keskiviikko 7. elokuuta 2013

Vastauksia kysymyksiinne!

Mikä on sun lempi vaatekauppa?
- Niitä on monia! Kärkikolmikkoon kuuluvat varmaankin H&M, ZARA ja Cubus.
Kuka/ketkä on sun parhaita kavereita?
- Mä en halua luokitella kaveretani minkäänlaiseen paremmuusjärjestykseen. Kaikki kaverit ovat mulle yhtä tärkeitä, enkä vaihtaisi heitä mihinkään.
Mitä "huonoja" puolia on siinä että seurustelee?
- Varmaan se, ettei voi toimia niin vapaasti kuin sinkkuna. Seurustellessa pitää ottaa huomioon myös toisen osapuolen arvot ja kunnioittaa niitä.
Mitkä on sulle helpoimpia ja mitkä vaikeimpia aineita koulussa?
- Helpoimpia ovat ruotsi, uskonto, psykologia, filosofia sekä terveystieto. Vaikeimmiksi luokittelisin englannin, saksan, fysiikan ja kemian.
Hesburger vai Mcdonalds, miksi?
- Hesburger, koska kurkkumajoneesi!
Monetko farkut/housut sulla on? (siis muutkin kuin farkut!)
- Ainakin 15kpl shortseja, 5kpl lökäreitä ja n. 10kpl farkkuja.
Meikkaisitko vai laittaisitko hiukset, jos pitäisi valita vain toinen ja vuoden ajan pitäisi mennä kaupungilla/koulussa niillä?
- Meikkaisin.
Aiotko hankkia ajokortin?
- Aion. Luultavasti heti kirjoitusten jälkeen.
Odotatko miten innokkaasti sitä, että täytät 18v.?
- Kyllä mä melkoisen innokkaasti sitä odotan!
Viihdytkö kaverimielessä enemmän poikien vai tyttöjen seurassa, että miten pystyt olemaan oma itsesi, onko samalla aaltopituudella jne.?
- Sekä että. Tytöille voin puhua kyllä melkoisesti henkilökohtaisemmista asioista kuin pojille, mutta poikienkin kanssa pystyn silti olemaan täysin oma itseni. En vain puhu heille yhtä avoimesti kuin tytöille.
Jos sinun olisi pakko mennä kauneusleikkaukseen, mitä leikkauttaisit?
- Hahah no varmaan mun toisen korvan! Se on hieman "epämuodostunut" ja häiritsee mua hirveesti. Melkein kukaan muu ei siihen kyllä kiinnitä huomiota, ennen kuin heille siitä erikseen mainitsen.
Lempi- ja inhokkiruokasi?
- Lempiruokaa en osaa eritellä, mutta inhokkiruoka on varmaankin kanafileet.
Mitä tekisit jos saisit olla päivän poika?
- Hahah ainakin pissaisin seisaallaan. :D
Oletko koskaan ollut yötä sairaalassa? jos olet, niin miksi?
- Olen vuoden 2006 kesällä. Olin kavereideni kanssa läheisellä uimarannalla ja hypin laiturilta jalat suorina veteen (jossa syvyys oli n. 1,5m). No siinä yhden hypyn seurauksena mun isovarvas roikkui puoliks irti pohjassa olleen rikkinäisen kaljapullon ansiosta. Varpaan hermot ja jänteet menivät poikki ja vietin seuraavat kolme päivää lastenklinikalla, jossa mun varvas leikattiin ja jänteet + hermot korjautettiin. Mun jalassa oli kuusi viikkoa kipsi ja kesäloma täysin pilalla. Muistan sen näyn siellä rannalla vieläkin tosi selvästi. Olin shokissa ja hirveä ihmislauma mun ympärillä kyseli tapahtuneesta ja antoi ensiapua. En enää koskaan hypi miltään laiturilta paitsi mökillä, missä nään sen pohjan selkeästi. En suosittele hyppimistä muillekaan. Yleisillä rannoilla kun voi olla siellä pohjassa ihan mitä vaan.
Millaisia piirteitä arvostat ihmisissä?
- Luotettavuutta, rehellisyyttä, epäitsekkyyttä ja empatiakykyä. Nää neljä ovat niitä arvokkaimpia piirteitä ihmisissä.
Voisitko joskus tehdä videopostauksen?
- Mahdollisesti sitten, kun kamerallani on mahdollista ottaa videokuvaa.
Kierteletkö kirppareita, jos kyllä niin mitä ?(:
- En kiertele, mutta olisi kyllä tarkoitus ruveta harrastamaan niitä!
Oletko saanut sähköiskua?
- Eiköhän niitä ole jokainen saanut. :D
Oletko kömpelö?
- En.
Miltä tuntuu kun susta tulikin noin suosittu?
- Todella hyvältä. Tarkoitan siis sitä, että blogini on saanut vuoden aikana sellaista suosiota, jollaisesta en olisi osannut viime kesänä uneksiakaan. 
Odotitko ollenkaan, että pääsisit Indiedaysiin?
- En todellakaan! Se tuli täysin (positiivisena) yllätyksenä.
Mikä loukkaa sua eniten?
- Se, että ihmiset, jotka eivät mua oikeasti tunne, arvostelevat ja spekuloivat asioita musta ja mun läheistä. Kurjaa sanoa, mutta blogini takia olen monesti joutunut täällä netissä lukemaan itsestäni ja perheestäni/kavereistani aivan perättömiä juttuja. Se jos mikä loukkaa. Etenkin jos perättömät huhut/väitteet eivät liity minuun vaan läheisiini.
Mikä on blogin parhaita puolia?
- Se mielihyvä mitä saan postausten tekemisestä ja teidän lukijoiden kommenteista. Ootte kyllä aivan uskomattomia ja jaksatte aina piristää mun päiviä tsemppaavilla tai muuten vaan ihanilla kommenteilla. 
Entä huonoimpia?
- Just tuo aikaisemmin mainittu arvostelu-asia. Mun tekemisiä ja mua itseeni arvostellaan netissä melkoisen paljon ja keksitään aivan perättömiä juttuja sekä musta itsestäni että mun läheisistä. Ymmärrän, että blogia pitäessään pitää varautua näihin negatiivisempiinkin puoliin, mutta nettikiusaamista ei kenenkään bloggaajan tulisi joutua sietämään.
Miten rahoitat sun shoppailut? En tarkoita sun olevan lellitty, mutta saatko paljon kuukausirahaa, maksaako sun vanhemmat vai onko sulla superhyvä palkka kesätöissä?
- Maksan 80% ostoksistani itse. Vanhemmat maksavat mulle kaiken pakollisen ja tarpeellisen. Jos mulla ei vaikkapa olisi talvitakkia tulevaksi talveksi, he ostaisivat mulle sellaisen. Sen sijaan jos omistaisin jo ennestään kolme talvitakkia, he eivät mulle uutta ostaisi. Neljännen maksaisin siis ihan omasta pussistani.
Saan kuukausirahaa ja teen silloin tällöin lastenhoitokeikkoja, josta tienaan rahaa. Tänä kesänä olin viiden viikon ajan kesätöissäkin, josta saamani palkka oli melkoisen hyvä.
Mikä on sun lempi tv sarja?
- Mulla ei ole sellaista. Katselen TV:stä milloin mitäkin. 
Mitä musiikkia kuuntelet?
- Monenlaista. Mun musiikkimaku on todella laaja - perus NRJ- ja Voice-musiikista J. Karjalaiseen, Johanna Kurkelaan, Telexiin, Egotrippiin yms. Muhun iskee myös monet 80-luvun biisitkin.
Lempiväri?
- Varmaan valkoinen, vaaleenkeltanen tai vaaleenpunanen.
Mitä rakastat Markuksessa eniten?
- Ehkä sitä, että se jaksaa aina tukea mua ja kestää mua huonoinakin päivinä. 
Monen kanssa olet seurustellut? 
- Yhden kanssa vakavasti.
Lempi lomakohde?
- Jo käydyistä lomakohteista Kreeta. Sellainen, jossa ehdottomasti haluaisin käydä on Australia!
Mikä oli pienenä sun haaveammatti?
- Kätilö, terveydenhoitaja ja poliisi. 
Mikä nykyään?
- Tällä hetkellä mulla ei ole mitään erityistä haaveammattia.
Ootatko tulevaa lukuvuotta?
- Joo, mutta kauhulla. :D
Mistä saat inspiraatiosi pukeutumiseen? Selailetko muotiblogeja ja lehtiä, vai laitatko vaan päälle sitä mikä näyttää omasta mielestä hyvältä?
- Yleisesti ottaen heitän pälle just semmoset vaatteet, mitä itse pidän kivannäkösinä. Seuraan kyllä myös muotiblogeja, joista saan silloin tällöin inspiraationi pukeutumiseen.
Millaiset välit sulla on sun perheeseen? Ja onko sulla siis vain yks sisko?
- Mulla on kaks pikkusiskoa ja hyvät välit perheeseeni.
Miten hoidat sun hiuksia kun ne näyttää niin elinvoimaisille, vaikka ilmeisesti lämpökäsittelet niitä melko usein?
- Nää on tällä hetkellä kyllä aika huonossa kunnossa. En hoida näitä mitenkään sen erityisemmin - pesen Dermosilin hiustenpesutuotteilla ja ennen suoristamista/kihartamista suihkutan hiuksiini TRESemmén lämpösuojaa.
Ootko ollu ikinä kännissä?
- Olen.
Mitä haluut opiskella?
- Lukion jälkeenkö? Ei hajuakaan.
Monta tykkäystä sulla on fb profiilikuvassa?
- Nykyisessä 122.
Onks se ihan totta, ettet treenaa mitenkään ja silti sun kroppa pysyy kunnos syömisist huolimatta? :D 
- Jep, se on täysin totta vaikka kuulostaakin joidenkin mielestä ehkä epäuskottavalle.
Tykkäätkö leopardikuviosta?
- Tykkään!
Haluaisitko olla julkkis?
- En.
Lempi blogi?
- Annika O.
Lasketko kaloreita/oletko joskus laskenut?
- En laske tai ole koskaan edes laskenut. Syön mitä lystää. :D
Kuinka usein herkuttelet?
- Liian usein.
Lempi bloggaaja/vlogaaja?
- Vloggaajaa ei ole, mutta lempibloggaaja on Annika O.
Ostatko Seppälästä ikinä mtn?
- Ostan melko useinkin!
Osaatko mielestäsi laulaa?
- En todellakaan.
Perheenjäsentesi pituudet? 
- Iskä 196cm, äiti 175cm, Eevi 170cm ja Viivi ~138cm.
Ootko ollu kielimatkalla? Haluaisitko? 
- En ole ollut enkä haluaisikaan.
Haluaisitko lemmikin? 
- Joo!
Limu vs mehu? 
- Limu.
Hame vs housut
- Housut.
Stringit vs hipsterit? 
- Stringit.
Gina vs h&m?
- H&M.
Oletko aina asut samassa paikassa?
- Samassa paikassa, mutta kahdessa eri talossa.
Unelmiesi auto?
- Joku valkoinen avobemari. :D
Top 5 matkakohteet (ulkomailla)
- 1. Austalia 2. Yhdysvallat 3. Espanja 4. Bali 5. Italia
Karkki vai sipsi?
- Sipsi.
Lempiasuste?
- H&M:stä ostettu hapsulaukku! :D
Miksi et käytä alkoholia?
- Tuosta kysymyksestä päätellen, vaikuttaa siltä, että kuvittelet mun olevan absolutisti. Mä käytän alkoholia, mutta tosi harvoin. En vain näe mitään järkevää syytä miksi pitäisi joka viikonloppu olla vetämässä kännit jossain kavereilla tms. Hauskaa voi pitää ilman alkoholiakin. :)
Koetko että sulla on paljon kavereita? Entäs tosiystäviä (joille voit kertoa kaiken ja joiden kanssa oot konenu paljon)?
- Mulla on monia kavereita ja muutamia tosiystäviä. Oon kuitenkin sitä mieltä, että määrä ei ole tärkein vaan se laatu.
Mitä ajattelet fitness-villityksestä?
- Sinänsä vähän naurettavaa. Ei siinä mitään, että halutaan pitää kroppa ja kunto hyvässä kunnossa, ymmärrän sen täysin. Joillain se treenaaminen ja yliterveellinen ruokavalio vaan menee vähän yli.
Entä anoreksiasta ym. syömishäiriöistä?
- Surullista. En oikein muuta osaa sanoa.
Oletko itsenäinen (siis että osaat esim laittaa ruokaa, pestä pyykkiä jne)?
- En tosiaan. :D Oon pyykinpesussa tosi avuton ja itsetehdyt ruuatkin ovat aina siitä helpoimmasta päästä.
Odotatko jo kotoa pois muuttamista?
- Odotan! En malta oottaa, että pääsen sisustamaan oman kämppäni.
Miks aloit pitään blogia?
- Eräs kaverini kannusti mua siihen, koska uskoi mun olevan hyvä bloggaamisessa.
Ootko harkinnu blogin pidon lopettamista?
- Joskus vaikeina aikoina kyllä. Nyt kyllä tuntuu siltä, etten voisi koskaan lopettaa tätä! :D
Minkänäköisiä ja pituisia sun vanhempas on kun oot noin hirmukaunis?
- Hahah, ihan normaalinnäköisiä reilu 40-vuotiaita ovat. Iskä on 196cm ja äiti 175cm. :)
Oletteko rikas tai edes vähän normaalia varakkaampi perhe kun sulla on niin paljon merkkituotteita ja muutenkin shoppailet tosi usein?
- No kyllä mä melko varakkaasta perheestä olen.
Mitä ajattelet ylä-aste ikäisistä?
- En mitään, itsekin olen ollut sen ikäinen muutama vuosi takaperin. :)
Jos näet sinua nuoremman, mutta lihavemman ihmisen, mitä ajattelet siitä?
- En mitään.
Mitä muuttaisit ulkonäössäs (jos siinä edes on muutettavaa) ja mitä et?
- Otsan muuttaisin, koska vihaan sitä. Kropan pitäisin tälläisenä.
Ootko koulussas semmonen feimi vai ei-niin-tunnettu?
- Ihan semmonen normaali. :D
Millainen ois sun unlemaperhe? esim. 3 lasta ja kaks niistä olis tyttöjä ja poika olis isoveli, ja komea hyvä isä.
- Unelmaperhe olis kaks lasta Markuksen kanssa. Ihan sama olisivatko tyttöjä vai poikia. Koirankin haluaisin omistaa.
Lempielokuvat?
- Titanic, Twilightit, Morsiusneidot ja Benjamin Buttonin uskomaton elämä. En nyt tiedä ovatko nuo niitä lemppareita, mutta hyviä ainakin. 
Luetko kirjoja ollenkaan, jos kyllä niin mitä?
- En ellei ole pakko.
Lempikarkit?
- Varmaan täytelakut.
Suurin unelma?
- Yks on ainakin se, että saisin hyväpalkkaisen, mutta kuitenkin kivan työn.
Mitä kaikkea olet harrastanut elämäsi aikana?
- Partiota, kuntomixiä (kuntoilu ja tanssi samassa), yleisurheilua sekä teatteri- ja kokkikerhoa.
Lempijuoma?
- Kokis.
Missä maissa oot käyny?
- Thaimaa, Ruotsi, Viro, Kypros ja Kreeta/Kreikka.
Kuinka paljon käytät rahaa vaatteisiin kuukaudessa?
- Vaikea sanoa mitään tiettyä määrää, koska se vaihtelee kuukausittain. Joskus enemmän ja joskus vähemmän.
Onko perheellänne lemmikkejä(tai onko ollut)?
- Ei ole koskaan ollut. (muokattu: on ollut kaloja)
Syntymäpäiväsi?
- 1. lokakuuta.
Lempikauppakeskus suomessa?
- Ideapark.
Haluaisitko vaihto-oppilaaksi?
- En.
Paljonko painat?
- Jotain 58kg.
Ootko ollu pienenä/nuorempana hoikka tai laiha? (niinku sillon kun vielä lasvoit pituutta)?
- Oon aina ollut pitkä ja hoikka. Nuorempana vielä ihan selvästikin alipainoinen. Mutta tämmöinen mä oon. Ainoa tapa saada lisää painoa olisi hankia sitä lihasmassalla.
Ootko enempi "sisäkissa" vai ulkona huitelia?
- Sisäkissa. :D
Käytkö töissä?
- Kävin nyt kesällä viiden viikon ajan kesätöissä ja sen lisäksi teen aina silloin tällöin lastenhoitokeikkoja.
Teetkö kotitöitä, jos teet niin millaisia?
- No perus oman huoneen siivousta ja silloin tällöin tiskikoneen tyhjennystä ja pyykkien ripustamista kuivumaan.
Oletko koskaan värjännyt hiuksia/aiotko värjätä?
- Oon värjänny hiukset kerran aikaisemmin ja aion kyllä jatkossakin värjätä.
Tykkäätkö urheilusta?
- No siis kyllä mä koulussa tykkään liikuntatunneilla urheilla ja tykkään katsoa urheilua telkkarista, mutta en sitten jostain syystä kuitenkaan vapaa-ajalla harrastaa sitä. Tiedä sitten miksi. :D
Mitkä urheilulajit on parhaita?
- En tiedä tarkoitetaanko tässä kysymyksessä nyt parhaita TV:stä seurattavia urheilulajeja vai lajeja, joita itse tykkään harrastaa/pelata. Anyway, telkkarista parhaita seurattavia urheilulajeja on jääkiekko ja jalkapallo. Lajit, joita itse tykkään pelailla ovat esimerkiksi sulkapallo, lentopallo ja sähly.
Eikö sun vanhemmat ihmettele/paheksu kun shoppailet aika paljon?
- No kyllähän ne sitä silloin tällöin paheksuvat ja yrittävät saada mua säästämään rahojani tulevaisuutta varten.
Tykkäätkö käydä lukiota?
- Tykkään, mutta helkkarin rankkaahan se on.
Uskotko ilmaston lämpenemiseen?
- Uskon.
Ootko tyytyväinen sun pituuteen? Miksi/Miksi et ? 
- Alkuun en ollut ja häpesin pituuttani. Nykyään oon kuitenkin hyväksynyt pituuteni sellaisena kuin se on ja kannan kaiken tämän 180cm ylpeydellä jokaista senttiä myöten. :D
Kuinka vanhoja sun siskot on? 
- Eevi on 14v. (-98) ja Viivi 9v. (-04)
Millaisia ihmisiä ihailet? Entä millaisia ihmisiä halveksit?
- Ihailen ihmisiä, jotka uskaltavat olla rohkeasti sellaisia kuin ovat ja seisovat vankasti omien mielipiteidensä takana miellyttämättä muita. Myös ihmiset, jotka eivät piittaa muiden sanomisista/haukuista ja omaavat itsevarman olemuksen, ovat minun silmissäni erittäin ihailtavia. En nyt tiedä millaisia ihmisiä kirjaimellisesti halveksisin, mutta en arvosta jatkuvaa muiden miellyttämistä ja muiden mielipiteillä elämistä.
Millaisia tilanteita jännität?
- Koetilaisuuksia, esitelmiä, hammaslääkäriä ym.
Mikä oli sun ruotsin numero?
- Yläasteella 10, lukiossa 9.
Oletko enemmän pessimisti vai optimisti? Perustele.
- Optimisti. Kyllä mä pyrin miltein aina etsimään asioista ne hyvät puolet ja uskomaan, että joskus ne huonotkin asiat saadaan järjestykseen.
Olitko viime kesänä töissä, jos niin mitä sun hommiin kuulu?
- Olin. Mun työtehtävään kuului ainoastaan rikkaruohojen kitkentä.
Mitä mieltä oot kasvissyöjistä?
- En mitään erityistä mieltä.
Kuinka pitkä koulumatka sul on?
- 2-3km. Riippuu siitä mitä reittiä menee.
Käännätkö katseita esim. kaduilla?
- Silloin tällöin kyllä.
Onko sulla ketään esikuvaa, ihmistä, jota ihailet paljon?
- Ei ole.
Onko joku sun blogin lukija tms joka on tunnistanu sut, tullu moikkaamaan sua kadulla?
- Ei. Vasta jälkeenpäin on tultu sanomaan tänne blogiin, että on nähnyt mut jossain tms. Sinänsä vähän ärsyttävää, koska ois kiva, että uskallettais tulla moikkaamaan.
Ootko jo aatellu mitä aineita kirjotat lukiossa ja mihin jatkan sen jälkeen?
- Tällä hetkellä kirjoituaineiden listalla on ruotsi, pitkä saksa, pitkä enkku, äikkä, terveystieto ja yhteiskuntaoppi. Lukion jälkeiset suunnitelmat ovat mun kohdalla vielä melkoisen auki.
Lempibiisi tällä hetkellä?
- Studio Killers - Flawless. Aika ykstoikkonen mutta hemmetin hyvä! Studio Killersin biisit ovat muutenkin tosi hyviä.
Millai nukut, vatsalla/kyljellä/selällä?
- Kyljelläni.
Minkä ikäisenä haluaisit perustaa perheen?
- Aikaisintaan ehkä 25-vuotiaana.

106 kommenttia:

  1. onko sun sisko eevi tuominen?
    onko sulla instaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kun ihan Eevi Järvinen. Ja on instagram. Mut löytää sieltä nimellä vilmakatariinaaa. :)

      Poista
    2. haha itekki mietin tätä joskus mutta sain selvennyksen ku sun sisko oli sun kuvis :D

      Poista
  2. Jos oot itse 180cm niin kuinka pitkä sun poikaystävä on?

    VastaaPoista
  3. Vastasit jotenkin tosi selkeesti ja mukavasti kysymyksiin :)

    VastaaPoista
  4. Ootko oikeesti rikas? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Argh, mua ärsyttää nää kysymykset. :D Mitä väliä sillä on onko joku köyhä vai rikas vai siltä väliltä? En ymmärrä miks varallisuuden pitää olla niinkin ihmeellinen tai iso juttu. Oon miettinyt jatkossa jättäväni minun tai perheeni varallisuuteen liittyvät kommentit kokonaan julkaisematta. Tähän postaukseen tuon yhden kysymyksen julkaisin ja siihen vastasin, koska tuota asiaa on kysytty miljooa kertaa ja päätin tehdä sille lopun vastaamalla siihen. Nyt asian voi varmaankin jättää sikseen.

      Ja ei, en ole mitenkään just sulle (joka nyt tätä kysyit) ärsyyntynyt, vaan yleisesti tälle asialle. En ymmärrä miksi se on niin merkittävä asia, että siitä pitää jatkuvasti olla kyselemässä. :D Okei, käytän rahaa paljon, mutta entäs sitten. Kukin käyttää rahaa tyylillään.

      Poista
  5. tosi kivasti vastasit noihin :) ja voisitkohan joskuss tehä musiikkipostauksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että oot tota mieltä. :) Ja hmm... Minkälaista postausta tarkoitat tuolla tarkalleen?

      Poista
  6. Kiva postaus! Munki unelma-ammatti on ollu nuorempana kätilö. Lukiossa mul ei ollu enää mitään hajua, mitä haluan, mut palasinkin lopulta tohon samaan. :-) Ps. vaikutat tän blogin perusteella tosi ihanalta ihmiseltä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Se on ollu varmaan monen pikkutytön haaveammatina ainakin jossain vaiheessa. :D Näin oon kuullut! Mutta hei kiitos palon sulle. :) <3

      Poista
  7. Kuulostaa ihan kauheelta toi varvas-tarina! Oli tosi kiva lukea näitä sun vastauksia, tuntuu kuin olisi "tutustunut" suhun vähän paremmin haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se OLI KAUHEETA! :D Mut hei kiva kuulla, että tykkäsit. :)

      Poista
  8. tää oli kiva! oppi susta taas jotain uutta :>

    VastaaPoista
  9. Halusin vaan sanoa sulle, että älä ota lukiota liian raskaasti! Toki on hyvä tähdätä hyviin papereihin, etenki jos pyrkii kouluun, jossa niitä vaaditaan tai jos et tiedä mitä haluat tulevaisuudessa tehdä.
    Ite sain ihan perus paperit lukiosta, enkä oikeastaan stressannu ollenkaan mistään koeviikoista tms. Silti syksyllä alkaa opinnot yliopistossa mun (toivottavasti) unelma-alalla.
    Oli pakko päästä sanomaan tämä ko tuntuu, että stressaat ihan kauheana koulusta. Toki jos susta tuntuu, että jaksat tuolla tyylillä niin mikäs siinä, mutta välillä kannattaa ottaa vähän rennommin. :)
    Btw, tosi hyvin vastailit kysymyksiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kannustuksesta! Kai pitäis ottaa lukion kannalta vähän rennommin ja lopettaa turha stressailu. :)

      Poista
  10. Jos saat kuukausirahaa vanhemmiltasi, niin eikö se sillon ole sama asia ku että porukat maksaa..?:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huoh arvasin, että joku tulee näsäviisastelemaan. Ensinnäkin... Vanhemmat ovat elatusvelvoisia siihen asti kun lapsi on täysi-ikäinen ja kuukausi-/viikkoraha on muutenkin aivan normaalia. Ja suurimman osan rahoistani oon saanut nyt työnteolla, eli ihan itse ansaittua on.

      Monet vaan tulevat sanomaan ja levittävät sellasia väitteitä, etten maksaisi mitään itse vaan kaikki maksettaisiin mulle. Ei se niin mene.

      Poista
    2. Minä en ole koskaan saanut vanhemmiltani tosta niin vaan mitään viik korahoja, vaan jokainen sentti on ansaittu. Tiedän myös moniamonia muitakin jolla on näin, eli ei se touhu täysin päivänselvää ole. Oppiipahan näin miettimään mihin niitä rahojaan käyttää. Ei sunkaan vanhemmat turhaan rahankäyttöäs yritä tiukentaa, koska sulla sitä näemmä menee ihan vitusti kaikkeen ihan turhaan.

      Poista
    3. Mistä sä tiedät mikä mun ostoksista on turhaa?

      Poista
    4. mielestäni on täysin normaalia saada viikko-/kkrahaa, kunnioitettavaa jos on jo teini-iässä pystynyt hommata itse kaikki rahansa! ja oli ihana postaus:))<3

      Poista
    5. Voi vittu nyt!
      Mullekkin annetaan 60€ kuussa. Ja se on minun omaa rahaani siitä lähtien kun se minulle annetaan käteen. Niillä ostetaan "turhuudet" .
      Joten lopettakaa tää spekulointi nyt. Vilma kertoi että tekee lastenhoitohommia ja siivoaa huoneensa ja tyhjää tiskaria jne.. Kyllä silloin ansaitsee vähän rahaa.. :) parempihan se onantaa kuukaudessa yksi raha, kun pitkinpoikin kuukautta vilman pitäisi olla sitä pyytämässä.

      Poista
    6. Ei helvetti en tajua miks tollasten pitää tulla tänne aukomaan päätään! :-D Ihan selkeä katkeruus puskee noiden sanojen läpi ''Minä en ole koskaan saanut vanhemmiltani tosta niin vaan mitään viik korahoja, vaan jokainen sentti on ansaittu.''!
      Tää toisten raha-asioiden nuuskiminen ja pohtiminen on muutenkin niin älyttömän naurettavaa ja lapsellista! Mä muistanku tota tehtiin jossain tarhassa kun mietittiin et miten Pekka-Liisalla voi taas olla uus mutanttibarbi jousipyssyllä!
      Vilma on sen verran fiksunolonen nuori nainen, että sittenkun hän pääsee siihen aikuisten rahaelämään niin kyl se tietää ja osaa rajottaa mihin sitä rahaansa käyttää.
      Vilman(tai esim. minun) tilit ei kuulu yhtään kenellekkään muulle, paitsi nyt alle 18 vuotiaana omille vanhemmille/huoltajalle.
      Se että arvostellaan toisia miten paljon ne tekee kotitöitä rahojensa eteen on vaan niin raivostuttavaa. Lopettakaa tämä. Piste.

      Poista
  11. Oon ite tosi hoikka ja huomattavasti alipainoinen, mutta toivottavasti mäkin alan lihoamaan pituuskasvun loputtua :D ja vastaisin itekkin moniin samallalailla kun sää vastasit (tai niinku oon aika samanlainen noitten perusteella) ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :O Joo eiköhän ne kilot tule viimeistään lasten mukana (jos niitä edes hankkii). :D

      Poista
  12. Harmittaisko sua jos jollain ois wanhoissa sama mekko kun sulla? :) :D mielenkiinnosta kyselen!

    VastaaPoista
  13. jotenkin hyvin naurettavaa tulla toisten raha-asioita setvimään ja näsäviisastelemaan jonkun itselle jopa mahdollisesti aivan tuntemattoman ihmisen blogiin:D

    itsekkään en ymmärrä miksi se, onko rikas tai köyhä on niin hemmetin tärkeä asia nykyisin:D Jokainen huolehtikoon omista rahoistaan (:

    Jotkut vaan ovat sattuneet syntymään varakkaampaan perheeseen kun toiset, ei tässä maailmassa puntit mene tasan eniveis missään asiassa, oli kyse rahasta, terveydestä tai ihmissuhteista, joten miksi vaikkapa varallisuudesta pitää mennä aukomaan päätä kenellekkään, oli kyse sitten köyhyydestä tai rikkaudesta :Dd

    kommenttini on hyvin sekava mutta toivottavasti siitä löytää pointin XD

    VastaaPoista
  14. Ei Vilma ole itse KAIKKIA rahojaan varmasti ansainnut, epäilen. :D Ei sun tarvii luopua shoppailusta tai ostoksiesi esittelystä, siinäs teet mitä lystäät. Mutta et voi olettaa ja luulla ettei sulle tule tästä asiasta kommentteja + se että olet niin laiha etkä tee mitään kroppas eteen, syöt vaan. Niin et voi luulla ettei se vähä kummastuttais:D Mä oon onnellinen että mulla on varaa perusasioihin ja että mulla ei ole varaa ostaa kaikkea mitä satun näkemään, siitä yleensä alkaa just juoruilu ja pahanpuhuminen!:) Oonn onnellinen että voin olla ylpeä omasta kropastani ja elämästäni, eikö mun tarvii verrata itseäsi suhun... Koska olen tyytyväinen omaan elämääni ja raha ei ole siinä pääosassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko tuohon "en tee mitään kroppani eteen" juttuun sanoa, että todennäkösesti tulee muuttumaan iän myötä. Vilma on kuitenki vasta 16-vuotias. Useilla ei vielä tuossa iässä näy herkut tai liikkumattomuus kropassa, mutta ko ikää alkaa olla +20v niin asiat voi hyvinkin olla toisin..

      Poista
    2. Tää on ihan totta! Itekki olin vielä ton ikäsenä tosi hoikka ja aina siihen asti kun täytin 19...huhhuh. En oo siis lihonut, koska alotin salin ja aloin katsomaan, mitä syön niin paino pysynyt ihan kurissa. Ja kaikkein pahin mitä huomasin tuolloin: selluliitti! Siihen asti en edes tiennyt miltä se näyttää :D!

      Poista
  15. Ihanan selvä jotenki tää vastauspostaus! + kurkkumajoneesi on NIIN hyvää <3 :D
    Ja ihmiset heei mitä järkee kysellä enää noista raha-asioista.. keskitytään muuhun jookos :)

    VastaaPoista
  16. Musta liian laiha ei oo kaunis :( Beyoncella, Khloe Kardashianilla ja Scarlett Johanssonilla on unelma kropat! Täällä siis yksi joka ei tykkää Vilman vartalosta!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeks mut missä vaiheessa tätä postausta pyysyin arvosteluja mun vartalosta?

      Poista
    2. Mitä helvetinvittua? :-D Et sä voi sanoa noin, et todellakaan.
      Vilman vartalo on sievä ja mä pidän siitä, mutta se ei oo mun unelmavartaloni. Itsekin tykkään kurveista ja bootystä, mut se ei tarkota sitä että en tykkäis muista vartaloista. Jokanen vartalo on kaunis kun sitä osaa kantaa. Ei Beyoncetkaan näyttäs hyvältä missään makkarankuoressa ja selkä kyyryssä.

      Poista
    3. Anteeks? Etkö vaan kestä sitä tosiasiaa, että ei kaikki ole sulle kateellisia ja että maailmassa on muutakin kuin sä? :D Yritä päästä sen yli, ettet ole kaikilta mikään Jumalatar. Monet niin ajattelee, okei mulle, mutta anna mun ite päättää ketkä on mun mielestä kauniita.

      Poista
    4. hahahahahahahaah missä kohtaa oli callup "ilmottaudu välittömästi, jollet pidä Vilman vartalosta!!" multa meni ainaki moine callup iha ohi :o
      XDDDDDDDDDDDDD

      lol nämä kaikki kateelliset katrkerat ihmiset :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Poista
    5. Sama. Ja Khloe on upea, niinkuin kaikki noi naiset jotka mainitsit!

      Poista
    6. Mulle on aivan se ja sama jos jotkut ei ät vartalostani tykkää. Se vain että sen voi pitää omana tietonaan varsinkin kun mielipidettä siihen ei kysytä. :D

      Poista
    7. Mielestäni Vilman vastauksessa ei ole mitään asiatonta. Vilma ei pyytänyt vartalostaan arvosteluja, ja on ihan totta törkeää arvostella muiden vartaloita oman, rajoittuneen kauneuskäsityksensä johdosta.
      Kauneutta on erilaista, ei pelkkä bootyful ole kaunista, eikä pelkät mallinmitat ole kauniita. Koettakaa päästä tuollaisen ahdasmielisyden yli ja etsiä ihmisistä mielummin kauniita kuin rumia asioita.
      Ulkonäkö on monilla arka aihe, ja on todella tahditonta tulla (oli kyseessä ihan kuka tahansa) kertomaan kuinka vähän toisen ulkonäöstä pitää.

      Poista
    8. Ja kaiken lisäks ihmettelen yhtä asiaa. En oo koskaan aikaisemmin täällä blogissa kertonu mun painoa. Ainoastaan muutamia kertoja on joku tullu sanomaan mun painosta jotain "oot liian laiha"- kommenttia. Mutta nyt... Heti kun kerroin painoni niin te jotkut otatte sen noin että hui hitto 58kg 180cm pitkällä on ihan liian vähän. Kyllähän se vähältä kuulostaa, mutta mielestäni näytän terveeltä ja se on pääasia. Kehon rakenteet poikkeavat niin hurjasti ihmisten välillä, että on aivan turhaa asettaa jotain tiettyä painoa tietyn pitusille. Jos näyttää terveeltä ja tuntee olonsa hyväksi kropassaan niin eikö se ole pääasia? Paino on vain numero, samalla tavalla kuin ikäkin.

      Poista
    9. Miten voi löytää toisesta kauniita asioita jos ulkonäkö ei miellytä?

      Poista
    10. Vilma ei kestä kuulla totuutta että kaikki ei palvo häntä. Vilma ei ole ruma mutta ei hänen kasvoissa ole mitään persoonallista tai mitään mikä jäis mieleen.

      Poista
    11. Eli sun mielestä normaalipainoinen tyttö jolla on kurveja ei ole terve?

      Poista
    12. Ja kenen mielestä Vilma edes on "liian laiha" ? Vilma näyttää silmiini täysin normaalilta.. Joten haukkuja-anot, get a life :) <3

      Poista
    13. Ano 21:05

      Mitä ihmettä? Missä kohtaa olen väittänyt niin? Taas ruvetaan työntämään sanoja toisen suuhun.

      Poista
  17. Hmm sanoin vain oman mielipiteeni vaikka mitään kyselyä ei täällä ollutkaan. Jos ei kestä arvostelua, niin herätkää! " Kateelliset Katkerat " mitä vittua tän kommentit kirjottaja voi painua syvimpään maanrakoon! En ole kateellinen enkä katkera, makuja vain on monia. Minä en pidä laihuutta kauniina... Jos ajattelet, että olen kateellinen niin sinun ongelmasi on se, että et kestä kuulla totuutta/mielipiteitä. Ja voitte pitää mua "tahdittamana" mutta totuus on: aika on joku joka arvostelee meitä kaikkia.. Jotkin sanoo suoraan, jotkin pitää omana tietonaan. Huoh, HERÄTKÄÄ :D nauran.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvostelu ei silti ole okei, eikä hyväksyttävää. Ei niiden arvostelijoiden joukkoon tarvitse lähteä. Ulkonäölliset seikat (ja paino varsinkin) ovat sitä paitsi säälittävin syy arvostella muita. Ulkonäkö ei tee kenestäkään huonompaa tai parempaa.

      Poista
    2. Hyvä nina! Täyttä asiaa joka sana!! Täysin samaa mieltä!

      Poista
  18. Mun mielestä on ihan sairaan kumma juttu, miten ihmisiä kiinnostaa sun raha-asiat. Ihan ku ois jotenkin todella bizarre juttu jos joku perhe saa parempaa palkkaa? :D mitä niille rahoille pitäis tehdä, heittää paperinkeräykseen?

    Ja sitten nää reaktiot "hui kun oot liian laiha" on aika kummallisia, koska mun mielestä näytät normaalin hoikalta ja terveeltä. Mutta heti kun saadaan luku tietoon niin oot sairas, luuranko tms.... En vaan tajua.

    VastaaPoista
  19. Nyt alkaa tulemaan tosta painojutusta taas semmosta kommenttia teiltä anoilta, että tulkaa sanomaan samat omalla naamallanne ja nimellänne. Mä en julkase tänne enää yhdenkään kommentteja liittyen tuohon painon arvosteluun. Miettikää nyt herranen aika mitä kirjotatte.

    VastaaPoista
  20. Ihana blogi ja ihana postaus Vilma! :)
    Äläkä välitä noista anoista, en itsekkään tajua miksi pitää ruveta paskaa jauhamaan toisten painosta tai raha-asioista.. Ne on sen verran henk.koht. asioista kumminkin, että keskittykööt jokainen vaan omiin painoihinsa ja rahoihinsa.

    Ja muutenkin, pakko sanoa, että painosta ei muutenkaan voi kunnolla kiistellä ennen kuin on kehonkoostumukset tms. mitattu, koska lihas painaa enemmän kuin läski jne. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näimpä. Jokainen vois keskittyä omiin mittoihinsa ja omaisuuksiinsa. :D

      Poista
  21. Voi että noita anoja taas :D Muista Vilma että oot ihana oma itsesi vaikka muut sanois mitä. Pää-asiahan se on että itse viihdyt omassa kropassasi ja vähät välität katkerista kommenteista. Mun mielestä sun kroppa näyttää kauniille terveen ja nuoren naisen kropalle. Kaikilla se ruoka ei vaan imeydy kroppaan samalla tavalla ja joillain on jopa mahdotonta lihoa vaikka haluaisikin! Oot aivan ihana tyttönen, keep going girl!;)

    VastaaPoista
  22. Voi kamala mulle tuli ihan kylmänväreet tosta varvasjutusta! :D mutta tosi kivasti olit vastaillu :)

    VastaaPoista
  23. Vastailit tosi kivasti opin taas kaikkea uutta susta :) ja oot just upee ja osaat vastata niin asiallisesti kaikkiin (todella ilkeisiinkin) kommenteihin :)

    VastaaPoista
  24. ihana postaus ja blogi!! oot ollu mulle ja monelle muullekki esikuvana heti ku aloit kirjottaa blogia. oot vahva tyttö,keep going! :-)

    VastaaPoista
  25. ihana postaus ja blogi!! oot ollu mulle ja monelle muullekki esikuvana heti ku aloit kirjottaa blogia. oot vahva tyttö,keep going! :-)

    VastaaPoista
  26. Uskotko horoskooppeihin :) mikä on sun horoskooppimerkki? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpä oikeestaan. :D Oon vaaka horoskooppimerkiltäni.

      Poista
  27. Tosi kiva postaus vilma!:) mikset muuten haluais kielimatkalle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Ja syy on rehellisesti sanottuna se, ettei riitä uskallusta lähteä yksin opiskelemaan kieltä ulkomaille. :D

      Poista
  28. autsss aiheutuko sun varpaalle mitään sen pysyvämpää vammaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se normaalilta näyttää mutta tunto ei palaa koskaan normaaliks. Vedessä siitä lähtee melkein aina tunto ja muutenkin se kylmettyy talvisin paljon herkemmin kuin muut varpaat. Lisäks jos tän potkasee vahingossa vaikka pöydän jalkaan niin se kipu on kymmenkertaisesti pahempi, mitä normaalisti. Itkua saa vääntää... :D

      Poista
  29. Mulla ei nyt yhtään muistu mieleen onko tää asia selvenny jo jossain täällä blogissa, mutta kauan te ootte Markuksen kanssa seurustelleet? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syyskuussa tulee kolme vuotta täyteen. :)

      Poista
    2. MITÄ niin kaua?
      vai meniks teillä jossai vaihees poikki tos välis ku muistelisin?

      Poista
    3. Hmm no juu vajaa kuukauden oltiin vähän erillään toisistamme, mutta ei se kyllä mikään ero todellisuudessa ollut.

      Poista
  30. Mulle tuli ihan kauheen paha mieli sun puolesta kun katoin noita kommentteja et miten täällä on arvosteltu sun kroppaa/painoa(?).Mitä väliä sillä on että painatko sä 58,65 tai 70 kiloo? Sun paino on ehkä vähän normaalia alhasempi mutta kuitenkin näytät terveeltä. Sulla on tosi kaunis vartalo ja hyvä että kannat sitä ylpeesti. Tsemppiä sulle <3

    T.175/60 jota on haukuttu mm. läskiksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. En mäkään tajua. Kaikenlainen painoon liittyvä haukkuminen on niin naurettavaa... :/

      Mut kiitos sulle! :)

      Poista
    2. Mitä mut anteeks mite sä oot läski? :O mä oon 173/65 ja kaikki aina sanoo et oon laiha......tai no mul on paljo lihaksii reisis ja prpud ja vatsas et siiy voi painoo kertyy mut siltii :o

      Poista
  31. moikka! tää ei nyt oikein liity tähän postaukseen, mutta aattelin vaan kysellä sulta tosta sun ihosta ku se on niin täydellinen! onko sulla koskaan ollu semmosta huonompaa vaihetta, että ois ollu finnejä/mustapäitä jne. vai onko sun iho aina ollu noin hyvä?:-) itteä ärsyttää ku on sekaiho niin tän hoitaminen on melko vaikeeta...:( mikä sun ihotyyppi on? ja jos sulla siis on ollut ihon kans tämmönen huonompi vaihe, kauanko se kesti? ja viel yks kysymys; onko sulla iho talvella sekä kesällä ihan yhtä hyväs kunnos? kiitos:)

    VastaaPoista
  32. Voisitko tehä susta ja sun kullasta postauksen niinku miten teiän juttu alko ja mikä on toisissa parasta ja tulevaisjuden haaveita ja yhteiskuvia jne? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyypä kysäistä tuota Markukselta. Ei oo nimittäin vaan mun päätettävissä. :)

      Poista
    2. Aivan true that :) no toivottavasti suostuu :) oot muuten tooos kaunis ja must sul sopii erittäin hyvin ku sun hiuksetki oli kii sillee ihanasti siin hesapostaukses :) voisiks tehä sit kans postauksen mite semmonen jätti bun tehää? :) ja kaikkee hyvää teille markuksen kaa oon ehkä vähä jealous ku sitä omaa kultaa ei mistää löydy vaikkei mus mitä vikaa kai oo nätiks ja laihaks sanottu jaurheilulinen ja kiltti ja vähänku koulun suosituimmis piireis mut tasan ei käy onnen lahjat:/

      Poista
  33. Täällä on kylläkin haukuttu sitä millaisen kuvan Vilma on joillekin itsestään antanut... :D JA MÄ EN TAJUA miks on niin iso asia jos joihin ei iske Vilman vartalo?? Oikeesti, hyväksykää ihmiset se että kaikki ei pidä laihaa kauniina ja jotkin voi sanoa sen suoraan!! Ja voin kertoa vaikka oman nimeni ja paikkakuntani jos se tekee kommentistani hyväkayttävämpää, mutta minä seison sanojeni takana PISTE.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkoitan sitä, että tulet nimellisellä ja vaikka kuvallisella blogger-tunnuksella tänne arvostelemaan. :D

      MUTTA. En jaksa keskustella/kiistellä asiasta enempää. Enkä jaksa julkaista tökeröitä kommentteja tänne lietsomaan negatiivista ilmapiiriä ympäriinsä.

      Poista
    2. JOS se sun oloa helpottaa niin voin tehdä blogger tunnuksen vaikka heti! :D Ehkä sitten saan ajatella ja puhua niinkuin haluan.. Mun luonne on sellainen että arvostelen, en säästä sanoja ja jos joku ei siitä tykkää niin ei tykkää. Mutta mä en luonteelleni mitään mahda, olen vain omaitseni.

      Poista
    3. Niin, eihän ihminen omalle luonteelleen mitään mahda, mutta omaan käytökseen voi kyllä vaikuttaa. (mm. siihen mitä tänne nettiin kirjottelee..)
      Tsemppiä sulle Vilma, yritä olla välittämättä näistä ilkeiden anojen kommenteista! Oot tosi kaunis ja sul on upee kroppa:)

      Poista
  34. Ois tositositositositositositositositositositositositositositositositositositositosi tosi kiva(voin jatkaa tätä vielä pidempäänkin mut luulen et tajusit et miten kiva ;D ) ois jos tekisit postauksen sun hiuksista :---) mont varmasti tykkäis,koska sulla on tosi ihanat hiukset ja pitkät muutenki ja se on semmonen tyttöjen yhteinen juttu :> Voisit kertoo miten niitä hoidat,millä,miten usein peset,pidätkö pyyhettä päässä,kuvia,miten usein värjäät,miten laitat niitä ja miten usein lämpökäsittelet ja miten suojaat ymym kaiken olellisen ja kivan :) ois huippu jos jaksasit väsätä sen vaikka viikonloppuna :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi hiuspostaukset on aina ollut tosi toivottuja! Voisin tässä jossain vaiheessa sellaisen tehdä - en kuitenkaan viikonloppuna mm. siskon rippijuhlien vuoksi. :(

      Poista
    2. no mut vaikka alkuviikosta :3 huippukiva ku voit tehä!! hihi love u :-)

      Poista
    3. Jeps täytyy katsoa milloin kerkee! :3

      Poista
  35. Mua arvostellaan mun ihonvärin ja ghetto takapuolen takia... Ja kestän sen. Mä sanon suoraan eikä mua kiinnosta vaikka annan itsestäni ilkeän kuvan, minun kulttuurissa täysin normaalia. Jos et kestä, olet heikko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhhahaha mikä logiikka tuo on olevinaan anteeksi nyt vain? Se, että joku tuommonen on sun kulttuurissa täysin normaalia, ei tarkoita sitä että se muissa kulttuureissa olisi. :DDDD Ja ei, en ole heikko.

      Poista
    2. Minä ajattelen että olet heikko. Olen asunut Suomessa koko ikäni ja kuten jos kerroin meidän kulttuurissa puhutaan suoraan... emme välitä loukkaantuuko joku kommentista sillä se on ok. Jos et tätä ymmärrä, taidat olla tyhmempi kuin luulinkaan. Ja sen verran hyvin minä suomalaisia tunnen että kyllä on täysin normaalia täälläkin haastaa riitaa ja sanoa asiat päin naamaa. No, haluatko että teen bloggerin jotta ymmärtäisit että olen tosissani?

      Poista
    3. Ajattele mitä hyvänsä ja tee bloggertunnus jos teet. Mä en jaksa väitellä sun kanssa enää mistään näin turhasta asiasta. :) Tää ei nimittäin loppuis koskaan.

      Eli turha jatkaa, en jaksa julkaista kommenttejasi tähän asiaan liittyen. Olen sitten silmissäsi kunka heikko hyvänsä.

      Poista
    4. Ei luoja millasia ihmisiä täällä liikkuukaan... KENENKÄÄN ei tartte sietää tollasta käytöstä ja itsensä haukkumista, ja siitä mielen pahottaminen ei todellakaan oo merkki heikkoudesta. Oon aika varma et Vilmal on tarpeeks hyvä itsetunto ettei minkäänalaiset typerät anonyymit onnistu hänen mieltään pahoittamaan vaikka miten haluais joten antakaa olla. Lopettakaa Vilman turha haukkuminen ja arvostelu ku ette häntä oikeessa elämässä luultavasti edes tunne. Voisin lyödä vetoa että lähestulkoon kaikki vihamieliset ilkeät kommentit tulee kateellisten suusta, en usko että kukaan tosissaan ajattelis hänen ulkonäöstään mitään negatiivista :)

      Poista
    5. Siis tätä just vihaan. Mulla ei oo Vilmaa mitään vastaan ja vaikkei Vilma ole mikään ihmeellinen mun silmissä NIIN MIKSI VITUSSA te luulette että kaikki olisi kateellisia? :D Jotkut varmasti ovat, mutta et voi mitenkään tietää:) Kaikilla ei ole samanlaiset kauneusihanteet

      Poista
    6. "en usko että kukaan tosissaan ajattelis hänen ulkonäöstään mitään negatiivista"
      siis wtf et sä tosissas voi olettaa kaikkien tykkäävän vilman ulkonäöstä? ja kyllä taas huomattiin, et eikun vaan kateuskorttia esiin!

      mut tsemppiä sulle Vilma näitten ilkeiden kommenttien kanssa! <3 :3

      Poista
    7. En mä iha tota tarkottanu et kaikki ajattelis hänen olevan kaunein ihminen maailmassa, mut ihmettelen syvästi jos joku tosissaan ajattelee Vilman olevan suoraan sanottuna "ruma". Kukaa täysjärkinen ei tuu haukkuu kenenkää ulkonäköö YLEENSÄ ilman että ois kateellinen. Ja jos ei muka ole ni sit omassa itsetunnossa on varmasti jotai pahasti vialla ku pitää toisia tulla haukkumaan mut eipä se ketää muuta haittaa ku kyseistä henkilöä :--)

      Poista
    8. minkä ihmeen takia te rupeette valittamaan 9. elokuuta 2013 23.24 anonyymille, sen sijaan että ihmettelisitte "ghettotakapuolen" omistavan henkilön tökeröä kommenttia..? i don't get it. mutta yhdyn 9. elokuuta 2013 23.24 anonyymiin :)

      Poista
  36. Ihanaa, kun pidät omasta vartalostas! Tuntuu että nykyään kaikki löytää itsestään vaan ne virheet, vaikka toisten silmään näyttäiskin todella hyvältä :) Oot kyllä todella kaunis!

    VastaaPoista
  37. Ihan uskomatonta että joidenki pitää jokaikisestä jutust yrittää löytää jotain negatiivistä ja josta haukkua tms. Kattokaa itteenne, ette tekään varmaa mitään täydellisyyksiä ole, kukaan ei oo täydellinen. Pistää ketuttaan tollaset tyypit... Vilma, vaikutat tän blogin perusteella tosi mukavalta ja oot tosi nätti :) Älä välitä noista haukkujista, hyvähän se anonyyminä on tulla dissaamaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle! :) Kaikissahan meissä on hyviä ja huonoja puolia. Kauneusihanteetkin poikkeavat monien kohdalla täysin. Olisi silti kiva, että ihmiset osaisivat muotoilla kommenttinsa kiltimmiksi eikä pamauttaa tökeröllä kielellä päin naamaa.

      Poista
  38. http://www.demi.fi/keskustelut/oma-planeetta/mik%C3%A4-oletus-nuorilla-vanhempien-rahojen-suhteen#.UgdZypJYNPs

    Löydätkö itsesi?

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥