lauantai 12. lokakuuta 2013

Muutama uutukainen Hulluilta Päiviltä

Mä lupailinkin jo eilen teille jonkinnäköstä kauneuteen liittyvää postausta ja tuotearvosteluita. Aamuni alotin banaanijogurttia syömällä ja blogikommentteihin vastaillessa. Meikkauksen ja hiustenlaiton jälkeen lähdettiin iskän ja äidin kanssa kohti kestustan Hulluja Päiviä, jossa ei loppujen lopuksi kyllä tuntia kauempaa vierähtänyt. Mä vietin koko ajan meikkiostastolla ja mukaan tarttuikin lopulta muutamia alehintaisia meikkejä, joista muutamat pääsivät tänään jo kokeiluunkin. Oon muuten todella ilonen siitä, että kaikki kyseiset meikit mukaani nappasin. Kokeiluun päätyi nimittäin eräs todellinen uutukainen, jollaisesta en aikaisemmin ollut kuullutkaan.
356365 IsaDora luomiväri 8,50€ 3454 Loreal Paris Miss Manga -ripsiväri 10,00€ (alennus: kaksi Lorealin ripsiväriä 20,00€)5646 Lumene CC-voide 10,50€545 Lumene nestemäinen rajausväri 7,90€788
Lumene Matta Meikkipuuteri 12,00€556666767 Loreal Paris Huulilakka 8,50€

Toi Lorealin huulilakka oli mulle kyllä täysin uusi tuttavuus ja ennen ostoa piti kyllä myyjältä tarkistaa millainen meikki mahtaa olla kyseessä. Se on siis huulikiillon tapainen huuliin laittaessa, mutta kuivuu lopulta huuliin tasaiseksi "pinnaksi" ja kestää normaalia huulikiiltoa pidempään. Se ei ole huulikiillon lailla tahmea tai pyyhkiydy pois niin helposti, vaan myyjän puheiden perusteella kestää hyvin vaikka koko päivän. Tarjolla olevat sävyt tästä huulilakasta ovat myös hieman räväkkäämpiä. Mun oli pakko jo tänään tätä nyt sitten testata ja katsoa millaiset namuhuulet tällä tuotteella voi itselleen oikein loihtia!
6555
Mä oon ihan rakastunut tähän tuotteeseen. Tämä valitsemani sävy oli valikoiman luonnollisin ja vaalein ja passaa mulle kyllä mielestäni tosi hyvin!
Myös tuo Lumenen CC-voide pääsi testaukseen jo heti kotiin päästyä.
6777 Ennen CC-voidetta laitoin kasvoille kosteusvoidetta. 67675435Vasemman puoleisessa kuvassa kasvot ilman CC-voidetta ja oikealla CC-voiteella.

Mä itse tykkään tästä kyllä melkoisen paljon! Tosi kevyen tuntunen kasvoilla ja heleyttää ihoa kauniisti. Peittää sopivasti ja levittämisen jälkeen ei tehnyt yhtään mieli lisätä enää puuteria päälle. En tiedä miksi, mutta tykkään jotenkin tästä raikkaasta ja ohuesta meikkivoidekerroksesta enkä kaipaa yhtään sitä "tunkkaista puuterikerrosta" tämän kaveriksi. Tämä CC-voide soveltuu kaikille ihotyypeille, eli nyt vaan kaikki mars kaupoille nappaamaan tämmöinen messiin jos vähänkään haluaisit kokeilla. Mun kasvoille tää soveltuu kyllä tosi hyvin ja paremmin kuin aiemmin kokeilemani BB-voide.
5656765Tämän uuden ripsivärin hankkiminen osui kyllä ihan oikeeseen päivään, sillä mun aikaisemmin käytössä ollut Maybelline The Rocket Volum' Express -ripsiväri veti aamulla viimesiään. Hulluilla Päivillä oli huimasti erilaisia ripsivärialennuksia ja napattiinkin mukaan kaksi Lorealin ripsaria, toinen mulle ja toinen Eeville. Mun kokeiluun pääsi Miss Manga -ripsiväri, jonka kokeilua olin jo aikaisemminkin suunnitellut. Ja luojan kiitos, että kokeilin. Jos tosiaan haluaa näyttävyyttä ripsiin niin suosittelen tämän kokeilua. Ainut vaan, että tätä laittaessa tulee helposti vähän paakkuinen lopputulos vaikka väriä laittaisikin melko ohuehkon kerroksen. Mua se ei kyllä ihan järkyttävästi tällä kertaa haitannut, sillä eihän sitä kauempaa katsottuna pistä merkille! ;)
675Onkos teillä ollut/tällä hetkellä käytössä joitain tässä postauksessa esiintyneitä meikkejä? Mitäs ootte tykänneet? Entä antoiko tämä postaus teille vinkkejä seuraavia meikkiostoksia varten? ;)

Huomenna on mulla tiedossa taas laatuaikaa äidin kanssa - tällä kertaa iloveme-messuilla! Lähdetään matkaan jo aamuyhdeksältä ja messujen lisäksi tullaan varmasti käymään jossain kivassa ruokapaikassakin. Saa nähdä tulisko se kamerakin otettua tällä kertaa messiin niin voisin sitten huomisiltana lisäillä tänne kuvia ihastuttavasta sunnuntaipäivästäni!

46 kommenttia:

  1. en ookkaa kuullu tollasesta huulilakasta, voisin iteki pistää testaukseen :3 ja tää oli tosi kiva postaus, tykkään tälläsistä ''arvosteluista'' :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kuulla! :)

      Ja mäkään en ollu tosiaan koskaan kuullu tommosesta huulilakasta mitään, onneks testasin sen nyt! :)

      Poista
  2. Mä käytän Isadoran luomivärejä ja ne on kyllä tosi hyviä :) Toi huulilakka alkoi kiinnostaa muakin, pitäisköhän käydä ostamassa...? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Pitäis tuotakin luomiväriä jossain vaiheessa tässä testailla.

      Ja käy ihmeessä ostamassa! ;)

      Poista
  3. Ihana postaus ♥ ja pitäis varmaan itsekkin tuota Lorealin ripsiväriä kokeilla (:

    VastaaPoista
  4. Voi vee toi Manga-ripsari on ihana! Mä sitä hipelöin hullareilla mutta sinne jätin. Pitää varmaa kotiuttaa sitten jostain muualta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsi, kannattaa käydä se kuitenkin jostain vielä nappasemassa. :)

      Poista
  5. Vau, antaapa tuo ripsiväri mahtavasti volyymia! :)

    VastaaPoista
  6. Täällä pitäis kans uutta ripsaria hankkia, vois kokeilla tuota mainitsemaasi :)

    VastaaPoista
  7. Viititkö laittaa sellasta kuvaa, missä sun koko naama näkyy ja sulla on tota hulilakkaa? :D Ehkä itekkin nimittäin hankin tollasen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onks sulla tossa kuvassa tota Manga ripsaria? :) Sillä wau noi sun silmät! Molemmat sekä huulilakka ja ripsari pitää metsästää maanantaina omaan testiin.

      Poista
  8. Mäki oon ollu nyt kahtena päivänä hulluilla, ja pelkästään kosmetiikkaosastolla.. :) no on se osastot aika helmiä! Ja shoppailtua on tullu taas ihan liikaa.. ;D paitsi mäki oon hirveesti hipelöiny tota huulilakkaa, ihan pakko käydä se kotiuttamassa!

    VastaaPoista
  9. Oi vitsi mä rakastan sun ripsiä! :3

    Mulla on ollu kans tommosta huulilakkaa, mut eri merkkiä :) ja oon tykänny siitä tosi paljon! En oikein tykkää käyttää huulipunaa tau -kiiltoo koska ne on niin tahmeita mut toi huulilakka on just hyvän tuntusta huulilla :) + tykkään kans tosi paljon tosta lumenen meikkipuuterista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :) Kiitos.

      Toi meikkipuuteri on mun mielest ihan paras.

      Poista
  10. mulla on toi miss manga ripsari ja se on ollut tosi hyvää :) ja oot tosi kaunis ♥

    VastaaPoista
  11. oot mielettömän kaunis, meen iha sanattomaks ku katon sun kuvia! sul on tajuttoman ihanan väriset silmät ja oot upee ilmestys ilman meikkiäki! oot ehottomasti kaunein kenet tiiän sekä sisältä et ulkoo millasen kuvan oon susta blogis perusteella saanu :) oot aivan ihana!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi aivan ihana kommentti, kiitos super paljon. <3

      Poista
  12. Voi ei, mäki olisin halunnu tonne messuille, mut tajusin vasta tänää et ne on nyt menossa.. :-( Vau noi ripset, oot upee!

    VastaaPoista
  13. Täälläkin tykättiin tosta cc-voiteesta, testasin kans just muutama päivä sitten ekaa kertaa! :)
    Mun on muuten pitänyt kysyä sulta jo hetken yhtä juttua, joka ei tosin tähän postaukseen liity! Oon lähdössä metsästämään Helsingistä vanhojentassimekkoa, ja muistaakseni sanoit vähän aikaa sitten että valikoimaa kyllä pitäis sieltä löytyä plus se että sun oma löytö oli tosi nätti! Osaisiks suositella vielä erikseen muutamia liikkeitä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :)

      Ja kun kerta Helsinkiin meet niin kannattaa tsekata ainakin Stilissima ja Juhlapuku Bella. :)

      Poista
  14. Vau mitkä ripset! Saako tota ripsaria vedenkestävänä?:)

    VastaaPoista
  15. Tosi kiva postaus!:)
    Itse olin tänään iloveme-messuilla ja sain itselleni kunnon kasan lumenen meikkejä Trendi lehden tilauksen yhteydessä, suosittelen messu lehtitarjousta;) Huulilakka sai kyllä mutkin kiinnostumaan! hih

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Täytyypä harkita itsekin jonkinnäköstä lehtitilausta. ;)

      Poista
  16. ihana postaus! (: mun bb-voide on aika lopussa ja oon miettiny just ton cc:n ostamista, eli mulle ainakin oli tästä hyötyä ;)

    VastaaPoista
  17. Täytyy sanoa, että sä olet täydellinen esimerkki siitä miten joku voi näyttää jopa vielä nätimmältä ilman meikkiä.

    VastaaPoista
  18. Oot niin ihanan ja pirteen olonen näissä sun postauksissa!

    VastaaPoista
  19. iuh noi paakkuripset :d

    VastaaPoista
  20. Ostin itsekkin pari viikkoa sitten tuon Miss Manga -ripsivärin, mulle ei sopinut :/ Siitä tulee niin paakkuiset ripset. Mutta cc-voide on rakkautta ♥

    VastaaPoista
  21. Oih rakastan sun ripsiäs <3 tä ei nyt lity mitenkä tähä mut voisiks tehä sust ja sun poikaystäväst semmosen "our strory" tarinanne et mite tapasitte jne ja jtn kuvii tai jonku poikaystävä vastaa mis se kerto mikä on parast sist ja sä vaiks mikä siin jne :) ne nii piristää sinkun päivää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muuten oisin voinut, mutta tällä hetkellä mulla ei ole poikaystävää...

      Poista
  22. Onko toi ripsari parempi kuin maybelline rocket volume? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää Miss Manga ei vedä mun mielestä kuitenkaan ihan vertoja sille. :)

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥