torstai 24. lokakuuta 2013

Leffaviikko

Huh, pahoittelen pienoista hiljaiseloa täällä blogin puolella - mulla on nimittäin ihan hirmu kiva (hulina)viikko meneillään... Oikeastaan leffaviikko. Koulun lisäksi oon tällä viikolla ravannut sekä Helsingissä että täällä Espoossa Isossa-Omenassa leffojen perässä. 
Olin ootellu tässä jo reilu viikon ajan ihan into piukeena Leijonasydän-leffan näkemistä ja sunnuntai iltana varasinkin sitten mulle ja Markukselle paikat tiistai-illan näytökseen Tennispalatsissa ja oli sen verran hyvä leffa mun mielestä, että en pistäis pahitteeksi vaikka toiseenkin kertaan tulisi se joskus katsottua. Tosin melkosen rankkahan se oli ja ehkä jossain kohti liikaa väkivaltaa mun silmille, mutta kokonaisuudessaan leffan idea oli hyvä ja Dome Karukoski ei tuottanut pettymystä tällä(kään) kertaa. Onkos jotkut teistä jo käyneet kyseisen leffan katsomassa? Mitäs piditte?
284 025567284 026786284 034897284 03178collage768
No tänään näin sitten kaveriani Anttia pitkästä aikaa ja ensimmäinen tunti kului Sonera kaupassa mun rikkinäistä puhelinta hakiessa (oi kyllä, se palautettiin huollosta ilman minkäänlaisia toimenpiteitä ja mun pää hajoo ihan just tän helkkarillisen säätämisen kanssa) sekä Coffee Housessa vaahtokarkkikaakaolla jutustellessa. Viiden jälkeen alkoikin sitten Millerit-leffa, joka käytiin mielenkiinnolla Antin kanssa katsomassa - oli muuten melkosen hauska leffa! Siis oikeesti nyt sai pitkästä aikaa nauraa kunnolla joillekin kohtauksille ja tää oli muutenkin ihana piristys tähän kouluviikon keskelle. Leffan jälkeen suunnattiin ittemme vielä Wok Upiin syömään ja turisemaan loputkin kuulumiset sun muut jutut. Mä en sit kertakaikkiaan vaan voi kyllästyä tohon kyseisen paikan ruokaan. Se on jotain niin ihanaa - rakkautta suorastaan!
Mulla oli oikeesti ihan huippukiva päivä ja huomisen rentoudunkin sitten kotona, koska koulupäivä ei tosiaan kestä tuntia kauempaa. Lauantaina käydään äidin ja Viivin kanssa kattomassa Helsingissä se Turbo-lastenelokuva. Hahah, ai vitsi! En muistakaan millon oisin viimeks käyny lastenleffoja kattelemassa. :D

Mitäs teillä on suunnitelmissa loppuviikolle?

30 kommenttia:

  1. Leijonasydän oli kyl loistava ! Parhaimpii mitä oon nähny. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Harvoin suomalaiset leffat on noin hyviä. :)

      Poista
  2. Siis markusko on se sun exä? Pidätkö mahollisena että palaatte joskus yhteen? :) tiiätkö onks noita wok uppeja muualla Suomessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ja en oo miettiny asiaa. Elän päivä kerrallaan. :) En tiiä muuten ku et Helsingis on ainakin Espoon lisäks. :D Varmaa löytyy ku googlaa.

      Poista
  3. Siis ymmärsinkö oikein, ootko eronnut Markuksesta?! Anteeksi uteliaisuuteni :o

    VastaaPoista
  4. Kävin ite tänään kattomassa Millerit ja se oli kyllä niin huippu! Ja kävin just sunnuntaina myös tuolla WokUpissa syömässä Kaaressa, mutta ite en ihan hirveesti tykänny kyseisestä ruuasta :( Ihana postaus jälleen ja tykkään sun blogista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli kyl joo tosi hyvä. :D Ja voi hitsi... :(

      Poista
  5. Mitä yleensä otat tuol Wok Upissa? :) Oon käyny siel kerran ja oli kyl sen verran hyvää ruokaa et pitäia joskus käydä uudestaa mut en tiiä mikä yhdistelmä ois hyvä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä otan aina: nuudeli, katkarapu, thai barbeque (kirjotetaanks toi vika noin?). Anyway. :)

      Poista
  6. Onks susta noita vaahtokarkkeja vaikee syödä? Siis juoman seassa :D mite ne voi muka sujuvasti "juoda", en ymmärrä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis juoda joo, mut ku tossa tulee toi lusikka mukana niin syön ne sillä. :D

      Poista
  7. Itekki tykkäsin tosi paljon siitä leijonasydän leffasta, ehkä yksi parhaimmista suomalaisista leffoista mitä oon nähny ja näyttelijät oli mun mielestä valittu just hyvin! :)

    VastaaPoista
  8. wok up! <3 tuli helsingin reissulla käytyä sielä syömässä ja ihan huippu paikka :) leijonasydän tuli myös käytyä kattomassa ja tykkäsin!

    VastaaPoista
  9. Oi, onpa ihana viikko sulla ollut ilmeisesti! :)

    VastaaPoista
  10. Onks Antti sun uus poikaystävä ? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole. Kavereita ollaan. :)

      Poista
    2. Miks naurahdin xD ei hitto mitä kysymyksiä.

      Poista
  11. Mä olin kattomas ton Turbon Floridas ku olin kesällä :D mun mielest se oli aika tylsä mut johtuu varmaa siit etten oikeen oo lastenleffojen ystävä....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah okei. :D Saa nähdä mitä tuun tykkäämään...

      Poista
  12. Aivan ihana mekko!:) ja oot kyllä ihan oikeassa siinä ettei sun raha-asiat kuulu muille yhtään mitenkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Kommenttis tuli varmaan väärän postauksen alle, hups. :) Ei se mitään!

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥