perjantai 6. syyskuuta 2013

Labello Stars -kampanja

Muhun otettiin tässä lähiaikoina yhteyttä Labellolta ja kysyttiin, josko olisin kiinnostunut pienestä yhteistyöstä heidän kanssaan. Sain kunnian osallistua heidän parhaillaan voimassa olevaan Labello Stars -kampanjaansa ja tänään postissa tulikin sitten kaksi Labellon huulivoidetta mulle testattavaksi.
Kuten monien muidenkin kosmetiikkatuotteiden kohdalla, halusin tehdä tuotearvostelun myös näistä kyseessä olevista huulivoiteista - tai no tarkalleen ottaen vain toisesta näin alkuun.
labello 058435labello 050543labello 089453labello 070353545labello 13145
Sain kokeiluuni siis Labello Vitamin Shake- ja Labello Hydro Care-huulivoiteet, joista tänään kokeiluun pääsi noista ensimmäinen (Vitamin Shake)... Ja mä taisin muuten just rakastua! Tuo huulivoide paitsi kosteuttaa ja hoitaa huulia, toimii se myös hyvin huulikiiltona - ja erittäin luonnollisena sellaisena. TÄSTÄ löytyy tiedot kyseisen huulirasvan ainesosista ja hoitavista vaikutuksista.
Mä ajattelin, että nyt tulevaa talvea varten tuun pitämään tätä huulirasvaa jatkuvasti mukanani. Kirsikkana kakun päälle tää tuoksuu aivan käsittämättömän ihanalta (tulee mieleen tosiaan jokin raikas hedelmösmoothie). Kyseisten huulirasvojen hinnatkin ovat vain n. 2,75€, joten siinäkin mielessä kyllä kannattava ostos kaikille namuhuulista innostuneille! 
4354labello 80845labello 0054456
(Viimeisessä kuvassa huulet ilman huulivoidetta)
Ajatelkaas nyt! Käytännössä huulirasva sekä -kiilto yhdessä samassa putelissa. Aika mahtavaa mun mielestä.
Labellolla on parhaillaan käynnissä Labello Stars -kilpailu huimilla palkinnoilla varustettuna (sis. Berliinin matkasta kylpylä- ja shoppailulahjakortteihin). Kaikki halukkaat voivat osallistua kisaan TÄSTÄ. Huikeesti onnea kaikille osallistujille! Eihän sitä koskaan tiedä vaikka onni osuisi juuri sun kohdalles. :)

Onkos siellä lukijoiden joukossa joitain Labello-huulivoiteiden ystäviä?

46 kommenttia:

  1. Mulla on tuota samaa huulirasvaa ja se on ihana! Oon koko ajan lisäilemässä sitä huuliin, hah. :)

    VastaaPoista
  2. Just ehin tehdä samanlaisen postauksen, oi sä sait kans ihanat huulirasvat! :) Mä tykkään iha himona tosta Cranberry & Raspberryst :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa haha! Mut joo tää on kyl ihan unelma. :3

      Poista
  3. Oi, tota on pakko kokeilla ;D . Yks huulirasvaholisti ilmottautuu :DD
    Oot hirmu kaunis noissa kuvissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah kannatan! :) Ja kiitos kovasti. :3

      Poista
  4. Ihanan näköistä tuo toinen... onko sulla jotkun ripsenpidennykset näissä kuvissa muuten? :)

    VastaaPoista
  5. Huomaatkohan itse laittavasi blogiin useammankin melko samanlaisen kuvan? :-D En ymmärrä mitä järkeä siinä on, asian saa selville esim. sievässä kollaasissa joita ois kivempi katella, kuin kuutta samanlaista kuvaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan ne joo aika samanlaisia monesti, mutta ei mun mieletä mitenkään häiritsevästi. Tai että sama se on onko ne kuus kuvaa pikkusina kollaasissa vai tälleen allekkain. :D

      Poista
  6. mistä tuo ruutupaita on?:)

    VastaaPoista
  7. Mullaki on jo kolmatta kertaa tota vadelmaa ja sen on parasta!

    VastaaPoista
  8. Oon viime talvesta saakka käyttäny tota samaa Labellon vitamin shakea, ja oon kyl ollu tosi tyytyväinen siihen ! Se tosiaan tuoksuu ihanalta, ja antaa hieman väriä ja kiiltoa huulille :)

    VastaaPoista
  9. Mulla on tuo Labello Hydro Care ja se on kyllä ihana! :) Pitää varmaan ostaa tuo toinenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo innolla oottelen millon pystyn sitten testata juuri tuota Hydro Carea. En viitsi samaan aikaan molempia avata... Parrmpi käyttää yks kerrallaan. :)

      Poista
  10. Onko sulla joku erityinen syy, miksi rupesit käyttämään perusirtoripsien sijasta noita irtotupsuja? Tai että kun onhan sellaiset yhtenäiset paljon nopeemmat ja helpommat laittaa, niin sillä vaan kyselen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on mun mielestä jotenki kivemman näköset ja pysyy paremmin. :)

      Poista
  11. mistä noita saa? pakko saada! :)

    VastaaPoista
  12. ei vitsi oon kateelline kun sulla on niin pitkät ja ihanat hiukset! Ku mulla ei vaan kasva :D Oon leikannu välillä huonoja latvoja pois ja ne on nyt kolme vuotta ollu saman pituset vaiks oon leikannu kerralla just ehkä sentin åuolessa vuodessa :D ja nyt en oo ees puoleen vuoteen värjänny mut silti ei kasva :(

    VastaaPoista
  13. Ite tykkään kovasti Labellon huulirasvoista :) Ja ihanat nuo sun uudet hiukset!

    VastaaPoista
  14. Noi on kyllä täydellisiä huulirasvoja! Sellanen huulirasvan ja huulikiillon yhdistelmä, just passeli mulle, kun en molempien kanssa jaksa räplätä (: Sulla on muuten tosi kauniit huulet! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Tosi kätsyt munki mielestä. :) Ja kiitos!

      Poista
  15. Nuo sun ripset on kamalinta koskaan.. Äläkä sano "aijaa :)".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinäkö sen päätän miten mihinkin vastaan? Ja ok... Se on sun mielipide. :D

      Poista
    2. Älä :D ihan ku ois jotain harvoja risuja silmissä.. Kaukana luonnollisesta ku on liian pitkät mikset vaa voi olla naturaali oisit paljon nätimpi :/

      Poista
    3. No enköhän mä oo just semmonen kun haluun. :D

      Poista
    4. Itselläni on kyllä ihan luonnostaan noin pitkät. :p Että älä valita, ettei ole luonnollista. Tosin tietysti erimalliset (eli tasaisemmin) kun ovat aidot.

      Poista
    5. Miten yllättävää, että vilma veti tostakin raget. Miksi blogata, jos jokaisesta negatiivisestä kommentista pitää vain tuhahtaa "no se on sun mielipide!!!!! mä oon just semmonen ku halauan!!". Miksei niistä voi ottaa vaikka opikseen? Kyllähän jokainen nyt näkee, ettei nuo ripset ole siististi laitettu, mutta mikäs siinä jos tykkäät tuollaisista "ripsistä".

      Poista
    6. No miks Vilman pitäis muuttua jollain tapaa (tässä tapauksessa olla käyttämättä tuollaisia ripsiä), vaan koska joku anonyymi ei satu tykkäämään niistä? :-D ei luoja, kaikesta sitä osataan valittaa..

      Poista
  16. Toi Vitamin Shake huulirasva on ihaninta ikinä! Kolmas tuubi menossa :D

    -Sara

    VastaaPoista
  17. Aivan järkyttävät ripset sulla kyllä.....:DDD

    VastaaPoista
  18. Mulla on myös tuota samaa huulurasvaa! Niin ihanaaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai kauheeta ku en oo muistanu vastata teille kaikille. :( Mut siis niin on! Oon samaa mieltä.

      Poista
  19. oot kyllä sairaan kaunis! :)

    lifeisnowpressplay.blogspot.fi

    VastaaPoista
  20. Tuota on kyllä pakko päästä ostamaan! Näyttää ja kuullostaa niin hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa oikeesti käydä ostamassa! Mun kaveri oli menny heti ostamaan itelleen tuon saman ja rakastui siihen itsekin. :)

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥