keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Iiihhana keskiviikkopäivä!

Mulla on takana ihan superkiva päivä!
Kouluun painelin tosin jo kahdeksaksi, mutta vaan yhteen asti mun piti siellä pulpetin takana kärvistellä. Tulin kotiin yhden jälkeen ja vetäsin ihan ekaks päikkärit, jonka jälkeen laittauduin ja valmistauduin Omppuun lähtöä varten. Nähtiin Jennan kanssa siellä ja mentiin muutamaks tunniks sinne kahville turisemaan kaiken maailman jutut ja oli kyllä taas niin ihanaa, että... <3 Pyörähdin muutamassa kaupassa, mutta en halunnut tällä kertaa mitään vaatetta mukaani ostaa. En itseasiassa tarvitsekaan juuri nyt mitään. 2,95€:lla nappasin kuitenkin Seppälästä mukaani ihanat sulkakorvikset. Muistan ajan kun ne oli vähän enemmän "in" ja oon nyt ehkä vähän myöhässä näiden kanssa, hehe. En vaan sillon tykännyt niistä yhtään ja musta tuntu jotenkin vastenmieliseltä ajatella kantavani jotain sulkia korvissani. Nyt kuitenkin rakastuin ihan tajuttomasti näihin yhtiin mustiin sulkakaunokaisiin. Edullinen hinta auttoi ostopäätöstä ja kiikutinkin ne sitten kotiin ainoana ostoksena. Haettiin lopuks Jennan kanssa tuoreet savulohi- ja kanacaesarpatongit, jotka vetästiin massuun siinä just ennen bussille lähtöä. Itseasiassa nyt ois tarkotus vähän säästellä rahojani, koska ens viikolla tililtä häippäsee sitten se 350€, kun saan ostettua sen MK:n unelmalaukun itselleni. Sen jälkeen keventyy lompakko sen verran, että vois Visa pysyä visusti siellä lompakossa ainakin sinne jouluun asti.
64561221 03954641221 051561221 198564hgfh677665641221 27465 Noi korvikset on niin törkeen ihanat, että pääsevät melko varmasti heti huomisena päivänä korviin! Värinsäkin puolesta ovat helposti erilaisiin asuyhdistelmiin yhdistettävät.
1221 5718751221 5776751221 5386757 Äiti toi mulle jokunen aika sitten kaupasta mukanaan muutamat meikkisudit - ja hyvä että toikin! Niille on nimittäin nyt tarvetta, sillä tämän hetkiset sudit alkavat vetelemään jo viimeisiään yhtä puuterisutia lukuun ottamatta. 

Huh, jotenkin niin ihana fiilis. Päivän kruunas se, että sain tulla tänne teille kirjottelemaan. Saa hymyn huulille ja hyvän mielen loppuillaks. :)
Huomenna koulua on sitten 11-16, jonka jälkeen tuun kipasemassa kotona ja hyppään bussiin kohti Helsinkiä. Nään mun serkkua Annaa ja mennään Fressiin kuntoilemaan siks illaks! Siis _minä_ FRESSIIN? Joo mäkin vähän ihmettelin, miten nyt yhtäkkiä jaksankin tätä ruhoani jonnekin kuntoilemaan raahata. Yleensä se on ollut niin tuskaisan vaikeeta ettei se onnistuis vaikka kuka kannustais. 

Noh, huomista odotellessa. <3

28 kommenttia:

  1. huhhuh musta tuntuu et susta tulee koko ajan vaan kauniimpi, miten se on ees mahollista! :D sul on kauneimmat kasvot mitä oon koskaan kellään nähny ja sun silmät on mielettömän ihanan väriset, tekisin millon vaan vaihtokaupan ;) kaiken lisäks oot niin ihanan olonen ihminen etten osaa ees sanoiks pukee, sun tekstistä oikee huokuu sun lämmin, aito ja herttanen persoona, sunlaisii pitäis olla maailmassa niin paljon enemmän! :) mun päivä paranee aina ku tuun lukee sun blogia, täst tuli mun lemppariblogi jo heti ku ekan kerran tänne joskus yli vuos sit eksyin :) hihi kauhee avautuminen mut oli vaa iha pakko tulla sanomaan :D olet ihana! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää kommentti veti kyllä sanattomaks. Kiitos ihan älyttömän paljon. <3 Miten joku voikaan sanoa toiselle noin ihanasti? :)

      Poista
    2. oii piristit mun päivää! :) ♥

      Poista
    3. Mulla on selvästikin joku ihmeen hellyyspurkaus menossa kun tekis mieli rutistaa teitä ihania ja piristäviä lukijoitani. <3

      Poista
    4. ^^^ton toisen anon kommentti kuvaa aikas hyvin mitä mä aattelen, ettei tarttenu munkaan alkaa raapustaa tota kaikkee...:))) samaa mieltä oon, vilma oot ihana ja täst sun blogist tulee aina hyvä mieli! ja jotenki huvittavaa että muistutat mua niin paljon! pitkä vaaleenruskee tukka ja pitkä ja hoikka kroppa. mulle tulee ittestäni aina joteenki parempi mieli ku luen sun postauksia. jatka samaan malliin, täällä ruudun toisella puolen on lukijoita jotka aattelee et oot ihana ja lämminsydämminen ihminen <3

      Poista
  2. Hassua ! Mä päinvastoin katoin, että näytät karseelta noissa kun otettu noin läheltä ja huonosta kulmasta plus niitä on miljoona peräkkäin! No... Mielipiteensä kullakin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se on, kaikilla mielipiteensä. :)

      Poista
  3. Munki on vielä pakko kompata noita aiempia anoja, sä vaikutat niin lämpimältä ja hyvältä ihmiseltä ;_; pakahdun aina lukiessani näitä sun postauksia.

    Ja toi letti on söpö! :-D Haluisin pitää iteki hiuksia kivasti letillä mutta tuntuu ettei mulle vaan sovi :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos. <3 :) Ja joo mäkin vasta totuttelen tähän lettiin! :D

      Poista
  4. Toi letti-sulkakorvis-panta-yhdistelmä on ihastuttava :----) aaww

    VastaaPoista
  5. Miten ootkin noin kaunis! Pakko sanoa että blogisi kuuluu ehdottomasti mun suosikkeihin! :>

    VastaaPoista
  6. Apua mite upeita kuvia taas! Noi korvikset on ihanat, jotenki kehystää sun kasvoja tosi hyvin. Harmittaa ku mä en pysty pitää mitään korviksia ku jopa hopeiset alkaa polttelee :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja voi hitsi... :/ Toi on inhottavaa...

      Poista
  7. mistä toi kaulakoru on mikä sul on noissa sulkakorviskuvissa? :)

    VastaaPoista
  8. Mullaki on noi sulkakorvikset turkooseina ja valkosina :) Oot muuten toosi kaunis! :)

    VastaaPoista
  9. sulla on ehkä maailman kauneimmat silmät! :-) noi ripset varsinkin! taivutatko niitä vai onko luonnostaa noi kaarevat ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Taivutan ne yleensä, mutta ne on luonnostaankin melko kaarevat. :)

      Poista
  10. Oi vitsit oot kaunis!
    Ihastelen sun ripsiä aina ja nyt aattelinkin kysästä mitä ripsiväriä sä käytät, kun olisi uusi hakusessa ja sulla näyttäs olevan melko hyvä lopputulos :) Kiitos jos vastailet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos. :) Käytän sitä Miss Manga-ripsaria!

      Poista
  11. Olin eka silleen ääks, eihän sulkakorvikset kellekään sovi, mutta olin väärässä. Kehustaa ihan älyttömän nätisti sun kasvoja! Mite kaikki näyttääkin sun päällä niin hyvältä, en tajua D: oot ihana ♡

    VastaaPoista
  12. Noi ekat vierekkäiset kuvat susta on todella kauniita ^^

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥