keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Kiirettä pitää ja väsymys painaa päälle

6768493825 7756656754675 Ajattelin, että mun ois hyvä tulla tännekin antamaan vähän selitystä postausvälien pitenemiseen liittyen. Mulla on ruvennu tuo koulu viemään taas sen verran voimia, että miltein aina koulun jälkeen kotiin tullessani kiepsahdan joko suoraan sänkyyn päikkäreille tai sitten puolestaan viimeisillä voimillani raapustelen jonkinlaisia läksytehtäviä tai muita kouluhommia. Ties kuinka monta koulutyötä oon tässä viimepäivinä raatanut: äikän tekstitaitoa ja kirjaa, kielten kirjoitelmia, esitelmiä ja läksyjä yleensäkin. Enää vajaa kaks viikkoa ensimmäiseen kokeeseenkin, joten pitää tässä pikku hiljaa ruveta taas availemaan oppikirjoja ja keskittyä kunnolla siihen kokeisiin lukemiseen. 
Älkää siis ihmetelkö ajoittaisista tauoista tai normaalia pidemmistä postausväleistä. Oon ihan raatona täällä ja postausinnosta huolimatta en voi aina halutessani käydä täällä teitä moikkaamassa. Haluaisin kyllä viikonloppuna toteutella teille mahdollisesti jotain kivaa ylläripostausta tms., jos vaan aikataulut antaisivat periksi. Mites olisi nyt tällä kertaa ne erilaiset syysasukokonaisuudet? Vai oisko teillä jotain muita toivepostauksia mielessä?

Mä meen nyt harjaamaan hampaat ja kiepsahdan sitten saman tien peiton alle nukkumaan. Huomenna taas kaheksalta kouluun ja kotiin vasta neljän jälkeen... Krääh! 

30 kommenttia:

  1. voisitko tehä sellasen "talvea varten"-postauksen?:) että esittelisit kaikkia talvikenkiä/-takkeja ja pipoja, kaulahuiveja yms mitä haluaisit ja tekisit vaikka niistä asukokonaisuuksia? kohta pitäis ruveta etsimään uutta talvitakkia ja olis kiva saada vähän ideoita ja vinkkejä noin tyylitajuiselta ihmiseltä! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämmösen voisin toteuttaa hyvin vähän syksymmällä! Hyvä ehdotus. :)

      Poista
  2. No mulla oli tänää kouluu 8-16 (oon seiskalla!) et arvaa kui paljo väsytti koulupäivän jälkeen ! :|

    VastaaPoista
  3. Aagh mul iha sama juttu ton koulun kaaa :( mut hei tee vaik myday? :)

    VastaaPoista
  4. Aaa vaikutat niin unelmaopiskelijalta, mäkun tiedän että mulla on kamalasti tehtäviä ja koeviikko nurkan takana mut ei vaan jaksa :/ kauhistuttaa jo koko koeviikko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä kyl ihan mikään unelmaopiskelija oo. Mullaki yleensä tuppaa jäämään kaikki koulujutut viimetippaa. :D Nyt päätin kuitenki tehä niit ajoissa.

      Poista
  5. Tee semmonen koulupäivä Vilman kanssa -postaus :)

    VastaaPoista
  6. Ihana postaus! Voisitko joskus tehä postauksen sun aamurutiineista? :) Käytkö kurkkaamassa mun blogin? :)
    www.savetheday-iida.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Vastaukset
    1. En voi vielä kuvailla videoita. Sitten joskus kun on oikeanlainen kamera niin vois yrittää tehdä niitäkin. :)

      Poista
  8. tsemppii koeviikkooon! :) onneks ite oon vielä yläasteella enkä lukiossa, se sit alkaakin ens syksynä melko varmasti...

    VastaaPoista
  9. Päivä kuvina postaus olis kiva (:

    VastaaPoista
  10. Hei mikä toi sun ask-tunnus on? :)

    VastaaPoista
  11. tää sun blogin ulkoasu on nykyään sekavampi koska noita mainoksia on niin paljon:( Mutta oot toosi nätti ja tykkään muuten sun blogista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul on käytännös max. 2 mainosta. :D Mut joo oon kyl muuten samaa mieltä, että sekavampi tää on. Ois tarkotus tehä jossain vaiheessa kunnon remontti tänne. :D

      Poista
    2. Niinno ei noita kyllä ookku kaksi mutta jotenkin näyttää vaan että niitä ois monta :D

      Poista
  12. Muista olla stressaamatta liikaa :) hommat kun tekee rauhallisesti ja keskittyen yhteen asiaan kerrallaan, ni kyllä se siitä sujuu!

    VastaaPoista
  13. Se syksyn asukokonaisuudet- postaus ois ihana! :)

    VastaaPoista
  14. Onko sulla pisamia vai näyttääkö vaan siltä, kun kattoo tuota alinta kuvaa? :)

    VastaaPoista
  15. Kesäsin niitä ilmestyy auringon takia aina muutamia. :D Ei mulla kauheesti niitä oo.

    VastaaPoista
  16. voieikä, eksyin jotenki tänne blogiin, selasin melkeen kokonaan läpi ja niiin ihana blogi! oot törkeen upee!:) ja niiin ihania vaatteita ymsyms en voi muutaku kehua, oon sanaton! :-D

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥