keskiviikko 21. elokuuta 2013

Uusia meikkejä Lumenelta

Hellurei taas! Mulla on ollu ihan perusmukava viikonalku ja tää iltapäivä kului Jennan kanssa Isossa-Omenassa. Oli ihan suuuuuperhauskaa! Iltapäivään mahtui niin kahvittelua kuin myös kaupoissa kiertelyä. Sain yllätyksekseni pidettyä itseni kurissa ostoksien kanssa, enkä raahannutkaan mukaani yhtään mitään! Ehkä alan jo pikkuhiljaa oppimaan tämän säästämisen jalon taidon... Ainakin toivon niin!
Anyway iPadiin oli tarkoitus etsiä tietynlaista suojakoteloa/-kuorta, muttei mistään löytynyt sopivaa... Tuntuu, että silloin aikaisemmin, kun sellaiselle ei olisi ollut tarvetta, niitä tursusi joka paikasta. Nyt löytyy vain perus muovikuoria järkyttävällä hinnalla maustettuna... Not good.
Mutta...! Äippä kävi tänään Lumenella ja toi mulle mukanaan muutamia toivomiani meikkejä mukavilla alennuksila varustettuina. Ajattelinkin nyt niitä kuvaillessa, että voisin muutamaa jo kokeilemaani tuotetta tässä illan kuluksi teille täällä suositella. Lumenen meikit kun ovat aina yksi osa mun arkimeikkiä ja asia tuskin tulee koskaan muuttumaan.
21.8 248566
21.8 26246
21.8 0644534
21.8 07845
Mun on pakko jo sadannen kerran suositella kaikille tuota Lumenen kulmakarvojen muotoiluvahaa/-geeliä (kuvassa oleva ruskea puteli). Se vaan on jotain niin rakkautta kulmille! Kyseistä muotoiluvahaa on saatavissa myös värittömänä, jolloin se vain muotoilee kulmat. Mä itse käytän kuitenkin tätä värillistä, koska tämä antaa kulmille samalla luonnollisen sävyn/värin ja saa näyttämään kulmat ennemmin värjätyiltä, ei kynällä piirretyiltä. Tämän avulla saat siis todella luonnollisen lopputuloksen. Itse käytän kulmiin muotoiluvahan lisäksi kuitenkin kulmakynää, jolloin saan tuotua kulmakarvojen rajan vähän pidemmälle.

Kulmien muotoiluvaha maksaa kaupoissa alle 10€. Tarkka hinta ei ole mulla just nyt mielessä.
21.8 16354
21.8 16846665
Sain nyt vasta ensimmäistä kertaa tämän kyseisen Lumenen Natural Code -peitevoiteen testattavaksi. Saa nähdä millainen tuote putelin sisältä paljastuu ja saako kyseistä voidetta kiikuttaa kaupasta kotiin jatkossakin.
21.8 2354657
Olen jo monta kertaa käyttänyt tätä Lumenen Touch of Radiance Matta meikkipuuteria ja tätäkin voin lämpimästi teille suositella! Jättää ihon todella tasaisen näköiseksi ja sävyvalikoimakin on luonnollinen - itse olen ainakin löytänyt sieltä aina mulle sen oikean sävyn. Puuteri maksaa kaupoissa n. 18€.
21.8 17867
21.8 222554446
Viimeisimpänä muttei suinkaan vähäisimpänä voin suositella kaikkia Lumenen Natural Code -huulikiiltoja. Jos etsit huuliisi luonnollisen sävyistä huulikiiltoa, niin kokeile ihmeessä näitä! Tämä on mun neljäs Natural Code -huulikiilto ja melko pitkään varmaan pitäydynkin näissä. Vaikka jotkut sävyt saattavat näyttää putelissa hieman räväköiltä, ovat ne huulissa kyllä melkoisen namut. Hintaa näillä on muistaakseni n. 7€...?

Toivottavasti edes joku sai tästä postauksesta joitain pikkuisia meikkivinkkejä seuraavaa meikkiostosreissua varten! Lumenen tuotteet ovat mulla olleet tosiaan miltein aina niitä kestosuosikkeja ja meikatusta naamastani löytyy aina ainakin yhtä kyseisen merkin meikkituotetta.

Onko teillä joitain tiettyjä merkkejä, joita suositte meikeissä eniten? Mulla TOP 3 -listaan mahtuu Lumene, Maybelline ja Max Factor. Entäs teillä?

31 kommenttia:

  1. Jotenki jännää jos oot aina löytäny tosta Lumenen puuterista oikeen sävyn :D Tai siis kun ite oon etsiny ihan urakalla ja millään ei meinaa sopivaa sävyy löytyy, aina on liian tumma tai oranssi tai jotain :D Muuuutta toi huulikiilto on ihana väristä!!

    VastaaPoista
  2. Voitko ottaa kuvaa, sitten kun sulla on tota huulikiiltoo huulissa?:)

    VastaaPoista
  3. Artdeco ja MakeupStore on ton Lumenen lisäks parhaita :)
    Kerro sit miten toi spot delet-tsydeemi toimii, vaikuttaa lupaavalle pakettia näin sun kuvista lukies :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa okei! MakeupStore on vaan melkosen kallis... :D Mut oon kuullu siit kyl pelkkää positiivista!
      Ja juu voin laittaa siitä vaikka erikseen tänne jonkun tuotearvostelun tai ujuttaa sen jonkun muun postauksen yhteyteen. :)

      Poista
  4. Lumene on kyllä ihan paras ! Ja en tiedä millasta kuorta ipadiisi etsit mutta musta näin muutama viikko sitten h&m:ssä jotain kivoja vaaleanpunaisia bling kuoria ipadeihin.. Myös sellasella sivulla ku miniinthebox on tosi halvalla älyttömästi iphoneihin ja ipadeihin kivoja kuoria :)!

    VastaaPoista
  5. Kunpa minunkin äiti tois mulle tollasii kivoja juttuja:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, nää on kyllä niitä piristävimpiä yllätyksiä. ;)

      Poista
  6. tilaa kuori(a) siihen ipadiin ebaysta, varmana löytyy mieluisa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon muutes kuullu tuosta paikasta just samaa, että sieltä löytyy vaikka mitä kivoja kuoria. :O

      Poista
    2. löysin itselleni ebaysta kuoret käy tsekkaamassa uusin postaus > http://yksinalleyhdelletytolle.blogspot.fi
      (kuoret ovat kylläkin samsungiin,mutta tykkään älyttömästi eikä hinta ole suuri eikä myöskään aika.)

      Poista
  7. onnee muute viel siit et voitit ipadin! :) oon ite ihan pärinöissä siitä et saat semmosen ;) mut joo aivan ihania postauksia :) jatka vaan samaan malliin :)

    VastaaPoista
  8. Mä käytän lähinnä Maybellinea ja Lumenea. :) Mulla on noi samat meikit ja oon kans tykänny noista kaikista tuotteista paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kuulla, että joku on mun kanssa samoilla linjoilla! :)

      Poista
  9. mac meikit on hyviä ja maybeline sitten tietty lancome:) cliniquen all about eyes on sellanen tuote mistä en luovu enää mistään hinnasta! suosittelen silmänalusista kärsiville ;)

    VastaaPoista
  10. Maybelline on kyllä ehdottomasti mun lemppari!:)

    VastaaPoista
  11. Omia suosikkejani ovat isadora, wet'n'wild ja maybelline myöskin:) maybellinen kasvoille tarkoitetut tuotteet ovat hyviä, wettiksen luomiväreissä on ihanasti pigmenttiä ja isadoralta löytyy lemppariripsarini, big bold ! Suosittelen lämpimästi kokeilemaan mikäli tahtoo paljon tuuheutta ripsiinsä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi pitääpä kokeilla sitä joskus! :)

      Poista
  12. Jos on vaan uskallusta, niin kannattaa tsekata Ebay, kun etsii iPadille suojakuorta. Mulla on itselläni sitä kautta tilattuna todella monet suojakuoret. :)

    VastaaPoista
  13. Mic macissäkin oli jotain ihan kivoja iPad kuoriii ja myös kaikissa elektroniikka kaupoissaon joskus ihan kivoja mut aika kalliita.. :( Mistä oot muuten ostanu sen valkosen topin joka on kokonaa auki tuolta sivuilta joka on tossa sun uudessa insta kuvassa päällä :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo käväsin mustas pörssis ja ite applel ja ne perus muovikuoret makso jotain 40-50€... Et et. Ja Eevi osti ton paidan BikBokista. :)

      Poista
  14. mitä sävyy toi sun lumenen kulmakynä on ? onkse ruskee vai ruskeenharmaa vai mikä ? :)

    VastaaPoista
  15. Käy ihmeessä tsekkaamassa eBay! saat superhalvalla vaikka minkälaisia blingblig-suojakuoria :D iteki tilannu sieltä monet kuoret sekä padiin että puhelimeen.

    VastaaPoista
  16. mää nii tykkään sun blogista. sulla on nii kivoja ja monipuolisia postauksia. :)ja määki muutes tykkään hirveesti tosta kulmakarvojen muotoilugeelistä, iha huippu kamaa! :)

    VastaaPoista
  17. Varmaan pakko langeta tuohon kulmakarvavahaan, kun kaikki sitä niin suosittelee!

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥