla oli siis 14,95€ - niin ainakin muistelisin!
5767id2125344543454454
Tää uus pipo on saanut mut ihastumaan siihen täysin! En oo muuten hirveen kova pipojen käyttäjä, mutta tää kyllä tulee melko varmasti näkymään mulla päässä tuolla ulkona käppäillessäni - ainakin näin syksyllä. Hintaa tällä oli 5,95€.

Viikonloppu hurahti ohitse taas niin nopeasti, ettei perässä meinannut pysyä! Ei siinä kyllä mitään, tämä jakso on mulla muutenkin miltein kokonaan viikonloppua. Vaivaiset yhdeksän tuntia istun koulunpenkillä viikon aikana ja yhden kurssin käyn sitten ihan verkossa. Huominenkin päivä loppuu mulla jo kello 11, jonka jälkeen painun varmaan Lippulaivaan tunniksi oottamaan hammaslääkäriä - kääk. Vihaan hammaslääkäriä yli kaiken... Vaikka huomenna onkin kyseessä vain normaali tarkastus ei se helpota mun pelkoa yhtään! Noh onneksi se on nopeasti ohi. 
Keskiviikkona olis tarkotus mennä Julian kanssa Stockan Hulluille päiville. Mulla on kiikareissa ollut jo pitkään eräs Michael Korsin laukku, ja tuolloin ainakin jonkin näköinen MK siellä on alennuksessa. En yleensä oo löytänyt Hulluilta päiviltä mitään, mutta nyt vois kyllä onni potkaista sen verran, että edes se unelmalaukku osuis kohdalle ja saisin vihdoinkin koululaukun, jonne mahtuu kaikki tarvittava ja ne ylimääräiset muovipussit voi jättää kotosalle.

Oottekos te millaisia Hulluilla päivillä kävijöitä?

69 kommenttia:

  1. Ihana pipo!<3 haluisin kans ite ton tyylisen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Siellä Ginassa oli muunkin värisiä pipoja tosin eri tekstillä. Jos kiinnostaa ni käy kurkkaamassa. :)

      Poista
    2. Joo, satutko yhtään muistamaan millä teksteillä?

      Poista
    3. Yks vaaleenpunasen värinen oli muistaakseni "Homies"-tekstillä ja musta "Swag"-tekstillä. Muita en muista. :O

      Poista
    4. En voi uskoo että joku oikeesti ostais pipon missä lukee SWAG. :'D

      Poista
  2. Oot hirnunätti! :) luin äsken sun jotain ekoja postauksia ja vähänkö oot muuttunu mut olit sillonku hirveen kaunis! Sielläki oli muute jotai vanhoja kuvia susta ku olit vauva ja ala-ssteel ja yläasteel ku olit tehny sellase postauksen :D olit söpö! Mut pakko kysyy ku siel oli joku postaus ja kerroit siin et erosit sun poikaystäväst ni eksä ollu sillonki markuksen kaa? :o eli palasitte sit yhtee? ja mikä sun ig ja ask on? :) rakastan sun blogia jatka samaa mallii! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ja joo Markus on ainut kenen kanssa oon vakavasti seurustellu. Mun ig on vilmajarvinen ja ask vilmakatariinaaa.

      Poista
  3. Itsellä iski Hullujen Päivien katalogista alessa oleva Michael Korsin ruusukultainen kello, joka maksoi nyt "vaan" 219€, kun muistaakseni kyseisen kellon oikea hinta on yli 300€, joten ajattelin edes _yrittää saada sen itselleni, koska olen kyseistä kelloa toivonut itselleni jo pitkään. Toisaalta, mulla on aina ollut todella huono tuuri alejuttujen kanssa, joten 70% todennäköisyydellä en tule tuota kelloa saamaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katoinpa muuten kyseisestä katalogista samaista kelloa. Tosin mulla on jo se Guessin, joten en tarvitse enää uutta. Ois ollu kyllä hieno. :(

      Mulla on kans aletuotteiden kanssa sama ongelma... Mut niinhän se menee, nopet syö hitaat! ;D

      Poista
  4. Ihana postaus, toi awesome-pipo sopii sulle mainiosti :3 ja onko sulla joku erityinen syy, miks oot valinnu tälle jaksolle vaa muutamat kurssit käytäväks? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :)

      Ja no siis en olis ite aluks halunnu tollasta jaksoa, missä ei ole kuin 4 kurssia. Yritin saada siihen yngettyä niitä lisää, muttei tarjolla ollut mitään sellasta ainetta, mikä mua olis oikeesti kiinnostanut. Tai jos olis, niin se ois menny päällekkäin jo valitun kurssin kanssa. Mut eipä tässä mitään, kakkos vuodelle mul on kutienkin nyt 30 kurssia yhteensä valittuna, joten se on se pääasia. Kai tästä yhdestä lepsujaksosta saa nyt sit nauttia. ;)

      Poista
    2. Piti tulla kommentoimaan, että 4 kurssin jaksoko lepsu? :D Tällä hetkellä se kuulostaa abin korvaan kauhean rankalta - mulla itselläni on nimittäin viikossa 8 tuntia koulua. :) Toisaalta se on kyllä välillä vähän turhauttavaa...

      Poista
    3. No on, koska vain kolme niistä käyn koulussa. :D

      Poista
    4. Onks sulla sit muut jaksot ihan täynnä vai miten voit ne loput 26 kurssia saada jaettua vaan neljään jaksoon? :o
      Oon kade, mul on melkein aina ollut kunnon 8-4 päivät.. ;(

      Poista
    5. Jeps mul on aika rankkoja kaikki muut sitten. :/ 6 tai 7 kurssia.

      Poista
  5. Musta taas tuntuu ettö nuita pantoja näkyy nykysin tosi monella. Itekki oon mietiskelly että pakko saada tollanen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa haha. Mä oon nähny vaan yhellä. :P

      Poista
    2. Täälläki oli viime talvel tosi monel tollane panta ;)

      Poista
  6. Mun äiti teki mulle viime talvena tollasen pannan ja se on kyl tosi kätsy ja ihana! Varsinkin sillon ku haluu laittaa hiukset kiinni mut ei kärsis ilman pipoa ulkona olla :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Voi laittaa vaikka nutturan ilman, että se menee pipon sisässä pilalle. :)

      Poista
  7. Oot todella kaunis ja tykkään tosi paljon sun tyylistä! :) Ihanan tyttömäinen!

    VastaaPoista
  8. Ah tää blogi on ihana, on aina kiva tulla lukeen tätä! Oon vaan miettiny, että mistä noi sun kuvien beessit korkkarit on ja oliko kalliit? Oon muistaakseni nähny SpiritStoressa ton tyylisiä ja on kyllä kivan näköset! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :)

      Ja juu noi on just sieltä Spirit Storesta ja maksoivat 69€.

      Poista
  9. Ihania noi pannat! Iteki hankin joku aika sit kaks tollasta Ginasta, koska ne on nii käteviä kylmillä ilmoilla, jos haluu pitää hiuksia kiinni. Ja voi että sä oot kyl sulonen toi pipo päässä!

    VastaaPoista
  10. Kivoja kuvia!! Mistä on toi viimesimmässä asussa oleva valkonen neuletekki? Näyttää ihan sika lämpimältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on H&M:stä. :) Ja on muuten tosi lämmin!

      Poista
  11. oon miettiny tollasta pantaa.. ehkä käyn vaan hakemassa sen :D

    VastaaPoista
  12. oiii, toi pipo on aivan ihana (ja halpa)! en ookkaan käynyt kaupoilla pitkään aikaan mutta huomenna vois kävästä kattomasta oisko täälläkin noita.. tosin en tiedä sopiiko se mun päämallille sillä mulla on järkyttävän iso pää ja tuuheat hiukset, usein tollaset pipot ei vaan sovi mun päähän :( mutta kattellaan huomenna sit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi no toivottavasti sopis sullekin! :)

      Poista
  13. Miksi erositte Markuksen kanssa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kerro meidän asioita täällä julkisesti. Joskus käy näin.

      Poista
  14. Ai ootteko nyt taas eronnut Markuksen kanssa? :( tuli mieleen tosta edellisestä kommentista. Voi te olitte niin ihana pari !

    VastaaPoista
  15. Oon järkyttyny sun ja markuksen erosta :( kamalaa. Pärjäile!
    Jos saa udella, päätykö suhde yhteiseen päätökseen?

    VastaaPoista
  16. Ihana toi pipo! Ja hirmuhalpa! Ny aloin itekki himoitsee tota niin paljon et pakko käydä kattelee et jos itelle ostais samanlaisen :) Ja voi ei toi sun ja Markuksen ero :( Olitte nii sulosia mut mikää ei kestä ikuisesti. Pärjäile! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep kantsii käydä ostamassa! :) Ja kiitos, koitan pärjäillä. <3

      Poista
  17. heippa vilma! :)
    eksyin blogiisi jotenkin hassua kautta, olisiko ollut instagramin kautta...? noh, kuitenkin! nyt oon tässä pari viimestä tuntia selaillut sun blogia pitkälle taaksepäin ja halusin vain kertoa että sulla on oikein kiva blogi! hyviä postauksia! vaikken sinua tunnekaan, saan sinusta vain positiivisen kuvan. vaikutat oikein kivalta ja kypsältä ikäiseksesi. ilmeisesti olet saanut myös paljon negatiivista palautetta (tai no, joutunut törkeän arvostelun kohteeksi) ja olen erittäin pahoillani siitä. tässä yksi syy, jonka takia päädyin jopa kommentoimaan tänne. haluaisin vain omalta osaltani kannustaa sinua jatkamaan. mielestäni olet oikein kaunis tyttö, varmasti niin sisältä kuin ulkoakin! oikein ihanaa syksyn jatkoa sinulle! <3 ainiin ja jään ehdottomasti seuraamaan blogiasi jatkossakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi miten ihana ja piristävä kommentti, kiitos! <3

      Poista
  18. paljon voimia sulle! oon iteki kohta kokemassa luultavasti saman, oon ollu poikaystäväni kanssa vähä päälle vuoden yhessä ja siihen aikaan on mahtunu iha tajuttoman paljon kaikkee mahollista ja tää koko seurusteluaika on ollu yhtä siksakkii vaik rakastetaanki toisiamme enemmän ku mitää muuta. meil oli elokuun alussa kauhee riita eikä olla puhuttu toisillemme lähestulkoon sanaakaan kahteen kuukauteen... Voimahali sulle, oot ihana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, toivottavasti saisitte asianne kuntoon. :( Mut kiitos sulle ihana. <3

      Poista
  19. onko noilla korkkareilla helppo kävellä ja onko ne mukavat jalassa? :) aattelin että ostaisin kanssa mutta en sitten tiiiiiedä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tosi mukava kävellä ja yllättävän helppoakin paksujen ja muutenkin tukevien korkojen ansiosta. :)

      Poista
  20. Voieii. Te olitte Markuksen kanssa söpö pari. :( Paljon voimia sinulle! Oletteko kuitenkin nyt ystäviä? ja meinaatteko tanssia ne wanhat yhdessä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan ystäviä ja meillä on tällä hetkellä melko hyvät välit. Wanhatkin tanssitaan yhdessä. :)

      Poista
  21. Oliko toi awesome-pipo kovinkaan paksu? Vaan enemmänkin ohut perus-pipo? :D tuli vaan mieleen kun ei ole täällä ginaa, niin netistä vois tilata talveksi, kun mulla ei oo mitään... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se kyl mun mielestä oo ihan niin paksu, että talven kovimmilla pakkasilla riittäis tarpeeksi suojaamaan päätä. Mut sopiva tällein syksyks ja alkutalveks ainakin. :D Vaikee tietty sanoo ku en oo talvella tota vielä käyttänyt!

      Poista
  22. Ähhh, kipasin tänään heti koulun jälkeen sun postaukses innoittamana Ginaan, mut oli loppunu beiget ja harmaat otsapannat, just ne värit mitä ite oisin halunnu.. :/ Pakko päästä kattelee äkkiä jostain toisesta liikkeestä!

    VastaaPoista
  23. ihana toi pipo ! ja oot todella kaunis :)

    VastaaPoista
  24. Mitämitämitä, kauheeta oon koko ajan aatellu et sinä ja Markus ootte just sellanen pari jonka voisin kuvitella pysyvän yhdessä. Tsemii! Voitko ees sen verran kertoo et onks tää nyt niinku täysin varmasti lopullinen ero vai onks jotain mahollisuuksia et jossain vaihees palaisitte taas yhtee?

    VastaaPoista
  25. Hei hommasitko siis mekkos Espoon Minna Lisasta? Kun mä harkitsen sinne menoa wanhojen mekkoja kattomaan :). Luin tuolta että se on pukuvuokraamo, niin kai ne myy myös niitä? :D Ja oliks siellä sun mielestä paljon kivoja mekkoja? :) Kiitti etukäteen :)
    Ainiin ja onks Espoossa muita hyviä pukuliikkeitä, saa suositella jos haluut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sieltä ostin omani. :) Ja siis kyllä ne niitä myy ja ostaminen on paljon kannattavampaakin kaiken lisäks, koska mun muistaakseni ne pyys mun puvun vuokrauksesta 250€ (nimenomaan siitä myymäläpuvusta eikä mittatilauksesta koska niitä ei voi vuokrata) ja sehän on ihan törkeä summa. Siellä oli tosi ihania mekkoja, mutta asiakaspalvelun voisin haukkua kyllä maan rakoon. Mä en tilaa sieltä kyllä tulevaisuudessa varmaan puvun pukua. Espoossa ei oo mun mielestä kyllä muita hirveen hyviä juhlapukuliikkeitä, mutta jos Helsinkiin meet niin suosittelen Stilissimaa ja Juhlapuku Bellaa. :)

      Poista
  26. Mä just kerkesin laittaa sinne Minna Lisaan sähkäriä, että olisko niillä aikoja sovitukseen lauantaiks :D. Tää on kyllä tosi hankalaa ku vähän kauempaa tulee, että mihin menis kun ei viitti montaa kertaa ravata siellä vanhempien kanssa..:D Ja on kyllä kauhee hinta vuokrauksesta..:/ Onneks sun mekkos on ihana! Ja kiitokset sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa no toivottavasti sä saat parempaa palvelua! :)

      Poista
    2. Sori ku viel häiritsen mut voisiks kuvailla miten palvelu oli huonoo? Oisin kiitollinen!

      Poista
    3. No ensinnäkin meitä palveli ulkomaalanen myyjä melkosen huonolla englannilla, eikä siellä hänen lisäkseen silloin ollut yhtään suomalaista myyjää, joka vaikeutti mekon tilaustakin melkoisesti. Sen lisäksi sain varmaan kymmeneen kertaan kuulla olevani "erilainen", koska olen näin pitkä. Kattelin siinä vanhojentanssimekon lisäks yhtä kaunista mekkoa ihan mielenkiinnolla vain, koska ajattelin mun ylppäreihin sitten puolentoista vuoden päästä jotain sen tyylistä. Hän sitten pamautti ettei sellainen sovi mulle, koska oon niin pitkä ja laiha niin näyttäisin joltain tulitikulta (ei sanonut näin suoraan mutta sanoista pystyi kyllä tulkitsemaan näin). Hänelle oli hirveä ongelma, että minä 180cm pitkä tyttö käyttäisin mekon kanssa pieniäkin korkokenkiä, koska "ei ole hyvä käyttää korkokenkiä kun on noin pitkä, " ja "175cm pitkät tytötkään eivät ikinä käytä korkokenkiä". Hinnasta vääntäminenkin oli niin tuskallista, että apua. Lopulta mekon valmistuttua kyseisellä myyjällä oli hirveä kiire saada meidät tulemaan liikkeeseen noutamaan mekko ja meidän pitikin mennä sinne sitten mahdollisimman pikaisesti. Noh, kun mekkoa haimme se oli rikki. JES!!

      Kyllä mä sain sitten loppujen lopuksi ehjän ja kauniin mekon, mutta asiakaspalvelu latisti kyllä ihastumista kyseiseen kauppaan melkosesti. Oon kuullut, että siellä olis suomalainenkin myyjä, mutta kun mä siellä kolmeen kertaan kävin oli siellä aina vaan se ulkomaalainen.

      Toivottavasti sulla sujuu sukkelammin! :D

      Poista
    4. No huhhuh! Ymmärrän kyllä kun et ollut palveluun tyytyväinen. Mä sain sieltä mun sähkäriin hyvin niukan vastauksen jossa ehotettiin kellonaikaa sovitukseen. Päätin kuitenkin etten sinne halua, joten vastasin että en pääse tulemaan enkä tarvitse toista aikaa. Sieltä tuli taas vastaus, jossa ehotettiin uutta kellonaikaa..?:D Eli muakin tais palvella joku, joka ei selvää suomen kieltä ymmärrä..:p

      Päätettiin kuitenkin lähtee käymään siellä Espoon Zazabella-outletissa kattomassa ja sovitusaikakin saatiin lauantaiks :). Ja ihanaa kun vastaat aina noin paneutuneesti kommentteihin!:)

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥