lauantai 3. elokuuta 2013

Päivän Helsinki-reissu kameran linssin läpi

Moikka!
Tiedättekö mitä? Mulla oli tänään superihana päivä! Mukaan mahtui niin shoppailua, naurua, hyvää mieltä, mielettömän ihanaa seuraa, syömistä kuten myös kesäisestä säästä nauttimista lämpöisillä Helsingin kaduilla.
Suuntasin aamulla puoli 12 aikoihin nokkani kohti Helsingin Kamppia, jossa mulla oli treffit entisen naapurini Lotan kanssa. Tässä oli kahden vuoden tauko, jolloin ei nähty toisiamme kertaakaan - kamalaa!
Tänään juttua kyllä riitti heti alusta asti (enkä muuten ihmettele yhtään miksi), ja meillä oli kyllä ihan huippukivaa! Kierreltiin pääasiassa Kamppi-Forum-Stockmann väliä. Monessa kaupassa tuli kyllä siis ravattua. Masuun meni kerran Lotan tarjoama mäkkiruoka sekä vähän myöhemmin iltapäivällä jättimäinen suklaamuffinssi ja jäälatte Robert's Coffeessa. Juttua ja naurua riitti, mutta yksi asia poikkesi kyllä melkoisesti mun aiemmilta shoppailureissuilta - en nimittäin ostanut mukaani MITÄÄN! Voitteko kuvitella? Olin tänään jotenkin pihimäisellä tuulella, eikä visa vinkunut kahvilakäyntiä lukuun ottamatta kertaakaan. Okei, ei me kyllä ehditty käymään kaikkia halumiamme kauppojakaan kunnolla läpi, mutta silti. Stockmannilla käveli vastaan kyllä aivan täydellinen Michael Korsin laukku, jonka meinasin ostaa itselleni. 215€ oli vain hieman liikaa niin pienestä laukusta, joten jätin sen siksi kauppaan. Nyyh... :(
Asuna toimi siis eilen ostettu leopardikuosinen mekko Spirit Storesta, H&M:n pitsiavokkaat, korut sekä hapsulaukku. Hiuksetkin tuli pitkästä aikaa laitettua kiinni, koska halusin välttyä siltä kaikelta hikoomiselta, mitä auki olevat hiukset niskassa ja selässä aina näin hellepäivinä aiheuttavat.
Tuo Stockan laukkuostasto on kyllä aivan unelma! Mun lompakolle ne vaan on pikkusen liian kalliita - ainakin suurin osa!
Tätä laukkua mä siellä siis muutamaan otteeseen kuolasin, mutta hinnan takia päädyin lopulta vaan napsasemaan kuvan ja ihastelemaan tuota ihanuutta ruudun takaa näin jälkeenpäin. Tuo ois kyllä ollut aivan mielettömän ihana monen asun kanssa yhdistettäväksi. Tyylikäs ja naisellinen, tykkään. <3
...Joo ja ei nää muutkaan Michael Korsin laukut pahoja olleet.
Nää Gina Tricotin meikkiosastot ovat kans melkoisia ihanuuksia.
Okei kai sitä joskus pitää laittaa näitä ei-niin-edustavia kuviakin tänne! :D Hahah.
Koska emme kaikkia haluamiamme kauppoja ehtineet kunnolla käymään läpi, näemme Lotan Helsingissä huomennakin. Käymme rauhassa loput kaupoista läpi ja varmaan jossain syömässäkin. Tänään löysin yhdet kivat farkut ONLYsta, jotka ajattelin vielä huomenna käydä uudestaan katsastelemassa. Eli huomisesta tulossa miltein samanlainen päivä kuin tästäkin. Himoshoppaajia(ko)? :P
Ainiin... Kotiin palatessani mua odottikin takapihalla ihana iltaruoka: kuhaa, perunaa, silliä ja fetasalaattia. Jättimäisen suklaamuffinsin takia jaksoin kuitenkin vain salaatin. Mutta ehkä mä vielä käyn koluamassa jääkaapista nuo jäljellä olevat kalat ja napostelen ne poskeen ennen nukkumaan menoa.

Millaisissa tunnelmissa teidän viikonloppunne on kulunut? :)

(Pidättekö muuten tämmöisistä paljon kuvia sisältävistä postauksista?)

50 kommenttia:

  1. Sulla on tosi ihana blogi ja oot nätti! Kiva kun paljon kuvia, itteni mieleen semmonen :) muutenkin hyviä kuvia.

    VastaaPoista
  2. Joo, ihanan paljon kuvia!! :) Tosi kiva postaus muutenkin, ja oisko mahdollista saada jonkinalista ohjeistusta tuon nutturan tekemiseen, näyttää tositosikivalta!! Ihana muhkee ja iso :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva! Ja joo mahdollisesti, jos vain osaisin kirjoittaa teille tänne jonkinlaiset selkeät ohjeet tuon tekoon... :D

      Poista
  3. wau, oot super kaunis !:)

    >> pettala.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. heeeei happybubble lotta :3

    VastaaPoista
  5. Ihanan väristä huulipunaaa, mikä sävy ja merkki? :)

    Ja ihana postaus, mukavan paljon kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :)

      Tää on Lumenen "Premius Beauty Lipstick" sävyltään 10. :)

      Poista
  6. sun blogis on kyllä yks ihan lemppareista! postaat nykyään vielä niin usein ja tekstiä ja kuvia on sopivassa suhteessa :-)
    ja oon kattonu tota hapsulaukkua monessa postauksessa, ite oon nimittäin just ettimässä samallaista ja toi ois iha unelma!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi jee, ihana kuulla! Kannattaa käydä H&M:ssä kattelemassa, josko siellä ois tuommosia hapsulaukkuja vielä jäljellä. Myös Spirit Storessa olin näkevinäni samantyylisiä. :)

      Poista
  7. Tosi kivasti noi sun hiukset :) Mitään vinkkejä miten antaa tuon kampauksen suhteen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Ja siis yksinkertasesti selitettynä:

      1. Normaali kireä nuttura korkealle päälaelle.
      2. Nutturan suurentaminen "repimällä" hiuksia sieltä ulospäin.
      3. Etuhiusten vetäminen nutturasta jonkinverran ulos ja nostamalla niitä kuohkean näköiseksi nutturan tyvestä.

      Siinä. :D Sitten tietysti pinneillä ja lakalla se kiinnitys, että kampaus pysyy kuohkeana eikä nuttura levähdä.

      Nää siis oli yksinkertaisimmat ohjeet, mitä pystyn tuosta antamaan. Vaikea selittää näin kirjoittamalla. :D

      Poista
    2. Apua oon ite nii avuton etten edes tiedä millanen on normaali nuttura. :-D ois kiva jos jaksaisit tehdä kuvalliset ohjeet tota kampausta varten. Oon niin huono hiustenlaitossa, että apu ois tarpeen!

      Poista
  8. Oon ihan varma että näin sut tänään Olarin Prismassa! Oonko oikeassa? :D
    oot kaunis :----)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      Olarin Prismassa en kyllä tänään ole ollut. Se oli sitten joku muu mun näköinen. :D

      Poista
  9. tää oli tosi ihana postaus! :D

    VastaaPoista
  10. Olipas tosi kiva postaus! :)
    Toi MK laukku oli kyllä ihan super, mietin vaan, että kuinka paljon sulla oli rahaa käytettävissä... tai siis itse en voisi edes harkita noin kalliin laukun ostamista, paitsi jos säästäisin rahojani monta kuukautta, koska yleensä en saa käyttörahaa kun jtn. 20-60e kerralla. :D en oo rikas, nyyh :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit. :) Ja mä en raha-asioitani halua tuoda tarkemmin täällä esille. :|

      Poista
  11. Ihana postaus! Pääsisinpä itsekin käymään Helsingissä, viime reissusta on jo kolme vuotta! :O

    VastaaPoista
  12. Harmi kun ette menneet Helsinkiin maanantaina sillä itse olen silloin menossa !:D Saa ko sinua muuten tulla moikkaamaan jos sattuu jossain näkemään ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon Helsingissä maanantaina. Tosin silloin oon katselemassa vanhojentanssimekkoa. :D

      Poista
  13. Kiva postaus, lisää tällasia!!:) Tää ei ny liity aiheeseen ,mut mitä kokoa sä käytät niissä Dr.denmin farkuissa? Mietin vaan, että kuinka paljon ne venyy ja kannattaako ottaa omaa kokoa vähäsen pienemmät "venymisvaran" takia?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ne kokoa XS. Ne venyy kyllä aikalailla, että mä otin sen XS:n just siks koska tiesin, että vaikka ne sovituskopissa menee päälle just ja just, niin ne venyy käytössä. :) Sovittaessa niiden pitää siis tosiaan olla TOSI tiukat päällä, mutta kuitenkin vetskarin ja napin mennä edestä kiinni. :D

      Poista
  14. Tää oli ihana postaus ja sä oot kyllä aina niin super nättinä että huhhuh! :D

    VastaaPoista
  15. Apua, luen myös Lotan blogia! :D en yhtään tiennyt, että juuri tämä Lotta on kyseessä :) vähän aikaa piti miettiä, että mitäääh kun näin kuvan Lotasta :D

    VastaaPoista
  16. Itsehän päätin tuossa kesäkuun alussa satsata laukkuun, ja ostin mustan Michael Korsin Hamilton -laukun. Sinne meni 350€, mutta perhana vieköön tuo on paras laukku, minkä olen ikinä omistanut.

    Tosi nättinä oot ollu liikenteessä, toi mekko sopii sulle tooooooooosi hyvin! Ihan epistä kun omat hiukset on vielä suht lyhyet, niin en saa tehtyä tollaisia kivoja nutturoita itselleni. :( Ehkä sitten joskus.

    VastaaPoista
  17. Oon lueskellu sun blogia jo tosi pitkään ja oon tykänny ihan hirmusesti. :) Vaikutat tosi iloselta ja myönteiseltä tyypiltä ja et turhaa niitä negatiivisia ja ei niin kivoja juttuja jää märehtimään ja miettimään. Ainakin "blogi Vilmasta" oon tämmösen kuvan saanut. :) Voisinki kuvitella et oot tosi hyvä ystävä ja ihana persoona ihan luonnossa myös.
    Pitääpä kertoo tähän loppuun vielä, että viime yönä olit mun unessa meillä kylässä ja meillä oli ihan huippuhauskaa.:D

    Jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että kuinka ihana viesti. Tämmöset on aina illan piristyksiä. <3 Mutta söpöä, että oot musta blogin perusteella tuota mieltä ja vielä nähnyt unenkin musta. Hassua! :3

      Poista
  18. Vilma oot niin kaunis ja toi kultanen koru on ihana! Tykkään tosi paljon tämmösistä postauksista, missä on näin paljon kuvia :)

    VastaaPoista
  19. Sä vaikutat tosi mukavalta, järkevältä ja fiksulta niin sä et varmaankaan polta tupakkaa? :Dd tai käytä alkoholia sillai että meet aina vetää perseet jonnekin pusikkoon? Sori oli ihan pakko kysyä koska haluan tietää.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En juo miltein koskaan ja tupakkaa en ole koskaan edes maistanut. Ei ole mitään hinkua niihin hommiin. :)

      Poista
  20. Ihania kuvia ja olet tosi kaunis! :) itselläni vaan viikonloppuna kivenlahdessa oleskelua tuolla espoossa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :)

      Ja aijaa! Kivenlahti on kiva paikka. :)

      Poista
  21. oot niin kaunis !!
    y0ur-dolly.blogspot.fi

    VastaaPoista
  22. Vaikutat kyllä nenäkkäältä ja itserakkaalta

    VastaaPoista
  23. Sinä se oot aina niin upeana joka paikassa!♥ Loistavia kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sinä se jaksat aina piristää noilla kommenteillas, kiitos. :)

      Poista
  24. Onpa nättejä kuvia taas! :-) Mäkin oon jo pitkään himoinnu Michael Korsin laukkuja. Aika hintavia tosiaan, mut laatu maksaa.

    VastaaPoista
  25. Oot super nätti! :)! Mä just eilen uhrasin osan mun palkkarahoista jo pitkään himoitsemaani Korsin lompakkoon... Siihen sitten upposi 140 euroa, mutta en vois olla tyytyväisempi! Kannatti santsata tohon, koska toi on myös laadukasta nahkaa ja maksaa varmasti itsensä takaisin :)<3!

    VastaaPoista
  26. mä näin sut tänään forumissa! :D siellä alimmassa kerroksessa, oisin tullu moikkaamaan mutta olin juuri tilaamassa ruokaa ja ehdit jo mennä kun sain tilattua :( ois ollu niin kiva tulla juttelemaan! :-(

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥