maanantai 28. lokakuuta 2013

Matti Myöhäinen jälleen liikkeellä

Mikä siinä on, että kaikenmaailman koulujutut (esseet, tiivistelmät, kokeisiin lukemiset yms.) tuppaavat aina jäämään niille viimeisille illoille? Meikäläisellä tämä ongelma on havaittavissa liiankin usein! Vaikka tämän hetkinen jakso on mulla luultavasti koko lukioajan rennoin, on ne koulujutut silti jotenkin niin vastenmielistä puuhaa. Eilisen ja tän päivän oonkin nyt sitten väkertäny sekä yh:n tiivistelmää sekä sitten esseetä EU:n kansalaisena olemisesta. Ajattelin kuitenkin poiketa tänne hetkeks teitä moikkaamaan - ehkä saisin näin lisää voimia koulutöiden jatkamiseen! ;) 433 91634433 92154564 0674364 222435464 155454364 26645id4545454
Jonkin verran napsin teille tänne kuviakin siinä mun ahertelun yhteydessä.
Vaikka mulla olikin tänään koulua vaan kahdeksasta yhteentoista niin oon ihan naula päässä ja valmis nukkumaan vaikka muutaman tunnin päikkärit! Mut ei, nyt meen jatkamaan tota esseetä etten vahingossakaan myöhästy aikataulusta. Onneks voi tällä viikolla nähdä koulun jälkeen kavereitakin niin saan nää tunkkaset kouluajatukset työnnettyä edes hetkeks muualle. Voisin kehitellä teille mahdollisesti jotain kivaa postaustakin tänne... Tuntuu nimittäin siltä, että ois taas aika vetästä vähän jotain ylläriä kehiin. :)

Mites teidän maanantaipäivänne on lähtenyt käyntiin?

21 kommenttia:

  1. Lol mä kun en pistä sulle viestillä tätä :--D
    Mun maanantai on kulkenu kanssa naula päässä-tyylillä ja en iltalukion jälkee aatellu tehä muuta ku juoda helvetisti zerocolaa ja teetä sekä käpertyä katsomaan Hilton!:ia sohvalle. Kannattaa kattoa on muuten hyvä! Pärjäile serkkurakas♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaa okei. Täytyypä joskus tsekata. ;) Pärjäilen, torstaina nähdään. <3

      Poista
  2. miten susta saakaan noin upeita kuvia! ♥ mulla on sujunu ilta aika lailla samoissa merkeissä, oikeestaan koko kouluikä :D mä en vaan koskaan opi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. <3 Ja joo hahah arvelinkin etten varmastikkaan ole ainut tämän ongelman kanssa. ;)

      Poista
  3. omalla tavallaan hieno toi vika kuva :)
    viikko on lähteny käyntiin milläpä muullakaa ku väsymyksellä.<3 asiaa ei lainkaan paranna huominen kasiaamu. no, kai tää tästä.:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. :) Kauhee väsymysaalto liikkeellä. x)

      Poista
  4. sun laskin on söpö :)
    muhun iski just joku syysflunssa, joten on vieläkin väsyneempi olo kun yleensä, kun on nenä ihan tukossa ja kurkku kipeenä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsi, toivottavasti paranet pian. :(

      Poista
  5. Sama juttu mulla... tänä iltana pitäis vielä väsätä kaksi ruotsin esseetä, jotka mun piti tehdä jo perjantaina :D Hups.

    VastaaPoista
  6. hui onpa sulla kuivat ja rohtuneet huulet D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvasin et joku mainitsee niist. :( Mut joo mul on viikon ajan ollu huulet kauheen kuivat. Pitäis käyttää useemmin sitä huulirasvaa... :( Tätä tää kylmyys ja kuivuus teettää!

      Poista
  7. flunssan kourissa oon kotona jo toista päivää :c eikivaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsi! Pikaset paranemiset sinne. <3

      Poista
  8. Onko uus laukku? Tosi upea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo. :) Mun iskä toi ton äidille joskus työmatkaltaan ja nyt äiti ei oo tota vähään aikaan käyttäny ja me ollaan käytetty sitä Eevin kans. :)

      Poista
  9. tää ei nyt liity aiheesen, mutta suolla näky tuola jossain vanhassa postauksessa chanellin ja louisvuittonin iphone kuoret,, nii mistä sä ne? myydäänks niitä suomessa tai pystyykö jostain tilaamaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl semmosii mun mielest pystyy tilaamaan netistä jostain mut noi mun on jostain thaimaan katukaupast. :D Tollasii on aika paljon niin veikkaan et googlaamal löytyy.

      Poista
    2. okeei,, kiitos:) pitääpä alkaa googlailee! :D

      Poista
  10. Hei, saanko kysyä et minkä kokoinen se sun bik bokin mekko on? Kun kävin tänään iteekki sitä sovittamassa, mut oli sellasia ongelmia, että s:ssä se yläosa valahti pienenkin liikkeen jälkeen sen verran alas siltä hihattomalta puolelta että rintsikat vilkkuu mut sit taas xs:ssä se alaosa oli kauheen kiree ja lyhyt :/ Että miten sulla?

    Ihana mekko ois ollu, ja haluisin sen kyllä ostaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa... :O No siis mulla se mekko on kokoo XS.

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥