keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Muutamia vuosia sitten

Täällä on läpi mun bloggausajan toivottu kovasti kuvia musta nuorempana. Rupesin nyt sitten etsiskelemään koneelta mun vanhoja lapsuuskuvia, mutta löysin vain muutamat kuvat vuodelta 2005. Ajattelin kuitenkin kaikesta huolimatta laittaa ne tänne, koska uskon, että monista se ois kiva nähdä millaiselta pikkutytöltä mä oon vajaa kymmenen vuotta sitten näyttänyt. Ajattelin myös, että jos tämä postaus on teidän lukijoiden keskuudessa mieluisa, voisin koittaa etsiä myöhemmin niitä tällä hetkellä kadoksissa olevia kuvia. Niihin sisältyy kuvia niin vuodelta 1996 kuin säännöllisesti siitä eteenpäinkin.
vuosia takaperin 12467vuosia takaperin 12745345vuosia takaperin 12356471212 00265
Samannäköinen taidan olla vieläkin ja vaatetuskin yhtä muodikasta... ;) Vai mitäs ootte mieltä?

(Kuvissa mun lisäksi molemmat pikkusiskot)

41 kommenttia:

  1. Ihan samannäköinen oot vieläkin! :D

    VastaaPoista
  2. Oot ollu nii sulonen! Vieläki on kyllä samaa näköä, pukeudut tosin paremmin nykyään ;-) Näit on kyl mielenkiintosta kattoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah joo, noi raidalliset sukkahousut, sininen hame, vaaleenpunanen paita ja sandaalit ovat kyllä muodikkain valinta koskaan... noot. :D Hirveet!

      Poista
    2. Aww, hirmu söpö oot ollu ☺

      Poista
  3. voit että kuinka ihana postaus ! kyl oot ollu söpö pienenä :)

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia!:) mites muute se luomienpoisto?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja se meni ihan hyvin, mutta puudutus sattui mulla niin kamalasti et ihan vedet silmissä purin hampaita yhteen ja ilme oli varmasti aika kaunista katseltavaa. Itse operaatiohan ei tuntunut miltään muulta kuin siltä, että jotain mun selälle tehdään. Multa poistettiin nyt eilen kolme luomea siis selästä ja kahden viikon päästä tikit niistä pois ja sit napsastaan tästä solisluun päältä vielä yks luomi pois. Me todettiin sen lääkärin kanssa, että on ehkä järkevämpää jättää sen yhden luomen leikkaus sinne kahden viikon päähän, koska muuten mulla ois kaks puolta kehosta, jota täytyis varoa... Ja ihan hyvä, että näin tehdäänkin, koska mulla on jo riittävästi varomista tän selän kanssa... :D Mut siis niin... Puudutus oli se kamalin ja sitä tuun pelkäämään taas sitten kahden viikon päästäkin... :(

      Poista
    2. Auts,okei :( tehtiikse piikillä vai?

      Poista
  5. ihana postaus! eti ihmeessä ne kadoksissa olevat kuvat :-)

    VastaaPoista
  6. Voi ihania kuvia! <3 Mäkin katselin tässä yks päivä vanhoja otoksia muutaman vuoden takaa ja hämmästelin kuinka paljon oon muuttunut... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah vanhoja kuvia on ton takia just ihanaa kattella! :D

      Poista
  7. Pukeuduksä sun mielestä muodikkaasti? :D "vaatetuskin yhtä muodikasti" tajusin kyl mitä meinaat tol lauseel mut siitä saa semmosen kuvan u know.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en suoranaisesti tarkottanu et oisin tosi muodikas pukeutumisen suhteen, mut siis en mä mielestäni pukeudu mihinkään ryysyihinkään. :D

      Poista
    2. No Vilmahan on muodikas. Mitä väliä vaikka myöntäis sen itekin?

      Poista
    3. mitä pahaa siinä on jos ajattelee pukeutuvansa muodikkaasti? :D nykyäänhän itseään ei saa edes kauniina pitää kun heti ajatellaan olevan itserakas/ylimielinen, tuntuu että nykyään pitäisi jatkuvasti vähätellä itseään tai yrittää uskotella muille että on ruma mikä on musta todella outoa. mun mielestä vilma on ainaki muodikas ja hän omaa loistavan tyylitajun eikä siinä oo mitää omituista jos hän itsekin tajuaa sen? ei siitä mun mielestä ainakaan saa mitenkää ylimielistä kuvaa, musta on ihanaa huomata et kerranki joku tytöistä on itsevarma ja itseensä tyytyväinen! :)

      ps. mun tarkoitus ei siis oo olla mitenkään hyökkäävä (oon pahoillani jos tyästä sellasen kuvan sai), mun oli vaan pakko "avautua lisää" ku mua on tämmönen asia suuresti ärsyttäny :D

      Poista
    4. Muodikas=muotia seuraava, catwalk lookeihin pukeutuva. Joka Vilma ei todellakaan ole :D tyylikäs kyllä. Vimalla on aivan tavallinen naisellinen tyyli ja henk. Kohtaisesti en pidä sitä NIIN UPEANA niinkuin kaikki sanovat sillä samanlaisia asuja näkee joka toisella vastaantulijalla ! Pääasia tietty että Vilma itse viihtyy :) luin vanhoja postauksia ja inhoan yli kaiken kaikkea guessin ja lvn feikkisälää ja vöitä joita vilmalla on niissä, tulee mieleen Thaimaan katuhuorat anteeksi vain :D ja muistakaa että guess on amerikassakin pelkkää roskaa ;) ei siis kehuttava merkki toisin kuin aidot suunnittelijat. Pitäkää muoti erossa tästä sillä siitä ette tunnu tietävän mitään.

      Poista
    5. Mä en itse näe muodikasta ihmistä aivan sellasena, joka pukeutuu pelkästään catwalk lookeihin. Mun mielestä Vilma on kuitenkin ajan tasalla ja osaa yhdistellä trendejä omaan tyyliinsä. Noh, tietenkin jokaisella voi olla oma näkemys kyseisestä termistä, mutta itse nyt satun kuitenkin laskemaan Vilman muodikkaaksi.

      Poista
  8. tosi samannäkönen oot vieläkin! :-D ja niin sulosia kuvia aaww :---)

    VastaaPoista
  9. Ihana postaus, tykkään tosi kovasti! Lisää kaikkia tämmösiä :) ja oot kyl sulonen :)

    VastaaPoista
  10. Luin jostain, että se iOS 7 kuluttais enemmän akkua ku se "tavallinen" (?) käyttöjärjestelmä, oliko sulla näin vai kuluttiko se ihan samaa tahtia?
    Ite oon kova käyttää tätä mun puhelinta, nii mietin et kannattaako mun ladata sitä jos se akku kuluu niin äkkiä, oli se järjestelmä kuinka ihana tahansa D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä huomannut mitään eroa akun kulumisen kanssa. :)

      Poista
  11. oot ihan mielettömän söpö, kyllä noista kuvista näkee et hurjan kaunis nuori tyttö tästäki pikku söpöliinistä tulis kasvamaan :) tällasia ehottomasti lisää! minkä ikänen oot muuten tos suurikokosimmassa kuvassa? se sulatti mun sydämen iha täysin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos. :3 Oon siinä kuvassa joku 9v. :)

      Poista
  12. Löysin vastikään blogisi ja tää on kyllä niin ihana että sorruin lueskelemaan tätä aivan liian pitkäksi aikaa ja oli nyt sitten ihan pakko liittyä lukijaksi!! Jatka samaan malliin :--)!

    VastaaPoista
  13. Ei mulla ainakaa toi ios7 oo kuluttanu yhtää enempää akkuu ku "tavallinen".Mitä sä sanoisit jos joku tyttö pyytäis Markusta tanssii sen kanssa ja hän suostuis?Jos siis olisitte molemmat ykkösellä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ois aika sikamainen teko omalta poikaystävältä ku sehän on periaatteessa itsestäänselvyys et oman tyttö-/poikaystävän kanssa tanssitaan jos samassa koulussaki ollaan :) onneks ei oo pelkoo et kellekkään koskaan kävis noin, ois aika kamalaa...

      Poista
    2. No aika törkeetä olis mun mielestä.

      Poista
    3. Ei,ymmärsitte väärin....Jos se tyttö olis kakkosella ja pyytäis Markusta tanssii sillon,ku hän (Markus) on vielä ykkösellä :)

      Poista
    4. Ymmärsin kyllä ihan oikein. Ja törkeetä se ois jos se ei tanssis sit enää toista kertaa mun kanssa sitten vuoden päästä.

      Poista
    5. Jestas. Miten niin on itsestäänselvyys, että pariskuntien on PAKKO tanssia yhdessä? Aika omistushaluista, jos ei anna poikaystävänsä tanssia muiden kuin itsensä kanssa, vaikka itse on vetänyt vanhat jo kerran. (tai vaikka ei olisikaan)

      Poista
    6. Nii,mut jos tanssis.Ainaki meijän koulus nykyset kakkoset tanssi viime vuonna ja tanssii myös nyt tulevina vanhoina

      Poista
    7. Mitä sä selität? "...vaikka itse on vetänyt vanhat jo kerran". Täs puhuttiin nyt siitä, että sen kerran ku poikaystävä tanssis se tanssis jonkun muun kanssa kuin oman tyttöystävän. Ihmiset ei vaan joskus tajua et jokasella on omat mielipiteet. Mun mielestä se ainakin ois tosi törppöä eikä liity mihinkään omistushaluisena olemiseen. :D Mut hyvä jos susta asia olis täysin ok!

      Poista
    8. Älä nyt vedä perunoita perseeseen.

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥